Izdvojeno

Ralf Schumacher o nećaku Micku: Odličan je u duelima; Wolff: Dobro se branio

Piše: Marko Litvić

Prije 1 mjesec, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Vikend prije dva tjedna bio je jako uspješan za mladog Micka Schumachera, koji je osvojio svoje prve bodove na VN Velike Britanije. Njegov cilj prošloga vikenda je bio nastaviti u tom ritmu. Može se reći da nije samo nastavio u istom ritmu, nego ga i poboljšao.

Prvo su na rasporedu bile kvalifikacije u petak. Schumacher se kvalificirao sedmi, što je značilo kako subotnji sprint započinje s te pozicije. Fokus za vrijeme sprinta je bio upravo na mladome Nijemcu i Lewisu Hamiltonu iza njega. Njih dvojica su veći dio kratke utrke proveli međusobno se boreći za osmu poziciju – zadnju poziciju koja donosi bodove. Sedmerostruki svjetski prvak je prestigao Schumachera dva kruga prije kraja, ali prije toga trenutka Nijemac je odlično odolijevao njegovim napadima.

Utrku je startao sa devete pozicije i ponovno se obračunavao s Hamiltonom. Uz vještinu i malo sreće (odustajanja Pereza i Sainza) kroz cilj je prošao šesti, što je zasad njegov najbolji rezultat u Formuli 1. Schumacherov stric Ralf, nije skrivao svoju sreću u intervjuu za njemački Sky Sports.

„Odličan je u duelima, to ste već mogli vidjeti u Formuli 2, sad se mora još malo uvježbati u Formuli 1. Prošle godine to nije bilo moguće zbog bolida, ali sada je itekako moguće. Odlično to koristi, brani se čvrsto, ali pošteno. Greške se uvijek mogu dogoditi, ali ovaj put je to odradio savršeno.“

Ralf Schumacher

Riječi hvale za vozača Haasa je imao i direktor momčadi Mercedesa – Toto Wolff.

„Mick je odlično vozio, dobro se branio i cijelo vrijeme se ponašao sportski. Sretan sam što to vidim. Dobar mladić.“

Toto Wolff

Što se samoga Micka Schumachera tiče, on je rekao kako se osjeća sve ugodnije boreći se sa većim imenima Formule 1, uključujući i Lewisa Hamiltona, jednoga od najboljih vozača u povijesti sporta.

„Jako se ugodno osjećam, vjerojatno bih se osjećao još ugodnije na vrhu, ali na to ćemo još malo pričekati. Imamo bolid s kojim se možemo boriti i ne moramo više riskirati sve kako bismo pretjecali. Jako sam sretan s bolidom i njegovim postavkama. Malo po malo se približavamo momčadima na vrhu.“

Mick Schumacher

Schumacher je trenutno 15. u poretku vozača sa 12 osvojenih bodova, svih 12 osvojenih u zadnje dvije utrke. Njegova momčad Haas se popela na sedmo mjesto u poretku konstruktora sa 34 boda, 7 bodova više od AlphaTaurija.

Komentiraj

13 komentara

  1. Charles Leclerc
    Vedo99 Prikaži

    Schumi je ovog vikenda bio TOP! Izgledao mi je kao veteran, a ne da je u 2. sezoni.
    Prije Britanije sam mislio kako mu možda čak i nije mjesto u F1… Da jednostavno nije to to. Ali pokazao je da itekako pripada tu – odlično se branio protiv Hamiltona, borio na stazi i imao super race pace. Eto koliko znači samouvjerenost i sinergija bolida i vozača, kad se međusobno klikne odmah to izgleda 10x bolje.
    Želim mu da ga što više gledamo u borbi za bodove jer je pokazao da itekako može!



    27

    0
    • Mick Schumacher
      Ante Maras novinar Prikaži

      Već je u Kanadi 6. mjestom u kvalifikacijama pokazao da mu bolid sve više paše, a imao je i solidan race pace i u utrci dok nije morao odustati zbog problema s bolidom tako da je očigledno da on raste i raste iz utrke u utrku.



      13

      1
  2. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    srce veliko ko kuća.. bravo Mick..



    7

    0
  3. Svaka čast malom ali ovo nije nista spektakularno.. Trebalo bi da postane normalno da svaki vikend briše pod sa Magnusenom koji je na zalasku karijere a nije bio neka vozačima ni na vrhuncu kad je bio.. Cak mislim da je Has puno bolji nego što izgleda, i da je top 4 ekipa, samo ga nema ko dovesti tu., evo možda će sad Mik to popraviti..



    7

    5
    • F1puls
      ivanh Prikaži

      Samo je jedan Micael…😉

      Mick u početku sezone jednostavno nije imao sreće…..u Bahreinu su trebali biti prvi bodovi da su ga jzvali u box za vrijeme sc -a…pa kome se ikad dogodilo da mu se dva puta prepolovi bolid u 5-6 trka.???….



