Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Sainz došao do prve pobjede u karijeri nakon fantastične utrke u Silverstoneu!

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sainz došao do prve pobjede u karijeri nakon fantastične utrke u Silverstoneu!

Ante Vetma

Nakon utrke prepune akcije na stazi Carlos Sainz je došao do svoje prve pobjede u karijeri!

Početak utrke u Velikoj Britaniji donio nam je strašan incident između Georgea Russella, Pierrea Gaslyja, Sebastiana Vettela, Alexa Albona, Estebana Ocona i Guanyua Zhoua. Vozač Alfe Romeo je prošao najgore i trebalo je više od 15 minuta da dobijemo obavijest kako je Kinez pri svijesti.

56 minuta kasnije start je ponovljen, ali opet sa pozicijama jučerašnjih kvalifikacija. Carlos Sainz je tako vratio svoj pole position kojeg je odmah izgubio od Verstappena, a Charles Leclerc je vratio treću poziciju koju mu je preoteo Lewis Hamilton. U utrku smo se vratili sa 17 bolida, odnosno, bez Russella, Zhoua i Albona.

Na drugom startu utrke vidjeli smo bolje lansiranje Sainza koji je zadržao prvu poziciju. Verstappen je pokušao napasti, ali nije uspio i našao se pod napadima Leclerca koji je netom prije toga izgubio dio prednjeg krila kad je agresivno napao Pereza. Red Bullov vozač morao je po novo prednje krilo i pao na posljednje mjesto.

U 10. krugu Sainz griješi u Becketts zavoju, izlijeće van staze u izletnu zonu nakon čega ga Verstappen lagano zaobilazi i prolazi u vodstvo. U istom krugu smo vidjeli borbu dva AlphaTaurija koji su uslijed toga završili u krivom smjeru. Tsunoda je napao Gaslya i pritom izvrtio svoj pa Gaslyjev bolid. Za to je dobio kaznu od 5 sekundi. Gasly je par krugova kasnije dobio crno-narančastu zastavu i morao je otići u garažu zbog oštećenja na bolidu.

Dva kruga kasnije Verstappen je drastično usporio, javio ekipi da je prešao preko komadića na stazi i probušio gumu. Otišao je po novi set, i vratio se na stazu vratio na šestom mjestu. Međutim, vrlo brzo je primijetio da se ne radi samo o probušenoj gumi i javio ekipi da nešto nije u redu s bolidom. Nakon odrađenih provjera zaključili su da ima oštećenje na stražnjem dijelu bolida i da ih nije moguće popraviti. Verstappen je u 24. krugu ponovo ušao u boks po nove gume, ovaj put tvrđi set. Vratio se na 8. poziciju, iza Sebastiana Vettela.

Idućih nekoliko krugova gledali smo borbu dva Ferrarija, a iako je Leclerc imao vidljivo oštećenje na prednjem krilu – bio je brži od Sainza. Ferrari nije donio nikakvu timsku odredbu već su samo javljali vozačima kakva vremena od njih traže. U 21. krugu Sainz je ušao po tvrde gume na kojima je odradio stint do kraja utrke. Na stazu se vratio na treće mjesto, tik ispred Norrisa.

U istom krugu vidjeli smo Valtterija Bottasa u boksu koji se morao umiroviti zbog mehaničkog problema.

Charles Leclerc otišao je ponove gume u 25. krugu i vratio se iza Carlosa Sainza, također s novim hard gumama. Lewis Hamilton je ostao na stazi i produžio svoj stint na mediumu. Istovremeno, Leclercu su iz ekipe javili da je slobodan utrkivati se sa svojim timskim kolegom. S druge strane garaže – Sainzu su javili da mora voziti određeno vrijeme ili će u protivnom zamijeniti pozicije s Leclercom. Napokon, u 31. krugu je javljeno Sainzu se pomakne i propusti kolegu.

Hamilton je po nove gume otišao u 33. krugu i vratio se na treće mjesto, tri sekunde iza Sainza i četiri iza Leclerca.

U 39. krugu ostali smo bez Estebana Ocona dok je bio na 8. poziciji. Alpineov bolid se još neko vrijeme kotrljao na stazi i onda se zaustavio nasred pravca što je uzrokovalo sigurnosni automobil. Carlos Sainz i Lewis Hamilton su u tom trenutku otišli po novi set guma i vratili se na iste pozicije gdje su i bili. Leclerc je tako ostao na vodećoj poziciji, ali na najtvrđim gumama starim 17 krugova.

Na restartu je Sainz prošao Leclerca, Perez Hamiltona, a sve do kraja smo gledali sjajne agresivne bitke spomenutog trojca. Nakon fantastične obrane Leclerca u 48. krugu je ipak morao ispustiti poziciju s pobjedničkog postolja.

Ovu utrku obilježila je i katastrofalna diletantska režija nedostojna ovakvog spektakla zbog koje smo osam krugova prije kraja gledali jednu minutu dugu snimku dok su na stazi Leclerc, Perez i Hamilton bili unutar tri desetinke sekunde.

Rezultati

P#VozačEkipa+
155C.SAINZFerrariLAP1:31.526
211S.PEREZRed Bull3.7791:31.391
344L.HAMILTONMercedes6.2251:30.510
416C.LECLERCFerrari8.5461:31.282
514F.ALONSOAlpine9.5711:31.694
64L.NORRISMcLaren11.9431:32.325
71M.VERSTAPPENRed Bull18.7771:33.581
847M.SCHUMACHERHaas18.9951:33.479
95S.VETTELAston Martin22.3561:32.471
1020K.MAGNUSSENHaas24.5901:32.661
1118L.STROLLAston Martin26.1471:32.379
126N.LATIFIWilliams32.5111:34.663
133D.RICCIARDOMcLaren32.8171:34.608
1422Y.TSUNODAAlphaTauri40.9101:34.089
31E.OCONAlpineSTOP
10P.GASLYAlphaTauriSTOP
77V.BOTTASAlfa RomeoSTOP
63G.RUSSELLMercedesSTOP
24G.ZHOUAlfa RomeoSTOP
23A.ALBONWilliamsSTOP

Zadnji donatori:
vlado
zekohonda
Beethoven87
zekohonda
Vordas
vlado

Pretplatnici:
dalmat
graho
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10254 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4143 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

200 komentara

  1. Carlos Sainz VVTi Prikaži

    jao koja trka, nadam se da se sudije neće izmjenit konačni rezultat



    2

    5
    • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

      Perez je zaradio kaznu..
      Usput i smetao Hamiltonu da se bori za pobedu



      8

      20
      • Je zasmetao Hamiltonu ali na novim gumama koje imao i Sainz ne bi u nijednom paralelnom svijetu pratio Sainza.



        5

        3
      • Max Verstappen derfahrer1996 Prikaži

        Nije li se i Perez borio za pobjedu? Perez je s 4 sekunde na 2.3 doso iza Sainza u par krugova.



        1

        1
        • U zadnjadva kruga nikad ne forisiraš ako ne moraš. Obično se uvijek zaostatak smanji jer onaj prvi smanji tempo. Do 50 kruga ni Perez ni Ham nisu smanjivali ništa. Tj Perez je nešto malo se spustio no Ham nije. No i RB je do sada često bio brži bolid no njih nisam spomenuo. Rekao sam da je Ham ostao drugi da nema šanse da bi se borio sa Sainzom za pobjedu.



          3

          0
  2. Ferrari drstrain Prikaži

    sainz prvi vozac



    3

    5
  3. Charles Leclerc Emin1 Prikaži

    Sainz mutav al pobijedi, Lec odlican al ni na podijumu. Sainz bio sporiji od Leca s damage
    I zasto Perez nije dobio kaznu za Sijecenje krivine i guranje Leca s staze?



    21

    6
  4. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

    Ferrari smiješan i žalostan… A imaju jednog od najboljih vozača koje sam ja ikada vidio… Svemirski brod u odnosu na Sainza!
    Gledao sam utrku s ocem pa nisam mogao psovati Ferrari!



    30

    5
  5. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Bravo Sainz, napokon prvijenac, pogotovo nakon pole pozicije 👏



    13

    1
  6. Marlboro Hey You Prikaži

    svaki put kad napisem komentar jel moguce da u boxu crvenih sjede ovoliki diletanti mislim da nema sanse da ce nadmasiti taj gaf. i skoro svaku utrku kasnije opet pisem isto.

    odnjeli pobjedu leclercu i 1-2. hamster odlican danas drago mi je i nadam se ukljucenju merca u ovo. max dosao red i na njegov peh. mislim da bi uzeo lako da nije. perez iskoristio situaciju. sainz pa valjda je danas svakom jasno koliko je covjek sporiji od leclerca. i to leclerca sa ostecenim bolidom.

    alonso fenomenalan.

    mick napokon. valjda ce ovo pozitivno djelovat na njegovo samopouzdanje.



    30

    2
  7. Ayrton Senna maurich Donator Prikaži

    Da sam Leclerc, rekao bih da sljedecu sezonu vozim besplatno za bilo koji tim.
    Drago mi je radi Carlosa, ali dok ovako nesto Ferrari dopusta dok u timu imaju covjeka koji se bori za prvenstvo, koji se na starim tvrdim gumama ovako brani…ne znam…😳
    Bravo Mick, bravo Fernando, bravo Hamilton, odlicna utrka. Gasly zeli izbrisati danasnji dan…😔



    26

    3
  8. Formula 1 1883 Donator Prikaži

    Cestiitke Sainzu na prvoj pobjedi.
    Dobra utrka u Silverstoneu kao i uvijek.



    4

    0
  9. fantasticna utrka.. bravo carlos!! bas mi je drago, bez obzira kaj je bio malo ispod tempa u utrci, zasluzio je i trebalo mu je to jako..

    iznimno jak vikend hamiltona i alonsa.. zao mi je kaj nije moglo jos malo bolje od p5, ali i ovo je odlicno..

    red bull se jako okliznuo s versteppenom ali svejedno uhvatili bodove. pereza je sreca pogladila sa scom..

    al utrka fantazija. svega je bilo.. iduci vikend uzivo u austriji. jedva cekam!!! :D

    btw spanjolska himna nakon dugo vremena u f1 :D



    12

    1
  10. James Hunt Jozuka Prikaži

    Koji k se dogodio na ovoj utrci!?! Ne jednom, nego 3 puta snimku pogledati. WOW.



    8

    0
  11. Max Verstappen CroBottas Prikaži

    Strašna utrka. Pogotovo, nakon zadnjeg SC. Čudo. Onaj krug, dva pretjecanja Pereza, Leclerca i Hamiltona vrhunac sezone za sada. Čudo. Šteta Leclerca, opet Ferrari strategija.



    5

    0
  12. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    koja trka, akcije na kraju više nego u Moto GP wau wau bravo
    Leclerc je zavrsia 4 ali Leclerc koji se bori za prvenstvo je montrum, a i Max Mick bitka je bila strasna steta sta je zatvoria ga zadnji zavoj radi fotofinisa,
    vozač dana neman pojma
    Sainz napokon pobjedia, ali nadan se sada da ces pomoci Leclercu u borbi s RBR a izgleda i Mercedesom koji se vratio



    2

    0
  13. Ferrari nelinjo Prikaži

    Danas smo na žalost dobili zvaničnu potvrdu od Ferrarija da su odustali od prvenstva. I zašto sada pratiti sezonu!? 😀



    16

    4
  14. Ferrari Mrgud Prikaži

    Ne znam zasto se u Ferrariju vesele. Pobijedili smo, ali pitwall sa svojim donosenjem odluka je garancija novog naslova za Maxa. Pitwall ostavi CL vani na hardu i umjesto 1-2…ovo. Ferrari ako ne osvoji nijedan od naslova moze sam sebi biti zahvalan.



    11

    3
  15. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    E to je utrka!
    Bravo svima unutar top 10 praktično, svi su imali super utrke na svoj način.
    Bravo za Carlosa na prvoj pobjedi. Ferrari pit wall ajme majko, cijelu utrku kao da su htjeli pomoći Hamu.
    Jedina primjedba je glupi Ocon koji ima nagradu za najgori parking ikad. Šteta jer bi bilo zanimljivo vidjeti kako bi završilo bez SCa.
    Treba vidjeti sljedeći vikend jel se to Mercedes vratio skroz ili je do staze.



    5

    1
  16. Sebastian Vettel 5 GP2Engine Prikaži

    Bravo, Carlos. Iako, unatoč pobjedi, Mercedes je imao bolji tempo, mislim da čak i najbrži bolid u ovoj utrci. Još nekoliko sitnih nadogradnji na prednjici da smanje understeer, i opet su u mixu.



    5

    3
  17. Ne kontam ovaj auto Mercedesa, na mediumu i hardu najbrzi na stazi dok na softu ko brod, Leclerc sa slomljenim krilom i 20 krugova starijim gumama ima vise gripa nego Hamilton



    10

    1
    • Pa pitanje kako bi to izgledalo da je sve sa svima bilo ok. Perez se probijao, Max je ismao svojih problema, Lec oštećenje na krilu itd. Vjerovatno je Mercedes napredovao no pitanje je koliko. Kad su prešli na novi hard bio je u desetinku dvije sa Leclercom. No Lec je imao cca 6 sekundi, pitanje je koliko je tko forsirao jer do tada ke za njih situacija bila relativno komotna. Ne treba zaboraviti da je na dva treninga padala kiša pa je upitno koliko je tko uspio naći optimalan setup za utrku.



      7

      0
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Rekao je Toto da su hard lakše zagrijalj nego soft i da ni njima nije jasno zašto



      2

      0
  18. Ferrari ce unistit leclerca, ne namjerno al ce ga unistit.



    23

    1
  19. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Donator Prikaži

    Čestitke Sainzu, zasluženo davno prije.
    Top utrka, bome se nisu štedjeli.
    Šteta za Maxa
    Goat…..hahaha, najbrži bolid na gridu on jedva 3. kanta od vozača



    6

    21
  20. Ferrari TJ7 Prikaži

    Kakve su to ideje na pitwallu Ferrarija. Nemoš mi to radit lega..



    9

    1
  21. Renault zd1400rt Prikaži

    Saintz mi je jedan od najdražih vozača, ali ovo bi moglo koštati Leclerca u borbi za naslov. Na istim gumama pretjecanje je gotovo nemoguće, ali vidjelo se da je Leclerc brži cijelo vrijeme. Ovako je popušio od Hamiltona i Pereza.
    Umjesto da smanji zaostatak za 26 bodova, ovako je jedva sačuvao 12 bodova.

    Eto, kako im je strategija na trenutke izgledala dobro da Hamilton nije pobijedio.

    Pisati ću o ovome još nakon Abu Dhabija.

    Da se RB ovako zajebavao prošle godine, Hamilton bi se sada šepirio s 8. naslovom.

    Ja gluplje momčadi nisam vidio.

    Hahaha, kako Binotto smiruje Leclerca prije izjava, jao jao



    23

    4
  22. Ferrari 07drogo Donator Prikaži

    Lecler je zvijer i opet su mu zeznuli strategiju. Cestitam Sainzu ali nije ni blizu Leclercu. Mercedesu je izgleda ova direktiva debelo pomogla… Bit ce izgleda troboj momcadi do kraja. Zadnjih par krugova i start utrke top top



    11

    5
  23. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nek je i Sainz došao do pobjede, možda sad napokon “proradi”. Bravo i za Micka i prve bodove :thumbs:



    6

    0
    • Renault zd1400rt Prikaži

      Takvi nikad ne prorade na razini Top Guna. To je amen.



      5

      3
      • A dobro, možda Sainz nije Sena ili Schumaher ali nije ni Barichelo ili Bottas. Dečko ima brzine što je međuostalim pokazao i lani i sa svojom konstantom nadmašio Leclercova koni bi možda bio brži ali i ćešće u ogradama .



        3

        4
        • Renault zd1400rt Prikaži

          Ima on brzine kao što je i Bottas znao skinuti Hamiltona, ali kao i Bottas, ne može to isporučiti u 90% utrka kao Hamilton, Max, Leclerc…



          11

          2
        • U potpunosti se slažem da Sainz nije Senna ili Schumacher jer nije materijal za prvog vozača (osobito u top ekipi), ali nije ni materijal za drugog vozača kao Barrichello ili Bottas. To je jednostavno Sainz i ne vidim nikakvu korist od njega za ekipu, timskog kolegu ili njega samog


          0

          4
      • zd1400rt ( i za sve druge nezadovolje današnjim pobjednikom ) ) … CS = novi VB po tebi ? jer oba kako pišeš u 90 % slučajeva ne mogu “isporučit” brzinu ? od 5 sezona u MB bottas je 2 završija na 2. mistu , 2 na 3. i jednu na 5. mistu . i tu 2018. kad je završija najgore plasiran bi završija na kraju 3. da nije ima peh u bakuu da mu se probije guma 4 kruga prije kraja dok je vodija trku . da nije “isporučiva ” brzinu ne bi završava tako visoko svaku sezonu . ali neka je bilo do bolida no neko j etreba vozit taj bolid jer on ne vozi sam . CS ne “isporučuje” brzinu ? ali kako onda objasnit njegova 4 podija lani dok je CL ima tek jedan ? ove sezone najviše podija ima max … 7 . zatim slijede sergio i carlos sa po 6 i onda leclerc sa 5 . možda bi CS ima i 7 podija da ga u imoli kad je starta sa P 4 iz trke nije “izbacija” ricciardo . mnogi primjete svaku sitnicu kod carlosa . npr Scuderia je primjetija da je CS loše starta i time poklonija vodstvo maxu ALI nije primjetija i da je CL lošije starta i da ga je lewis odma “skinija” ;) nije spomenut ponovni start di je carlos dobro starta . osim toga dok ga je max dostiza javija je pitu da je RB nešto brži od ferraria . brzinu RB je apostrofira i lewis izjavivši da je sergio bija jako brz na pravcima u završnici dok su se njih dvoje “ganjali” . derfahrer1996 je primjetija da je perez u nekoliko krugova smanjija zaostatak za carlosom sa 4 na 2,3 s ali nije primjetija da je na kraju zaostatak pereza iznosija 3,8 s ;) znači li to da je sergio odusta ( sudeći po borbi sa lewisom čisto sumnjam ) ili j emožda carlos malko ubrza kad je vidija da perez leti stazom ? u završnici ne bi uspoređiva carlosa sa kolegom jer ne bi bilo pošteno zbog razlika u gumama ali bi ga moga uspoređivat sa SP i LH . sva trojica su imala nove meke , a na kraju je carlos koji u 90 % slučajeva ne “isporuči” brzinu sergia ostavija iza sebe za 3, 8 , s lewisa za 6,2 s . poanta je da n apodiju uvik završavaju ona trojica koja koja “isporuče” više brzine od onih iza njih zar ne ? s ovim ne želim kazat da je CS bolji ili brži od CL nego da su različitih stilova vožnje . mnogima se više sviđa agresivniji stil leclerca ali možda je moguće povući paralelu ex dvojca MB u vrime rosberga i ovog dvojca ferraria … jackie stewart je u vrime kad su rosberg i lewis bili kolege izjavija ”Ali, ne otpisujte Rosberga. Njega skoro ništa ne može zaustaviti. Vrlo je brz. Vidjeli smo da je osvojio mnogo pole positiona i da ima uglađeniji stil od Hamiltona. ” lewis ima “divlji” stil vožnje i zato izgleda brži nego zapravo je . takav stil ima i leclerc . nico je vozija uglađenije ( virujem opažanju 3 X prvaku stewartu ) izato je izgleda sporiji . misli da tako vozi i carlos … uglađenije pa izgleda poprilično sporiji od kolege . ali onda … podiji to demantiraju . prijašnjih sezona ferrari nije bija konkurentan da bi pobjeđiva ( osim u onom trenutku kad su “sredili” PU posli ljetnje pauze no brzo su “uškopljeni” ) , ove sezone su poprilično konkurentni i CL je ostvarija 2 pobjede , možda bi i 3. da u španjolskoj nije odusta sa P 1 zbog turba . CS ima pobjedu , a 2 X mu je izmakla za dlaku . u MC možda zbog konfiguracije staze ( 1,1 s zaostatka za perezom ) i u kanadi di je posli ljute borbe zaosta 1 s za ipak trenutno najboljim , najbržim maxom .
        kad se spominje taktika … ko može znat kad će se i hoće li se “pojavit” SC ? da bi se zbog SC “bezbolno” zamjenile gume treba bit u pravom trenutku na pravom mistu , ako CL nije bija na pravom mistu u pravom trenutku ? CS je smanjija prednost SP , CL maxa , ferrari u konstruktorskom poveća bodovnu prednost pred MB , smanjija zaostatak za RB . j erli moglo bolje ? moglo je ali je moglo i gore jer fernando je također ima nove meke i CL je tek za 1 s završija ispred alonsa .
        onaj koji ne “isporučuje” brzinu u svom najbržem krugu je bija “sporiji” od lewisa koji je danas izgara od želje i letija stazom za 0,3 s . u kanadi je taj “sporač” takođe zakaza u “isporuci” brzine , završija tek 2. sa najbržim krugom trke , bržim od pobjednika maxa . dobro je leclerc posli trke spomenija da je CS u usponu , momentumu jer izgleda da zaista je . zaista izgleda da je carlos karakterno drugačiji , posli prve pobjede u karijeri mnogi bi “urlali” na TR . on je samo malo “čvršće” kazao “vamos” . a šta ako stvarno bude vamos , ako nastavi uzlet ? zar i PP po mokroj stazi kad do izražaja dolazi umijeće ( sitite se MS , senne ) nije ukaza na svoj talent ? zbog karaktera bi volija kad bi CS osvojia titulu za ferrari ali ne bi “plaka” ( za razliku onih koji danas “plaču” zbog pobjede carlosa ) ni da je osvoji leclerc . samo da se to konačno dogodi posli toliko godina



        5

        3
        • Renault zd1400rt Prikaži

          Saintz je odličan vozač, ali nije Top Gun.
          Button je jednu sezonu pobijedio Hamiltona, ali to ga ne čini boljim vozačem.
          I Massa je jednu sezonu pobijedio Kimija, ali to ga ne čini boljim vozačem.
          Ista stvar je i sa Saintzom.

          Da sada ne pilimo dalje, komentirati ćemo ovo krajem sezone ;)



          1

          3
  24. Felipe Massa 19 mrgud88 Prikaži

    Mislim da je ovo za Sainza ipak zasluženo. Ferrari uradio ogromnu grešku jer nije oba bolida poslao u box. Stvarno ne razumijem kako nisu do sada shvatili koliko je važno zamijeniti gume kod safety cara pred kraj utrke.
    Lecler je ipak pokazao klasu. Sa oštećenim bolidom i hard starim gumama stigne do 4. mjesta.
    Mercedes se vratio u igru.
    RBR ima nešto opasno ispod bolida čim ovako Verstapen uspori jer je oštetio podnicu.



    12

    1
  25. Max Verstappen 33 Mv_33 Prikaži

    Mick prvi bodovi



    12

    0
  26. Charles Leclerc _splico Prikaži

    CL je veliki majstor al nisan siguran da ce u mirovinu otic sritan



    17

    1
  27. Prvo svaka čast Sainzu. Zasluženo. dugo je čekao. Bravo Sainz odlična vožnja.

    Kakva utrka vau. Fenomenalno. Kakve bliske borbe. Odlična staza i ovi bolidi su odlični za ovu stazu.

    Perez iskoristio sve što se ponudilo u utrci koja mu je propala. Bojao sam se neće valjda i Sainza :)

    Odlične borbe vodećih to se traži. Utrka za mene 10/10. Napeto do kraja.

    Bravo Ferrari idemo. Možda nije još sve gotovo.



    4

    0
  28. Bravo za Sainza, trebalo mu je ovo.Sreća po Ferrari da je RB bio daleko jer su se opet pogubili u svojim odlukama, i pobogu zasto Lecelrca ostave na hardu na kraju? Zar nije bolje poslati oboje u boks jer ionako svi idu u boks? Na kraju balade za Maxa s obzirom na njegovu utrku najbolji mogući rasplet. Zaostatak je smanjen malo s obzirom da je završio 7. Btw Ferrari je već dvije pobijede izbio Leclercu sa odlukama u boksu i dvije sa motorima koji nisu došli do kraja. Čovjek je baksuz na kvadrat. Bravo za Perezeov comeback, odlican Schumi danas, a dobar je bio i Ham nema šta. Dvoboj na kraju za prste polizati, mada je Lec bio doslovno siting duck. Super utrka , da ih je bar više takvih. Naravno bravo napokon i za Alonsa i da nema više pehova kao prije.



    9

    1
    • Sebastian Vettel 5 GP2Engine Prikaži

      Kažem ja, želi li Leclerc jednog dana postati prvak, mora napustiti taj talijanski šlamperaj. Najbolja šansa mu je Mercedes kad se Hamilton umirovi za nekoliko godina.



      22

      0
      • Nažalost vjerovatno si u pravu . Ferrari mozda uspije ako jednog dana Mercedesu, RB itd dosadi F1. Jednostavno su ekipa koja napravi dobar posao ali nemaju glavu i rep.



        9

        0
  29. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    Bravo sine od GOAT-a…bravo ALO, bravo VET. Drago mi je Sainza al eto idioti su mu poklonili pobjedu odnosno oduzeli Leclercu…



    14

    2
  30. Red Bull Deathbone5 Prikaži

    Ovo je bilo bogme 🤯. Prvo Perez, na početku umjesto da djeluju ko tim protiv Fer prvih par krugova, on krene na Maksa i izgubi krilo kod Lec. I onda nešto od ostataka od njihovog sudara zezne Maksa, pa zabavio bi ga, na kraju je ajde nesto postigo ali opet… Mick bodoviiii, konacno. Maks je izvuko kolko god je mogo. Sainz realno nije bio brzi ali je iskoristio priliku.Plus napravio je ono šta Bottas se nikad nije usudio, reko im je da neće služit ko lutka da pomaže. Lec može bit sretan šta ga na kraju nije i Alonso prestigo na kraju, realno zeznuo ga je boks opet sa svojom neudlucnoscu (khm gdje sam to vec vidio, možda Njemačka 2018 s kimijevim ostajanjem ispred.)i neulaskom u boks tak da, nek se navikne jer to je Ferrarijeva strategija u punom potencijalu.



    9

    1
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Kaže Horner da je Max pokupio dio AlphaTaurija, kad su Tsunoda i Gasly imali kontakt.

      Perez se nije borio sa Maxom. Samo se pokušavao što bolje pozicionirati da ne izgubi poziciju od Leclerca. Na kraju, Leclerc je njemu sjebao utrku odmah na početku, tako da mi je drago da mu se na kraju vratilo, koliko toliko.



      3

      2
  31. Jaooo ferrari, jaooo…
    Pa šta oni rade više sa ovim odlukama



    5

    3
  32. Marlboro Bubasvaba Prikaži

    Moje misljenje je da bi Sainz trebao slusati sta su mu iz boxa rekli, da pusti Leclercu malo mesta za disanje i vozi se u njegovom DRS-u sto duze i da cuvaju 1-2. Pa ako stvarno nebi islo onda nek ga pretekne, a ne da ga odmah napade i ostavi Perezu i Hamiltonu 10 krugova da ga preteknu.
    Utrka inace top, puno akcije.



    3

    17
  33. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    A bunili smo se protiv halo zastite.



    4

    0
    • Renault zd1400rt Prikaži

      Nakon stradanja Bianchia nitko normalan se nije bunio protiv HALO-a. Ponavljam – normalan, s mozgom u glavi.



      10

      0
      • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

        Bianchi nije imao ni modricu na glavi, umro bi sa halo i bez halo-a… poginio je zbog nagllog zauszavljanja gdje se mozak pretvori u pastetu



        2

        1
        • Renault zd1400rt Prikaži

          Što nije udario kacigom u “bager”? Bolid je prošao ispod, ali razine glave nije. Da je bio HALO, ne bi bilo direktnog udarca u kacigu, a HANS bi isto odradio svoje… Ne znam puno o detaljima, ali ako je ta nesreća potaknula na razvoj HALO-a onda je očito da je nedostajao tada.



          2

          0
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          Neću uopšte dovoditi u pitanje to da je Halo danas (vrlo vjerovatno) spasio 2 života (bila je situacija i u F2).
          Što se tiče Julesa, upravo ovo što je @dzalac napisao, mozak mu se pretvorio u kašu. ☹️
          Nikakav Halo njemu ne bi pomogao.
          Vidi pod “diffuse axonal injury”.



          1

          0
        • Renault zd1400rt Prikaži

          Ja pokušavam reći da mu mozak možda ne bi stradao na takav način da nije bio direktan udarac u kacigu gdje nije bilo nikakve amortizacije. Unutar HALO prostora bi možda došlo do bolje amortizacije uz pomoć HANSa i prostora za gibanje.
          Da Grosjean nije imao HALO, vjerojatno bi kacigom lupio u gornji dio ograde i vjerojatno bi izgubio svijest…

          Ružno mi je uopće pričati o tome. Drago mi je da je HALO tu i ne mogu se ne pitati što bi Bianchi danas radio u Ferrariju. :(



          2

          0
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Ja ću ti reći što bi Bianchi radio: pizdio bi na pitwall.



          1

          0
        • Mislim da je sila udarca kod Bianchia bila daleko manja nego kad je Max prošle godine odvalio u ogradu s navodnih 51G pa ga udarac nije ubio


          0

          0
  34. Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

    Cestitke Carlos na prvoj pobjedi, malo se ipak posrecilo, Ocon izbio Leclercu cistu pobjedu, Checo odlican oporavak uz malo srece, Lewis jako dobra voznja, Mick napokon do bodova.

    Max bi glat uzeo pobjedu bez problema, Leclerc bolji pace od Sainza unatoc ostecenju.

    Alpine i Mclaren daleko od prve 3 vrijeme za prebacivanje na novu sezonu.

    Mercedes ovdje prvo blize ali Silverstone je najravnija staza pa je jos rano za zakljucit.

    Englezi standardno ljigavi a ovaj Crofty je jos jednom pokazao da je dvolican do bola.

    I nebi se slozio sa Lewisom da je ovo najbolja publika i atmosfera.



    10

    4
    • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

      Ovi iz Ferrari jos uvijek provjeravaju hoce pustit Leclerca naprijed, vozac koji je ispred u prvenstvu je brzi s ostecenim bolidom, pste ga naprijed napravi 5-6 sekundi prednosti i imaju luft za promjenu krila i onda bi se i na starim gumama obranio na kraju, ali eto kad tamo radi hrpa idiota.



      6

      1
      • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

        Lijepo je vidjeti da je Zhou dobro ali kako je taj bolid preskocio prvu barijeru moglo je za publiku ispast puno gore da je malo gori oskok bio.



        3

        0
    • Pusti Lewisa da uživa u domovini pred domaćom publikom. Cijelu godinu je širom svijeta, često i za vrijeme dopusta, živi u Monte Carlu pa mu je Silverstone skoro jedina prilika da bude nekoliko dana doma


      0

      1
  35. Robert Kubica Yura Prikaži

    Iskreno mi je krivo sto je Sainz pobijedio… Momcadski kolega ga je s slomljenim prednjim krilom bio brzi, Verstappen totalno bez srece ovaj vikend. Lewis odlicno odvozio, da nije bilo SC-a, mislim da bi uspio skinuti Ferrarije



    10

    4
  36. Napokon Sainz i MiniSchumi. Pereza nisam ni skužio da se vozika dok nije uletio na drugo mjesto. Drago mi je da Hamilton nije pobijedio samo da ovaj Crofty začepi gubicu. Šteta za Leclerca (sa skršenim krilom i na prastarim gumama on brani pozicije), da nije bilo Ocona, bila bi pobjeda.



    19

    4
  37. Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Utrka koja dokazuje kako treba vratiti taktiziranje sa gorivom.



    6

    6
  38. Honda plavi Prikaži

    Glup, gluplji, ferrari.
    Checco, najbolji vozac danasnjice kada je rijec o duelima, svaka cast!



    10

    2
  39. Mercedes OldFox44 Prikaži

    Velike cestitke Sainzu na prvom pole-u i prvoj pobjedi. Totalno zasluzeno. Hamilton pokazuje kolika je klasa. ;) Mecka se vraca pomalo..mjesaju se bodovi biti ce gusto pred kraj sezone ak ose ovako nastavi.



    7

    3
  40. Ferrari Spoilt Prikaži

    Cestitke Sainzu na prvoj pobjedi. Leclerc stvarno nema srece, opet nesto dok je u bio sigurnom vodstvu. Da nije bilo SC bio bi 1. a Verstapen vjerojatno 10. i smanjio bi zaostatak za puno a ovako …



    5

    1
  41. Brawn Gp F1 Zagorec Prikaži

    Carlos!!!!! Bravo! Zaslužio si ovu prvu pobjedu u karijeri.
    Bogu hvala da je Zhou dobro! Halo je opet odradio posao!

    Ferrari…….🤦‍♂️🤦‍♂️imali su 11 sekundi da pozovu Leclerca u box, pa nisu…..!
    Nakon toga žele kompletno zeznuti utrku jer je Carlos na soft gumama trebao zadržavati Lewisa u odnosu na Leclerca koji je vozio na hard gumama?????!!!!!
    I još na kraju u boxu onaj prijeteći prst Binotta prema Leclercu……!!!!! Kao da mu je govorio: “Šuti! Ne kritiziraj ekipu! Bodovi nam ionako ništa ne znače”!
    Ne mogu ih više razumijeti!!!!!

    Bravo Mick za prve bodove.

    Kakvo utrkivanje od 45. kruga!!!!!!! Sjajno. Da barem takvo utrkivanje gledamo svaki F1 vikend!



    9

    2
  42. Ayrton Senna Knele45 Prikaži

    Na kraju, pobedio covek koji je najmanje pokazao danas. Pogresio kada ga je Max pritisnuo, dobio bi ga i Hamilton da nije bilo Okonovog kvara i na kraju coveka koji je brzi u trci i ima vise sansu za titulu, ne zovu ga u box da promeni gume. Max se danas isplakao preko radija, Hamilton vozac dana, a ovaj Perez je imao vise srece nego pameti, pri tome izbacio sa staze i Leklera i Hamiltona i jos presekao krivinu sa sva 4 tocka. Najbolja trka sezone!



    21

    5
    • Robert Kubica Yura Prikaži

      Sainz smijesan, u prvom krugu se vidjelo koliko su Verstappen, Leclerc, Perez i Hamilton bolji od njega. Iako ima stazu cistu ispred sebe, ne moze stvoriti gap…

      Perez je imao srece?? u prvom krugu mu LEKLER razbio krilo, a ti kazes da je imao vise srece nego pameti…



      6

      3
      • Ayrton Senna Knele45 Prikaži

        Sigurnosno vozilo ga vratilo u zivot, nisu ga kaznili kada je izisao sa staze sa sva 4 tocka.



        1

        7
        • Kimi Raikkonen 7 Azavi Donator Prikaži

          A zasto kazna za to molim te? Nije dobio tad poziciju niti nista, zapravo izgubio je poziciju… Šta onda svako izljetanje izvan staze kazna? #pakajsitilud



          4

          1
        • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

          Dobio je poziciju prema onom kojem je preprijecio put a to sto se Lewis provukao je druga stvar.



          1

          2
        • Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

          Vratio ga je SC u zivot, bez njega bi zavrsio 4. sto je opet solidna pozicija s obzirom da je bio P17 nakon restarta.
          Kaznu nije dobio zato jer ga je Lec gurao van staze i sebi kompromitirao sljedeci zavoj i zavrsio van staze.

          A okršaju s Hamitlonom, sve je bilo čisto.



          4

          2
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Vratio ga SC u život, a Leclerc ga izbacio iz života na početku utrke…



          2

          1
        • SC je i pobjednika pretvorio u pobjednika, dakle “spasio mu život”


          0

          1
      • Yura .. je li tebi CS jučer “izbija” neke novčiće iz džepa na kladionici kad ga tako crniš ? carlos je smišan i vidilo se koliko su max , leclerc ,perez , lewis bolji jer sa čistom stazom pred sobom nije uspija stvorit gap ? ako misliš na start onda se i ja čudim jer u 28 s koliko je trka “trajala” do crvene zastave ne da nije stvorija gap nego je odma izgubija P 1 . nema veze šta je i CL “instant” izgubija P 3 od lewisa koji je starta sa P 5 ;) ako misliš na restart zanemariš činjenicu da je carlos starta bolje nego prvi put , odbija 2 ili 3 agresivna napada maxa , nisi čuja ni carlosov TR kad je javija da je RB nešto brži od ferraria . to je na intervjuu nakon trke potvrdija i lewis kad je spomenija borbu sa perezom i brzinu RB na pravcu . naravno , nisi primjetija da je posli odlaska SC carlos u borbi na stazi preteka kolegu ( zahvaljujući i novim , mekim gumama ) i “stvorija” gap pred sergiom od 3,8 , a lewisom od 6,2 s koji su također imali nove meke gume . od njih 4 koje spominješ kako je vidljivo koliko su bolji od CS maxa i leclerca možemo “zanemarit” maxa zbog štete na bolidu , CL zbog guma no kako to da je toliko lošiji uspija pobjedit peraza i lewisa na također novim gumama uz činjenicu da su posli odlaska SC svi bili u “gomili” kad se trka nastavila i u 8 krugova ostvarit gap od gotovo 4 pred SP i 6′ pred LH koji nimalo nisu bili spori … dapače .



        2

        0
  43. Renault zd1400rt Prikaži

    I još jeda primjer kako se kroz Cops može proći bok uz bok bez incidenta u izvedbi Hamiltona. I dalje ne mogu vjerovati da je dobio 10 sekundi kazne za ono prošle godine. Sva sreća pa je naslov pripao onome koji je to zaslužio.



    23

    7
    • Prolazili su i prošle godine Ham i Lec bez incidenta. Godinu prije Bot i Ham (Bot prestiže) bez incidenta.

