Izdvojeno

U Ferrariju vjeruju da je njihov zaostatak za Red Bullom sada postao “zanemariv”

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari vjeruje da je s nadogradnjama stražnjeg krila ekipa skoro dosegla nivo performansi Red Bulla, te da je sad njihov zaostatak praktički zanemariv.

Ekipa iz Maranella sprema se za vikend u Francuskoj tijekom kojeg će tražiti svoju treću uzastopnu pobjedu.

“Što se tiče čiste brzine – mislim da su bolidi vrlo slični i to je dokaz. Mislim da nema velike razlike između dva bolida.”

Binotto kaže da je Ferrari u Austriji imao prednost po pitanju očuvanja guma:

“Počeli smo pritiskati Maxa nakon restarta i tražili smo od njega da ubrza, a to je onda dovelo do pojačanog trošenja guma. Ono što smo vidjeli u sprintu je bilo očiglednije jer smo ih pritisnuli.”

“Imali smo određeni zaostatak po pitanju brzine na pravcima, pogotovo u DRS zonama. Radili smo jako na tome, a donijeli smo i nadogradnju stražnjeg krila. To je Charles imao u Kanadi, a oba bolida od Velike Britanije.”

Smatra da su dvije ekipe sad rame uz rame:

“Jednostavno smo smanjili zaostatak, sad ga više nema, imamo više brzine. Mislim da Red Bull još uvijek ima malu prednost, ali vrlo malo, odnosno, zanemarivo. Po pitanju čiste brzine smo blizu, a onda je ključ u gripu tijekom izlaska iz zavoja, tu možemo učiniti razliku.”

Mattia Binotto

Charles Leclerc je zadovoljan napretkom, ali upozorava da su znali gubiti utrke na kojima su imali najbrži bolid:

“Čini se da smo malo ubrzali u usporedbi s Red Bullom. Mislim da smo bili vrlo jaki u Barceloni, kao i u Monaku. Nakon tih utrka – ovo je prvi put da smo bili malo brži.”

Charles Leclerc

Komentiraj

20 komentara

  1. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    To finish first, you have to finish first..



    15

    1
  2. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Koliko sam ja primjetio, Ferrari ima puno bolje kocenje od Red Bulla, na kraju ravnice mogu se skroz pribliziti na zadnje krilo RedBullu. RB je zasada imao primjetljivu prednost na ravnici, ako su to uspjeli rijesiti, jos im preostaje samo strategija i pouzdanost



    1

    1
  3. Kakav zaostatak, u Britaniji bili brzi ili ako nista egal a u Austriji ih ubili po čistom paceu.



    7

    0
  4. Je, izjednačili su se za sad, ali opet ne znaci da smiju stati jer je RB usporio donošenje nadogradnji i ima cijeli plan za drugi dio sezone tako da ono, ovi matori iz Ferrarija ako sad stanu s nadogradnjama i njihovom strategijom budu sve pogubili. Je fan sam RB ali opet mi je žao navijača Ferrarija kad Ferrari izvede svoje famozne strategije.



    2

    0
  5. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Po cistoj brzini bi prvenstvo moglo biti neizvjesno do kraja ali nazalost po sve nas navijace Ferraria pouzdanost PU ce odlucit prvaka i tu nam se ne pise dobro.



    2

    0
  6. neka u ferrariju i dalje “vjeruju”



    2

    0
  7. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Već sam nekoliko puta napisao, odlučiti će pouzdanost i kazne za motore obzirom da je Ferrari već iskoristio 4, a RB je na polovici sezone na 2. Ako se tako nastavi u drugom djelu sezone, Ferrari će pokupiti nekoliko kazni, a RB nijednu odnosno imati će lukzus da si dozvole negdje uzeti dodatni motor. Možda je i u tome razlog što je Ferrari u zadnje dvije utrke bliže RB-u obzirom na broj kilometara koliko su prošli jedni, a koliko drugi



    5

    1
  8. Ma Ferrari mora biti 0,600s brži da bi bio u egalu s RB. Nije lako strategiju nadomjestiti



    7

    0
  9. Po brzinu su oni tu negdje,to sad ovisi od staze do staze tko gdje ima prednost u cistoj brzini bolida….Ali sad dolazimo do najvece prednosti Red Bulla…pit wall je uvijek na vrhuncu ili blizu tog,bez gresaka,a i imaju bolju pozdanost… Ferrari pit wall koda se djeca igraju a pozdanost se nema sta rec,svaki iduci problem je kazna,uz to totalno su ne kordinirana momcad,bez prave vizije i ideje kako pobjedit Red Bull… Nebi uopce iznenadilo da se na kraju Ferrari bori sa Mercedesom za 2 mijesto…



    6

    0
  10. Želim vjerovati u naslov ovog članka, jednako kao i u naslov jučerašnjeg članaka gdje je Horner izjavio da će Mercedes biti brz u Francuskoj…..želim u to vjerovati jer, kamo sreće da imamo 3 momčadi u borbi za naslov ove sezone!!!!
    Ali…..bojim se Ferrarievih stratega!!!!!!!
    Imam ludi osjećaj da na većini utrka vježbaju nepodopštine za prvi april!



    3

    0
  11. Zaostatak? Pa Ferrari kad se zbroji i oduzme je bio brzi bolid ovih 10ak utrka…



    5

    4
  12. Potreban nam je mercedes u borbi



    1

    0
  13. najbolje bi bilo da za vrime ljetne pauze mattia osobno posjeti potral i uz pomoć svih novinara i vetme odabere nekoliko talentiranih fanova – stratega koji će zamjenit nesposobnjakoviće na pitu . uz ovo “izjednačavanje” brzine sa RB konačno bi imali perfektnu taktiku i strategiju jer ovde je konkurencija znalaca u tim segmentima gotovo nevjerovatna …



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni