Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Verstappen pobjednik austrijskog sprinta ispred Ferrarija i Russella, Perez se probio do petog mjesta

Lovro Andraka

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Verstappen pobjednik austrijskog sprinta ispred Ferrarija i Russella, Perez se probio do petog mjesta

Lovro Andraka

Max Verstappen obranio je najbolju startnu poziciju i stigao do pobjede na drugom ovosezonskom sprintu održanom u sklopu Velike nagrade Austrije. Prva četvorica završila su utrku tamo gdje su i startali – Verstappen je jedinu prijetnju imao na startu kada je zatvorio Leclerca i time otvorio put Sainzu da nakratko prođe na drugo mjesto. Španjolac je bio blizu napadu na Verstappena u četvrtom zavoju, no loše je ušao u zavoj i izgubio je poziciju od Leclerca.

Verstappen se nakon toga izdvojio na vrhu i do kraja mirno stigao do pobjede, dok su se Ferrariji ponovo sukobili u šestom i sedmom krugu, kada je Leclerc u žestokoj borbi uspio izdržati Sainzov pritisak te se kasnije također odvojio na sigurnu prednost. George Russell nije imao puno akcije u svojoj utrci i završio je četvrti, dok se Sergio Perez s 13. mjesta uspio probiti do petog, čime je gotovo u potpunosti anulirao kaznu koja ga je bacila s četvrtog mjesta u kvalifikacijama.

Esteban Ocon završio je šesti ispred Kevina Magnussena i Lewisa Hamiltona koji je u pretposljednjem krugu uspio proći Micka Schumachera i tako mu preoteti posljednji bod. Hamilton je na početku utrke izgubio dvije pozicije jer se našao usred incidenta s Pierreom Gaslyjem i Alexom Albonom – završio je u sendviču sličnom onom koji je uzrokovao Zhouovu stravičnu nesreću na VN Velike Britanije, a ovog puta je, u znatno manjoj mjeri, u zrak lansiran Gasly koji se izvrtio i na kraju završio tek 15.

Albon je s 11. mjesta na startu do kraja pao 16., a bio je akter u još dva incidenta. Prvo je izgurao Landu Norrisa van staze u trećem zavoju, zbog čega je dobio pet sekundi kazne, a zatim je sredinom utrke u šestom zavoju imao kontakt sa Sebastianom Vettelom. Vettel je napadao s vanjske strane, a Albon je otklizao u Nijemca koji se izvrtio u šljunak i kasnije parkirao bolid u garažu.

Fernando Alonso zbog zasad nepoznatih problema nije uspio niti krenuti u utrku. Trebao je startati osmi, no njegov bolid ostavljen je na gridu s grijačima guma, što nije bila greška, već očito pokušaj Alpinea da mu barem omogući dobro zagrijane gume ako uspije krenuti iz boksova, međutim, niti tamo njegov bolid nije bio pokrenut i Španjolac će sutra startati posljednji. Guanyu Zhou također je imao problema s bolidom uoči starta; zaustavio se u zadnjem zavoju formacijskog kruga, zbog čega je odvožen još jedan formacijski krug, a Zhou je morao startati iz boksova.

Utrka za VN Austrije na Red Bull Ringu počinje sutra u 15 sati.

Rezultati sprinta

VozačMomčadZaostatak
1Max VerstappenRED BULL RACING RBPT
2Charles LeclercFERRARI+1.675s
3Carlos SainzFERRARI+5.644s
4George RussellMERCEDES+13.429s
5Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+18.302s
6Esteban OconALPINE RENAULT+31.032s
7Kevin MagnussenHAAS FERRARI+34.539s
8Lewis HamiltonMERCEDES+35.447s
9Mick SchumacherHAAS FERRARI+37.163s
10Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+37.557s
11Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+38.580s
12Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+39.738s
13Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+48.241s
14Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+50.753s
15Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+52.125s
16Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+52.412s
17Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+54.556s
18Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+68.694s
19Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDESnije završio
Fernando AlonsoALPINE RENAULTnije završio

Zadnji donatori:
vlado
zekohonda
Beethoven87
zekohonda
Vordas
vlado

Pretplatnici:
dalmat
graho
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10254 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
973 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

79 komentara

  1. Reakcija "Pirelli" za smiješan komentar

    Kakva predivna borba između dva Ferrarija, sigurno je donijela veliki smiješak na lice svim fanovima Red Bulla!