      Znam da ne želiš vidjeti, ali ja ću ti svejedno napisari – u jednadžbi je bio Max zato je onako završilo. Znali ste to svi i prijašnjih godina da kad je uključen Max oko njega bolidi lete. Jedina razlika u 2021. je što si navijao protiv Hama zato ne možeš pogledat realno. Kad je izbijao Ferrarije onda ga se ovdje pljuvalo…



      9

      11
  44. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Zaboravih reći, ma bravo Mick 👏👏👏, nadam se da je Schumi ovo pratio 🙏



    16

    0
  45. Nelson Piquet graho Donator Prikaži

    Ferrari mora da napravi sječu u vrhu. Imali su 1-2, mogli su Maxu ukrasti hrpu bodova. Čarli slomljeno prednje krilo, stare gume, ne uvode ga. Još onda onaj TR Karlosu, Bože sveti. Isto tako ne razumijem prepirke na TR ranije u utrci. Pizda ti materina, ja sam ti gazda, plaćam te milione, ako ti kažem u rikverc da vožiš ima to da uradiš. Pohvale za Haas, ali mi nije jasno koji k su ostavili KMaga na starom mediumu. Sindrom Ferrarija izgleda.



    16

    3
  46. Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

    Koliko gluposti je u ovoj formuli, to nisu istine. Startni poredak je isti kao i na početku jer nisu prošli SC2 liniju ili tako nešto, ali dva kruga koja su odvozili se broje i gume se mogu mijenjati (!?), Leclerc sa oštećenim krilom koje skoro pogađa Pereza u glavu ne dobija black&orange zastavu, Gasly je dobija za slično kao i Magnussen u Kanadi… smiješno



    14

    4
    • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

      Pa ne moze dobit black and orange kad vise nema sta otpast.



      8

      1
      • Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

        Sad poslije utrke znamo da nije više ništa otpalo. U onom trenutku, tko može procijeniti da nema dijelova koji mogu otpasti bez zaustavljanja u boxu i provjere?



        4

        3
        • Blue Flag Viper Prikaži

          Nije vozio Ocon iza njega da javi



          10

          0
        • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

          Pa ako ne mlatara nesto i ne strsi ne mogu ga ni zvati prisilno, a nije vise nista mlataralo.
          Isto tako su onda i prosle godine trabali zvat Hama u saudiji. A da su ga zvali u box na prisilnu izmjenu onda bi i pobijedio kad se vidi gdje je Perez zavrsio a bio bi par auta ispred njega nakon boxa.



          1

          1
    • Ayrton Senna Scuderia Prikaži

      Što tek reći na red flag pravilo u moto gp?! Prije par godina je bio prekid u austriji skoro na pola utrke i restart je bio po poretku sa početka utrke, s tim da je lik koji je izazvao prekid ponovo startao i to s neke visoke pozicije (bolje nego što je bio plasirani u utrci).


      0

      0
  47. Renault Renault_F1_team Donator Prikaži

    Ja ću samo reći ovo, a nadam se da će ovaj komentar doć do nekoga od Glavonja sa velikom GL na SK programu.
    J**** vam vazda m***r, platio sam i plaćam POŠTENO da gledam natjecanje Formule 1, i vi ste šu**i izmislili novi program za Formulu 1, eto da još nadoplatimo (i to je čini mi se ubačeno točno prije početka prošle sezone, kao malo i ovako plaćamo) i onda me tjerate da gledam preko streama gdje mi pola trke radi, a onda me pola trke stream j*** ko malog majmuna!! Nagutali se para daBogda, ali tješim se kad se sjetim gdje će vam ta crna duša, a znamo gdje će. Gledo sam preko nekakvoga španjolskoga streama, pa nisam skontao zašto je nakon crvene zastave restart bio isti poredak kao i na startu trke, a ne poredak u trenutku crvene zastave, a pošto F1 ima glupa pravila predpostavljam da je pravilo “ako se crvena zastava ogasi prije petog zavoja poredak na restartu je isti kao i na početku trke.” Tu su zajebali malo Alonsa i Latifija. Uglavnom sve čestitke Sainzu, Perezu na odličnom oporavku, Hamilton je bio zvijer prava danas, cijelu trku u dvije sekunde vodećima, šteta za Fernanda da nije uspio riješit Leclerca, Verstappen nije imao sreće, bravo Mick i tjt.



    13

    0
  48. Da su pod SC napravili dupli box bilo bi mozda bolje…opet kiks Ferrarija i jos Binottova ljutnja na Leclera…pa svatko bi pop**dio…na kraju krajeva i otisao iz Ferrarija prije vremena…



    12

    0
  49. Ferrari Mrgud Prikaži

    Takoder smatram da je Ferrari naprvio gresku sa Sainzom i produzetkom ugovora…ako je CL njihov projekt onda su trebali dovesti nekog starijeg kao stoje slucaj u RB sa SP..jer ovo sto rade nema smisla, obojica zele biti prvi a to nece ici



    3

    3
    • Sebastian Vettel 5 GP2Engine Prikaži

      Onda mogu komotno Vettela vratit. Bio bi brži od Sainza, jer je bolid najbolji na gridu u sporim zavojima, što Seb voli.



      7

      0
      • Ferrari Mrgud Prikaži

        Ako su mogli Kimija, zasto ne i Seba..jer ovo sa dva vozaca koji zele biti prvaci nece funkcionirati kako su oni planirali, zapravo cini mi se da ni nemaju plan



        1

        1
        • A kao Seb bi se vratio biti no2? Malo sutra…



          6

          0
        • Ferrari Mrgud Prikaži

          Mozda i bi, tko zna, ipak ga vec stizu godine i ima vec 4 naslova. Ne kazem da bi vozio bez ikakvog motiva, ali..mislim da bi svakako to prihvatio prije nego sada Sainz..Konkurentni Ferrari ili trenutni cirkus u AM..


          0

          1
  50. Svaka čast Micku, nadam se da će napokon prestati da živi pod pritiskom svog prezimena i početi voziti svaku trku kao ovu danas.
    Što se tiče ferarrija, samo ću reći kako mi se čini da mi kao publika i njihov tim ne gledamo istog vozača kao njihovog prvog. Nažalost.



    12

    0
  51. Nelson Piquet Octanefreak47 Prikaži

    Bravo Mick napokon rezultat!!! Čestitke Sainzu ali da je Ferrarijev Box donio logične odluke bilo bi 1-2….



    10

    2
  52. Michael Schumacher HuMS32 Donator Prikaži

    Staza u Britaniji nikad ne iznevjeri, kao ni Ferrari.. Utrka standardno dobra, Ferrari standardno los.

    Cekam ljetnu stanku da pocnu sa izjavama da prebacuju fokus na iducu sezonu🤦🏻

    Btw, cestitke Sainzu, Perezu, Hamiltonu.
    Zhou, Albon, brz oporavak momci.



    9

    1
  53. Kakva utrka,nemogu cjerovat,iskreno ne sjecam se kad je bilo ovako napeto,doslovno sam se jezio kad sam gledo sta rade…joooooojjjj opet za tjedan dana utrka ajmooooo



    7

    0
  54. Ferrari pit wall clueless clowns



    9

    3
    • Pobijedili su. Što nije dobro?



      2

      10
      • Ferrari drstrain Prikaži

        nije dobro to sto vozac koji kasni po 20-30 sekundi u utrkama za timskim kolegom, radi greske i ni sam pojma nema kak je zavrsio na poleu niti pobijedio dobije prednost nad likom koji mu glumi drugog vozaca blokera nakon sto je cijelu trku bio brzi od njega sa strganim krilom i vjerojatno mu omoguci tu pobjedu dok je jos kolko tolko u borbi za naslov



        19

        4
        • Vama je problem što je Ferrari pobijedio sa Sainzom?

          Meni je nevjerojatno da na ovako dobru utrku i pobjedu Ferrsrija loji ima najviše navijača i dalje prevladava pljuvanje u komentarima.

          Vi niste ljubitelji F1 niti vrhinskog utrkivanja niti Ferrsrija vi ste ekipa koja liječi komplekse pljuvanjem na sve i svašta

          Stalno pljuvati po nečemu ne čini vas ekspertima.



