Izdvojeno

Szafnauer: Priznajem da sam bio u krivu oko haloa

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Alpineov šef Otmar Szafnauer kaže da je halo još jednom pokazao da je nužan za Formulu 1, nakon što je donedavno bio jedan od njegovih najglasnijih kritičara.

Podsjetimo, halo je vjerojatno spasio život Guanyua Zhoua, a dan ranije je znatno umanjio posljedice sudara Roya Nissanyja i Dennisa Haugera u Formuli 1.

“Nisam vidio incident u prvom krugu.”

“Dobra stvar je da su svi živi i zdravi. To je još jedan dokaz koliko su ovi bolidi sigurni, pogotovo uz halo sustav.”

Halo je u Formulu 1 uveden 2018. godine i odmah je naišao na žestok otpor zbog vizualnog dojma koji je, blago rečeno, manje atraktivan.

“Sjećam se da sam tad razmišljao da to više nisu F1 bolidi. Drago mi je priznati da sam bio u krivu. Potpuno sam bio u krivu, uvođenje haloa je bio ispravan potez.”

Iz Velike Britanije Alpine odnosi 10 bodova Fernanda Alonsa, ali i nove brige oko nepouzdanosti bolida jer se Esteban Ocon morao zaustaviti nakon problema s pumpom za gorivo. Osim toga, Alonso je u prvom krugu imao blizak susret s prosvjednicima koji su sjeli na stazu:

“Ja ih nisam vidio. Fernando je vidio i odradio je dobar posao zaobilazeći ih. Rekao je da nije znao da su to prosvjednici, mislio je da su navijači. Rekao nam je to na radio kako bismo mogli prijaviti slučaj sucima, što smo i učinili.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni