Šef Red Bulla Christian Horner otkrio je kako je krhotina s jednog od AlphaTaurija, čiji su se vozači međusobno sudarili, oštetila podnicu na bolidu Maxa Verstappena, zbog čega je Nizozemac do kraja utrke imao dovoljno brzine samo za sedmo mjesto.
Verstappen je ubrzo nakon preuzimanja vodstva od Carlosa Sainza osjetno usporio, a na radio je javio da misli kako je riječ o probušenoj gumi. Međutim, problem nije bio riješen promjenom guma i Verstappen je morao odraditi utrku s bolidom čije je ponašanje bilo daleko od idealnog.
“Nismo imali probušenu gumu. On je javio, jer je bilo toliko loše, da ima osjećaj da je guma probušena”, rekao je Horner.
“U 11. krugu je pogodio komad krhotine koji je bio dio AlphaTaurija, nastao iz njihovog incidenta, stoga je onda odradio utrku s izmijenjenom podnicom, s komadom AlphaTaurijeve bočne ploče zaglavljenim ispod bolida.”
Objasnio je kako im je inicijalno bilo teško pronaći uzrok Verstappenovih problema:
“Naravno, nije bilo ničeg očitog jer je bilo ispod bolida – nije baš visilo pola podnice.”
Iako nije bilo očito, Verstappen je zbog tog oštećenja izgubio oko 20% maksimalne razine downforcea prema procjeni momčadi. Verstappen je otkrio kako je uoči petog zavoja vidio krhotinu koja ga je koštala moguće pobjede, no nije je mogao izbjeći:
“Nisam se mogao drastično pomaknuti ni lijevo ni desno, stoga sam je probao direktno pogoditi. Umjesto toga, otišla je u moju podnicu i uništila sve.”
Dodao je kako je nakon toga bilo teško pronaći dobar balans bolida, ali i da je sedmo mjesto dobar rezultat s obzirom na štetu koju je imao. Verstappen je i dalje uvjerljivo vodeći u prvenstvu sa 181 bodom, 34 boda ispred timskog kolege Sergija Pereza te 43 boda ispred Ferrarijevog Charlesa Leclerca.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…sjajan damage control maxa, ja sam prvotno mislio da je slomio podnicu tj. oštetio kad je izletio preko pasice par krugova ranije …inače po onom što sam čuo na fp2 max je imao novu podnicu koja je bila u paketu (uz još 3 stvari) nadogradnji za ovu utrku…
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovjek je danas bio teški pehist, a zaslužio je pobjedu. Prvo odličan start, prvo mjesto, red flag, pa restart gdje je opet bolje startao od Sainza. Pokupi komad sa staze koji mu sjebe utrku(ako je bilo komada na stazi, gdje je VSC ili nesto?). Bolje za sezonu, manji razmak izmedju prvih 5 sad, ali čisto da se zna da je Max unatoč uvjerljivom vodstvu u poretku, kroz sezonu već sada imao jako puno pehova. A u kvalama mu je žuta zastava uzela pole, da ne kazem da je izdominirao cijele kvale.
16
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je on imao pehova sta reci za leclerka ….. leclerk je pravi sretnik onda …..nego kako je max popusio na zutu zastavu 1 mjesto.. ocigledno nismo gledali iste kvale
6
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je imao vise pehova, Leclerca* je u nekim situacijama sjebao vlastiti tim, Max je izgubio vise bodova na gluposti poput ove
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max 3 peha
Bahrein 18
Australija 18
i Silverstone amo rec 19 iako se nemoze znat kako bi on prošao s SC i svime al necemo to gledat dakle
55 bodova
Leclerc
Baku bar 18
Španjolska 25
i Kanada bar 5 bodova
radi tih kvarova dakle
48 bodova
strateg mu je uzeo 26 bodova
dakle 74 boda
a sam je svojom greškom ostao bez 7 bodova.
Leclerc profit na Max pehove je ovakav
Bahrem s 1. – 1. mjesto 0 bodova
Australija s 1. – 1. mjesto 0 bodova
Silverstone da je bilo amo rec sve idealno za Maxa onda bi Leclerc bio 5. umjesto 4. dakle amo rec profitira je 2 boda
Max profit na Lec pehove
Baku (amo rec da bi ga prošao na stazi rafi guma iako teško) 1. – 1. mjesto 0 bodova
Španjolska s 2. – 1. mjesto 7 bodova
Monaco 4. – 3. mjesto 3 boda
Kanada ajmo rec da bi pobjedia iako nemora znacit 0 bodova
sveukupno 10 bodova (ako ne i više)
tako daaa je puno punoooo veci pehista Leclerc
Leclerc 74 izgubljena – 2 profitirao
Max 55 izgubljenih – 10 profitirao ispada na kraju
72 naprema 45
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda bi bilo previše da u korist Leclerca stavimo i start sa začelja u Kanadi zbog novih komponenti, kao posljedice rikavanja motora u Bakuu?
Pa ako je Sainz bio onako blizu Maxu na kraju, gdje bi bio Leclerc?
Ali to je previše ŠBBKBB
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
VRSV546 Sve točno i metodično objašnjeno, još si izračunao minimalan broj izgubljenih bodova za leclerca, to jest računao si da ne bi pobijedio baku npr. Nažalost, nekima ne pomaže ni kad nacrtaš.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da smo gledali iste kvale onda bi znao da se ispred njega lec izvrtio i otud žute zastave
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo pogledao snimku ponovo nitko se nije izvrtio nisu se upalile nikakve zute zastave i sto je najbolje imao je los drugi sektor da nije bilo moguce popraviti vrijeme
0
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Tito
https://youtu.be/388AfK5amNg
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žute su nestale dok je Max došao, njegova je krivica što je usporio, čak mu je i njegov inžinjer rekao da nije trebao usporit
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po čemu je netko zaslužio pobjedu nakon starta? Najbolje da mu damo pobjedu prije početka vikenda.
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je imao sreće da se dogodio sc jer bi u suprotnom bio bez bodova. Na hard gumama je bio jako spor. A tim sc-om je Leclerc izgubio pobjedu. Dakle zaostatak se trebao smanjiti za 25 bodova.
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako reče jedan stari Španjolac…Karma
6
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislite na rookie of the year od prošle godine?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Karma za sto tocno?
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, i ja se pitam…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://youtu.be/7OGdwTqxBtA
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaista sadrzajan vikend. Od odlicnih kvalifikacija, do odlicne utkrke. Sreca da je sve u redu sa Zhouom, izgledalo je zastrasujuce.
Max je uz sav peh jos i dobro prosao jer ovo je trebala biti lagana pobjeda, a ispalo je da treba spasavati sto se spasiti da. Ove godine ima srecu da se bori protiv Ferrarija. Nevjerojatne su njihove odluke. Imam dojam da uopce nije napeto kao prosle sezone u borbi s Lewisom gdje prakticki nije bilo znacajnijih gresaka s obje strane. Sad i kad se dogodi neki peh, greska ili losa odluka od strane Maxa i Red Bulla, Ferrari ne uspijeva izvuci maksimum iz tih situacija tako da bi me stvarno cudilo da ovo prvenstvo postane neizvjesno u bilo kojem trenutku.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko nervoze i kmečanja i psovanja jučer. Čim nešto nije po špagi. Čekam tatu Josa da i on malo začini sve to.
5
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se bolid ne ponaša kako treba valjda to onda vozač treba prenijeti pit-wallu da oni vide što ne štima (ako mogu). Ne kužim zašto je to kmečanje, kao da to ne rade i ostali (možda ih manje javno čujemo)?
Meni je kmečanje kad se Lewis već godinama preko TR žali na grip, a onda nakon toga postavi najbrži krug
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ajde bar je ovaj vikend reka u 20 i nekom krugu na TR da su gume jos uvik dobre 😄
2
0