Ferrari vjeruje da je s nadogradnjama stražnjeg krila ekipa skoro dosegla nivo performansi Red Bulla, te da je sad njihov zaostatak praktički zanemariv.
Ekipa iz Maranella sprema se za vikend u Francuskoj tijekom kojeg će tražiti svoju treću uzastopnu pobjedu.
“Što se tiče čiste brzine – mislim da su bolidi vrlo slični i to je dokaz. Mislim da nema velike razlike između dva bolida.”
Binotto kaže da je Ferrari u Austriji imao prednost po pitanju očuvanja guma:
“Počeli smo pritiskati Maxa nakon restarta i tražili smo od njega da ubrza, a to je onda dovelo do pojačanog trošenja guma. Ono što smo vidjeli u sprintu je bilo očiglednije jer smo ih pritisnuli.”
“Imali smo određeni zaostatak po pitanju brzine na pravcima, pogotovo u DRS zonama. Radili smo jako na tome, a donijeli smo i nadogradnju stražnjeg krila. To je Charles imao u Kanadi, a oba bolida od Velike Britanije.”
Smatra da su dvije ekipe sad rame uz rame:
“Jednostavno smo smanjili zaostatak, sad ga više nema, imamo više brzine. Mislim da Red Bull još uvijek ima malu prednost, ali vrlo malo, odnosno, zanemarivo. Po pitanju čiste brzine smo blizu, a onda je ključ u gripu tijekom izlaska iz zavoja, tu možemo učiniti razliku.”
Mattia Binotto
Charles Leclerc je zadovoljan napretkom, ali upozorava da su znali gubiti utrke na kojima su imali najbrži bolid:
“Čini se da smo malo ubrzali u usporedbi s Red Bullom. Mislim da smo bili vrlo jaki u Barceloni, kao i u Monaku. Nakon tih utrka – ovo je prvi put da smo bili malo brži.”
Charles Leclerc
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To finish first, you have to finish first..
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko sam ja primjetio, Ferrari ima puno bolje kocenje od Red Bulla, na kraju ravnice mogu se skroz pribliziti na zadnje krilo RedBullu. RB je zasada imao primjetljivu prednost na ravnici, ako su to uspjeli rijesiti, jos im preostaje samo strategija i pouzdanost
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav zaostatak, u Britaniji bili brzi ili ako nista egal a u Austriji ih ubili po čistom paceu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Toliko su bili brzi u Silverstoneu da je Maxu trebalo nevjerojatnih 7 krugova da skine Saniza na pocetku… A u Austriji ocito nesto nije valjalo sa setupom RB-a jer su doslovno jeli gume u usporedbi s Ferrarijem
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trebalo mu je 7 krugova kad je ovaj nesposoban da odvozi više bez greške, uz dužno poštovanje.. Da je Lekler imao neostecen bolid i vodio trku ne bi ga Maks prestigao 2 dana da su vozili..
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slazem se da je Leclerc bolji od Sainza, ali ne bi bolje prosao pored Maxa
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zaboravljaš kakvu je utrku imao Max. Ne bi se ni sa Austrijom puno zanosio jer su očito imali problema sa gumama što nije tipično za RB. Budemo vidjeli kroz koju utrku .
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je, izjednačili su se za sad, ali opet ne znaci da smiju stati jer je RB usporio donošenje nadogradnji i ima cijeli plan za drugi dio sezone tako da ono, ovi matori iz Ferrarija ako sad stanu s nadogradnjama i njihovom strategijom budu sve pogubili. Je fan sam RB ali opet mi je žao navijača Ferrarija kad Ferrari izvede svoje famozne strategije.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po cistoj brzini bi prvenstvo moglo biti neizvjesno do kraja ali nazalost po sve nas navijace Ferraria pouzdanost PU ce odlucit prvaka i tu nam se ne pise dobro.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
i vođenje tima
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
neka u ferrariju i dalje “vjeruju”
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Već sam nekoliko puta napisao, odlučiti će pouzdanost i kazne za motore obzirom da je Ferrari već iskoristio 4, a RB je na polovici sezone na 2. Ako se tako nastavi u drugom djelu sezone, Ferrari će pokupiti nekoliko kazni, a RB nijednu odnosno imati će lukzus da si dozvole negdje uzeti dodatni motor. Možda je i u tome razlog što je Ferrari u zadnje dvije utrke bliže RB-u obzirom na broj kilometara koliko su prošli jedni, a koliko drugi
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma Ferrari mora biti 0,600s brži da bi bio u egalu s RB. Nije lako strategiju nadomjestiti
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po brzinu su oni tu negdje,to sad ovisi od staze do staze tko gdje ima prednost u cistoj brzini bolida….Ali sad dolazimo do najvece prednosti Red Bulla…pit wall je uvijek na vrhuncu ili blizu tog,bez gresaka,a i imaju bolju pozdanost… Ferrari pit wall koda se djeca igraju a pozdanost se nema sta rec,svaki iduci problem je kazna,uz to totalno su ne kordinirana momcad,bez prave vizije i ideje kako pobjedit Red Bull… Nebi uopce iznenadilo da se na kraju Ferrari bori sa Mercedesom za 2 mijesto…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Želim vjerovati u naslov ovog članka, jednako kao i u naslov jučerašnjeg članaka gdje je Horner izjavio da će Mercedes biti brz u Francuskoj…..želim u to vjerovati jer, kamo sreće da imamo 3 momčadi u borbi za naslov ove sezone!!!!
Ali…..bojim se Ferrarievih stratega!!!!!!!
Imam ludi osjećaj da na većini utrka vježbaju nepodopštine za prvi april!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zaostatak? Pa Ferrari kad se zbroji i oduzme je bio brzi bolid ovih 10ak utrka…
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali Max drži prevagu, a?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Potreban nam je mercedes u borbi
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
najbolje bi bilo da za vrime ljetne pauze mattia osobno posjeti potral i uz pomoć svih novinara i vetme odabere nekoliko talentiranih fanova – stratega koji će zamjenit nesposobnjakoviće na pitu . uz ovo “izjednačavanje” brzine sa RB konačno bi imali perfektnu taktiku i strategiju jer ovde je konkurencija znalaca u tim segmentima gotovo nevjerovatna …
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Skoro se upišah od smijeha hahaha 😂
0
0