Izdvojeno

Binotto o nepouzdanosti: Par tjedana neće biti dovoljno za popravak, zasad ćemo to riješiti tako da pazimo na kilometražu

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon pobjede u Silverstoneu Ferrari je u Austriji izgledao još uvjerljivije. Charles Leclerc došao je do svoje pete pobjede u karijeri, a Carlos Sainz je bio na putu da krstari do drugog mjesta prije nego mu je motor otkazao i zapalio se.

Šef ekipe Mattia Binotto kaže da ekipa marljivo radi na pronalasku rješenja, te da budućnost izgleda svijetlo.

Leclerc je trenutno 38 bodova iza Verstappena, a Ferrari 56 iza Red Bulla.

“Imamo pogonsku jedinicu koja ima vrlo dobre performanse. To mi daje nadu da ćemo u budućnosti pronaći način da bude i pouzdana.”

Prije ljetne stanke slijede nam još dvije utrke. Ferrari želi ovaj dio sezone zatvoriti dobrim rezultatima, ali će za to biti potrebni neki kompromisi:

“To su problemi koji će nas zabrinjavati u nadolazećim utrkama, ali ne dugoročno.”

“Siguran sam da možemo to riješiti kao ekipa.”

“Za ovakve intervencije potrebno je vrijeme. Morate odraditi dizajn, produkciju i homologaciju novih komponenti zbog pouzdanosti. Za to nije dovoljno par tjedana.”

“Kratkoročno gledano – pokušat ćemo stvar riješiti pazeći na kilometražu.”

Komentiraj

23 komentara

  1. …koliko se vidjelo na snimci došlo je do nekakve eksplozije s obzirom da se oplata digla i napukla te je onda uslijedila vatra kojoj isto tako moram reći suci nisu baš promptno i revno pristupili…što se tiče pouzdanosti to je već očit problem i moglo bi biti još ovih situacija, žao mi je zbog carlosa trebao je biti easy 1-2….



    9

    0
  2. te da budućnost izgleda svijetlo.

    This time next year, we’ll be 1-2!!



    11

    0
  3. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Bilo bi steta da pouzdanost odluci napeto prvenstvo, a po svemu sudeci to bi se moglo dogoditi



    5

    3
  4. Sebastian Vettel
    Facooo Prikaži

    Ajde jos dvije pobijede do ljetne stanke pa onda….punenje baterije……



    6

    2
  5. Ajd sretno. Posložite to



    4

    0
  6. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Žao mi te ekipe, jer je sinonim za F1, ali toliko šlamperaja, šeprtljavosti i nesnalaženja nema nigdje…ok, osim možda u Alpineu, oni su prestrašni…j**** ti onog bizona Szafnauera



    7

    0
  7. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Binotto bolje da nekad šutiš!



    2

    1
  8. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži
    x1

    dok ne riješe ovo, predlažem Binottu da uzme mog pokojnog djeda da vozi..
    imao je kraću desnu nogu, nikad nije dao pun gas…



    27

    1
  9. ako gledamo kroz ferrari i RB rezultat nepouzdanosti je izjednačen 4 Vs 4 . vozači oba tima su imali po 2 odustajanja zbog teh problema . odustajalo se zbog motora ka šta se desilo po jedan put CL i CS ili zbog curenja , uštrcavanja goriva , mjenjača ka šta se dešavalo RB , rezultat je na kraju bija isti … odustajanje . MB izgleda najpouzdanije PU , pa honda i na kraju ferrari . mislim da nije to najveći problem ( iako je velik ) , najveći problem je smanjeni broj komponenti koje timovi imaju na raspolaganju do kazni . jbga ,nije moguće je napraviti ni perprtuum mobile druge vrste , a FIA pravilima pokušava “natjerati” inžinjere da naprave perpetuum mobile prve vrste šta nikome nikad nije uspilo .
    šta se tiče reakcije sudaca koja se kritizira … najlakše je biti general posli bitke zar ne ? ako znamo da bolid nema ručnu kočnicu , da je CS zaustavija bolid na uzbrdici i da je zbog toga bolid “krenija” prema stazi šta bi kritičari uradili prvo ? počeli gasit plamen trčeći za bolidom ili bi pokušali pronači nešto , nekakav kamen koji bi podmetnuli pod kotač , a tek onda krenut gasit plamen ? u kur*u je bila reakcija sudaca da prvo zaustave bolid ? a da su trčeći za bolidom prvo krenuli gasit vatru i da se bolid “dokotrlja” na stazu pa da je neko naletija na njega onda bi suci po kritičarima opet bili u kur*cu jer je trebalo prvo osigurat/zaustavit bolid pa onda počet sa gašenjem zar ne ? ovo je u neku ruku unikatan događaj i naravno da je zbunija suce . da je bolid sta na ravnom dijelu pokraj staze uvjeren sam da bi ljudi reagirali OK . iskreno , mene je bija strah da neče uspit zaustavit bolid te da će ovaj “izač” na stazu i napravit pometnju , možda i ugrozit nekoga . za gašenje manje više , ugašen prije umanjija bi štetu ali štata je bila neminovna .



    13

    0
  10. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Drugim riječima, smanjiti ćemo snagu motora i opet voda na mlin RB



    5

    0
  11. Blue Flag
    nino0o Prikaži

    Dobro je netko primjetio da su ovogodišnji bolidi “sklepani” ali barem, za sada, nema dosadne dominacije.



    11

    0
  12. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Ferrari ocito ima problem s turbom. Lako se vidi po boji dima. A RB odustajanja su bila pumpe i slicni kvarovi koji nisu “direktne” jedinice PU-a. CS Baku je bila getriba koliko me sluzi sjecanje ali ako ubrojimo i sve Alfa Romeo i Haas PU kvarove mozemo reci da ta pogonska jedinica ima ozbiljan problem izdrzljivosti.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni