Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Gasly: Trenutno imamo vjerojatno najsporiji bolid, ne možemo nastaviti ovako

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Gasly: Trenutno imamo vjerojatno najsporiji bolid, ne možemo nastaviti ovako

Ante Vetma

Pierre Gasly smatra da je bolid njegove momčadi trenutno možda i najsporiji u Formuli 1. AlphaTauri je nedavno potvrdio da će Francuz i iduće godine biti njihov vozač, a šef ekipe ima samo riječi hvale za njega:

“On definitivno spada među najbolje i najkompetitivnije vozače u F1 i to je pokazao u ovom periodu otkad je s nama.”

Franz Tost

Gasly, međutim, nije zadovoljan stanjem u kojem se trenutno nalaze:

“Jednostavno ne možemo nastaviti ovako. Dam sve od sebe u bolidu, ali trenutno se ne može učiniti ništa. Očajnički trebamo nadogradnje kako bismo mogli doći do nekog pristojnog rezultata.”

Pierre Gasly

“Na kraju krajeva – jednostavno nemamo brzine. Možete učiniti što želite, odabrati drukčiju strategiju, ali s ovom brzinom koju trenutno imamo – neće biti dobro.”

“Vjerojatno imamo najsporiji bolid u ovom trenutku. Šteta je vidjeti da se borimo za posljednje pozicije. Već dugo vremena nismo imali nikakve nove komponente na bolidu i to se sad vidi na stazi. Nadam se da ćemo imati nešto do Francuske.”

Gaslyjev timski kolega Yuki Tsunoda još nije potvrđen kao vozač za 2023. godinu, ali Helmut Marko je prije par dana komentirao da Japanac radi na svojem psihičkom stanju.

“Ne znam funkcionira li moj odnos sa psihologom kako treba jer je potrebno nešto vremena kako bi me bolje shvatio. Ali da, mislim da je moja slaba točka to da se lako uzbudim.”

Yuki tsunoda

“Definitivno moram to poboljšati kako bih imao bolju konzistentnost. Nadam se da će ovo s trenerom pomoći za budućnost.”

Zadnji donatori:
vlado
zekohonda
Beethoven87
zekohonda
Vordas
vlado

Pretplatnici:
dalmat
graho
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10254 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4143 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

28 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Primijeti se da su pali.
    Sad, baš da imaju najsporiji bolid, ne znam….
    A Yukiju ne treba psiholog, već mu treba svezat 2 šamara.



    31

    0
  2. Lando Norris 4 Leo4 Prikaži

    A nije najsporiji, ali se “bori” za tu poziciju sa Williamsom i Astonom, ovisi od staze do staze.

    A i Gasly kao da je pao malo sa koncentracijom i performansama u zadnjih par utrka, možda zbog te borbe sa bolidom, inače po mom mišljenju jako dobar vozač. Sve u svemu, dosta loša sezona do sada za AT.



    7

    0
    • Svi oni dobiju motivacije sa dobrim bolidom. Sa kršem se nitko nije borio u vrhu kao ni Alonso u McLarenu kao ni sada Vettel u Am. Gdje je lani bio Ferrari a gdje sad. Kakve su lani bile izvedbe Landa a kakve ove god. Bolid je alat koji vozaču omogućuje nešto da pokaže. Ako bolid nema brzinu kao oni drugi bolidi, đabe sav talent ovog svijeta. Poanta mog komentara je da možda vozači nemaju takve oscilacije kao ni u ovom slučaju Gasly nego je jednostavno AT pao po brzini naspram drugih bolida.



      23

      1
      • Lando Norris 4 Leo4 Prikaži

        Slažem se sa svime time, ali govorim i to da je Gasly u zadnje 3 utrke sad gledam (silverstone i dvije austrije) sudjelovao u 3-4 incidenta kojih prije baš i nije imao koliko me pamet služi, ali dobro, svako uđe u taj neki ciklus u kojem mu baš ne ide pa tako i on.



        9

        0
      • Alonso1983 … ne treba se borit u vrhu da bi bilo očito da je vozač motiviran . može se motivacija pokazivat i u nekonkurentnom ili relativno nekonkurentnom bolidu . je li npr williams zadnjih sezona ( od 2017.) konkurentan bolid ? je li to smetalo GR da bude motiviran ? naravno da nije jer njegov cilj je bija da dođe u MB i zato je i ulošem bolidu dava sve od sebe . isto ka i šta sad radi albon jer želi ostat u F 1 . di je bija ferrari lani ? pa na 3. mistu konstruktora , vozači su bili 5 X na postolju .istina , nikad na najvišoj stepenici ali da nisu bili motivirani jer bolid nije bija za najviše domete zar bi bili na postolju ili završili sezonu na 3. mistu u konstruktorskom ? lando je i ovu sezonu motiviran isto ka i lani jer bez motivacije ne bi u 11 trka 8 X osvaja bodove . uz jedno odustajanje i 2 loše trke/plasmane .. u Q je 5 ili 6 puta bijau Q 3 , a u australiji i imoli je Q završava na P 3 i 4 . bez motivacije bi to bilo nemoguće . lani je posli 11 trka ima puno više bodova jer je i McL bija konkurentniji . 10 X je završava u bodovima u 11 trka no usprkos slabijem izdanju bolida ni ove sezone nije “diga ruke” jer je bolid manje konkurentan . zar osvojeni bodovi bottasa ne pokazuju da je motiviran iako je alfa daleko od MB kojeg je vozija još lani ? bilo je primjera i u prošlosti jer npr da seb nije bija motiviran u TR ( donija im je i jedinu pobjedu ) zar bi doša u RB ? ili da MS nij ebija motiviran 4 sezone dok se ferrari diza iz “pepela” zar bi im donija 5 uzastopnih titula ? mislim da je motivacija najviše stvar glave , karaktera , željezne volje i želje da se npr ostane među 20 najboljih ili da se bude zapažen od šefova boljih timova jer ovi vide ono šta mi ne vidimo . zbog toga su npr GR , carlos , perez i angažitani u MB , ferrariu , RB koji su i u lošim ( williams ) ili manj ekonkurentnim bolidima pokazali da su motivirani da iz takvih bolida izvlače maksimum šta im je donilo napredak u karijeri tj prelazak u puno bolje bolide . bez motiva … di bi danas bili ?
        gasly je po meni jako dobar vozač ali ako je sudit po “epizodi” iz RB zna mu se desit da “upadne” u nekakvu malodušnost kad nije sve dobro posloženo ili kad ne ide onako kako se očekuje od njega . dobar primjer može bit alonso . šta je moga u minardiu ? upast u depresiju jer je vozija bolid za 23. misto u prvenstvu 2001.? da mu se to desilo teško da bi primjetili njegov talent ali alonso je “griza” , pokaza karakter , volju i zato je 2003. doša u renault jer je bija zapažen od šefova .



        14

        1
        • Mick Schumacher 47 Crash Donator Prikaži

          👍👍
          Nemotiviran “nobody” u slabom autu nikad nece doc u jaci… Kako je svojedobno Wehrlein bio nemotiviran da vozi slabi Williams pa je izletio iz F1…
          Razumijem da se dogodi da neki bivsi prvak bude nemotiviran kad dobije kantu od auta ali ovi nitkasi od vozaca nikako…



          4

          1
        • Avalon poanta oko motivacije je samo u prvoj rečenici, a prva rečenica kaže svi oni dobiju motivacije u dobrom bolidu. Tu mislim na dodatnu motivaciju od one koje bi možda imali da se bore za 10 ,15 isl mjesto na gridu. I tu sve o motivaciji završava a daljnji dio texta priča o tome da vozač bez dobrog bolida ne može napraviti ono za što bolid nije kadar i apsolutno nema veze s motivacijom. Što se motivacije tiče, pa ti dečki koji su tada bili u fazi dokazivanja Rusel, Noris,Leclerc itd su željni borbe i dokazivanja jer su tek bili ušli u F1 i žele pokazati da zaslužuju bolje mjesto. Dok neke vozače koje nisu spomenio a borili su se u vrhu im je upitna motivacija kao i od samog Gasly koji je okusio slast pobjede i vožnje Rba a sada se vucara po začelju što je velika razlika u odnosu na one koji su tu došli da pokažu nešto a još nisu imali prilike niti su sjedili u dobrom bolidu. Osvrt na Ferrari i Landa je također bio na njihove bolide a ne na motivaciju jer lani je Lando derao guzove Ferrarijima dok je McLaren bio dobar a sada nije ni blizu. Time želim reći da Lando nije pao u vozačkom smislu a Leclerc i Sainz su odjednom naučili voziti. Do bolida je u velikoj mjeri. Naravno , nekima ne pomaže ni dobar bolid ni motivacija.



          8

          1
        • Alonso1983… a to , drago mi je šta si nam objasnija da bez konkurentnog bolida nema ni uspjeha . to je jedan sasvim novi zaključak prvi put obznanjen na portalu , a koji nikom nije bija na pameti … hvala na pojašnjenju .
          inače , malo mi je teško bilo pratit napisano jer se valjda potkrala nekakva konfuzija u npr ovoj rečenici “Što se motivacije tiče, pa ti dečki koji su tada bili u fazi dokazivanja Rusel, Noris,Leclerc itd su željni borbe i dokazivanja jer su tek bili ušli u F1 i žele pokazati da zaslužuju bolje mjesto.” zadnji sam koji bi treba bit nekome lektor ali nije mi jasno jesu li bili ili su sada ? GR i CL i CS žele pokazat da zaslužuju bolje misto ( kako pišeš ) ali koji j eto kokpit bolji od kokpita MB ili ferraria ? možda svi pretendiraju na kokpit RB ? noris ništa nije ni tražija , izgleda da j enjemu dobro i u McL .
          čemu spominjanje gaslya , u kojem kontekstu ? šta ima veze šta je vozija RB iz kojeg je “protjeran” ? pobjedu je ostvarija u AT , a i sada još uvik vozi za taj tim . u 11 odvoženih trka PG je 5 X starta među prvih 10 , 2 X je starta 11. šta je savim OK ali u trkama AT izgleda “šepa” jer lani je posli 11 trka ima 50 , ove sezone tek 16 bodova . da PG nije motiviran teško da bi 50 % Q ulazija u “gornji dom” , jedan brzi krug je uvik moguće “izvuč” ali AT nema tempo u trci . upravo zato šta je motiviran i “kuka” na ovakav AT . da nije ponaša bi se ka npr seb koji ako je sudit po TR ma šta se desilo cool prokomentira , “obavjesti” pit i nastavi “odrađivat” trku . mislim da gasly ne želi samo “odrađivat” i ovakvim komentarima želi motivirat , “razdrmat” tim koji je daleko od lanjske konkuretnosti .


          0

          2
        • Crash … ne sjećam se da je wehrlein bija nemotiviran da vozi williams s obzirom da je kroz svoje 2 sezone bija vozač manora i saubera ;) na početku karijere svi su za F 1 “nobody” bez obzira na rezultate u nižim kategorijama . ovako “iz daleka” ne sjećam se da sam vidija nekog od “nitkaša” ( baš ih krstiš …. na pragu omalovažavanja ? ) da nije motiviran . čak i latifi nastoji grist u okviru svojih možda i ne velikih mogućnosti iako vozi loš williams . lani je osvojia 7 bodova . albon koji je vozija TR i RB bi u willaimsu treba bit bez imalo motiva ( je li i on “nitkaš” ili.. ? ), a u 2 trke je osvaja bodove za loši willaims . trud i motivacija se može vidit i vidi se da i oni sa začelja ( kad ih u prenosu pokažu , šta je rijetko ) daju sve od sebe da budu bolji od onih sa kojima se mogu borit tj nekonkurentni Vs nekonkurentnih . želja i tih vozača je neupitna , bar ja tako vidim . da se “vratim” na latifia i albona ….. ima li jače motivacije od želje latifia da “opstane” u F 1 ili albona da dođe u neki srednje jaki tim koji po pokazanim performansama kroz TR i RB zaslužuje ?



          1

          1
        • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

          Avalon sjećaš li se iza koga se seb vratio na stazu nakon boksa u sochiu 2019.?


          0

          0
        • Avalon , pročitaj komentar iznad mojeg, pa onda po pa se dodi komentirati. Moj komentar je odgovor na komentar iznad mojeg, a ne tebi ili drugima. Čovjek je pricao o Gaslyu i njegovoj formi, a ja mu pokušao objasniti da nije sve do vozača i da i taj bolid ima ulogu što je AT trenutno tu gdje je a ne vozač. I btw nauči čitat sa razumjevanjem. Ovo što se tice Norisa Rusela i Leclerca….” Noris,Leclerc itd su željni borbe i dokazivanja jer su tek bili ušli u F1 ” Ne sjećam se baš da su Russel i Leclerc sjeli u Mercedes i Ferrari kada su ušli u F1. Okrećeš tuđe komentare kako tebi paše i pokusavaš prikazati tuđe komentare onako kako tebi paše. Izvučeš dio mojeg komentara koje veze nema sa tvojim zaključkom i tvojim odgovorom. Mene pitaš što sam se uhvatio Gaslya? Ja? A čovjek iznad mene priča o kome? S kime se ti svađaš čovječe? Tko si uopće ti da preispituješ od svakoga mišljenje koje ti ne pase? Prvo odi pročitaj pravila ovog portala pa ćemo nastaviti dalje.



          2

          0
        • I nama je Avalon drago da si nam objasnio da su Schumi i Alonso bili motivirani u svojim karijerama. Nismo to znali niti smo to mogli ikako zaključiti niti o tome pročitati do sada. Hvala što si nam otvorio oči. Isto tako svi smo mislili da je Gasly preloš samo je pobijedio za volanom AT u monzi jer je te godine AT te godine bio ultra dominantan bolid.



          2

          0
        • I btw prvo si pričao o motivaciji na moj prvi komentar. Nakon toga sam ti ja rekao u svojem drugom komentaru da je samo riječ o motivaciji u prvoj rečenici. A kad si već pisao o tome sam odgovorio na to o motivaciji u drugom komentaru. Stoga ne nije ti ništa promaklo jer taj dio koji si citirao je u drugom komentaru a to je ujedno odgovor na tvoj komentar.


          0

          0
  3. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Nakon Austrije haas nas je prestigo u konstruktorima. Zabrinjavajuće.



    3

    0
    • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

      I to Haas bez nadogradnji, taj bolid ima jako puno potencijala samo sto ni Mick ni KMag nisu konstantni a i ekipa je mrljava.

      Alpha tauri je ove godine dosta pao a i djeluje da Gaslyu ovaj bolid i ne pase najbolje



      9

      0
      • Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

        Haasova brzina oscilira od početka sezone. Na prvih par utrka su bili jako dobri i brzi, onda su malo nestali, pa su sad opet na zadnje tri utrke (uključujući sprint) dobri. Mislim da to ima veze sa Ferrarijevom pogonskom jedinicom odnosno kako Ferrari “odvrne” ili “zavrne” jakost motora. Na početku sezone je i Ferrari bio brz, onda su imali problema sa pouzdanošću pa su vjerojatno malo stali na loptu da vide kako to mogu riješiti, sad su opet malo ubrzali bolid pa im se u Austriji desilo ovo sa Sainzom…Binotto kaže neki dan da će se fokusirati na kilometražu dok opet ne vide kako riješiti tu pouzdanost pa me živo interesira kako će se to odraziti na Haas odnosno općenito na bolide sa Ferrarijevim pogonskim strojevima. Negdje sam pročitao da je u Austriji Kevin jedva završio utrku zbog problema sa motorom tako da su Haasove nadogradnje za sad vezane uz Ferrarijev motor



        8

        0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      da, haas bez nadogradnji.
      mislim da im fali mazepinov novac.



      3

      1
  4. Plači za 2019. Imao si rijetku šansu koju drugi nikad ne dobiju. Trebao si igrati za sebe i probati si naći mjesto pod suncem.



    14

    0
  5. Pirelli Intermedium crofessional Donator Prikaži

    Loše Pierre, loše!
    Prebaciti lopticu na tim nakon što skriviš dva sudara u dva dana i nije neki način sinko!
    AT je tu gdje je, koncept bolida ne izgleda obećavajuće, a kao kod Mclarena performanse previše ovise o tipu staze. Rekao bi i da oba vozača nisu na razini. Yuki čak nerijetko dobiva Gaslya što je prošle sezone bilo nezamislivo.
    Mislim da su ovo frustracije jer je potpisao za 2023., a nadao se nekom većem timu.
    Tako da.. složio bi se s Avalonom. Ako si vođa ekipe onda se saberi i pridonesi više…



    14

    0
  6. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    I ne cudi me s obzirom da su izgleda sav budzet utukli u iritantne reklame na YT koje ne mozes prekinit…


    0

    0