Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Suci su u Austriji granice staze pratili bez senzora, kazne su podijeljene “od oka”

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Suci su u Austriji granice staze pratili bez senzora, kazne su podijeljene “od oka”

Ante Vetma

Četiri vozača su tijekom Velike nagrade Austrije primili kaznu zbog opetovanog prelaska granica staze, što je izazvalo blagi revolt među onima koji su se našli u toj grupi, ali i među onima koji su prošli “samo” sa zastavom upozorenja.

Nije neobično da vozači istražuju granice staze u Spielbergu, pogotovo kad se radi o posljednjem zavoju, ali je krajnje neobično da suci to pregledavaju uz pomoć kadrova s kamera, ručno, za svaki od 20 bolida, za svaki od 71 krugova koliko se vozilo u nedjelju.

Dobro je poznato kako su suci previdjeli Perezov izlet izvan staze tijekom kvalifikacija, a Meksikanac je kaznu za to dobio puno prekasno. Tijekom utrke su pregledavali on-board kamere, što im je omogućavalo samo da vide samo prednje kotače. Preciznije provjere nisu bile moguće jer bi to oduzelo previše vremena, a vozač bi dotad već došao do idućeg zavoja kojeg također treba provjeriti.

Tijekom sprint utrke izbrojano je 26 prijestupa, a najviše od njih imao je Gasly, čak tri. Međutim, pravi kaos stigao je dan kasnije kad su skoro svi vozači bili pod prijetnjom kazne. Lando Norris, Sebastian Vettel, Guanyu Zhou i Pierre Gasly su bili kažnjeni, a neki drugi su možda imali malo više sreće pa suci nisu uhvatili njihove izlete. Primjerice, Alonso, Ocon, Bottas i Russell nisu nijednom bili izvan granica staze tijekom 71 kruga utrke.

Mercedes je nakon utrke trkaćem direktoru pokazao situacije kad je Mick Schumacher četiri puta izlazio sa staze, što suci nisu primijetili.

Zadnji donatori:
vlado
zekohonda
Beethoven87
zekohonda
Vordas
vlado

Pretplatnici:
dalmat
graho
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10254 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4143 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

  1. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Vrhunac motosporta i tehnologije, a analize (posljedicno i kazne) se rade metodom “pi x oko” 🤦‍♂️
    Zar nema neko pravilo FIA-e da se to radi samo sa senzorima? Kad vec vole sve i svasta definirati pravilnikom.
    Cemu hrpe senzora ako se ne koriste?

    Ovo spada u amaterizam. Zajedno s onim vatrogascima koji ne znaju bili trcali gasiti bolid ili se vratili po klocnu da se bolid ne otkotrlja na stazu



    11

    1
  2. Michael Schumacher darkool Prikaži

    Najbrži cirkus u pravom smislu riječi



    9

    1
  3. Nelson Piquet graho Donator Prikaži

    Kakvi idioti, bitno je da oni promovišu jednakost iznad svega i da su woke, a to što ne mogu usrani senzor postaviti to nikom ništa. Tačno imam osjećaj kad bi se nas nekoliko okupilo sa foruma da bi bolji posao odradili.



    18

    2
  4. Renault zd1400rt Prikaži

    Ovo je pravi krug. Pogledajte prvi, a pogotovo zadnji zavoj 😁😎

    https://youtu.be/Yh4N8lzns_M



    13

    1
    • Ferrari Mrgud Prikaži

      Prije svega, hvala ti za ovaj video i podsjetnik..kakav krug i kakvo nevrijeme, kakva kontrola i korekcija u zadnjem zavoju..

      Drugo, sto se tice teme, ja sam to tvrdio i nakon VN Brazila prosle sezone, tamo je zavoj br. 4 kritican; kao sto se i na ovom clipu vidi, ako netko hoce ici siroko s vanjske strane strane, nek ide, to je vise fer i vise jednako za sve nego ovo kad suci odokativno kaznjavaju pa nekog vide, a nekog ne vide..forsiraju nesto, a nisu ni sami definirali do kraja kako provesti to sto forsiraju i onda se cude sto im se cijeli sportski svijet smije..



      11

      0
  5. Mick Schumacher toky13 Prikaži

    Masi , vrati se !!



    7

    2
  6. Te “granice staze” i kažnjavanje baš su iritantni. Ili napravit da je nemoguće steć prednost ili neka svi stiču prednost.



    8

    0
  7. Ferrari drstrain Prikaži

    nek stave 2m trave uz stazu umjesto pasica i problem rijesen



    13

    0
  8. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Eto gdje je nestao Mateo Beusan.



    9

    0
  9. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Sasvim jasno da je Mercedes rasturio zadnjih godina sa svojom germanskom preciznošću, uigranošću i organiziranošću ove cirkusante i amatere iz FIA, Ferrarija, Renaulta, Haasa, Aston Martina…

    RB je ozbiljno dobro organiziran, ja mislim da bi se trebali usuditi ići u smjeru vlastitog motora. Kad bi to imali ne bi bilo prvenstva za koje se ne bi borili. Ovako ako se uvale s Porscheom pitanje trenutka je kad će tražiti novoga jer će VW odlučiti da F1 više nije u fokusu jer su ispunili marketinške ciljeve….



    4

    0