    Apsolutni teatar apsurda dok vodeći klaun Binotto potpuno nijem sjedi za pit wallom i kao blesan zuri u ekran dok mu izmiče svaka nada za osvajanjem prvenstva

    Leclerc u Mercedes nakon Hamiltona, a u Ferrari dovesti Latifija i Strolla da zaokružimo priču



    36

    4
  2. Renault zd1400rt Prikaži

    Super sprint utrka! Perez odličan.
    Šteta što Magnusen nije još malo Micku da DRS. Mali Shumi je super, ali je od matere povukao svu dobrotu, od ćaće ništa ratobornosti i prgavosti prilikom gubitka pozicije.
    Ferrari omogućio Maxu šetnju kroz park iako nisu ništa sporiji. Odlična borba crvenih.



    18

    6
  3. Mick Schumacher Ante Maras novinar Prikaži

    O majko moja, koji papci u Ferrariju, Leclerc i Sainz samo što se nisu pobili, a oni mirno stoje i ne govore im ništa, sramota…
    Perez sjajan, Russell bez posla.
    Mali od Gazde solidno i dugo držao Sira iza sebe, iako ga je malo pri kraju zeznuo Magnussen što se previše udaljio i nije mu dao DRSa da se brani.
    Albon počeo izbacivati ljude sa staze, a može li mi itko reći jel uopće bilo istrage za kontakt između Gaslya i Hamiltona u 1. zavoju jer nisam primijetio da je bilo išta.
    Alonso moj dragi, tuga do neba…



    24

    0
  4. James Hunt herr_Mihael Prikaži

    Such a great driver, Mick.



    28

    0
  5. Honda zekohonda Donator Prikaži

    c/p sa foruma:
    mogo je kmag pričekat micka do kraja.
    sve u svemu zanimljiv sprint.
    rezultat dobar za rb, za at užasan.
    gasly ovaj put skrenuo u hamstu, dobro da nije bilo posljedica.



    7

    0
  6. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Meni se čini kao da je Sainz kukavičje jaje u ferrarijevom gnijezdu. Oduzima bodove i vrijeme Leclercu kao da je neprijatelj. Da je barem takav bio prema rb-ovima od početka sezone, a ne kao najveći papak propuštao pozicije.



    23

    7
  7. Michael Schumacher HuMS32 Donator Prikaži

    Bravo Ferrari, tako se osvajaju 2 utrke godisnje. Umjesto da zajednickim snagama napadnete Maxa, vi energiju trosite na borbu ciji je veci unutar momcadi. Svaka cast Ferrarijevom menadzmentu, uspjeli su pobjednicki bolid i (nakratko) pobjednicku momcad unistiti do razine da se veselimo kad uopce zavrse na postolju.



    24

    1
    • Ludilo ,ne znam kako ih nije stid i sramota ,kao da su maloumni
      Ajde da ferrari vodi u prvenstvu ,da ima 1 i 2 ,onda bi normalno bilo da se bore ,ali ovo
      Svi vidimo da je Leclerc brži bolji vozač ,a zašto to diletanti rade ,mislim da ni oni sami ne znaju
      Pokojni Enco bi ih potjerao davno



      3

      2
  8. Formula1 Zeko Prikaži

    svaka čast vodstvu u Ferrariu jer su nas zabavili. samo šta se Max sigurno fino smješkao na sve to

    zapravo, sve ove godine svjedočimo koliko je Ferrari zapravo velik. svima daje da guštaju i osvajaju



    3

    0
  9. Monisha Kaltenborn monkeyseat Prikaži

    Bravo za lijepe dame u narodnoj nošnji :-)
    Čestitke Maxu. Zahvaljujući duetu SF odmah je pobjegao van DRS zone i tu je bila gotova priča. Ostalo je šbbkbb.
    Pohvale i Haasovcima i Micku koji se lijepo branio od Lewisa. Šteta da je ispao iz DRS-a Keva i da nije ostao osmi i ugrabio bod.



    15

    0
  10. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Lecleru bi dobro došao tim sa hijerarhijom jer ovo kaj sam sebi ferarri radi je komedija.



    7

    2
  11. Očekivano, vodeći zadržali pozicije bez previse rizika.. Sutra će biti zanimljivo.. Moze li mi neko ostaviti link streama za sutra molim vas? Neću biti u prilici da gledam na TVu. Pozdrav



    1

    0
  12. Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

    Max laganini do pobjede. Ferrariji malo borbe srecom bez dodira, Merc je ipak daleko al je ovjes od granita kad nije pukao nakon prvog zavoja.

    Perez lijep oporavak.

    Seb, Fernando i Zhou stvarno nemaju srece.



    13

    0
  13. Michael Schumacher 27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ja tak ne volim sprint utrke. To mi je onak koda krene predigra i onda ona kaže, ništa buraz.
    Sve u svemu čini mi se da se Sainz pokušava nametnut na mala vrata, ali u svakom slučaju pokušava osvojiti što više bodova kako nebi bio broj dva tijekom sezone. I ne krivim njega jer tim je taj koji odlučuje, ali mislim da je ovom utrkom narušeno sve ono što su Carlos i Charles imali kao suvozači.
    Šteta.



    19

    0
  14. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Nevjerojatni ste, opet Carlos i Ferrari kriv, pa što Leclerc nije bolje starta, da je ne bi ga Carlos prošao i bilo bi sve u redu, zar ne?
    Što je Carlos treba maknuti nogu s gasa?



    13

    9
  15. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    dakle Sainz se puno više bori s Leclrecom nego s Perezon a pogotovo Maxom ove sezone… a Ferrari triba odredit ko je br 1 i br 2!



    16

    2
  16. Alpine Alpine Prikaži

    Ferrari ima velik problem, a taj je što je Sainz ispao malo prebrz za drugog vozača. Sjajno je imati takva dva vozača u momčadi, ali u momčadi koja se ne bori za prvenstvo nego skuplja bodove u ukupnom poretku. Momčad koja se bori za prvenstvo mora imati vozača kao što je Perez.
    Žao mi je Alonsa, ali bolje da su brzi, nego da se vuku po stazi bez kvarova ko crknute kokoši kao prošlih sezona. Danas smo 3 boda samo od McLarena, sutra ako se ne dogodi kvar prelazimo McLaren na četvrtom mjestu među momčadima.



    9

    2
  17. Pirelli Intermedium crofessional Donator Prikaži

    Sprint solidan!
    Ferrari i Ferrarijevi kupci imaju dobar tempo, ali ih koče međusobne borbe.
    Perez je dobar kada krene iza, još jedna kvaliteta koju Gasly i Albon nisu pokazivali..
    Taman pohvalih Haasove za sinergiju, vukli jedan drugoga do bodova, kad ono ode KMag na preko sekunde.
    Alpha Taurijevi vozači i dalje prosipaju sve što mogu..
    Sutra očekujem zanimljivu utrku, Max izvlači sve ali čini mi se da bi u nekom trenutku mogao biti u podređenom položaju sutra. Ostaje vidjeti tko je gdje sa hard gumama.

    P.S. je li itko uzivo pratio sa staze? Iskustva neka, može li se do karata pored narančastih? Tnx



    7

    0
  18. Monisha Kaltenborn monkeyseat Prikaži

    Mislim da smo svi skupa licemjerni jer prvo zazivamo da se ne događaju timske naredbe, a kad se bodovi izbijaju međusobno onda bi nam pasale. Ne valja nam kad je drugi vozač mlakonja i ne štiti leđa prvom vozaču, a ne valja nam ni kada ovaj drugi pokaže zube i pretekne ga. Oba vozača nemaju konstantnost i rade sitne (a i krupne) greške koje su skupe na naplati. Jbg, htjeli smo cirkus – imamo ga :-)
    Još kad se u igru uključi i šlampavo vodstvo koje nema muda lupit šakom ko Toto i postrojit svoje vozače…
    Mogu se i Čarli i Carlos durit, ali nitko nije iznad tima. Iz Ferrarija su letile i veće face (ne uvijek opravdano i ne uvijek oni koji su bili krivi). Sve u svemu…Ferrariju su najveći neprijatelji oni sami. I nije to od jučer. Godinama izgleda kao da međusobno ne komuniciraju i nitko nema muda povuć kritičan potez. Tu i tamo se povuče neki koji obično završi u rubrikama ”Vjerovali ili ne” ili ”Humor”.



    31

    1
    • Daj mi reci greške Leclerca ove godine u utrkama osim one piruete u utrci gdje je izgubio par mjesta? Da nije usrao malo više Ferrari zbog kojeg je izgubio cca 70 bodova? Leclerc se ima itekako pravo duriti jer je vrlo lako mogao biti bodovno tu negdje sa Maxom a ovako je tu gdje je.



      14

      2
      • Monisha Kaltenborn monkeyseat Prikaži

        Na tu sam i mislio (Imola) jer ako imaš top bolid i misliš se borit za titulu onda amatersko izvrtanje nije baš pametan potez. Neku su govorili: ma to je samo par bodova…da i onda ti se dese kvarovi, klauni na zidiću i imaš dobar minus na kontu. A polupani bolidi na treninzima nisu sreća pogotovo sada kad imaš ograničen buđet jer treba mislit i na pare za nadogradnje. Ruku na srce, Ferrari je najveći krivac. Upitna pouzdanost bolida (PU) i upitne pitwall odluke/strategije tako da bolje niti ne očekujem.
        I Čarli i Carlos se ponekad ponašaju kao da im je bitnije koji od njih je ispred ovog drugog dok prvi fino odmagli. Zar je takav udarac na ego propustit timskog kolegu da proba napast onog ispred, pa ako ne uspije vratit poziciju.
        Dvoje ne mogu osvojit prvenstvo (vozačko) tj. bit prvi, ali si ga mogu izbit međusobno.



        11

        3
        • Ferrari drstrain Prikaži

          ne kuzim o cemu ti tocno pricas? o tome da je ferari los u odlukama ili o tome da f1 funkcionira na nacin da imas prvog i drugog vozaca ili o tome da je lec amater?
          ne mogu povezat sve ovo



          1

          0
        • Ferrari nelinjo Prikaži

          O čemu pričaš!? O kojim polupanim bolidima pricas!? Sainzovim!? Ok.


          0

          0
  19. Renault Renault_F1_team Donator Prikaži

    Ja sam mišljenja da mrtva ekipa Renaulta nebi uopće trebala voziti ikakve slobodne treninge, jer taman na tim treninzima potroše sve dijelove i onda na trkama zakaže em ovaj qrac, em onaj qrac. Evo da Alonso nije vozio danas drugi slobodni trening taman bi završio sprint trku 😆



    17

    0
  20. Ajmo jedna pobjeda za Leca sutra.



    10

    1
  21. Fernando Alonso 14 Lukica Prikaži

    Alonso bi sad trebao izmjenjat sve komponente pa da je miran, ionako kreće sa začelja.



    10

    0
  22. Mick se odlicno branio, ugodno me iznenadio.
    Neka me Ferrari plati da odem Sainzu objasniti da je vozac numero 2, jer da nije bilo kvarova, Leclerc bi imao bodova kao i Max.. Sainz apsolutno sporiji u kvalifikacijama i utrci. Bude koja iznimka, ali to nije dovoljno da bi se osvojio naslov s njim, njegove vozacke greske da ne spominjem.
    Cvrsta ruka i saka od stol. Mozda Bottas u Ferrari i mirna Bosna.



    19

    2
  23. Max Verstappen derfahrer1996 Prikaži

    Kommentar od Hamiltona danas čudi se sto su mu zvizdali nakon sudara i kaze mogao sam u bolnici biti. Smrade slavio si prosle godine u Silverstonu ko da si cijeli svijet osvojio. Kakav je to jadnik pa moze ga sram biti. Svaki dan se sve vise iznenadim s njegovim izjavama. Jado jadni



    23

    3
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Pa rekao je sve što stoji. I ovi koji su se veselili kod sudara su samo ispali licemjeri. Ako se već drže moralnim vertikalama trebali su biti bolji od njega. Međutim to je već par godina prisutan nogometni navijački stil ili si sa nama ili si protiv. Kao recimo prošle godine u Monzi i Sulverstoneu .F1 treba bolje navijače.



      4

      7
      • Max Verstappen derfahrer1996 Prikaži

        Ili radimo motor s fia-om tri godine prije ili smo Bayern munchen daj prijatelju ne lupetaj



        3

        7
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          O čemu ti? Kakav sad Bayern? Kakav motor sa fia-om ?Englezi i Nizozemci su oduvijek takvi bili kao navijači. Gledaju druge s visoka.



          2

          4
        • Max Verstappen derfahrer1996 Prikaži

          Dani nemogu na repliku odgovorit. Team mercedes i fia imaju veze da su 3g prije 2014 dobili informacije o motor. Toliko umjetno prvenstvo i umjetna moć mercedesa kvari ovaj Sport. Mozda sam staromodan ali ovakve prevare sto mercedes i blagoslovljeni rade mi se totalno ne svidaju. Trebamo li reci istinu i otvoreni biti ili trebamo britanski dvosmislene izjave davati i onda ih slijedeci dan ispravljati ili lagati. Jrl to Sport,eto ti russella momka od 24g ponasa se ko toto taj ne voli voznju taj voli medije i umjetni uspjeh. Volim iskrene i istinske sportase a ovi ostali su jedna obivna rupa. Da bayern isti k ko i sir hamilton. Ne schvacam ljude koji za bayern navijaju. Bez konkurecije umjetno promjenom pravila na prvo mjesto dosli



          9

          6
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          Umjetna pravila veliš. Pa sva pravila u f1 su umjetna, nije ovo savana. Ta mantra o dogovoru fia-e i mercedesa je više smiješna nego žalosna. Pogotovo kada se zna da su svi dobili pravilnik, da je renault čak i prijetio izlaskom uz f1 ako se ne uvede turbo motor. Kada smo već kod motora, pravilo je bilo da motori budu zamrznuti, pa su nakon žalopojki mijenjali već donešena pravila i odobrii tokene kako bi se sustigao mercedes. Dakle išlo se na ruku drugim proizvođačima. Jednako tako se govori da je fia u dealu sa ferrarijem oko e10 goriva jer su im oni “stručni suradnici” u uvođenju e10. Zanimljivo.



          5

          1
    • Prošlo je godinu dana i još pišeš laži. Pitao je u Silverstoneu kako je Max i rekli su mu da je dobro.

      Hamilton je pozvao navijače ove godine da ne zvižde. Pozvao je i Max. Danas Toto. Prije njega Horner.



      3

      0
  24. Mercedes Serviser Donator Prikaži

    Moguća kišna utrka danas,ovdje nekih 10 km od staze je kiša počela



    1

    0
  25. woww , poprilično licemjerja a ? VB je bija pič*ica jer je bija u “službi” lewisa . nikad nije “pokaza zube” . ferrari i MS su 2002. bili dobra meta ta pljuvanje jer je tim odredbom michael “pobjedija” rubensa u 6. trci prvenstva austriji (0,18 s razlike među njima ) “pozivom” pita rubensu . 2007. su se kimi i massa do 5 trka prije kraja prvenstva međusobno borili . npr posli mađarske ( 6 trka do kraja prvenstva ) kimi je zauzima 3. misto sa 13 bodova manje od 2. alonsa i 20 bodova manje od lewisa . massa 4. bod manje od kimija . a onda u sljedećoj trci , turskoj massa pobjeđuje pred kimijem za 2,2 s ! kimi sa 3. pada na 4. misto . “glupani” u ferrariu nisu naredili massi da pusti kimija nego su za razliku od austrije 2002. , MS Vs RB pustili fer borbu među svojim vozačima . do kraja prvenstva je preostalo još 5 trka i kako je bodovna razlika među massom i kimijem bila tek bod odlučili su da će do kraja prvenstva “gurat” onog vozača koji posli monze bude ima više bodova i to je bilo po meni OK . kimi je završija na 3. mistu , massa iako je bija puno brži u Q ( 0,6 s ) je u 10. krugu odusta zbog ovjesa i do kraja je sve bilo jasno . kimi je bolje od masse starta u sezonu ali niko nije zbog toga “kočio” massu tokom prvenstva , da prednost kimiju jer je on kotira ka generalno bolji vozač . možda je i te 2007. bilo “čudnih” odluka stratega ferraria , “zapinjanja” u boxu di je možda kimi izgubija poneki bod teško je sad o tome posli 17 godina . uglavnom usprkos svemu , uz malo sriće i korektnosti masse da ispoštuje dogovor unutar tima kimi je osvojia svoju titulu . sad je situacija DONEKLE slična toj iz 2007. do kraja prvenstva je preostalo 12 trka , bodovna prednost CL je 11 bodova pred kolegom ( ne računam jučerašnji sprint ) i šta bi već sad trebalo “isključit” carlosa ? a šta da se CL dogodi još neki peh/kvar , kazna , a carlos zbog odredbi tima bodovno toliko zaostane da nema šanse eventualno ugrozit vodećeg pretpostavljam maxa ? mislim da je situacija poprilično složena jer ima dosta do kraja i svašta se može dogodit u tih 12 trka . no sve je do nedostatka čvrste ruke jer MB treba CS “proglasit” najboljim pomoćnikom ka šta je toto uradija VB kojeg su sprdali zbog toga zar ne ?
    dolaskom mattie “zazivalo” se arrivabenea , on je bija “čvrsta ruka” ? je li on u monzi 2018. pokaza tu “čvrstu ruku ” i naredija kimiju da na startu propusti seba koji je prije monze za LH zaostaja 17 bodova 7 trka prije kraja prvenstva ? naravno da nije , kimi se na startu borija da ga seb ne pretekne kao da mu je život u pitanju . naravno , kimi je “udruženim”” radom vozača MB izgubija tu trku , a seb je zbog “ćvrste ruke” izgubija moguću pobjedu i završija 4. naravno , to je bilo “davno” prije 4 godine ,ko će pamtiti , a i ko bi maurizia napada zbog kimija zar ne ? btw , prije te monza kimi je za sebom zaostaja 68 , za lewisom 85 bodova . šta je u monzi mislija kimi ? da se može borit za titulu ka i 2007. ? da
    je pobjedija svih 6 preostalih trka ( šta je bilo nemoguće) , a LH da je sve trke završava 3. ( i to je bilo nemoguće sa ovakvim MB ) kimi ni onda ne bi osvojia prvenstvo zbog velikog bodovnog zaostatka . ove sezone je situacija složenija nego 2018. kanada je poprilično zakomplicirala stvar . CL kažnjen carlos završija na P 2 , smanjio prednost sa 33 na 24 boda . dakako i MC je donekle uprska ali jbga , da je CL mija malo “udaljeniji” od carlosa obavjest da ne ulazi u box bi ga “zatekla” na stazi no bija je preblizu i kad je dobija obavjest da ne ulazi već je “napustija” stazu . engleska … možemo samo špekulirat bi li pobjedija posli odlaska SC jer kod restarta su svi bili na “gomili” . SC je bija leclercov peh jer bez SC ima je poprilične šanse za pobjedu . ali ako ove sezone max osvoji titulu fanovi CL /ferraria imaju izbor jer obićno postoji jedan pedro koji “visi” , a sad će imat dvojicu … mattiu i carlosa . ali za prognoze je prerano čak i da danas pobjedi max . naravno uz “uvjet” da CL završi 2. možda i sa najbržim krugom i da pit carlosu ako bude brz ( a to je nemoguće zar ne ? nije on brzinac ) poruči ” be cool ” ka jučer u sprintu kad je bija u borbi sa leclercom . i carlos je posluša , bija je cool do kraja sprinta .


    0

    0
    • Situacija koju si opisao bila bi usporediva sa ovom danas da Ferrariem upravlja Jean Todt koji je do 2007.g. uz sebe imao i Rossa Brawna, a sa njima se ovi današnji tupamarosi koji vode ekipu ne mogu uspoređivati.


      0

      0