Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Antonini: Neki Ferrarijevi zaposlenici nisu htjeli prisustvovati ceremoniji pobjedničkog postolja u Britaniji

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Antonini: Neki Ferrarijevi zaposlenici nisu htjeli prisustvovati ceremoniji pobjedničkog postolja u Britaniji

Ante Vetma

Bivši Ferrarijev direktor za odnose s javnošću Alberto Antonini kaže da mu je pouzdan izvor iz ekipe ispričao intrigantnu priču. Naime, nakon Velike nagrade Velike Britanije neki članovi ekipe navodno nisu htjeli prisustvovati ceremoniji nakon što je prvu pobjedu u karijeri ostvario Carlos Sainz.

Naravno, Sainzova pobjeda nije problem koliko možda odnos prema vozačima, neodlučnost oko strateških odluka ili loša taktika za vozača koji je ispred u ukupnom poretku.

“Rečeno mi je da se nešto ružno dogodilo nakon utrke u Silverstoneu.”

“Dio ekipe Ferrarija je navodno odbio, ili barem u početku odbio, prisustvovati pobjedničkom postolju i zajedničkom fotografiranju. Ako je to istina – bojim se da to nije dobar znak.”

“Zdravo je imati malo rivalstva u garažama, da svaki mehaničar i inženjer ‘navijaju’ za ‘svog’ vozača, ali zajednički interes mora biti ispred svega.”

Leclerc je u utrci vjerojatno imao tempo za pobjedu unatoč slomljenom prednjem krilu u pokušaju pretjecanja Pereza u prvom krugu. Međutim, Ferrari je najprije odugovlačio s pomicanjem Sainza, a onda je Leclercu dao strategiju koja ga je ostavila bez realne mogućnosti obrane prve pozicije nakon povratka sigurnosnog automobila.

Nakon utrke su kamere uhvatile Mattiju Binotta kako mu drži kratku lekciju s kažiprstom u zraku, vjerojatno podsjećajući Monegažanina kako se treba ponašati kad ga se mediji dohvate.

Leclerc je kasnije pojasnio da je to bilo samo ohrabrivanje, ali Jenson Button nije povjerovao:

“I ja tako svoje prijatelje kažiprstom ohrabrujem, kako da ne… Bila je ovo teška utrka za njega, slomio je prednje krilo u prvom krugu, ali je svejedno imao dobar tempo. Pritiskao je timskog kolegu i na kraju su zamijenili pozicije. Opet su imali lošu taktiku, kao u Monaku. Nezgodno je. Ne znam čija je to odluka, ali ga je koštala pobjede.”

Zadnji donatori:
vlado
zekohonda
Beethoven87
zekohonda
Vordas
vlado

Pretplatnici:
dalmat
graho
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10254 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4143 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

37 komentara

  1. Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

    Šta se toliko prašine diže oko toga koji Ferrari je pobjedio. Valjda vam je bitno samo da je Ferrari pobjedio bio to Leclerc ili Sainz.

    Mislim uvijek vam je smetalo kada se Bottas micao Hamiltonu , evo sada vaš drugi vozač to nije uradio i baš je lijepo vidjeti kako jedan tim ne favorizuje nijednog vozača.

    Samo vidjecemo dokle će vas to dovesti u borbi sa Maxom.



    15

    14
  2. Pirelli Wet r2d2 Donator Prikaži

    “Pouzdan” izvor iz ekipe ispričao mu je da postoji razdor u ekipi, a ovaj (kao ‘Ferrarijevac’) jedva dočekao odmah objaviti.
    Kakav je bio rastanak Antoninija i Ferrarija, i da li im Antonini možda što zamjera? Jedino što sam našao je Tweet:
    Alberto Antonini has left Scuderia Ferrari (he was the press officer of the team). He was loyal to former team principal Arrivabene, so that should be no surprise.
    Ako je istina, nije dobro za Ferrari. Ako nije istina opet nije dobro za Ferrari.



    4

    1
  3. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …bilo ovo istina ili spin za možebitnu borbu za mjesto šefa momčadi, ne može ‘milion’ navijača gledati i razumijeti da je strategija kriva uživo u prijenosu i gubiti živce…ovo je bila lakrdija da carlos pobijedi uz veliki rizik jer isto tako su mogli i pobjedu izgubiti da charles nije klasa i odradio lavovsku borbu…



    3

    6
  4. Paralelni svemir. Sve ovo događas se oko Bottasu 2018. i njegove prve pobjede. Kakve su reakcije redakcije i komentari?

    Apsolutno ne odobravam ovakvu medijsku hajku na Sainza. Čovjek je pobijebio i sramotno je da se ovako događa. Svaka prva pobjeda se slavila. Bio to Rosberg, Alonso, Hamilton, Vettel, Max…



    19

    3
    • F1puls ivanh Prikaži

      Mislim da je jedini problem bio što nije bilo duplog pit stopa i nitko nikog nebi j………



      10

      1
      • u MC je bilo “duplog” pit stopa i opet je “neko nekog” jba . valjda zato jer je tamo CS uša prvi na izmjenu guma . u silverstonu da j e bilo “duplog” pita prvi bi na izmjenu uša CL i onda bi sve bilo za 5 zar ne ? kad čitam ovakve članke i komentare zadnjih dana pitam se je li carlos uopće i treba ferrariu ? mogli su ostavit seba koji je evidentno bija “podređen” leclercu posli 2019. kad je CL ispred seba ( 24 boda ). iako su oba imala po 3 odustajanja bez tih odustajanja seb bi bija bolje plasiran . zapravo samo da je završija soći to bi mu bilo dovoljno da prvenstvo završi 4. , a ne 5. jer u trenutku odustajanja seb je vodija trku . vozaču koji je pokaziva talent ali ništa “kapitalno” nije uradija su podredili 4 X prvaka na osnovu valjda plasmana 2019. ?!?!? CL je dobro “odvozija” sauber ali taj bolid nije bija loš bolid . referenca nekakve konkurentnosti može bit charlesov kolega ericsson . marcus je u svojih 5 sezona F 1 ukupno osvojia 18 bodova , a špla od toga je osvojia u sezoni 2018.
        toto je VB proglasija najboljim pomoćnikom , sprdalo se na račun valtteria jer to je bija sprd , favoriziranje LH na štetu VB no sad bi carlos treba bit pomoćnik leclercu i to bi bilo skroz OK ? jbte ako gledamo poredak vidimo da ni GR nije u podređenom položaju u odnosu na LH iako je ovaj 7 X prvak , a CS bi treba bit vodonoša CL iako ovaj zapravo još ništa nije uradija … 4 pobjede , 17 podija . glupo bi bilo negirat očiti talent CL ali tim enema pretplatnički blok da bude ispred kolege . jer i LH je bija favoriziran u odnosu na rosberga pa je ovaj ipak osvojia titulu . uostalom dobro je napisa Pastor na primjedbe da bi CL ferrari treba davat prednost u odnosu na CS jer kako je Pastor napisa tek je pola prvenstva , a i CL i CS se možda mogu borit za titulu jer leclerc 12 trka prije kraja ima 11 bodova više od kolege . znam , znam , leclerc je ima 2 odustajanja ali i carlos ima 3 . moga je leclerc umisto 2 imat možda 4 pobjede ali moga je i carlos svoju prvu ostvarit već u MC da ga latifi nije “zakočija” . CL je dobija prednost pred sebom možda je rje 2019. bija bolji od seba i to u njegovoj prvoj sezoni u ferrariu . bi li onda mogli isto gledat i u slučaju CS koji j elani u svojoj prvoj sezoni bija bolje plasiran od leclerca ? naravno , mislim da ovi ni u jednom od “slučajeva” n ebi treba bit nekakav parametar ali jbga … desilo se .
        ako je ovo što izjavljuje antonini točno onda neki “zaposlenici” ferraria i fanovi više ne navijaju za tim ( zato sam i stavija navodnike) nego za vozača ,a to nikako nije dobro jer ispada da su protiv tima . nijedan vozač ma kako talentiran bio ne bi smija bit iznad tima ili se tako postavljat i zato mislim da je svim vozačima koji sad voze i koji će vozit ferrari u budućnosti uzor treba bit MS jer kad je bilo loše , kad su se “uspinjali” nikad nije “pljuva” po timu ka šta je zna radit alonso , a kad je bilo dobro nije zasluge pripisiva sebi ka šta je u MB lewis zna više puta uradit . MS nije bilo ko ,on je bija i ostat će jedan od najvećih ikad pa ako se on moga “uklopit” u tim onda bi to mora i CL jer usprkos talentu sumnjam da će dostići rezultate svoga velikog prethodnika .



        2

        1
        • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

          U trenutku odustajanja u sochiu nije seb vodio utrku nego lec, te ga je sc izazvan sebovim odustajanjem gurnio sa prvog mjesta na treće. Znači, nije tu samo seb izgubio 18 bodova, nego i lec 10. Bilo je još situacija, npr. Bahrain se ne broji kao odustajanje lecu, a izgubio je čistih 10 bodova zbog problema sa motorom. Također u monte carlu je ferrari zeznuo leclerca u kvalifikacijama zbog čega je morao startat zadnji, a znamo šta to znači u monacu. Tu utrku je seb završio ako se ne varam 3., znači i tu je puno bodova izgubio lec. Također, na jednoj od prvih utrka su mu zabranili da napadne seba iako je bio brži, pa je završio iza njega. Mislim da su lecu i u mexicu zeznuli taktiku kad je startao sa pole positiona, a završio četvrti iza seba i Mercedesa, koji su svi bili na drugoj taktici. Singapur bi se isto mogao spomenuti, gdje su zvali seba prije u boks kako bi se obranio od hamiltona ili red bulla iako je lec vodio utrku. Undercut se pokazao strašno moćan i lec je izgubio pobjedu i 14 bodova u odnosu na seba. To su neke situacije koje mi odmah padaju na pamet. Poanta je da ne možeš samo pobrojat odustajanja i reći tko je trebao završiti ispred u poretku



          1

          3
        • Da imalo favoriziraju Leclerca kako neki spominjete onda bi se to valjda negdje zapravo vidjelo. Btw Leclerc je mogao imati ne 4 nego 5 sigurno a možda i 6 pobjeda ( ovisno kako bi se baku razvijao . Je odustao sainz 3 puta a leclerc 2. No bas je slazko to zapakirati u odustajanja. No Sainz je jednom odustao svojom greškom jednom tuđom i to kada nije bio među vodećim bolidima na stazi dok je Leclerc odustao dva puta sa prvog mjesta Catalunya , Baku i dva puta pao sa prvog mjesta Monaco, Silverstone. Baš je slično gubiti pobjede kao na traci ili izvrtiti se u pjesak sa 7,8,9 mjesta . Nitko nije ljut na Sainza što je pobjedio, nego smo svi ljuti na Ferrari koliko je već prosuo bodova Leclercu jer je mogao biti bodovno poravnat sa Maxom. I prekinite pričati da je Leclerc nekakav miljenik nekoga i da mu se pogoduje. Vijelo se u par primjera i sa Vettelom i sa Sainzom da to baš nije tako. I nema smisla usppređivati kišnu utrku u Monacu gdje je bilo potrebe za mjenjanjem guma i Leclerca su zvali dva puta u boks u sitiaciji gdje je povečavao prednost ispred drugoga. Je , imao je i Sainz peha i šteta zbog toga. Shvatite već da nije problem Sainz. Kamol sreće da pobijedi svaku utrku do kraja . Problem je to što Ferrari uspije uprskati i nemoguće. Dupli pit stop je itekako bio izvediv a sve ostalo su priče za malu djecu. Postavite si pitanje ovako, da je Max vodio utrku u Silverstoneu a Perez bio drugi i da se dogodio ovaj scenarij. Dali bi RB ovako odigrao i ostavio jednog svog vozača na pladnju drugima, pogotovo onog bolje stojećeg u prvenstvu. Bi malo sutra.



          3

          2
        • Scuderia .. o čemu ti pričaš ? 2019. u rusiji u prvom zavoju seb koji je starta sa P 3 ( CL sa P 1 ) je preteka
          prvo lewisa zatim leclerca , vodija trku 23 krugova i u 26. odusta zbog problema sa elektronikom . pošto je vozija na P 2 , a preteka ga je bottas leclerc je izgubija tek 3 boda , a ne 10 . naravno , ovo je špekulacija bazirana na vodstvu seba gotovo pola trke … do odustajanja . možda bi pobjedija , a možda i ne bi . to nikad nečemo saznat . ako ti je nešto nejasno iz ove trke imać you tube pa možeš pogledat highlights . naravno u svom ostalim slučajevima koje navodiš u pravu si jer CL ne može odvozit loše da izgubi trku , gubi je tek ako mu narede ili ako ga zaje*u zar ne ? a možda si i zabuca kod navođenja primjera ka šta si zabuca i kod rusije iz 2019. ? jer kad je seb odusta trku je poveja lewis koji je vozija na P 2 od 22. do 25. kruga . do 21. kruga leclerc ja bija na P 2 , u 22 krugu je otiša u box po gume i zato su ga “pretekli” lewis i bottas , a on je posli povratka vozija na P 4 . odustajanjem seba je završija na postolju . prokleti internet , you tube , zbog njih se više ne može ni pošteno lagat jer se sve pronađe . naravno , osim informacija vas insajdera koji znate ko je kome šta naredija , ko je koga zaje*a da mu namjerno oduzme , uskrati pobjedu itd .


          0

          0
        • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

          Iskreno, nisam provjeravao YouTube, niti ikakve druge izvore jer mi ne trebaju za 2019u koja nije bila tako davno. Bojim se da ti nije pomogao YouTube jer i bez provjeravanja znam da je u Rusiji te godine seb prešao leca na startu, zatim je bila svađa njih dvojice preko team radia i onda je ferrari lukavo to riješio tako da je sa leclercom undercutao vettela i tako vratio leclerca na prvo mjesto. Vettelu je odmah nakon što se vratio na stazu iz boksa (iza leclerca), možda čak odmah u istom krugu, stao motor. To je izazvalo SC i dalo Mercedesima jeftin pit stop pa je lec izgubio prvo mjesto. Neznam u kojim se krugovima sve to događalo, niti smatram da je bitno. Bitna je kronologija, a u nju sam siguran. Tako da leclerc nije izgubio nikakva 3 boda, nego 10.
          Što se tiče ovog tvog optuživanja da lažem, mogao bi mi se ispričati za takvu uvredu nakon što pogledaš malo bolje snimku i vidiš da je seb nakon boksova bio iza leclerca.


          0

          1
        • Alonso1983 … ne slažem se sa tobom jer CL je moga imat sve pobjede , a ne tek 5 ili 6 kako pišeš /špekuliraš . jer kad spomeneš bakuu i eventualni razvoj trke da leclerc nije odusta . starta je sa P 1 o odma izgubija poziciju od pereza . u 9. krugu je izgubija i P 2 od maxa jer je iša u box . naravno , sergio je u 15. krugu propustija maxa . u 16. je sergio otiša po gume i CL je zbog toga doša na P 2 , a u 18. je max otiša po gume i zbog toga je leclerc u 19. krugu PRVI put vodija trku . zatim su počeli problemi i u 21. krugu je odusta . daljnji razvoj trke može bit samo plod tvoje špekulacije .
          nije mi jasno zašto zaobilaziš istinu ( da budem pristojan) kad pišeš da je jednom carlos oduta svojom greškom . spominješ posljedicu , i misliš da si lukav jer “preskačeš” uzrok :) odvozija je fenomenalan krug tek nekoliko tisućinki sporije od leclerca i “zakačila” ga je crvena zastava pa se to vrime “brisalo” u nastavku su ga kasno poslali na stazu . to nije njegova krivica zar ne ? no da su to uradili leclerci računa bi ka greške pita , a kad je carlos u pitanju ne misliš tako zar ne ? zaboravljaš :) :) :) zbog toga je umisto da starta iz prvog ili drugog reda starta bliže dnu nego vrhu . njegovom izljetanju u 2. krugu je uzrokovano nezagrijanim tvrdim gumama i to je jedina njegova greška isto ka šta je u silverstonu grešku na istim gumama napravija i GR . oba su zaboravila da je trka duga no za to je ponešto kriv i adrenalin . ne znam šta za tebe znači bit među vodećima na stazi jer kad je 2. put odusta zbog toga šta mu je ricciardo uništija trku CS je starta sa P 4. jesi li među vodećima ako startaš iz drugog reda ? :) brbljaš bez veze kad pišeš ” No bas je slazko to zapakirati u odustajanja.” nigdi nisam napisa da bi bez tog jednog odustajanja viška carlos ima više bodova ili bija bolje plasiran ili si to ti zaključija čitajući mog govor tijela ? :) :) :) zašto “friziraš” činjenice bakua i australije ? npr baku … iako je stata sa P 1 odmah je na startu tu poziciju izgubija od pereza , vodija je samo JEDAN krug kad su sergio i max otišli u box i zbog tog jednog kruga po tebi je CL izgubija trku dok je vodija . a misliš li da on ne bi treba na zamjenu guma s obzirom da je prvu odradija u 9. krugu , da bi te gume bile dovoljno dobre da iza sebe drži maxa i sergia 42 kruga koliko je preostalo do kraja trke tim više šta su ova dvojica minjalai gume sergio 7 , max 9 krugova posli leclerca ? zločesto spominješ izljetanje CS u pjesak ne sa P 7, 8 ili 9 nego sa P 14 no boli te kur za uzrok tog događaja zar ne ?
          naravno u MC dupli pit nije bija izvedljiv , a u silverstonu je zar ne ? to je bila savim razlićita situacija jer nisu svi dupli boxevi isti . naravno u MC je bija greška jer je prvi u box iša carlos , a u engleskoj bi prvi u box otiša leclerc da nije osta na stazi . pusti floskule tipa “Shvatite već da nije problem Sainz.” jer za fanove leclerca je i carlos dio problema . evo i danas posli Q se spominje zaostatak CL za maxom od 29 tisučinki , a carlosa koji je zaosta za maxom 82 tisućinke ni da se spomene …


          0

          0
        • Monaco , Leclerc je imao oko 8 sekundi prednosti i pvećavao je iz kruga u krug. Catalunya , dominirao je do odustajanja. VB vodi 6 sekundi ispred Lewisa uz krugove koji su bili u desetinku dvije što mi daje do znanja da bi jako teško izgubio p1 bez SC i onog ostavljanja na hardu. Držao se sasvim dobro čak i na dvije komponente sporijim gumama i vraćao poziciju tako da čisto sumnjam da bi na novom softu ostao bez pobijede. To je moj Avalone 5 pobjeda uz dvije koje je uzeo. U Baku je vodio u trenutku odustajanja i vjerovatno ne bi izdržao zato sam i napisao ovisno kako bi se odvijala utrka . Kao što sam vidiš nisam ništa krivo napisao. Naspram mogućih 104 bodova , vjerovatno bi imao cca oko 90+ a osvojio je 24. To je problem a ne Sainz.



          1

          0
        • Naveo sam vise puta i nemislim poavljat kao papiga. Oko Sainza se raspravljaj sa drugima jer meni Sainz nije problem. Problem su prosuti bodovi Leclerca u manje od pola sezone. Ako vi to pojednici ne vidite to je vaš problem.


          0

          0
        • Isto tako odi na temu nakon VN Kanade gdje sam također popljuvao Ferrari zbog propuštene prilike staviti Sainza na meķse gume s kojima bi imao daleko veće šanse za pobijedu. Valjda si do sada shvatio da ja želim titulu Ferrarija, i apsolutno je nebitno sa kojim vozačem. Volio bi da je uspio Alonso , Vettel ili da sada uspije Leclerc ili Sainz. Ne možeš u toj mjeri opravdavati Ferrarijeve kikseve sa strategijom svih ovih godina. I onda nakon toga krenu nervoze, ne zadovoljstva i odlasci vozača pod sumnjivim okolnostima. Ja sam uvijek bio za soluciju kakvu su imali Kimi i Masa. Tko je bolji u određenoj fazi prvensrva ima prednost. Jednostavno je riječ o tome da Ferrari uprska previše toga a činjenica je do sada da su mogli pobijediti na pola utrka a nisu. Na kraju balade će ispasti da će RB i Max izdominirati prvenstvom.



          3

          0
    • Alain Prost Alain Prost Prikaži

      Nije Carlos kriv što čita trku bolje od svih u Ferrariju, pa i od Leclerca, zato je zamalo pobijedio u Monacu, zato je pobijedio neki dan, da nije bilo njega ne bi ni pobjede Ferrarija bilo.

      Nitko sretniji od mene da je Leclerc prvi i da je sve dobio, ali valjda se neće rasplakati zbog svega, dešava se, Schumi je 2000. tri puta za redom odustao pa poslije zadnje 4 pobijedio i postao prvak, ako je pravi može i Leclerc tako, samo jbg društvo oko njega se neće moći otresti Carlosa kao Vettela, možda je tu problem.

      I ja bi mogao npr. napisati da Carlos nije onaj jedini put pogriješio i da ga Latifi nije zaj… da bi sada bio ispred Leclerca..



      3

      3
  5. Ferrari nelinjo Prikaži

    Pobjeda koja ima ukus poraza!



    8

    7
  6. Marlboro AMG Donator Prikaži

    Ferrari odlučio ispraviti “let xxxxx pass for championship”, pošteno 😉



    2

    3
  7. Renault zd1400rt Prikaži

    Dva su velika problema za Ferrari s ovim ishodom:

    1. Max završio 7. i bila je odlična šansa da Leclerc s pobjedom smanji zaostatak u prvenstvu za preko 20ak bodova.
    Prošle godine su se Max i Ham ko životinje borili za svaki bod dok su Bot i Per otimali najbrže krugove. Prioriteti su bili maksimalno postavljeni kako treba kod obe momčadi i pred start AD su bili poravnati.
    Da su RB ili Merc napravili ovo što je Ferrari napravio, onaj drugi bi samo formalno odvozio AD i pokupio naslov.
    To se zove dugoročni plan ili ti ga sagledavanje šire slike.

    2. Problem je Ferrarijeva strategija. Jednostavno nisu bili spremni reagirati. Imali su vremena obojicu pozvati u boks. Chandok je na snimkama pokazao da su imali vremena obojici zamijeniti gume bez da iti jedan vozač izgubi na vremenu. Ferrarijevi stratezi to nisu vidjeli. Pokušaj Binotta da kaže Saintzu da čuva Leclerca je najgluplji potez jednog šefa što sam ikad vidio. Amaterska razina. Horner i Toto su za njega doktori znanosti.

    Nemam ništa protiv Saintza i njegove pobijede. Da je slušao Binotta, ne bi je niti bilo. Samo želim reći da je Ferrari napravio gadan korak unazad ovu utrku što se tiče prvenstva.

    Navijam za Maxa. Isključivo jer me vožnjama i stavom podsjeća na Sennu. Takve volim gledati u ovom sportu, ali žao mi je imena Ferrari i Tifosa. Ja sam iz grada košarke i znam kako je to kada si u nebesima zbog zvoje momčadi, ali znam i kako je to kada gledaš raspad sistema.



    28

    2
  8. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Sainz ima 2 najbolja plasmana kada se oglušio na savjete tima.

    Zaposlenici mogu jedino biti ljuti na Binotta i ekipu stratega. Sainz je sve dao od sebe, nije napravio grešku tijekom vikenda, osim ono kad je izletio sa staze za Maxovo vodstvo.
    Svima dragi Leclerc, napravio ih je dvije, izvrtio se u Q i u prvom krugu ambiciozno htio nadoknaditi loši start, gdje je na kraju oštetio bolid i vjer mu je i tempo mogao biti kud i kamo bolji gdje se ne bi natezali preko radija nego bi on Sainza prestigao i adio.

    Tako da sve u svemu Sainz je zasluzeno pobijedio, je da je bio spor, ali ekipa mu je omogućila da marginalno bude brzi kad je trebao biti brzi.

    Bojkotorianje podija je na njihovu dušu, nesuglasice se mogu rijesit iza zatvorenih vrata, a ne svom se vozaču salje neka poruka bojkota ovo ono. Sto mi je totalno nefer prema Sainzu.

    Sainz sada ima 11 bodova manje od Leclerca. Ferrari se potrudio da ispošuju svoju odluku da se ne bore za naslov svaka čast sto se drze obećanja. Ali u ovako izjednačenim uvjetima, se ne može boriti za vozački naslov ć, tu treba biti preferencija.



    10

    1
    • Ferrari GRID.N01 Prikaži

      Zašto bi bilo “ambiciozno” napasti?
      Tako možemo reći i da mu Perez nije ostavio dovoljno mjesta.
      Ali mislim da je najpoštenije reći da su se tijesno utrkivali. Sreća pa nitko nije pretrpio značajnu stetu poput loma ili izbusene gume.



      3

      4
  9. Ferrari GRID.N01 Prikaži

    Sjest će sve to na svoje mjesto, no ove godine možda malo prekasno. Ferrari je pogriješio u tome što je pozvao P2 po brže gume, ako znamo da P1 uvijek ima prednost.
    Da je pozvao obojicu, mislim da bi Sainz svakako imao više šanse u direktnom okršaju sa Perezom i Hamiltonom, nego što je Leclerc imao na tvrdim gumama.
    Da su pozvali obojicu, po cistoj brzini bez problema oba Ferraria u top 3.



    11

    1
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      1-2, bez zayeba na duplom zaustavljanju.

      BTW, jedva čekam dan, kada će neko, ko je na važnoj poziciji u nekoj drugoj ekipi (ne Ferrariju), bez dlake na jeziku, sa dovoljno godina, staža i iskustva, neko ko si može priuštiti da ga ne mora PR “peglati” (prvi mi na pamet padaju Dr. Helmut i Fernando), za ovakve odluke Ferrarijevog pit walla tokom trke, iste, bez imalo ustručavanja i bez “umotavanja” propisno ismijati i nazvati debilima, idiotima, glupanima i sl.
      Dakle, ne između redova, već ono, otvoreno.
      Ili neko od ovih pratećih, sa strane (Rosberg, Button, Brundle,….., iako će i oni uvijek “umotavat”, vidimo kako je to Button fino sročio).
      Da ‘oće ih makar Villeneuve (ili Montoya) “počastiti” kakvim sočnim epitetom.
      Znam da bi to otvoreno uradio Lauda (onomad, još dok je vozio), vjerovatno i Nelson, zatim Flavio…..
      Pa smije im se ostatak F1 zajednice, mimo kamera i mikrofona, šprdaju se ljudi iza zatvorenih vrata.

      Znači, ovo govorim bez obzira što skoro 40 godina navijam za Ferrari, ozbiljno.



      13

      0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        nisu toliko ludi. :D
        sad čitam tr lec- marcos padros (lecov race engineer) na racefansu pa vidim dva nova bisera:

        Marcos Padros: And Ocon slow in front.
        Marcos Padros: Safety Car window is closed. Safety Car window is closed.”

        -lec: the soft will be quicker for how many laps?
        Marcos Padros We think only two laps, two laps quicker.



        9

        0
  10. Formula1 f1zd Prikaži

    Iskreno se nadam da su slučajno zajebali Leclerca i da su mislili da mogu održati 1-2 ovako kako su planirali.

    Ali ako su stvarno Leclerca ostavili vani kako bi Sainz uzeo prvu pobjedu, onda im nema spasa..



    12

    1
    • Marlboro McKruno Donator Prikaži

      Negdje sam nabasal na informaciju (možda i ovdje), da su u Ferrariju smatrali da će soft držati samo 5 kruga i da će dalje nakon toga biti stari hard bolja opcija. Da su pogodili (a nisu) i da je Sainz dao razmak 10 bolida kak su ga tražili na restartu iza safety cara, Lec bi lagano pobjedio.



      5

      1
      • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

        Nije čak ni to nego su mislili da će Ham ostati vani ako pozovu obojcu jer je imao samo 4 kruga star hard, pa nisu bili sigurni da li će ga moci proći, pa su zato dijelili strategiju. Iako i po toj logici je valjda Leclerc trebao biti pozvan unutra, a ne Sainz.



        2

        1