U Ferrariju vjeruju da je njihov zaostatak za Red Bullom sada postao “zanemariv”

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 2 min 20 komentara

Ferrari vjeruje da je s nadogradnjama stražnjeg krila ekipa skoro dosegla nivo performansi Red Bulla, te da je sad njihov zaostatak praktički zanemariv.

Ekipa iz Maranella sprema se za vikend u Francuskoj tijekom kojeg će tražiti svoju treću uzastopnu pobjedu.

“Što se tiče čiste brzine – mislim da su bolidi vrlo slični i to je dokaz. Mislim da nema velike razlike između dva bolida.”

Binotto kaže da je Ferrari u Austriji imao prednost po pitanju očuvanja guma:

“Počeli smo pritiskati Maxa nakon restarta i tražili smo od njega da ubrza, a to je onda dovelo do pojačanog trošenja guma. Ono što smo vidjeli u sprintu je bilo očiglednije jer smo ih pritisnuli.”

“Imali smo određeni zaostatak po pitanju brzine na pravcima, pogotovo u DRS zonama. Radili smo jako na tome, a donijeli smo i nadogradnju stražnjeg krila. To je Charles imao u Kanadi, a oba bolida od Velike Britanije.”

Smatra da su dvije ekipe sad rame uz rame:

“Jednostavno smo smanjili zaostatak, sad ga više nema, imamo više brzine. Mislim da Red Bull još uvijek ima malu prednost, ali vrlo malo, odnosno, zanemarivo. Po pitanju čiste brzine smo blizu, a onda je ključ u gripu tijekom izlaska iz zavoja, tu možemo učiniti razliku.”

Mattia Binotto

Charles Leclerc je zadovoljan napretkom, ali upozorava da su znali gubiti utrke na kojima su imali najbrži bolid:

“Čini se da smo malo ubrzali u usporedbi s Red Bullom. Mislim da smo bili vrlo jaki u Barceloni, kao i u Monaku. Nakon tih utrka – ovo je prvi put da smo bili malo brži.”

Charles Leclerc

Odgovor

20 komentara

  1. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    To finish first, you have to finish first..



    15
    14

    1
  2. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Koliko sam ja primjetio, Ferrari ima puno bolje kocenje od Red Bulla, na kraju ravnice mogu se skroz pribliziti na zadnje krilo RedBullu. RB je zasada imao primjetljivu prednost na ravnici, ako su to uspjeli rijesiti, jos im preostaje samo strategija i pouzdanost



    1
    0

    1
  3. BL_11_F1 Prikaži

    Kakav zaostatak, u Britaniji bili brzi ili ako nista egal a u Austriji ih ubili po čistom paceu.



    7
    7

    0
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Toliko su bili brzi u Silverstoneu da je Maxu trebalo nevjerojatnih 7 krugova da skine Saniza na pocetku… A u Austriji ocito nesto nije valjalo sa setupom RB-a jer su doslovno jeli gume u usporedbi s Ferrarijem



      6
      5

      1
      • BL_11_F1 Prikaži

        Trebalo mu je 7 krugova kad je ovaj nesposoban da odvozi više bez greške, uz dužno poštovanje.. Da je Lekler imao neostecen bolid i vodio trku ne bi ga Maks prestigao 2 dana da su vozili..



        3
        -1

        4
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Zaboravljaš kakvu je utrku imao Max. Ne bi se ni sa Austrijom puno zanosio jer su očito imali problema sa gumama što nije tipično za RB. Budemo vidjeli kroz koju utrku .



      4
      4

      0
  4. Red Bull
    Deathbone5 Prikaži

    Je, izjednačili su se za sad, ali opet ne znaci da smiju stati jer je RB usporio donošenje nadogradnji i ima cijeli plan za drugi dio sezone tako da ono, ovi matori iz Ferrarija ako sad stanu s nadogradnjama i njihovom strategijom budu sve pogubili. Je fan sam RB ali opet mi je žao navijača Ferrarija kad Ferrari izvede svoje famozne strategije.



    2
    2

    0
  5. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Po cistoj brzini bi prvenstvo moglo biti neizvjesno do kraja ali nazalost po sve nas navijace Ferraria pouzdanost PU ce odlucit prvaka i tu nam se ne pise dobro.



    2
    2

    0
  6. Lotus
    zion11 Prikaži

    neka u ferrariju i dalje “vjeruju”



    2
    2

    0
  7. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Već sam nekoliko puta napisao, odlučiti će pouzdanost i kazne za motore obzirom da je Ferrari već iskoristio 4, a RB je na polovici sezone na 2. Ako se tako nastavi u drugom djelu sezone, Ferrari će pokupiti nekoliko kazni, a RB nijednu odnosno imati će lukzus da si dozvole negdje uzeti dodatni motor. Možda je i u tome razlog što je Ferrari u zadnje dvije utrke bliže RB-u obzirom na broj kilometara koliko su prošli jedni, a koliko drugi



    5
    4

    1
  8. Marlboro
    Superhik Pretplatnik Prikaži

    Ma Ferrari mora biti 0,600s brži da bi bio u egalu s RB. Nije lako strategiju nadomjestiti



    7
    7

    0
  9. Juan Manuel Fangio
    veki66 Donator Prikaži

    Po brzinu su oni tu negdje,to sad ovisi od staze do staze tko gdje ima prednost u cistoj brzini bolida….Ali sad dolazimo do najvece prednosti Red Bulla…pit wall je uvijek na vrhuncu ili blizu tog,bez gresaka,a i imaju bolju pozdanost… Ferrari pit wall koda se djeca igraju a pozdanost se nema sta rec,svaki iduci problem je kazna,uz to totalno su ne kordinirana momcad,bez prave vizije i ideje kako pobjedit Red Bull… Nebi uopce iznenadilo da se na kraju Ferrari bori sa Mercedesom za 2 mijesto…



    6
    6

    0
  10. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Želim vjerovati u naslov ovog članka, jednako kao i u naslov jučerašnjeg članaka gdje je Horner izjavio da će Mercedes biti brz u Francuskoj…..želim u to vjerovati jer, kamo sreće da imamo 3 momčadi u borbi za naslov ove sezone!!!!
    Ali…..bojim se Ferrarievih stratega!!!!!!!
    Imam ludi osjećaj da na većini utrka vježbaju nepodopštine za prvi april!



    3
    3

    0
  11. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Zaostatak? Pa Ferrari kad se zbroji i oduzme je bio brzi bolid ovih 10ak utrka…



    5
    1

    4
  12. lukarak Donator Prikaži

    Potreban nam je mercedes u borbi



    1
    1

    0
  13. avalon Prikaži

    najbolje bi bilo da za vrime ljetne pauze mattia osobno posjeti potral i uz pomoć svih novinara i vetme odabere nekoliko talentiranih fanova – stratega koji će zamjenit nesposobnjakoviće na pitu . uz ovo “izjednačavanje” brzine sa RB konačno bi imali perfektnu taktiku i strategiju jer ovde je konkurencija znalaca u tim segmentima gotovo nevjerovatna …



    2
    2

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.