Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Colton Herta odradio svoj prvi F1 test s McLarenom

Lovro Andraka

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Colton Herta odradio svoj prvi F1 test s McLarenom

Lovro Andraka

Mladi američki vozač Colton Herta (22) odradio je dvodnevni test s McLarenom u Portimau, što mu je bilo prvo iskustvo u F1 bolidu.

Herta je ove godine postao McLarenov razvojni vozač, a trenutno vozi svoju četvrtu sezonu u IndyCaru s Andrettijem. Nakon devet od 17 utrka drži tek deseto mjesto u prvenstvu s jednom pobjedom u Indianapolisu.

Prije tri godine postao je najmlađi pobjednik u povijesti IndyCara nekoliko dana prije 19. rođendana, i to u tek trećem nastupu. Zasad ima ukupno sedam pobjeda, a najbolji plasman na kraju sezone mu je treće mjesto iz 2020. godine. Slovi za jednog od trenutno najvećih američkih talenata u utrkivanju, a njegov prelazak u F1 spominje se otkako njegov šef Michael Andretti ima ambicije za ulazak u sport koje zasad nije uspio ostvariti.

U Portugalu je vozio prošlogodišnji McLaren MCL35M, a ukupno je odvozio 162 kruga tijekom dva dana, što se može preračunati u dvije i pol utrke na toj stazi.

“Bilo je jako zabavno, odlična dva dana prilagodbe bolidu, koji je očito poprilično drukčiji od onog kojeg sam navikao voziti”, rekao je oduševljeni Herta nakon testa.

Otkrio je što ga je najviše dojmilo:

“Prva stvar je bilo otpuštanje limitera brzine za boks, okretni moment je poprilično nevjerojatan. Čak i kad ste na tako niskim okretajima, i dalje vuče. To je bila najveća stvar za mene – brzina na pravcu, ubrzanje i kočenje.”

“Očito je da su brzine u zavojima više nego u IndyCaru, ali to mi se nije toliko isticalo koliko je impresivno bilo ubrzanje i kako je lako dobiti svu tu konjsku snagu čim dodate gas.”

Prošle godine se na ovoj stazi vozila Velika nagrada Portugala, no zbog različitih uvjeta izravne usporedbe vremena nisu moguće.

“Teško je reći nešto po pitanju vremena kruga. Mislim da će inženjeri znati iz podataka jeste li brzi ili ne.”

Ipak, na pitanje o tome bi li bio konkurentan u F1, Herta je jasno odgovorio:

“Da, da… Ne možete reći ne na to pitanje jer inače niste profesionalni vozač. Tako da da, mislim da sam dovoljno brz. Slažu li se oni, pretpostavljam da će vrijeme pokazati i nadam se da ću dobiti još prilika u bolidu te pokazati to.”

Šef McLarena Andreas Seidl nije žurio sa zaključcima – na pitanje je li Herta ozbiljan kandidat za mjesto 2024. odgovorio je kako je ovo bio tek prvi test namijenjen tome da Herta skupi iskustvo u F1 bolidu i da će ići korak po korak. Dodao je da je impresioniran njegovim profesionalnim pristupom i fizičkom spremom te je potvrdio da će tek detaljnijim analizama vremena moći usporediti koliko je Herta zapravo bio dobar.

McLaren će na dva treninga do kraja sezone morati prepustiti jedan bolid neiskusnom vozaču, a Seidl je rekao kako će tek odlučiti kome će dati priliku na tim treninzima koji će sigurno biti nakon ljetne stanke. Jedan od kandidata je McLarenov IndyCar vozač Patricio O’Ward koji je krajem prošle godine testirao MCL35M u Abu Dhabiju. Trenutno je četvrti u prvenstvu IndyCara, a također vozi četvrtu sezonu.

“Rekao bih da je naš inicijalni dojam ili zaključak, čak i ako zvuči kao dosadan odgovor, da smo zadovoljni s onim što su obojica pokazala dosad”, rekao je Seidl.

Bolid će sutra u Portimau preuzeti McLarenov vozač simulatora Will Stevens, bivši vozač Caterhama i Manora, dok će Lando Norris voziti aktualni bolid na Pirellijevom testu u Austriji, gdje je danas vozio Daniel Ricciardo.

Herta na stazi u Portimau

Zadnji donatori:
vlado
zekohonda
Beethoven87
zekohonda
Vordas
vlado

Pretplatnici:
dalmat
graho
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10254 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
973 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Herta#McLaren

Komentiraj

8 komentara

  1. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Ovdje isto ima više politike, novca i “američkih namjera”, nego pravog sirovog talenta.
    U IndyCar-u ima bar jedan bolji vozač od Herte, a to je Palou.

    A s tim da Palou i Herta nisu do gležnja jednom Oscar Piastriju.

    Nije Herta loš, ali je malo navikan….. riječ je o sinu jednog od nekadašnjeg američkog prvenstva kružnih utrka. To je – to.



    4

    0
    • Sebastian Vettel 5 GP2Engine Prikaži

      Bit ću brutalno iskren i reći da Zak Brown od McLarena želi napraviti američku franšizu. Y’all know what I’m sayin’ bruv.



      5

      0
      • Taj pretilni Amerikanac mi je najodbojniji lik među poznatim licima u Formuli 1. Imam dojam da tip koristi poziciju u ekipi kako bi mogao obnavljati vlastitu kolekciju McLaren automobila i vozati ih naokolo kad mu se digne ona stvar, s oproštenjem. Ulaže u IndyCar tvornice i nekakav Extreme E (koji je to k?), dok mu je F1 tim u potpunom kaosu. Nevjerojatno da tip nije uspio ni zadržati McLaren u sigurnih top 4 unatoč svim mogućim resursima i opremljenošću. McLaren postoji zbog Formule 1 i F1 bi trebala biti prioritet. Sve dok vam F1 pogon ne funkcionira kao švicarski sat, ostavi se egzibicija po kojekakvim nižerazrednim serijama. Čak i sav taj marketing “papaya” bolida (kad čujem to papaya naježim se) je lakrdija i uopće ne prikazuje povijest uspjeha McLarena kroz sive (West i Vodafone) te bijelo-crvenu (Marlboro) livreju. Nije čudno da je diehard publika McLarena već sada ne samo razočarana nego i bijesna (pri tom ne mislim na ovu dječurliju opsjednutu TicTac kanalom Landa Norrisa).



        1

        0
  2. Mclaren raca Prikaži

    nadam se da će dobiti još prilika ove godine da bolje upozna bolid i već slijedeće godine uskoči i bolid. Ovo sa Ricciardom više nema smisla. Osvajanje ponekog bodića kad odustanu vozači koji su u bolidima sposobnim za osvajanje postolja pobjeda i loših okolnostima ekipa koje su u rangu McLarena te kruženje stazom, nije ono što se od njega tražilo. Trebalo bi Hertu ubaciti već slijedeće sezone jer gore od ovoga ne može. Bar će se kaliti za 2024.



    1

    0
    • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

      Što se tiče ubacivanja nekog ( bilo kog ) umjesto Daniela Ricciarda, ja sam za to da ubace nekog odmah poslije ovogodišnje F1 ljetne pauze.
      Znam da zvuči nemilosrdno, ali to je F1 – tu nema milosti.

      Neka riješe ugovor, isplate Australca i ubace Oscara. Ako se Ferrari mogao ( brutalno ) riješiti Kimija Raikkonena za 2010., što bi ovo bila frka?



      10

      0
      • Mclaren raca Prikaži

        @pigmalion slažem se potpuno sa komentarom, pogotovo oko Piastrija. Ipak je on prošlogodišnji pobjednik F2 i volio bih ga vidjeti u McLarenu prije nego Hertu. Međutim, ne znam koliko je dostupan vezano za Alpinei. U svakom slučaju, sve je bolje za McLaren od ovog postojećeg



        2

        0
  3. Bok!
    Da mi netko razjasni nebuloze oko “zelene” F1…
    Svi bi htjeli struju, što manje nafte a odakle.
    Struja se proizvodi svim vrstama elektrana (najmanje zelenih – vjetro, solarne pa više hidro i malo više nuklearke).
    Litij za baterije ide u nebo a vrlo brzo će otići i više. Cijena elektro auta će biti 75$ u baterijama.
    Brazilci već dugo eksperimentiraju sa alkoholom pa baš i ne ide, a vodik.. ? Najdopstupniji izvor ali
    još nema razvijenu tehnologij glede iskoristivosti …

    Pa da mi netko veli “što je zelena F1″… ćiste gluposti

    LP



    2

    3