Nakon pobjede u Silverstoneu Ferrari je u Austriji izgledao još uvjerljivije. Charles Leclerc došao je do svoje pete pobjede u karijeri, a Carlos Sainz je bio na putu da krstari do drugog mjesta prije nego mu je motor otkazao i zapalio se.
Šef ekipe Mattia Binotto kaže da ekipa marljivo radi na pronalasku rješenja, te da budućnost izgleda svijetlo.
Leclerc je trenutno 38 bodova iza Verstappena, a Ferrari 56 iza Red Bulla.
“Imamo pogonsku jedinicu koja ima vrlo dobre performanse. To mi daje nadu da ćemo u budućnosti pronaći način da bude i pouzdana.”
Prije ljetne stanke slijede nam još dvije utrke. Ferrari želi ovaj dio sezone zatvoriti dobrim rezultatima, ali će za to biti potrebni neki kompromisi:
“To su problemi koji će nas zabrinjavati u nadolazećim utrkama, ali ne dugoročno.”
“Siguran sam da možemo to riješiti kao ekipa.”
“Za ovakve intervencije potrebno je vrijeme. Morate odraditi dizajn, produkciju i homologaciju novih komponenti zbog pouzdanosti. Za to nije dovoljno par tjedana.”
“Kratkoročno gledano – pokušat ćemo stvar riješiti pazeći na kilometražu.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...
U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…koliko se vidjelo na snimci došlo je do nekakve eksplozije s obzirom da se oplata digla i napukla te je onda uslijedila vatra kojoj isto tako moram reći suci nisu baš promptno i revno pristupili…što se tiče pouzdanosti to je već očit problem i moglo bi biti još ovih situacija, žao mi je zbog carlosa trebao je biti easy 1-2….
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
This time next year, we’ll be 1-2!!
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I ubacit Boyciev smijeh nakon toga
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I tupi pogled Trigera kako zbunjeno to sve prati 🤣🤣
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo bi steta da pouzdanost odluci napeto prvenstvo, a po svemu sudeci to bi se moglo dogoditi
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je isto kao “Bila bi steta da najjači motor odluci prvenstvo”…
11
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije isto, samo si veliki simpatizer i pokusavas opravdati jednu dosadnu i prodanu eru formule 1
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je to jedini smisao AMG-a na portalu
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto bi bila šteta?
Pouzdanost je isto bitan faktor, lakše je napraviti nešto dobro (u ovom slučaju brzo), ali što će raspasti nakon 500 km, nego istu stvar, ali da traje 3000 km.
Tako da ne vidim razloga da ne vrednuje onaj tko je napravio bolji/teži posao.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajde jos dvije pobijede do ljetne stanke pa onda….punenje baterije……
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajd sretno. Posložite to
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Žao mi te ekipe, jer je sinonim za F1, ali toliko šlamperaja, šeprtljavosti i nesnalaženja nema nigdje…ok, osim možda u Alpineu, oni su prestrašni…j**** ti onog bizona Szafnauera
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hahahaha apsolutno se slazem, koliko god Ferrari bio slampav, uvijek ce ih Alpine na celu s Otmarom nadmasiti
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Binotto bolje da nekad šutiš!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
dok ne riješe ovo, predlažem Binottu da uzme mog pokojnog djeda da vozi..
imao je kraću desnu nogu, nikad nije dao pun gas…
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hahhahhaha
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ako gledamo kroz ferrari i RB rezultat nepouzdanosti je izjednačen 4 Vs 4 . vozači oba tima su imali po 2 odustajanja zbog teh problema . odustajalo se zbog motora ka šta se desilo po jedan put CL i CS ili zbog curenja , uštrcavanja goriva , mjenjača ka šta se dešavalo RB , rezultat je na kraju bija isti … odustajanje . MB izgleda najpouzdanije PU , pa honda i na kraju ferrari . mislim da nije to najveći problem ( iako je velik ) , najveći problem je smanjeni broj komponenti koje timovi imaju na raspolaganju do kazni . jbga ,nije moguće je napraviti ni perprtuum mobile druge vrste , a FIA pravilima pokušava “natjerati” inžinjere da naprave perpetuum mobile prve vrste šta nikome nikad nije uspilo .
šta se tiče reakcije sudaca koja se kritizira … najlakše je biti general posli bitke zar ne ? ako znamo da bolid nema ručnu kočnicu , da je CS zaustavija bolid na uzbrdici i da je zbog toga bolid “krenija” prema stazi šta bi kritičari uradili prvo ? počeli gasit plamen trčeći za bolidom ili bi pokušali pronači nešto , nekakav kamen koji bi podmetnuli pod kotač , a tek onda krenut gasit plamen ? u kur*u je bila reakcija sudaca da prvo zaustave bolid ? a da su trčeći za bolidom prvo krenuli gasit vatru i da se bolid “dokotrlja” na stazu pa da je neko naletija na njega onda bi suci po kritičarima opet bili u kur*cu jer je trebalo prvo osigurat/zaustavit bolid pa onda počet sa gašenjem zar ne ? ovo je u neku ruku unikatan događaj i naravno da je zbunija suce . da je bolid sta na ravnom dijelu pokraj staze uvjeren sam da bi ljudi reagirali OK . iskreno , mene je bija strah da neče uspit zaustavit bolid te da će ovaj “izač” na stazu i napravit pometnju , možda i ugrozit nekoga . za gašenje manje više , ugašen prije umanjija bi štetu ali štata je bila neminovna .
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nisi zapazio što je za vrijeme požara radio drugi marshall?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
gadna je situacija kad si u bolidu koji gori i jos kad vidis da reakcija onih koji bi tribali skocit u pomoc i nije bas najbolja, al ja san siguran da se carlosu to danas dogodi snasa bi se sam… cim je prvi put vidia da bolid krece unazad moga je smotat volan puni livo i pustit bolid da se nasloni zadnjin kolon na barijeru…
majstor voznje na rikverc Sebastian sigurno bi se snasa 😄
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jesi li provjerio iza koga se seb vratio na stazu nakon boksa u sochiu 2019.?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Drugim riječima, smanjiti ćemo snagu motora i opet voda na mlin RB
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobro je netko primjetio da su ovogodišnji bolidi “sklepani” ali barem, za sada, nema dosadne dominacije.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari ocito ima problem s turbom. Lako se vidi po boji dima. A RB odustajanja su bila pumpe i slicni kvarovi koji nisu “direktne” jedinice PU-a. CS Baku je bila getriba koliko me sluzi sjecanje ali ako ubrojimo i sve Alfa Romeo i Haas PU kvarove mozemo reci da ta pogonska jedinica ima ozbiljan problem izdrzljivosti.
0
1