Izdvojeno

Ricciardo o aplauzima navijača nakon sudara: U nekim godinama shvatite da se ne možete ponašati kao 15-godišnjak

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Izlijetanje Lewisa Hamiltona tijekom kvalifikacija za Veliku nagradu Austrije naišlo je na odobravanje većine navijača koji su se nalazili na tom dijelu staze. “Narančasta armija” je glasno aplaudirala nakon što je njihov prošlogodišnji konkurent zbog greške završio u barijerama.

Međutim, takvo ponašanje naišlo je na oštre kritike pojedinih novinara i aktera F1, uključujući i Daniela Ricciarda:

“Rivalstva su odlična, ali mislim da ovakvi incidenti spadaju u nešto drugo…”

“Duel Lewisa i Maxa prošle godine je bio sjajan. U svakom sportu je tako, uvijek imate nekog za i nekog protiv. Mislim da je tako i na stazi – cool je navijati ili što već.”

“Ja nikad nisam bio ljubitelj zviždanja, to mi nije drago. No, naravno, imate one vozače koji su vam dragi i oni za koje možda ne navijate. Međutim, kad se radi o incidentu – to ne želite vidjeti. Ne mogu kontrolirati navijače na tribinama i njihove emocije, ali za sve vjerojatno postoji vrijeme i mjesto. To ne bih htio vidjeti.”

Ricciardo smatra da se ljudi ponekad izgube u žaru trenutka:

“Lako je pomisliti da je takvo ponašanje u redu ako ste u publici cijeli dan i već ste popili par piva. Ako tip do vas to čini – mislite da je u redu i onda krenete i vi.”

“Međutim, mislim da u nekim godinama shvatite da to nije u redu. Shvatite da se ne možete ponašati kako ste se ponašali kad ste imali 15 godina, a sad imate možda 30.”

“Prema tome, morate biti malo pažljiviji.”

Hamiltonov timski kolega George Russell također se oglasio nakon Austrije:

“Kad ste s druge strane ograde – zaboravite da su u bolidu zapravo ljudi. Svi smo mi živa bića: vozači, inženjeri, mediji, navijači. Nema opravdanja za zvižduke prema nekome, nema razloga za to.”

“Svi mi riskiramo živote. Kad vozite 300 km/h i netko navija da se zabijete u zid… Ne znam što reći za to.”

Komentiraj

10 komentara

  1. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    kad se netko zabije u zid, stvarno nije u redu bodriti to.. dovoljno je uzeti zastavu i mahati…



    18

    0
  2. kolektivna amnezija jer se crnac iz mercedesa, sam od sebe, lagano zabio u zid. lani nikih problema nema iako je udes nemjerljivo tezi i direktno izazvan od tog istog. jebeno licemjerstvo. i da ne navijam ni za jednog ni drugog mrski su mi podjednako kao i njihovi timovi.



    12

    3
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Jednako je glupo bilo navijanje Engleza u Silverstoneu prošle godine i to nije opravdanje za jednako glupo ponašanje Maxovih navijača ove godine.
      Još kad se nadodaju ostali izvještaju o ponašanju na tribinama nema nikakvog opravdanja za njih.
      Općenito je glupo loše ponašanje pravdati drugim lošim ponašanjem.



      10

      0
      • Meni nije toliko stvar u navijačima prošle i ove godine. Uvijek i svugdje će biti prelazaka granica normalnog ponašanja. Na prvu publika uvijek reagira tako dok se ne uključe razum i empatija kod onih koji je imaju.
        Fascinantano mi je kako nitko od medija i vozača to nije isticao nakon Silverstona 2021. koliko se to ističe nakon zadnjeg vikenda.
        Samo još jedan dokaz koliko Hamilton zna manipulirati i privlačiti pozornost na sebe (od garderobe pa nadalje) plus engleska medijska mašinerija na koju je Alonso upozoravao prošle godine jer je 2007. prikazan kao negativac dok je dobri Lewis bio nevin i dojio djecu u Africi.



        8

        3
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Logično mi je to za medije ipak su mediji iz engleskog govornog područja najčitaniji na svijetu. Moguće da su Nizozemci pisali o tome, ali nitko van Nizozemske ne čita te novine, pa se ne prenosi kao kad ESPN objavi nešto.
          A biti “media sawy” kako to kažu je isto skill, u svakom sportu tako da ja to ne zamjeram nikome tako ni Lewisu.
          Najzanimljiviji je ovaj dio što dobro kažeš da vozači nisu toliko glasni bilo prošle godine. To mi govori da je očito Ham puno popularniji unutar paddocka od Maxa iako se tako ne čini na prvu.
          Jer nema drugog logicnog objašnjenja zašto bi branili više vozača koji im je manje simpatičan, očito nije baš tako.



          4

          0
        • Normalno da će jednom Ricciardu Lewis biti draži od Maxa. Ipak je Max s njim obrisao pod dok je ovaj zahvaljujući RB bolidu mislio da je Top Gun klasa.
          Da je vozio s Hamiltonom u momčadi, drugačije bi pričao.



          2

          5
        • x2

          Pa ne bi baš rekao da je obrisao pod sa Riccijem.
          Čak, šta više, Ricci je dobio 2:1, u sezonama.
          A i 2018. nakon Francuske (8. trka) je bio treći sa upisane 2 pobjede (uz 2 odustajanja). U narednih 13 trka je imao čak 6 odustajanja (sve kvarovi, koliko se sjećam) i Max je u tih 13 trka uzeo 2,5x više bodova od Riccija.
          Ali ću se složiti da je otišao iz RB jer je Max bio Helmutov “projekat za osvajanje titule”, što se, ruku na srce, ispostavilo kao ispravna odluka od strane RBa i Helmuta.
          Par godina poslije Max ima titulu, bori se za drugu (i vodi u prvenstvu), Ricci mijenja ekipe i gubi zadnje dvije godine od Norrisa.
          Da li je to razlog zbog kojeg, na ovu temu više priča “kontra Maxa” nego “kontra Lewisa”, ne znam. Nije jedini.

          Po meni je jedan od razloga što se sada više priča o tome, nego prošle, to što sve te “priče i teme” koje potencira moderno društvo uzimaju sve više maha (a Lewis je nekako najglasniji u tome).
          Plus, imamo još tih nekih detalja, koji dodatno doljevaju ulje na vatru, kao što su Lewisovo slavlje prošle godine u Silverstoneu (bez obzira znao ili ne znao Maxovo zdravstveno stanje, nije trebao baš onako slaviti), vađenje iz arhive Nelsonove (koji je, BTW, Maxov, zamal` punac) izjave na podcastu i to baš pred Silverstone, Lewisova izjava o duelu u Copseu sa Lecom kojom se posrao sam sebi u usta pominjući prošlu godinu (o čemu ga niko nije pitao), i onda kad se sve to umixa sa hordom Maxovih pijanih navijača koji zapucaju do Austrije, obuku narandžaste majice, pale narandžaste dimne bombe i dojomom koje gore navedene stvari ostavljaju na njih (ne opravdavam ja Maxove navijače, da se razumijemo), te dojmom koji oni sami svojim ponašanjem ostavljaju na druge, uz vodeće F1 medije, koji “barataju” na engleskom jeziku, eto ti razloga da imamo više priče nego prošle godine.
          Mislim da to nema veze s tim da li ostali vozači više vole Maxa ili Lewisa.
          BTW, ta 2 izlijetanja su neuporediva, just for the record.



          9

          0
      • smr201… “Jednako je glupo bilo navijanje Engleza u Silverstoneu prošle godine i to nije opravdanje za jednako glupo ponašanje Maxovih navijača ove godine.” znaš ono … akcija – reakcija ? “Općenito je glupo loše ponašanje pravdati drugim lošim ponašanjem.” a ovo … uzrok -posljedica ?
        vidiš kako je to čudno , kako se zaboravlja ili laže . posli udesa maxa u silverstonu koji nije bija nimalo bezazlen u odnosu na ovaj lewisa ( za koji je sam kriv ) na kraju trke je lewis slavija . to su fanovi LH zaboravili , maxovi izgleda nisu . da nije donekle i to veselje lewisa doprinjelo ovakvoj reakciji fanova maxa ?
        koliko je drugačija bila reakcija GR posli udesa zhoua . trča je da vidi kako je kinez . OK ,on je to moga sebi “priuštit” jer je i sam izletija sa staze , lewis u silverstonu nije jer je nastavija trku ALI kad se nešto ovako dogodi vozači i ako nisu “učesnici” u nekom ozbiljnom kršu TR pitaju je li sa nekim kolegom sve u redu . lewisova prva poruka TR je bila “just turned in on me” !?!?? možda je glupo jedno loše ponašanje pravdat drugim lošim ponašanjem ali jedno je uzrok , drugo posljedica prvog , a većina ljudi valjda voli “revanš” do kojeg ne bi došlo da je više korektnosti u svom sferama života pa tako i u sportu .
        max je karijeru počeja kur*enjem , bahatošću ka mnogi momčići no sad sa 24 je puno odmjereniji , zreliji nego lewis u 37. mislim da je ponašanje fanova u korelaciji sa ponašanjem vozača jednih prema drugima ako postoje tenzije među vozačima to se preslikava i na fanove …



        2

        0
  3. Pravi se javio.Reče čovjek koji se na svakom intervju “krebelji”.Dragim si mi Ricc al sa takvim pristupom nikad nisi ni imao šanse biti prvak.



    7

    1
  4. To je logicna posljedica ulaska f1 u popularnu kulturu kroz Netflix. Sad na utrke dolaze i oni debili koji su prije isli samo na nogomet. Pa onda imamoi takvu kvalitetu publike



    14

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni