Izdvojeno

Binotto pojasnio strateške odluke Ferrarija: Mislim da se Ocon nije morao zaustaviti nasred staze

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 81 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev šef Mattia Binotto kaže da je današnji loš rezultat Charlesa Leclerca splet nespretnih okolnosti. Najprije, Esteban Ocon se zaustavio nasred pravca na stazi, a onda se Ferrari našao u situaciji da su im vozači preblizu da ih obojicu pozovu po nove gume.

“Očigledno, ovo je razočaravajuće za Charlesa. Sigurnosni automobil i zaustavljanje Ocona nasred staze… Mislim da je mogao stati negdje drugo, bilo je vremena za to.”

Ferrari se bojao gubitka vremena u slučaju da su pozvali oba vozača na promjenu guma:

“Zašto smo odlučili pozvati Carlosa? Zato što je Charles imao bolju poziciju na stazi, on je bio u vodstvu i tamo je bio ostao. Mi smo imali dva bolida jako blizu jedan drugom, bilo je preblizu da ih pozovemo obojicu pa smo morali donijeti odluku.”

“Mi smo bili jedina ekipa s dva bolida blizu jedan drugome. Druge ekipe su imale po jedan bolid i onda su odluke puno lakše. Vidjeli smo da nemamo dovoljno razmaka među njima da iz pozovemo obojicu jer bi onda ovaj drugi izgubio nešto vremena i pozicija.”

Odluka je zatim pala da se pozove Sainza:

“Charlesove gume su bile u boljem stanju od Carlosovih. Mislim da je razlika bila šest ili sedam krugova. Carlos je trebao ući po nove gume i onda nas štititi u prvih par zavoja nakon restarta. Zato smo donijeli tu odluku.”

“Nadali smo se da će tih par krugova dati Charlesu vremena da zagrije gume, a dotad je soft trebao izgubiti na performansama. No, degradacija nije bila onakva kakvu smo priželjkivali.”

Ferrari je pozvao Sainza da napravi razmak između Leclerca i sebe, kako bi Ferrarijev vodeći čovjek imao lakši restart. Međutim, Španjolac je to elegantno odbio.

“To je u redu. Vrlo sam sretan kako se Carlos danas ponašao.”

“Primjerice, pitali smo ih ranije da zamijene pozicije. On je to odradio bez rasprave, odmah. Kad smo mu rekli plan za restart nakon odlaska sigurnosnog automobila – on to nije odbio nego je rekao da će dečki iza njega biti jako agresivni i da mu prepustimo to da se obrani i reagira.”

“Mislim da je shvatio točno našu namjeru. Ne samo da je shvatio nego se dobro ponio i vrlo sam sretan zbog toga.”

Komentiraj

81 komentara

  1. Druuže moj nije problem Ocon, problem je vaša sposobnost tj. nedostatak iste i manjak autoriteta.



    33

    3
  2. bili preblizu? bilo je minimalno 4s razmaka izmedju dva vozaca.

    nevjerovatni su…



    20

    1
  3. Fernando Alonso
    Lux Prikaži

    Scena nakon utrke di Binotto s podignutim prstom nešto govori Leclercu je žalosna…
    Možemo samo zamisliti što bi mu Alonso poručio u toj situaciji. 😂



    4

    7
  4. Formula1
    f1zd Prikaži

    O majko kako je ovaj klaun doša na ovu poziciju di je…..



    13

    3
    • Kimi Raikkonen
      Mentor_Kimi Prikaži

      Lipo, odličan je inženjer i stavili su ga za šefa momčadi, ali nema liderske karakteristike. Nije on došao nezasluženo nigdje jer je veliki stručnjak, ali ova pozicija nije za njega. U svijetu f1 se stvorila atmosfera da je on nesposoban, a to je čista glupost.



      17

      1
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        Pa da, ništa nemam protiv da se vrati na odjel za pogonsku jedinicu odakle je i došao..

        Prvo Monako pa ovo danas, ja sam odmah čim sam vidio SC frendu slao poruku da MORAJU u boks sa oba bolida. Meni nije jasno kako to oni sami ne vide.

        Zapitam se kolko su drugih očitih dobrih odluka sasvim slučajno donijeli.



        7

        1
        • A prošla utrka gdje su Sainza mogli stavi lti na mekše gume na kraju? Imaju oni kikseva već u kojima su svojim odlukama proslu već dosta toga. Monaco je vrhunac gluposti.



          4

          0
      • Ferrari
        Mrgud Prikaži

        Peterov princip/načelo..(knjiga btw)…svatko napreduje do razine/funkcije na kojoj pokaze da je nesposoban za istu..tako nekako u slobodnom prijevodu..bojim se da he to ovdje slucaj



        6

        1
  5. Meni se ponekad čini da postoje neke interne nesuglasice u timu o kojima se sasvim logično ne govori, nego se publika zavarava ovakvim pričama. Posebno nakon situacije u Monaku. Ali opet ne znam, svakako mi je drago zbog Carlosa, konstantno je bio dobar iz utrke u utrku i bilo je vrijeme za pobjedu.



    14

    2
  6. pa onda pozoveš Leclerca koji je bio vodeći, a ne onog iza njega…. čudna neka logika… točno k’o da radite namjerno protiv Leclerca…. ja znam da ne bi mirno spavao noćas da sam u Charlesovoj koži…🤬



    8

    1
    • Mick Schumacher
      toky13 Prikaži

      Jbg, Santander donosi dobre novce !!



      8

      2
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Logika sasvim u redu, ako već nisu obojicu. Kako je i rekao, Sainz je bio na starijim gumama. A šta bi trebali raditi protiv Sainza? Pa i on je njihov vozač… Pogriješili su što nisu obojicu pozvali, ali ako je morao samo jedan, onda je logika ispravna.



      8

      1
      • Ta logika može jedino biti ispravna ako su već odustali od Čarlijeve borbe za WDC titulu.
        Mislim, realno, Max će uzeti titulu, ali nikad ne znaš.
        Neko sranje da se desi, Čarli da uzme 25 bodova, a Max ništa i tu su.
        Plus, imali su vremena za duplu zamjenu.



        13

        1
        • Sebastian Vettel 5
          Pastor Prikaži

          A što treba Sainz odustati od borbe za titulu ovako rano?
          Ako Sainz pokaže formu kakvu je pokazivao prethodnih sezona u drugom dijelu sezone, ne znam zašto bi se njega isključivalo iz borbe za titulu…
          Po meni, i da su ih obojicu pozvali, trebalo bi da vrate Sainzu prvo mjesto za ono propuštanje, ukoliko bi bili 1-2 nakon SC-a.



          5

          4
        • Da Leclercu nije dva puta prdnuo motor i da ga dva puta ekipa nije sje… sa boksom sa vodece pozicije , Sainz bi bio vec jedno 80-90 bodova iza. Uvijek se gura vozač koji pokaze vise i koji stoji bolje u prvenstvu. Na kraju krajeva i da su bodovno poravnati, vozač koji je prvi bi trebao valjda imsti prednost je onaj tko vodi u utrci a ne onaj iza. Po nekim strateškim odlukama Ferrarija u zadnje vrijeme, nemam ni najmanje dojam da je Leclerc nekakav Binotov ili Ferrarijev miljenik.


          0

          2
  7. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Dal si ti sine normalan? I da Sainz izgubi 2-3 sekunde u boksu čekajući na Leclercov pit-stop, znaš da su ti oba vozača u zadnjih 10ak krugova na najboljim gumama i da se mogu boriti sa svima pa tada čak i razmišljati da jedan drugom daju DRS i igrati timsku igru.. Neshvatljivo..



    16

    1
  8. Carlos je trebao ući po nove gume i onda nas štititi u prvih par zavoja nakon restarta. Zato smo donijeli tu odluku.”

    “Nadali smo se da će tih par krugova dati Charlesu vremena da zagrije gume, a dotad je soft trebao izgubiti na performansama. No, degradacija nije bila onakva kakvu smo priželjkivali.”

    Ne zna covjek jel se nasmijo …Zaplako… Propuco nekoga… Dao otkaz.. Otiso kod javnog biljeznika i javno ih se odreko… Trazio skrivenu kameru…



    15

    1
    • F1puls Portal
      Sarma Donator Prikaži

      A Max počeo utrku na Softu, šta reći osim da klauna moram maknuti sa Avatara…



      6

      0
    • Ne zna covjek jel se nasmijo …Zaplako… Propuco nekoga… Dao otkaz.. Otiso kod javnog biljeznika i javno ih se odreko… Trazio skrivenu kameru…

      Objavio u državnom Službenom Glasniku da ih se odričeš 🤣

      Mene je sramota što spominje Ocona (koliko god ovaj debilno zaustavio bolid).

      Evo i ovdje se pominje, @zelot napisao na forumu.
      8-9 sekundi razlike između 2 bolida.
      Dupli pit-stop.
      I to rahat, bez pritiska, ono da mehaničari uzet gutljaj nečega između 2 promjene. 😁



      10

      0
      • U Narodne Novine trebam ic 😄

        Mozda sam u krivu ali bi nakon double stacka u najgorem slucaju imali 1-3 i dva konja za utrku…Ovako su imali 1-2 i jednog od ta dva konja bez noge…

        Ali da.. Ocon kriv… Ko svijedobno Ericsson, prije njega Maldonado…



        10

        0
  9. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    U monacu bi vjerojatno ferrarijevi stratezi u ovakvoj situaciji odlučili da je pametno prepustit poziciju na stazi i stavit brže gume. Ovdje gdje je moguće pretjecati u svakom zavoju su procijenili da je bitnija pozicija na stazi. Još je Mercedes cijele sezone bolji na tvrđim gumama i sa punim bolidom, mogli su pretpostaviti da bi sainz možda prošao hama da je i izgubio kroz bokseve.



    16

    2
  10. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Taman je kadar na TV prebacio na vodece kada je CL bio nekih pola km-km do boxa i u trenutku kad prolazi ulaz je razlika 9.5s cca..da su usli obojica u najgoroj vatijanti izasli bi 1. CL, 2. LH i 3. CS nazad na stazu..da je tako i zavrsilo, SP bi bio 4. vjerojtno, dakle puno vise bodova naspram RB za Ferrari..a da je kojim slucajem CL bio u tom raspletu 2. iza LH opet je 18(19) bodova puno vise od 12..

    Tako da dragi Mattia, uz duzno postovanje – usrali ste i kako god postavite recenicne konstrukcije u opravdanjima, opravdanja nema. CL je puno brzi vozac i shodno tome se morate postaviti, zelite li naslov.

    A ako se ovako nastavi za CL-a, i ne osvoji naslov, nisam siguran da nece poceti razmisljati o alternativama.

    I za kraj da me se krivo ne shvati, drago mi je za CS-a, ali realnost je da je sporiji i u Ferrariju bi ipak trebali gledati malo siru sliku.



    21

    1
  11. Prerez je bio na oko 22 sekunde od Hamiltona koji je bio na 3. mjestu. E sad ja ne znam jel se matematika u zadnje vrijeme mijenjala al ja dok sam isao u skolu bilo je da ako ti je potrebno 19 sekudni od ulazka do izlazka iz boska a znas još da ce Perez i Luis mjenjati gume, uz to da ako oba svoja bolida pozoves u boks i cak da jedan bolid izgubi 3-4 sekunde na čekanju dok ovaj prvi završi sa promjenom guma, na kraju dobijamo jednostavu računicu: 1.Sainz 2. Luis 3. Lekler 4. Perez itd. svi na mekim gumama jedan do drugog, 10 krugova do kraja. Da ne povjerujes koliko very simple matematika.



    9

    1
  12. Eh da je Todt na čelu bilo bi laganih 1-2, objasnio bi on Carlosu u dvije riječi kako stvari stoje. Ovi danas mi mislili ovo mi misliči ono. Tko se bori za prvaka plus bodovi za tim. Lecler je trebao dobiti prvi boks. Komotno su mogli dobiti sve danas ali šlamperaj do bola. Čarli će obolitinod Alonso-Vettel sindroma u Ferrariu. Obolio sam od stockholmskog sindroma i mazohizma od ovog Ferraria.



    13

    1
  13. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Izjava za antologiju



    12

    0
  14. cekaj malo!!!

    da li je on ovo upravo ocona okrivio za vlastitu nesposobnost?



    20

    1
  15. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Je li Leclerc mogao krug nakon ući u box?


    0

    0
  16. rueda je za katastrofalni monaco double stacking ‘objasnio’:
    The gap in between our cars was five seconds. It was tight for a stop here. A comfortable stop here is done with six seconds in between the cars, but we thought five-and-a-half seconds might be enough. “As the cars got closer and closer to pit entry, the gap was narrowed and at pit entry, the gap was only three-and-a-half seconds. We made a last second attempt to try and tell Charles to stay out, but it was too late – he had already veered into the pit lane and in this stop, Charles lost two seconds.

    ovdje im kao 9 sekundi nije dovoljno. užas.



    22

    0
    • Njima i dalje vozac za volanom ima jacu i brzu matematiku od njih za laptopima…



      13

      0
      • Michael Schumacher
        DDR Donator Prikaži

        Da je samo matematika… Kad vozač dolazi u Ferrari mora bit vozač, mehaničar, matematičar i strateg (barem), s tim da je vozač sekundarno. Dokazao to Vettel više puta, dokazao Carlos jučer, dokazao Charlie više puta (samo on u suprotnom smjeru).



        3

        0
    • gledam sam highligtse i i u trenutku kad je objavljeno da izlazi sc razmaci su: lec-sai 4,68 i onda sai-ham 1,49.
      znači nije 9 sekundi, ali je 6. opet dovoljno. a i da sainz izgubi poziciju od hama nije smak svijeta.
      mada, ne bi trebao, može i malo usporit ako treba. ko bottas onomad.



      4

      0
      • Je u trenutku objave ali je nakon 10 sekundi razmak Lec Sainz otisa preko 9 selundi….1-3 je bilo najgore sto bi dobili double stackom i dva Ferkana na S i fajt do kraja a oni izabrali 1-2 uz velik hendikep za ovog na P1 i onda jos doljevaju ulje na vatru zahtjevom za Carlosa…



        7

        1
      • Ferrari
        Mrgud Prikaži

        Bas sam sada vratio utrku i ima kadar, CS ulazi u box punom brzinom, CL usporava za zavoj i razlika pada sa tocno 9,238s na 4,5s cca…a par sekundi prije toga obavijest odnosno grafika rezije da se za vrijeme SC/VSC izgubi 9s cca.. Dakle, sve sto Binotto prica pada u vodu samo ako se pogleda tih 5-6 sekundi prijenosa..



        2

        1
        • i ja sam sad vrtio na sk snimku.
          ovih 9,238 nije realno, to je sigurno greška u timingu.
          karun se poveo za tim, ali vjerujte mi da je krivo. https://twitter.com/F1_Images/status/1543922940022067200?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1543922940022067200%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fscuderiafans.com%2Fkarun-chandhoks-analysis-shows-ferrari-had-time-for-double-stack-pit-stop-at-silverstone%2F

          4.628 je realno taman na ulazu u boks i onda hamsta 1,77. to je ukupno 6,3. dovoljno.
          i zbog ove poruke da se pod sc/vsc izgubi 9 sekundi sad znam da se se i pod sc mora pomalo vozit dok se ne stigne sc. što i objašnjava da je nemoguće da je razmak bio 4,68 na početku pa odjednom narastao 9,238, pa se vratio onda na 4.628. i sve to u 10ak sekundi. nemoguće.

          pa sam još tražio i citat iz sportskog pravilnika za vožnju pod sc:

          4.12.7 All competing cars must reduce speed and form up in line behind the safety car no more than ten
          car lengths apart. In order to ensure that drivers reduce speed sufficiently, from the time at which
          all teams have been sent the “SAFETY CAR DEPLOYED” message via the official messaging system
          until the time that each car crosses the first safety car line for the second time, drivers must stay
          above the minimum time set by the FIA ECU at least once in each marshalling sector and at both
          the first and second safety car lines (a marshalling sector is defined as the section of track between
          each of the FIA light panels).



          2

          0
        • Sebastian Vettel 5
          Pastor Prikaži

          To se realnih 4 sekunde pretvori u 9 kada se smanji brzina pod VSC-om ili SC-om. Logično, jer tada treba više vremena da pređeš istu dužinu puta.



          4

          0
        • razumijem to, ali u ovom slučaju nije bilo tako.
          razlika sai-ham je ostala ista 1,777. zašto se i ona nije mijenjala?
          kažem ti, krivo je bilo onih 9,328.
          na prvoj slici lec se ne vidi od grafike, tj. vidi mu se kotač kod broja 15 i 16. sainz je pred pit entryem.
          9,328 razlika.
          https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=504754110825


          0

          0
        • slika b:
          ni sekundu kasnije, malo širi kadar, ,svi se vide.
          sainz ulazi, lec se vidi. i 4,628. skoro 5 sekundi izgubljenih u 1 sekundi. nemoguće.
          https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=504754110397


          0

          0
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          @zeko
          Čitao sam kod Mark Hughesa da ih je bilo strah da ako oba uđu da će Ham ostati vani jer je imao samo 4 kruga stare gume, pa su zato podijelili taktiku.
          Po meni glupa logika, ali dobro. Da su CL povukli unutra, a CS ostavili vani ajde de, ali ovo je bilo van svake pameti. Da je RB imao ovakav pit wall prošle godine Ham bi slavio 8. naslov u Mexicu po običaju.


          0

          1
        • ma, nek se ugledaju na maxa u brazilu 2019.
          ulazi sa prvog mjesta u boks, gubi poziciju, stavlja softice i rješava ham-a odma nakon restarta.


          0

          0
        • Potencijalni ostanak Hamde na stazi, u slučaju odlaska oba Ferrarija po gume sam i ja pomenuo u jednom komentara.
          Smatram da bi ga prešli obojica, plus Perez, bez obzira na “mlade” hard gume i na njegov tempo na hardu.



          2

          0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Sto bi se dogodilo s HAM da je ostao na hardu, a drugi svi presli na soft, mogli smo vidjeti na primjeru LEC-a; skoro svi su ga presli. S tim da je Ferrari ove godine ipak bolji auto od Mercedesa, tako da mislim da su mogli bez greske obojicu staviti na soft i obojica bi prosli HAM-a.

          Binotto jednostavno ne zeli priznati da su pogrijesili i tocka.



          1

          0
  17. …u prijevodu na hrvatski: Učinili smo sve da zeznemo utrku odpočetka i carlosu i charlesu, spletom okolnosti nismo uspjeli i carlos je pobijedio zahvaljujući charlesu a ne nama i našim odredbama, koju su ponavljam bile protiv oba naša vozača….



    6

    1
  18. Glupani….upravo da im je “”fallilo”1-2 s, a NIJE, Sainz je mogao biti kočničar i kupiti si ako treba i 5 s. Gdje piše sa mora dojuriti do boksa, može polako, može i kroz boks malo lakše. ….A i vremena za razmotriti su imali, Lec je bio na početku hangar pravca, ako ne i dalje, dakle imaš 10ak s za odluku

    Ajd ono na početku kad su mu dali priliku da ubrza tempo, pa ga makli…ali on jednostavno je konstantno 2.3 desetinke sporiji, čak i dok Lecrec ima slomljen dio krila.

    ….sad su baš ispali trupci, umjesto uzeti 25+18+1 bod i lecrec skinuti 20 bodova prednosti, oni izgube 10 bodova i lecrecu se čak i Perez odmakne.



    5

    1
  19. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ja ovo mogu samo gledati ovako:

    – Ferrari poklanja Sainzu pobjedu, da ga motivise za naredne utrke, jer konstruktorska titula je isto prioritet. Sainz je napokon skinuo fržu vezano za pobjede i to bi bilo to, oči dalje u Leclerca.

    Ovo je jedino što moram da mislim da je tako, jer drugačije je sve morbidno do bola.

    ⤵️

    Objektivan komentar: Sainz je zaslužio pobjedu, bez obzira na brzinu Leclerca, karte su bile na stolu, predji ako možeš.

    Subjektivan komentar: Leclerc je trebao da pobjedi ukoliko žele priključak za titulu. Svaki timski dvoboj na stazi je neviđena glupost.

    Ipak, raduje me pobjeda Sainza, zaslužio je pobjedu



    5

    2
  20. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Molim admine da prikace muziku iz “A je to” na svaki clanak o Ferrari strategiji…bit ce nam ugodnije pisat komentare.

    Hvala



    20

    1
    • Druga opcija je bila da obojicu pozovu i da Ham dođe ispred Sainza kroz box. Onda bi dobio Lec i to bi očito bila odlična strategija.


      0

      1
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        Ne znam u kojem scenariju bi Ham došao ispred Sainza da su oba Ferrarija ušla u box. Da je ušao Lec, Sainz bi otvorio toliko prostora među njima da bez problema mogu obaviti dvostruki pit i Ham bi opet bio iza njih. Pa nek se onda ova dvojica kolju za P1. Ova strategija koju su smislili da Sainz čuva leđa Lecu je taman za uništiti utrku obojici. Stvarno treba biti lumen i u 11 sekundi koliko su imali na raspolaganju smisliti tako nešto, a sav normalan svijet je odmah vidio ono što je bilo logično



        5

        1
        • jedino u scenariju da nešto zajebu lec-u ili sainzu ili obojici.
          npr. kako je mcl zajebo oba vozača u kanadi, a imali su dovoljno vremena – 6,5 sekundi razlike.
          https://the-race.com/formula-1/what-went-wrong-in-mclarens-double-stack-canadian-gp-stop/



          1

          0
        • Oni imaju stotinu tehničara, najmoderniju tehnologiju, ali ne vi sa kauča znate da se moglo. Bravo.



          1

          3
        • @AnteF1
          Ne treba ti stotinu tehničara za takvu odluku, niti moderna tehnologija. Treba ti malo timske uvježbanosti i brzina odlučivanja jednog čovjeka. Timska uvježbanost ti treba da kad ideš na dvostruki box onda onaj drugi vozi najsporije što smije da bi otvorio što veći razmak među njima (a da mu to nitko ne treba reći) i naravno trebaju ti mehaničari koji znaju pouzdano izvesti dvostruko zaustavljanje.



          2

          1
        • @pitstop
          druga opcija da ham dođe ispred sainza je da sainz ide u boks a ham ne. :)
          ista stvar i sa lecom.



          1

          0
        • Kimi Raikkonen 7
          Pitstop Prikaži

          @zeko, ok, pretpostavka je bila da sva trojica uđu u box i obave promjenu guma u nekakvom prosječnom vremenu tj. bez problema. To istina nisam napisao. Ovako kombinacija ima nekoliko. Npr. možda bi sva trojica imali problema sa promjenom guma u boxu pa bi Perez izašao kao prvi 😁


          0

          0
    • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂vrh



      1

      1
  21. Meni isto nije jasan ni onaj razgovor MB i Čarlija nakon utrke pred kamerama i neko upiranje prstiju. Halo bolan, imate race debrief, tad se fino ako hoćete pofatajte tamo, a ne pred kamerama. Sve to pokazuje nedostatak autoriteta, i u prvom stintu ono natezanje ko će biti naprijed. Fino se lupi šakom u stol, sve im se po spisku složi i da vidimo ko će sledeći put da se prenemaže desetak krugova preko TR…



    4

    1
  22. jel ovaj ikad procita sta ke izblebetao kasnije? fascinantna prica. ko u paralelnom svemiru.



    5

    1
  23. Formula1
    Zeko Prikaži

    CS je imao sreću u qual, inače teško da bi startao prvi. ta činjenica ga je i ponjela da ignorira zapovjedi iz boxa nakon promjena guma.
    a binotać nek ne serka, jer svi dobro znamo da se moglo odraditi dvojicu. i da, CS bi tada imao zadatak raditi za tim i borit se za 2 poziciju.
    ali u pozadini svega, čini se da ferrari želi dati šansu sa CS proradi, kako bi imali drugog timskog motiviranog.
    za Leca nije frka, mali je već sad legenda.



    12

    2
  24. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ferrari će za eventualni gubitak naslova moći okriviti samo sebe. Ovakve gluposti izvoditi sa dva “jednaka” vozača je stvarno nepotrebno.



    8

    1
  25. Prema izjavama iz Ferrarija prije utrke meni se čini kako su se oni prije svega pripremili za okršaj s RB-om i tada su najavili sve mogućnosti za ekipnu pobjedu što uključuje taktičke promjene pozicija vlastitih vozača. Oba RB-a su rano ispali iz borbe za pobjedu, a onda očigledno više nisu znali što da rade. Kad im se prilično neočekivano otvorila šansa za pretenciozno najavljenih 1-2 uopće nisu imali plan za okršaj s Hamiltonom kojem su očigledno gume daleko bolje funkcionirale. Sukladno s tim je propao plan o strategiji između dva vlastita vozača jer nisu bili spremni za takvu situaciju. Na kraju je za sve kriv Ocon, a ne samo da su izgubili jednu poziciju od Hamiltona nego se i jedan od izgubljenih RB-ova pojavio niotkuda.



    3

    1
    • Klaunovi. Ne znam više pronaći onu fotku sa perikama i crvenim nosevima na Ferrari pitwallu. To je vrlo prikladno.



      6

      1
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Prije ne znam koliko godina, recimo 10, ne sjećam se više niti koji trener je bio u pitanju niti koja utakmica (neko finale, ili neko svjetsko prvenstvo u nogometu), gledao sam intervju prije utakmice. Uglavnom, taj trener je rekao nešto u stilu, imamo plan za slučaj da rano povedemo, da rano dobijemo pogodak, da patimo u naletima protivnika, da mi imamo konstantne napade, da protivnik dobije crveni, da mi dobijemo crveni…imamo plan za svaku situaciju. I F1 ima nekoliko standardnih situacija (undercut, overcut, dvostruki pit, pokrivanje protivnika kad ovaj uđe u box…) i ovi stručnjaci nikako da u datom trenutku odaberu pravu situaciju. Možda bi im netko trebao na A4 papir napisati što treba kad napraviti jer bogami veći format niti ne bi bio potreban



      4

      1
  26. Zar je stvarno moguće da su oni planirali da Sainz neće proći Leclerca???Ako ga i prođe, nadati se da ga nitko drugi neće je glupo. Sve su svalili na jadnog Leclerca. Da ga je pustio do ovoga ne bi ni došlo. Ne, Sainz je htio tu pobjedu pošto poto, evo mu je kad bu sljedeća pitaj boga, a Verstapen trlja ruke idioti jedni.



    4

    3
  27. jadni binotto , sve dok je na ovoj poziciji bit će kriv za sve loše , nimalo zaslužan za eventualno dobro . kriv je ako se desi kvar na PU ili nekom njenom dijelu , ako box šeprtljavo odradi izmjenu guma , kriv je za strategiju iako je glavni strateg ferraria rueda , za nedostatak nadogradni , za nesavršenu aerodinamiku , za kišu ako padne , možda i za probijenu gumu ako neko od vozača tj CL nagazi na neku krhotinu na stazi . naravno , kriv je i za dvostruku izmjenu guma u MC , a sad j ekriv jer nije bilo dvostruke izmjene . naravno , kriv je i zato šta je RB nešto brži od ferraria te na kraju za odustajane ocona i SC . čudi me da ross brown ima tako dobro mišljenje o papku binottu !??!?
    a šta da su išli na dvostruku zamjenu guma i popušili pobjedu , da se desilo isto ka u MC ? šta bi onda pisali taktičari portala ? spominje se analiza chandhoka i prednost CL od otprilike 9 s pred CS , a ja gledam highlights sa trke i vidim sliku di se šef alpine szafnauer drži za glavu zbog odustajanja ocona , a strane poredak vozača i vremena zaostataka , a tamo se vidi … 39. krug CL 1. , CS 2. sa 4,627 s i lewis sa 1,420 s zaostatka za carlosom ili 6,04 s zaostatka za leclercom . možda sam nešto krivo vidija pa molim da me oni koji bolje vide , više znaju isprave ili objasne disproporciju između ovog i onog šta chandhok govori .
    da nije bilo SC virujem da bi pobjeda pripala CL , carlos bi završija na postolju možda i 3. jer je LH zaista vozija odličnu trku i u tom 39. krugu je bija tek sitnih 1, 62 s iza carlosa . perez ih ne bi moga dosić jer je zaostaja gotovo 23 s . tada su gume CL bile 14 krugova stare ali za H je to šala mala za odvozit trku do kraja .gume (također H ) LH bile “stare” tek 6 krugova i da nije bilo SC pitanje je bi li leclerc sa 8 krugova starijim gumama uspija zadržat ( i pobjedit ) lewisa koji je bija zaista jako brz pa i odlučan da pobjedi pred vlastitom publikom , a do kraja je preostalo još 13 krugova , a CL je treba branit prednost od 6 s . možda bi , možda ne bi uspija održat nekakvu prednost ali ako ne bi zna se ko bi bija kriv … binotto naravno ! kod restata svi su bili zgusnuti , čak isergio koji j eim apopriličan zaostatak prije SC o u toj situaciji j epo meni carlos rezonski razmišlja ( o agresivnosti momaka iza ) i CL je usprkos odličnom otporu ima šanse za pobjedu ka i lewis lani u zadnjoj trci . jbga treba shvatiti da uz konkurentan bolid , odličnog vozača i srića igra važnu ulogu katkad . izgubljena bitka ne znači i izgubljen rat osim ako izgubljena bitka nij eona zadnja ka lani između MV Vs LH .
    nije mi jasno zašt se fanovi ferraria prema CS odnose ka prema “vanbračnom” sinu ? svi primjete i “graknu” ako neko na stazi zaje*e leclerca ili ako se desi greška sa pita . kad je CS u pitanju onda ništa . zar nije u MC latifi svojim blokiranjem carlosa ( posli povratka na stazu ) možda oduzeja pobjedu carlosu ? ali ko to jbe , da je to latifi uradija leclercu “grmilo” bi .
    sve je bilo perfektno kad je u prve 3 trke CL pobjedija u 2 trke , a max odustaja u 2 no nije se “pucalo” po horneru/RB zbog toga ALI kad je CL odusta u 2 trke ( izjednačija je broj odustajanja sa maxom ) bilo je udri po binottu/ferrariu . ko je kriv za miami ? nije leclerc kriv šta ga je je u 9. krugu max skinija , kriv je carlos jer nije uspija zadržat maxa iza sebe da CL napravi razliku zar ne ? posli Q na silverstonu možda jednu činjenicu treba uzet u obzir , akoju je primjetija autor Motor Sporta Christopher Hilton da je “mjera vozačevih sposobnosti njegova izvedba u utrkama na mokrom terenu, jer je potrebna najdelikatnija kontrola automobila i osjetljivost” je li bar dio toga dok je bilo mokro u kanadi pokaza carlos u borbi sa maxom ? je li “očita lekciju” svima u silverstonu ? obratite pažnju da sam koristija navodnike …. da me ko ne napadne da veličam carlosa :) :) :)
    glavu gore fanovi leclerca , ništa nije izgubljeno . sitite se d aj eposli 3 trke leclerc ima 46 bodova više od maxa pa ako je ovaj moga to nadoknadit i povest u prvenstvu posli 10 trka onda i “zvjer” , killer leclerc može nadoknadit ovih 43 boda ( koliko sad zaostaje za maxom ) u preostalih 12 trka zar ne ? možda mu malko pomogne i “vanbračni sin” još kojom pobjedom nad maxom , naročito ako bute još neka “mokra” trka ;) a nedostatak autoriteta koji spominje graho– pa trebalo je vidit “razgovor” binotta i leclerca posli trke , zatim čut leclercovu izjavu nakon toga . vidilo se da je nezadovoljan , frustriran ( št aje bilo i normalno ) ali je bija puno umjereniji nego posli MC . no nij eto zbog autoriteta kojeg binotto nema nego zbog pristojnosti CL zar ne graho ?
    zbog ovakvog komentara očekujem ….. :) :) :)



    3

    4
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Ferrarijev pit wall je kiksao više puta u jednoj sezoni nego MB i RB zajedno u više njih.
      Karikiram naravno, ali je svake godine očito koliko su deficitarni u tom dijelu u odnosu na ostale dvije top ekipe.
      Tko bi to trebao dovesti u red nego šef ekipe? I tko bi trebao biti odgovoran ako se to ne dovede u red?


      0

      1
    • Jedino kaj je Binotto napravio je to da nam pokaže kako je u ferrariju sve u redu. Sad vidimo da ništa nije u redu, 2 gotove utrke, praktički u bunar. Leclerc je brži od Sainza, ali nije toliko da na hladnom hardu povuče Sainza, a o pobjedi ili eventualnom sudaru će odlučivati kasnije, LUDOST. Ovo će sad Sainzu dati krila, a Leclerc očekuje biti prvi, kak će kasnije smiriti strasti…
      Ja sam sretan da ferrari ima konkurentne vozače, ali za vozački naslov onaj drugi mora koji put popustiti. Leclerc je prešao Hamiltona sa hardom, a Sainz u isto vrijeme nije napravio neku razliku, kaj bi bilo da je ušao u box…



      1

      2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni