Izdvojeno

Dvije crvene zastave na jedinom treningu uoči kvalifikacija u Austriji: Verstappen najbrži

Piše: Lovro Andraka

Prije 5 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Jedini slobodni trening uoči kvalifikacija na drugom ovogodišnjem sprint vikendu nije prošao idealno za momčadi jer je čak dvaput bio prekinut crvenom zastavom. Najbrže vrijeme postavio je Max Verstappen u Red Bullu s dvije i pol desetinke prednosti ispred Charlesa Leclerca u Ferrariju.

Verstappen je izgledao uvjerljivo tijekom čitavog treninga. Bio je pola sekunde brži od Leclerca u prvom dijelu, kada su vozili na mediumu, a slična priča bila je i kasnije na softu – tada je Leclerc imao manji zaostatak od tri desetinke kojeg je pri samom kraju treningu smanjio za pola desetinke. Osim što je bio najbrži, Verstappen je odvozio i najviše krugova na treningu (34), a u čak tri navrata naletio je na promet koji mu je zasmetao.

Treće vrijeme postavio je George Russell u Mercedesu s točno četiri desetinke zaostatka za Verstappenom, a u posljednjim trenucima treninga na četvrto se mjesto probio drugi Red Bull Sergija Pereza, čime je razdvojio Mercedese jer je odmah iza bio Lewis Hamilton.

Odlično šesto vrijeme postavio je Kevin Magnussen u Haasu, koji je imao solidan tempo i na mediumu i na softu. Slijede dvojica Španjolaca sa zaostatkom od sedam desetinki, najnoviji pobjednik F1 utrke Carlos Sainz i Fernando Alonso koji, baš kao i timski kolega Esteban Ocon, nije koristio ništa osim mediuma na treningu.

Osim Alpineovih vozača, jedino su McLarenovi postavili najbrža vremena na mediumu, no oni bi možda i isprobali soft da nisu imali gomilu problema. Lando Norris izazvao je prvu crvenu zastavu samo 20 minuta nakon početka treninga, kada je stao pokraj staze u šestom zavoju. Pored izgubljenog vremena, dodatna briga za McLaren je to što su u njegov bolid uoči treninga ugrađeni novi motor, turbopunjač, MGU-K i MGU-H. Jedino dobro je što mu ti dijelovi ne donose kazne, kao što su donijele Valtteriju Bottasu koji će u nedjelju startati zadnji. Probleme je imao i Daniel Ricciardo koji je u dva navrata imao probleme sa stražnjim krilom, što mu se događalo i tijekom prošlog vikenda u Velikoj Britaniji.

Drugu crvenu zastavu izazvao je komad rubnika koji je odletio na stazu 22 minute prije kraja, a ukupno je na crvene zastave potrošeno 13 od 60 minuta pripreme za kvalifikacije koje kreću danas u 17 sati.

Rezultati

VozačMomčadZaostatakKrugovi
1Max VerstappenRED BULL RACING RBPT1:06.30234
2Charles LeclercFERRARI+0.255s32
3George RussellMERCEDES+0.400s32
4Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+0.537s27
5Lewis HamiltonMERCEDES+0.607s31
6Kevin MagnussenHAAS FERRARI+0.663s32
7Carlos SainzFERRARI+0.737s29
8Fernando AlonsoALPINE RENAULT+0.798s32
9Mick SchumacherHAAS FERRARI+0.944s32
10Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+0.994s33
11Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.129s26
12Esteban OconALPINE RENAULT+1.160s27
13Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.174s29
14Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+1.220s27
15Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+1.280s32
16Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+1.290s33
17Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+1.441s25
18Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+1.587s28
19Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+1.847s28
20Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+3.613s14

Komentiraj

4 komentara

  1. Da li netko zna gdje pronaći podatke tko sve dobiva kazne za ovu utrku?


    0

    0
  2. Sebastian Vettel
    Facooo Prikaži

    Leklerk. Gubi u sektoru 1 i 2 dok u sektor 3 je najbrzi


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni