Sastanak F1 Komisije, odnosno predstavnika momčadi, FOM-a i FIA-je održat će se uoči ovotjedne Velike nagrade Austrije, a glavna tema trebala bi biti tehnička direktiva o suzbijanju dupinjanja kojoj se navodno brojne momčadi protive.
Prema pisanju Motorsporta, brojne momčadi smatraju da intervencija krovne organizacije sporta po tom pitanju nije potrebna.
“Što će biti sljedeće? Mjerenje mokre staze koja nas tjera da se prebacimo sa slickova na intermedije kada određena količina kiše padne?”, rekao je neimenovani šef momčadi.
Christian Horner smatra da treba preispitati cjelokupni proces donošenja tehničkih direktiva:
“Mislim da je proces ono o čemu treba raspravljati”, rekao je šef Red Bulla.
“Tehničke direktive ne bi trebale mijenjati pravila, za to postoje sustav i proces. Zato smatram da moramo raspraviti o tome zašto su one donesene.”
“Nije izgledalo kao da ima puno dupinjanja na ovoj utrci [VN Velike Britanije]. Dakle, momčadi rješavaju to. Mislim da nije potrebna intervencija tehničkom direktivom.”
Mercedesov glavni inženjer Andrew Shovlin nije siguran koliko je mjerenje koje bi se trebalo uvesti od VN Francuske dobro rješenje:
“Ne bi bio baš dobar sustav mjerenja da mi nismo prešli preko granice u Bakuu i mislim da smo mi vjerojatno bili jedini slučaj na kojem su ga na neki način mogli kalibrirati. U Montrealu smo imali solidno stanje.”
“Poanta koju smo iznijeli FIA-iji, čiji trud zaista podupiremo, je da ćemo mi popraviti te probleme za naše vlastite performanse.”
“Zato iskreno, sustav mjerenja koji FIA uvodi nije velika distrakcija za nas. Iskreno se nadamo da štogod smisle, mi to nećemo prekršiti i da ćemo moći nastupati s bolidom kako želimo, jer to je upravo ono što pokušavamo raditi za brzinu u krugu.”
Osim sustava mjerenja dozvoljene razine dupinjanja po zadanoj formuli, FIA planira suzbiti trikove oko podnice i njezine ploče, koje neke momčadi – navodno Red Bull i Ferrari – koriste kako bi ih učinile fleksibilnijima. Horner smatra da je mogućnost takvih interpretacija propust pravilnika:
“Pravila moraju biti crno-bijela. U suprotnom završimo s enciklopedijama koje su ponekad prekomplicirane.”
“Namjera pravilnika također je nešto što ne postoji: to je binarna stvar. Zato smatram da ima puno stvari koje moramo raspraviti na sastanku Komisije i možda dva sata neće biti dovoljno.”
Pored tehničkih stvari, na sastanku bi trebalo biti riječi o utjecaju inflacije na ograničenje budžeta, pri čemu se najbogatije momčadi zalažu za njegovo povećanje, i novim pravilima za motore koja stupaju na snagu 2026. godine, a još uvijek nisu finalizirana.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozemo glasati?
Ako na ovaj komentar bude vise pluseva od minusa neka se dupinjanje vise ne koristi? U suprotnom jasno.
Znam da je biło zanimljivo ili smjesno na pocetku, ali dupin se ne slaze. Bezveze je.
24
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li je moguce da se Mercedes protivi jer bi rezultati mjerenja pokazali da su u crvenom i da bi shodno tome morali podici visinu bolida? Posto su zagovarali TD u Kanadi, a svi znamo kojom brzinom su imali spremno rjesenje.
6
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamster čudesno izliječen od križobolje… preko noći… čudo
25
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači nije bilo dobro kad je MB tražio direktive, a nije dobro sad ni kad ne žele direktive.
Zanimljivo 😆
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocito je da nisu dobili ono što su htjeli …voda otišla na krivi mlin.
7
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo: Štrumpf Mrgud mrzi sve osim cvijeća, ali mrzi i to što nešto voli, pa ako je suditi po nadimku … :)
Drugo ja iz Shovlinove izjave ne vidim da se Mercedes protivi direktivi o kretanju poput stanovitih morskih sisavaca.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Procitaj s razumijevanjem moj prvi upis pa ces shvatiti sav apsurd toga da su prvo nesto htjeli, pa sad kad su shvatili da bi time ipak mogli vise izgubiti nego dobiti, sad vise ne zele. I to je cinjenica i kronoloski slijed dogadaja. Naravno, kad se napise tako kako si to ti napisao, bez da se objasni kontekst ili pozadina, to je plitka retorika na razini 3. osnovne.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da oni računaju na to da ce sad Fia usporit dvoje vodećih ukidajući trikove s podnicom pa im dupinjanje vise nije bitno
0
1