      4

      0
    • Upravo to, još je KMag imao valjda nekih problema sa motorom.Što je još interesantnije mnogi ovdje na portalu su govorili kako eto brzo ste počeli da kritikuje Micka,a sada nakon dvije trke ga odma dižu u zvijezde hahaha koja ironija.Nemam ništa protiv Micka i nadam se da će uspjeti u f1 pa i doći u Ferrari,ali brate mili sacekajte malo samo su dvije trke prošle pri čemu je Haas na njima bio dobar pogotovo na drugoj.Mnogo još toga ima on da pokaže u F1 i želim mu svu sreću u tome!



      16

      0
      • dzeno … “Mnogo još toga ima on da pokaže u F1…” sa ovim bi se apsolutno složija , sa ostalim tako , tako . tek 2. sezona ali ovo je zapravo prva jer lani je haas bija debelo out data u odnosu na sve druge bolide, premalo trka u “nogama” ima mick i zar nije točno da su ga prerano počeli kritizirat i otpisivat u odnosu na iskusnijeg kolegu ? mislim da to nije bilo u redu isto ka šta sad ne treba uzdizat momčića mada ne vidim da ga itko uzdiže u zvijezde . jednostavno , ljudi su primjetili skok u performansama , izvedbi . jednom dobra borba sa LH može bit “slučaj” ali kad se to ponovi dan posli onda …. možda je došlo do “otključavanja” mickovog potencijala ? pišeš kako je haas u zadnje dvi trke bija dobar ? pa zašto onda micka ne pohvalit jer je i KM vozija taj dobar haas , a obje trke je izgubija od micka ? nije mick uopće bija loš u trkama u komparaciji sa KM , omjer “pobjeda” kad su oba završavali trke je 4 Vs 2 u korist micka , a pogrešnu sliku možda stvara omjer od 9 Vs 2 u Q u korist KM . bodovno u 2 “pobjede” nad KM ( australija , španjolska ) su za micka bile 0 bodova jer su i on i KM završili trke van bodova pa micku ništa nije značilo šta je završava ispred kolege . zapravo samo zahvaljujući bahreinu di je KM iznenadija plasmanom na P 5 je “nabija” prednost nad mickom . posli bahreina su oba osvojili po 12 bodova samo šta je tih 12 bodova KM “skuplja” kroz 4 , a mick kroz zadnje 2 trke .
        da je mick ima dvoboj sa nekim drugim vozačem u sprintu ne bi trebalo “dizat prašinu” oko toga ali se on branija od 7 X prvaka i jednog od najboljih ( makar statistički ) vozača u povijesti F 1 , a to zaslužuje pažnju i priznanje zar ne ? priznajne za odličnu vožnju u subotu i nedilju po meni nije uzdizanje u zvijezde . naravno , to je privuklo i pažnju jer da nismo znali ko vozi haas , koliko je neiskusan po pokazanom smo mogli pomisliti da u kokpitu sedi neko ko iza sebe ima iskustva najmanje 100 GP – a jer se u sprintu mick tako dobro “igra” kasnim kočenjima , biranjima putanja i sve je to radija bez greške . da je uspija ostat u DRS – u iza KM uzeja bi bod lewisu ali nije za zamjerit jer ipak je premalo iskustva da jednim okom “prati KM , a drugim retrovizore da “prati” LH koji je u trenutcima skoro “jašija” na repu haasa . mislim da bi i iskusniji od micka prije popustili pred napadima lewisa osim ako u pitanju ne bi bija perez ;)



        4

        0
    • Michael Schumacher
      VRSV546 Prikaži

      slazen se da Mick ima jos dosta za dokazivat, i da prvi dio sezone ne da nije bio bajan nego ocajan, ali Magnusen s 29 godina u zalasku karijere, šta su onda Hamilton koji je s 29 posta 2 put svjetski prvak, a da nespominjem Alonsa i Vettela



      9

      2
      • Sva trojica koje spominješ bi komotno mogli u mirovinu i nitko im ne bi ništa zamjerio. Sva trojica su prošli svoj zenit. I dalje ih je gušt gledati na stazi, ali mi se nekako čini da se muče jer bi htjeli još nešto. Ne žele završiti ovako u epizodnoj ulozi.

        Hamilton hoće “na silu” 8. naslov.
        Vettel hoće ponovo biti redovit na postolju, ali mu pomalo sviće da Strollovi nemaju pojma o f1.
        Alonso hoće 3. naslov, ali i njemu pomalo sviće da onaj Briatoreov Renault koji je on poznavao više nikad neće biti…

        Kaj ja znam. Treba li im još novaca u životu? 5 godina u Ferrariju i 8 u Mercedesu je dovoljno za 3-4 života.
        Neka budu legende koje će sjediti u loži kao ona dva starca u Muppet Showu i komentirati kako “ova mlađarija danas više ne zna vozit, a kako se u njihovo vrijeme….” ili neka se prime posla u nekoj momčadi i vode akademiju mladih vozača….



        6

        0
      • Toliko je dobar da je već bio otišao u penziju i vratio se sticajem sretnih okolnosti. Godine su samo broj, znam o čemu pričam, a znaš i ti. Naprotiv Mik mi je skroz ok, vidi se da je dobar momak i lijepo vaspitan, samo kažem da treba redovno biti bolji jer je to normalna stvar.



        2

        2
  4. ajmo mi pričekati do kraja sezone i tek onda dati ocjenu Micku….



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni