Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Horner očekuje brz Mercedes u Francuskoj

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Horner očekuje brz Mercedes u Francuskoj

Ante Vetma

Red Bullov šef Christian Horner smatra da bi Mercedes mogao biti u igri za najbolje rezultate na Velikoj nagradi Francuske, sudeći po onome što su pokazali proteklih vikenda.

Mercedes se početkom sezone mučio s dupinjanjem bolida, ali tijekom posljednjih nekoliko vikenda pokazuju impresivan napredak. U Austriji su izgledali kao kandidati za pole position, prije nego su oba vozača izletjela u posljednjoj rundi.

Toto Wolff je potom komentirao da Mercedesu nedostaje između jedne i tri desetinke u usporedbi s direktnim konkurentima, odnosno, Red Bullom i Ferrarijem.

Christian Horner kaže da će na Paul Ricardu Mercedes biti vrlo opasan:

“Očekujemo da budu brzi na toj stazi. Postoje naznake da su tu negdje, ili barem blizu.”

“Zadnje dvije utrke su im bile vrlo pristojne i mislim da nije uopće bilo dupinjanja. Čini se da se vraćaju polako u igru.”

Mercedes trenutno zaostaje 122 boda za Red Bullom, ali samo 66 za Ferrarijem.

“Mislim da će biti konkurenti. Konstantno osvajaju bodove.”

“Nisam siguran koliko zaostaju u konstruktorskom prvenstvu, ali, ponekad je dobra stvar imati više bolida u borbi. Ponekad to može biti i loše. Međutim, kad je riječ o navijačima – za njih je sjajno da imamo šest bolida u igri za pobjedu.”

Zadnji donatori:
vlado
zekohonda
Beethoven87
zekohonda
Vordas
vlado

Pretplatnici:
dalmat
graho
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10254 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4143 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

32 komentara

  1. Mercedes je konstantniji i ima konstantnije vozače od Ferarija, do kraja im dajem prednost u kontruktorima..Sto se vozačkog dijela prvenstva očekuje tu nemaju šta tražiti ove godine. RB lagano prvi..



    4

    11
    • Misliš manje se kvare? Što se grešaka tiče, Leclerc ih nije napravio ništa više od vozača Mercedesa.



      8

      0
      • 11 runda takmičenja Sainz ima 10-20 bodova više od vozaca Mercedesa, a znamo šta je vozio on, a šta oni i naravno da su konstantniji. Leclerc je br i dobar, ali neće moći sam protiv 2 ekipe..



        3

        2
        • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

          Sainz je izletio u Australiji svojom greškom, i šta je jos loše napravia?
          u svih 11 trka, 4 nije zavrsia 3 za koje nije nista kriv , 7 zavrsenih, u tih 7 zavrsenih Russel je samo jednom završio ispred (3. GR, 4. CS)
          Russel ima konstantu, dok je Hamilton prvih 5 6 trka bia za penziju spreman



          4

          1
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          I dalje je za penziju spreman, vidiš da priča kako je Russel dobar nasljednik….
          Jedino mislim da ima crva u glavi koji traži 8. naslov….



          7

          5
        • Jednom je odustao kada ga je izvrtio Riciardo. U Baku je odustao zbog meh kvara kao i u Austriji. I Leclerc je odustajao 2 puta sa vodeće pozicije kao što ga je Ferrari strategijom bacio dva puta sa orvog na 4 mjesto. Prosuli su hrpu bodova. No većinom zbog greški ekipe ili zbog kvarova. Mercedes je pouzdan i najmanje se kvari no vozači po greškama nisu ni malo različiti. Npr Russel je napravio cirkus na startu ne znam koje utrke kao i što se slupao u kvalama prošli gp vikend. Isto je napravio i Lewis. Gledano greške vozača razlika je mizerna.



          4

          1
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          Greška u kvalama u Imoli. Evo ovako iz glave.


          0

          0
  2. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Treba prvo vidjeti kakve će biti temperature staze.



    4

    2
  3. lukarak Donator Prikaži

    Kako je Bog i zamislio. Ovo s Mercom nije prirodno.



    4

    5
    • Formula 1 1883 Donator Prikaži

      Nije svemir jos u balansu i prirodnoj ravnotezi, ali krece se ka tomu.
      Jos malo 😉
      Treba zadrzati koncept i razvijati ga.
      Do kraja sezone ce mo se naslusati guslanja kako Benz opet vara 🤗



      7

      7
      • Pa već su pokušali sa naglaskom na sigurnost. Kao već negdje viđeno prije sa guamama. Samo su ovaj puta uvidjeli da nemaju baš koristi od toga pa odustali.



        9

        7
        • Formula 1 1883 Donator Prikaži

          Pokusaj s “naglaskom na sigurnost” je politika, ne varanje. Tom politikom htjeli su konkurenciju usporiti sto je legitimno, a i konkurencija bi isto postupila kao sto je postupala u proslosti. A varanje je kada netko ima po tehnickom pravilniku nedozvoljene elemente na bolidu. Nesto tipa varanje s protokom goriva i slicno.
          Test s gumama 2013. je bio za diskvalifikaciju iz prvenstva. Ali isto tako bio je i ERS 2018. i protok goriva 2019. kod Ferrarija. Za diskvalifikaciju, razumije se.
          Uvijek je lako je moralizirati na tudji racun…



          9

          1
        • Nemojmo se lagat. Uhvaćen je Mercedes s prstima u pekmezu više puta. Što se ovoga oko dupiranja tiče slažem se da je to politika. Samo što ni u politici danas nema poštenih 😉.



          3

          3
        • Ferrari blejky Donator Prikaži

          @1883

          Ništa ilegalno nije bilo na ERS Ferrarija.
          Ista baterija podjeljena na dva dijela dok jedna strana isporučuje snagu druga se paralelno punila i obratno.

          To je koncept koji sve ekipe sada koriste neki sa manje neki sa više uspjeha i ništa tu nije bilo ilegalno jer da je nebi bilo sada na bolidima za razliku od DAS-a ako ćeš pričati o ilegalnim stvarima.

          A da je Mercedes kojim slučajem to prvi izmislio onda bi vjerojatno bilo kako su nevjerojatno inovativni a čim je neko drugi mora da je varanje.



          3

          1
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          @blejyki ne pričaj gluposti. DAS je proglašen legalnim inače bi bio zabranjen već tokom sezone. Problem je toga sustava bio kompleksnost i nemogućnost drugih timova da ga kopiraju. To je i rb priznao. Najlakše je tvrditi jedno te isto čitavo vrijeme , a u krivu si.



          2

          0
        • Ferrari blejky Donator Prikaži

          @Dani
          Moš mislit što je bio legalan jer da je zašto je zabranjen za narednu godinu ako je bio u skladu sa pravilima? Čemu zabrana onda?

          Taj DAS je kršio pravilnik kad je riječ o Parc Fermeu i to je Horner izjavio jer je aktivno dozvoljavao Mercedeu da mijena Camber i Toe In/Toe Out koji je pod Parc Fermeom zabranjen ekipima da mjenjaju od onog trenutka kad bolid u kvalama izađe na stazu.
          Odnosno svim ekipama osim Mercedesu.
          Red Bull nikada nije izjavio da je DAS legalan nego da im se ne isplati razvijati nešto što je za iduću sezonu proglašeno Ilegalnim i bilo bi glupost bacati novce i resurse na taj sustav.



          1

          1
        • Ferrari blejky Donator Prikaži

          Hahahaha.
          Pa čovjeće sagorijevanje ulja je Mercov party mod bio od samog starta samo što nitko nije znao za to.
          Tek kad je Ferrari počeo isto raditi tad je FIA uskočila i zabranila to a do tog trenutka jedina momčad koja je sagorijevala ulje je bio Mercedes.

          Sagorjevanje ulja = Party Mod = Mercedes



          2

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          @blejky
          stoti put ponavljam: das je zabranjen za narednu godinu jer su promijenjena pravila za narednu godinu.



          2

          0
        • Ferrari blejky Donator Prikaži

          @zeko

          Koliko se sjećam pravila se nisu mjenjala sa 2020 na 2021 .

          Nego su odgođena bila za ovu godinu.
          Bolidi u 2021 su bili gotovo identični onima iz 2020 sprem par kozmetičkih promjena.

          Promjene uvedene za 2021
          Rear brake duct winglets shortend.

          Diffuser fences cut down

          Cost cap introduced

          A new sliding scale for aerodynamic testing

          Minimum weights of cars increased

          Copy parts ban

          DAS banned

          Automatic tyre allocation

          All practice session set to 60 min

          Nikakve bitne promjene nisu nastale sa 2021 godinom.
          A DAS je proglašen ilegalnim jer nije kako se kaže bio u duhu sa pravilnikom.
          Znači teška Siva zona koja je bila dozvoljena.


          0

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          sam si naveo pod listom ‘kozmetičke promjene’ DAS BANNED.
          što više da komentiram kad si potvrdio moje riječi?



          1

          0
      • Ferrari blejky Donator Prikaži

        A kad oni nisu varali i imali zaštitu ma-FIA.

        Kako je Bernie izjavio da su imali predznanje o pravilima za motor 2014 godinu prije svih.
        A bogme ista stvar se i nedavno ponovila kad su se pojavili sa novom podnicom ni 24 sata od najave FIA-e.

        Pa zamrzavanje razvoja motora koji je svakao bio 2 sekunde brži od ostataka(za nedaj bože da ih netko sustigne) pa su malo popustili i uveli tokene za razvoj a tad je već bilo debelo prekasno za sve ostale jer dok su svi ostali ih morali teošiti na motor Mercedes je bio slobodan da razvija druge stvari pa pričajmo malo o protekciji.

        Party mod dozvoljen dok nisu drugi počeli isto raditi onda expresno zabranjen.

        Ilegalni test guma(prošao nekažnjeno) opet malo protekcije od strane FIA-e.

        Pa ilegalne felge zanranjene tek nakon što su se drugi žalili (opet bez kazne)
        pa opet varali sa tlakovima u gumama koje su bile debelo ispod propisanih razina(opet bez kazne)

        Pa opet malo protekcije kad su se gume mijenjale u sred sezone na zahtjev Mercedesa pod izlikom sigurnosti(sve sličnosti sa ovogodišnjim zahtjevom za promjenom pravila od strane Mercedesa su SLUČAJNE)

        Oa smo imali DAS…….
        a vjerojatno još stvari na koje sam zanoravio.



        2

        3
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          Zaboravio ilegalno sagorijevanje ulja i tajni dogovor sa fiaom oko toga, te “suradnju” oko e 10 goriva.



          2

          0
  4. jedino su na Silverstonu bili tu negdje, u Austriji baš i ne, dovoljno je pogledat zaostatak na kraju.



    2

    0
    • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

      Na Silverstoneu bi Max i Charles u normalnim okolnostima bili jedno 25 sekundi naprijed prije SC, charles je sa starijim hardom vozio jednaka vremena kao Lewis prije SC a Max je bio jos brzi do problema. Fali mercu oko pola sekunde i vratit ce se u igru samo ako im ova promjena pravila od Spa pomogne. A i to je vec kasno da ove godine igraju ikakvu ulogu u prvenstvu.



      5

      2
      • Realno u 8,9 krugova nakon SC koliko je zaostao Lewis za Sainzom? U istim uvijetima na istim gumama kasne oni nekada i više od pola sekunde po krugu. Naravno to zavisi od staze do staze, temp uvijetima i od dužine kruga. U Austriji je krug nejkraći pa su shodno tome razlike manje nego recimo na npr Spa .



        2

        0
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Očito smo gledali neku drugu utrku kada je dostupan podatak kako je Hamilton na starijim gumama bio jednako brz kao Sainz na novijim te je prije ulazaka u boks ferrarijevih vozača došao na sekundu od njih. Sam Horner je priznao da je mercedec bio brz kao i oni. SC je samo pomogao ferrariju i rb-u u potrošnji guma i zbijanju vozača.


        0

        0
        • Dani to je jedna staza. Već na idućoj se za Mercedes vratilo u normalnu što se ove sezone tiče. Da bi smo mogli reći da su se vratili u igru za sam vrh kako se priča u ovom članku onda nebi kasnili u Austriji u prosjeku oko 6 desetinki sekunde za prvim , i to na najkraćoj stazi u kalendaru. Isto tako Mercedesu jesu odgovarale tvrđe gume dok na novom softu ni blizu nije mogao pratiti Sainza a niti se oduprijeti napadima Red Bulla odnosno Pereza. Sad kada bi u tu računicu dodali da su Max i Leclerc nešto brži vozači od spomenutog dvojca kako bi to izgledali da su oni bili na p1 i p2 nakon restarta . U idućih nekoliko utrka ćemo vidjeti dali je Silverstone bila iznimka ili jedan blijesak. Ne treba niti zaboraviti kišne treninge pa možda RB i Ferrari nisu pogodili najbolji setup za utrku.


          0

          0
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        HAM
        52 17:21:12 1:30.510
        SAI
        44 17:08:55 1:30.813
        LEC
        52 17:21:14 1:31.282
        Evo usporedbe najbržih krugova Silverstonea


        0

        0
  5. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Toto Wolff je potom komentirao da Mercedesu nedostaje između jedne i tri desetinke u usporedbi s direktnim konkurentima,

    Nije mi baš jasna matematika Totova.
    Utrka u Austriji 71 krug i zaostatak od 41 sekunde Hamdije.
    Da je zaostatak 0.300 po krugu kako Toto govori zaostatak na kraju bi bio 21.000 sek a ne 41.000 sek.
    Po prikazanom kasne oko 0.600-0.700 po krugu a ne ni iz bliza 0.300 a pogotovo ne 0.100 po krugu.

    Još puno pure i špinata morate papati da dođete do tih 0.100-0.300 a kamoli da budete ravnopravni.



    2

    2