          8

          10
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          Da Ante, to nam je (navijačima Ferrarija) problem.
          Imamo pravo kritikovati (pljuvati, kako ti kažeš) Ferrari radi ispuštenih čistih 1-2 danas (nedavno napisah jedan komentar baš na ovu temu).
          Ne primijetih da je iko napisao da je trka loša.
          Iskreno, jedan veliki ljubitelj F1, vrhunskog utrkivanja i Ferrarija.



          9

          1
        • Likovi izbili svom vozacu koji se bori za prvenstvo 13 bodova, ali oke ako ti tako kazes. Bitno da Sainz prvi.



          9

          3
        • Koliko je vremena tokom cijele utrke Leclerc izgubio iza Sainza? I sve to u rijetkoj situaciji kad su stjecajem raznih okolnosti oba RB-a u dalekoj pozadini pit-wall Ferrarija se dovede u borbu s Mercedesom. Po tko zna koji put Ferrari prikazuje obrazac kako se gube prvenstva na oba polja



          1

          1
  55. Formula1 Zeko Prikaži

    u ferrariju ne znaju više jel bi piškili ili kakili. kad got mogu uvijek vole da se upucaju u nogu



    2

    1
  56. Odlicna trka..
    Start utrke pokazao koliko je F1 opasan sport ali sva sreca pa nitko nije ozljeđen…
    Da je ovo bilo prije 30 godina vozac bi imao sigurno ozbiljne ozljede ako bi ostao živ a jos bi desetak ljudi u publici stradalo…
    Mercedes ne skacuce kao prije…jos kad vidim Domenicalija kod Totta sve mi postane jasno…
    Sainz je ovo zasluzio ali i Lec je morao dobiti nove gume a pitanje kako bi onda utrka zavrsila…..
    Potez utrke Lec-ovo vracanje pozicije Lewisu s vanjske strane u cops-u s sporijim gumama, to je bilo big balls potez…
    Mick konacno u bodovima….
    Steta za Maxa smatram da bi bilo P1 ili najmanje P2.
    Odlicna borba na kraju…fali sape u Alonsovom i Norrisovom bolidu u odnosu na Merc…Ricc ponovo nevidljiv…
    Također smatram da je Ferrari morao iskoritit Maxov peh s Lec-om da se smanji bodovni zaostatak…ovako Max nije puno izgubio sto mi je drago 😀



    8

    0
    • Ja mislim da se jučer (i ne samo jučer, npr. Grosjean ili Mick…) upravo vidjelo koliko je F-1 postao siguran sport u odnosu na nekadašnja vremena koja si i sam spomenuo. Najviše se u ovoj nesreći vidjelo koliko je F-1 brza već u ranoj fazi nakon starta što u normalnim okolnostima ne izgleda tako


      0

      1
  57. Monisha Kaltenborn monkeyseat Prikaži

    Čestitke Carlosu na skinutom junfu. Uz briljantne poteze ekipe sa zidića skoro su ostali bez svega tako da na taj dio više ne treba trošiti riječi.
    I drago mi je da je Mick napokon uzeo bodove, a najviše od svega mi je drago da je (Pe)Zhou dobro! Halo, it’s me…head saver :-)



    4

    1
  58. Mercedes Sinna1967 Prikaži

    Bravo Lewis, bravo Merc, šteta za Russela, ali vraćamo se🙂, šteta što nam je Ocon i SC jako otežao borbu za pobjedu, ajmo dalje, samo jako!!!!!! Nadam se da će Perez dobiti kaznu 5 sekundi, jer ako se svi mogu voziti fer, može i RB (da ne zaboravimo nefer potez Maxa prema Micku😜)



    6

    9
    • Dobro primijećeno, kao da se u ovoj utrci manje kažnjavalo nego inače kad se redovito dobiva po lampi za svaku najmanju glupost. Ovog puta nitko nije kriv čak ni za onaj kaos na startu, a jednako tako niti za svako pritiskanje kad su znali poletjeti dijelovi spojlera. Odmah je šou bolji, mogli smo vidjeti čak 3-4 usporedno poravnata bolida na stazi



      1

      1
  59. Formula1 Zeko Prikaži

    Lewis ima pink maskicu na mobitelu (za vrijeme red flag viđeno). vidim da on voli te dugine boje i tak to. pa me zanima jel on izašao iz ormara?



    5

    3
  60. James Hunt Mata98 Prikaži

    Perez noćna mora za Hamiltona



    13

    1
  61. Ferrari pit wall nije imo muda uzet Charlesu track position nakon onog u Monacu. Nažalost opet je iz toga ispala glupa situacija. Logično je da vozač naprijed ima prioritet za box i znali su da Hamilton ulazi. Al mi je drago da je Sainz uzeo prvu pobjedu, još na takvoj stazi pred masu publike i odličnu utrku do kraja.

    Al gledajte ovako, nije Ferrari jedini koji nije imo muda danas. Dragi moj McLaren stavlja Landu soft gume NAKON šta je Alonso napravio očitu stvar i otišao po soft čim je SC izašao. Imali su 2 sec ispred Alonsa i 20sec ispred Vettela. Ako Lando ode odma u box izlazi ispred Vettela i iza Alonsa al na novom softu, al bi ovaj išao u box i bili bi ispred. Očita situacija. Imaju 100 ekrana tamo, a zapravo ne gledaju utrku. A da ne pričam o Danijelovoj utrci.



    3

    1
  62. Kimi Raikkonen 7 Kimi19 Prikaži

    Nakon ove utrke me nitko ne moze uvijerit da Ferrari zeli CL za prvaka…
    2 sanse za promjenu krilai guma… I naravno nista od toga…



    3

    3
  63. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Bravo Carlos na prvoj pobjedi, bravo Ferrari, bravo mali Schumi, bravo i za Zhoua što je mali pa je dobro prošao.

    Navijačima Ferrarija ne trebaju ni Lewis, ni Toto, ni Max da bi vječito bili nezadovoljni.



    2

    3
  64. Pirelli Intermedium crofessional Donator Prikaži

    Odlicna utrka na odličnoj stazi! 9.5/10
    Start hektičan. Drago mi je da su svi ok.
    Britanski mediji prenjeli dio Russelove izjave da FIA ne smije dozvoliti da se ovako bolid okrene??? Protumačite si to sami…
    Cestitam Carlosu, ali ni sa čime me nije impresionirao. Greška u prvom stintu, loš pace i puno sreće cijeli vikend! Ali ajde sreću treba isprovocirati.
    Ferrari očito ne smatra Charlesa kao kandidata naslov. Neobjašnjivo je to što mu rade…
    Hamilton je bio odličan danas, mogao je izvući i više…
    Max pehist vikenda, ali bez toga bi vjv bio komotno P1 i borba za prevenstvo bi lagano skončala već prije Gospe…
    Perez pokazao pace RB-a, odličan u duelima, igrom slucaja zavrsio ispred Leca koji mu je skoro upropastio utrku.
    Bravo za Micka. Neka obitelj bude ponosna.
    I još jednon, bravo za projektanta ovog ovog Silverstona, fenomenalan dizajn trkaće staze, za fenomenalno utrkivanje.



    2

    2
    • 80-ih je Silverstone bio najbrža staza u kalendaru (ispred Monze), ali se slažem da su ga dobro dotjerali. Još jedna klasična staza koja potvrđuje kako su upravo takve najbolje, a ne moraju biti široke 10,15 ili 20 m nakon čega se stvaraju umjetni track-limits



      1

      1
  65. Carlos Sainz 55 2CV6 Prikaži

    Veoma mi je drago što je Sainz došao do prve pobjede ( navijam za njega) ali Ferrari ponovo pravi greške od ranije.
    Strategiju kao da radi 5 ljudi koji govore razlicitim jezicima, vidjelo se da Leclerc ima bolji tempo i nakon jednog ili dva kruga je trebalo donijeti odluku o zamjeni pozicija.
    Lewis ove godine nema srece – kao da ju je potrošio u prethodnim godinama. Sc mu je oduzeo drugo a možda i prvo mjesto – nije da mi je krivo zbog toga.
    Rici ce doci do bodova kada iz trke odustane bar 10 bolida.

    AM donosi gore odluke od Ferraria ostavili Vettela na starim gumama i izgubio 2 mjesta



    3

    1
  66. Honda zekohonda Donator Prikaži

    -čestike carlosu na prvoj pobjedi i još mnogima na odličnim vožnjama!
    -utrka odlična, rezultat loš, ali srećom ferrarijevi strategi su pomogli da ne bude totalna katastrofa. :)
    -za udese u prvom krugu blago krivim russella i mislim da je ok da niko nije kažnjen. i da su svi ok, naravno.
    -yuki zajebo utrku sebi, pierru i maxu. užas.



    3

    0
  67. Mick Schumacher Ante Maras novinar Prikaži

    Bravo za Sainza, konačno je uspio skinuti i pobjedu s “dnevnog reda”.
    Ferrari je ponovno Ferrari.
    Vječno hvala onome tko je smislio HALO, incident sa Zhouom je bio jako, jako ružan.
    Mick konačno u bodovima, Malog od Gazde konačno sreća poslužila, a i cijelu utrku je pokazivao čije gene nosi.
    Njegov post race TR i trenutak kad mu Vettel čestita na bodovima, emocije proradile🥺❤️



    10

    0
  68. Antonio Giovinazzi Osella Prikaži

    Ne znam čemu toliko omalovažavanje Sainza u pojedinim komentarima. Možda nije odvozio utrku na najvišem mogućem nivou, ali imao je odličan vikend i na kraju krajeva iskoristio je ponuđeno i slavio u ovoj kaotičnoj, ali i na kraju sjajnoj utrci. Iz nekih komentara bi se dalo zaključiti da je Carlos slučajno došao u Ferrari pa je na kraju i slučajno došao do pobjede. Dobro, crveni pitwall nije dobro odradio utrku i imali su jako loše odluke, no to po meni ne umanjuje Carlosov rezultat. Valjda nekad treba imati i sreće, a po mojem mišljenju dosada ove sezone Sainza sreća baš i nije mazila. Valjda to i ide tako – kad ti se poklope loši rezultati, nekako ti i sreća okrene leđa.

    Leclerc je fantastičan vozač, izrazito brz i talentiran. No, ni Sainz nije za odbaciti. Pokazao je to i prošle sezone. I mislim da je upravo tu Ferrari u malom problemu: imaju dva dobra vozača i ne mogu tek tako u ovom stadiju sezone izabrati jednog koji će biti glavni vozač. Nije jednostavno, koliko god neki mislili da jest. Nakon Kanade je razlika među njima bila samo 24 boda. Eto, da je Charles kojim slučajem odustao, Sainz bi ga možda prešao u poretku. I što bi stratezi nakon takve situacije odlučili?

    Kako bilo, čeka se predugo na Ferrarijevu titulu i normalno je da su Tifosi nestrpljivi i razumljive su određene reakcije nakon poteza vodstva u ovoj utrci. Ali omalovažavati vozače zbog toga mi nema smisla.



    7

    1
    • Michael Schumacher 27Ferrari28 Donator Prikaži

      Slažem se sa tvojim komentarom. Sainz je daleko od lošeg vozača, naravno da CL ima taj faktor X u sebi, ali po meni je on još uvijek krava koja daje 10 litara mlijeka, a onda ih prolije nogom.



      3

      1
      • Totalno krivo. Leclerc je vodio u 4 utrke i nije dobio ni jednu. U dvije je odustao zbog motora a dvije je završio kao 4 zbog krivih odluka momcadi. Umjesto 100 bodova je osvojio 24. Leclerc je možda krava koja daje puno mlijeka ali ova noga koja to prolije nije njegova nego Ferrarijeva.



        1

        1
    • Ferrari drstrain Prikaži

      ljudi ja ne znam jeste vi gledali utrke ove sezone? vec sam u nekom prijasnjem postu nabrajao po utrkama koliko je sainz kasnio za leclercom, radi se o 15-30 sekundi prije safety cara, sainz ima 3 odustajanja ali samo jedan kvar
      ako ferrari nakon ovakvih statistika ne moze odluciti tko je prvi a tko drugi vozac onda imaju problem



      1

      1
  69. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    Evo pogledah jos jednom vecinu duela. Mislim da je Maxa stigla karma, trenutno je daleko najbolji vozac al preagresivne su neke od tih obrana. Dva sudara sa LEC, u Brooklandsu pusta bolid skroz van (da mu se kaze vadit ce se na understeer), isto radi i sa MSC, nakon toga ga nemozes vise napast do iduceg kruga jer ti je totalno unisten izlaz na staru ciljnu ravninu. Takoder poprilicno agresivno zatvara MSC u zadnjem zavoju zadnjeg kruga. Mislim da je obrnuto da bi se puno o tome pricalo.

    S druge strane borbe LEC – HAM su bile pune naboja a pritom trkacki ciste.



    4

    5
  70. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Nakon ove utrke siguran sam da je Lec najbolji vozač na gridu u ovom trenutku.

    A Ferrari izgleda režira i prijenose trka – uvijek kriva odluka u krivo vrijeme.



    8

    7
    • Pirelli Wet r2d2 Donator Prikaži

      Ja nisam siguran da je najbolji vozač u Ferrariju.
      Da se razumijemo, vozi fenomenlno, konzistentno je brži od Sainza, ali vozi uz dosta rizika, a nisam siguran da mu je procjena rizik vs dobitak jača strana. Kontakt u prvom krugu s Perezom mogao je lako završiti obrnuto, što bi s obzirom kako je cve završilo bilo bolje. Da bi uzeo prvenstvo, ako Ferrari ne izvuče zeca iz šešira s nekom nadogradnjom, morati će još puno riskirati, a vidjet ćemo kako će to ispasti. Sreća prati hrabre ali ne možeš uvijek imati streće. Ja bi’ rekao, barem za sada, da Max ima sreće što vozi za Red Bull, a Charles nesreću da vozi za Ferrari. Iako su auti tu negdje Red Bull mi se čini kao nešto univerzalniji ako ne i bolji, a u Ferrariju je dodatno organizacija ekipe i politika veliki problem.



      1

      4
      • Pirelli Wet r2d2 Donator Prikaži

        Kontakt u prvom krugu s Perezom

        Ovo nije posve točno. Zanimama me ako tko zna, da ne idem čitati pravilnik, u kojem krugu je bio kontakt (3.?) i kako se pravilo ‘let them race’ po kojem vozač da bi dobio kaznu mora biti 100% kriv za incident u 1. krugu, primjenjuje nakon restartova, bilo stojećih bilo letećih?


        0

        0
  71. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    “Kad god kap kiše padne tijekom vikenda utrke Formule 1, Sainzove šanse za uspjeh rastu gotovo trenutno.

    Čak i od njegovih najranijih dana, njegova kontrola automobila – koju je bez sumnje naslijedio od oca svjetskog prvaka u reliju – označila ga je kao nevjerojatnu snagu u uvjetima slabog prianjanja”.

    Tko bi rekao što se sve može naći na stranim portalima.

    Šteta silnih bodova koje je Ferrari izgubio do sada, da nije sve bi bilo jasnije, ovako se Carlos vratio pa ćemo vidjeti kako će svi dalje, sve ide u prilog Maxu i RB.



    2

    0
    • Definitivno ima nešto u genima, ali umijeće kontrole automobila nije nasljedno. Sainz je u promjenjivim kišnim uvjetima došao do pole-positiona, ali se u posljednjem pokušaju kad je staza bila najpovoljnija Leclerc izvrtio ispred Maxa što je obojici ubilo šanse za pole


      0

      1
  72. Fernando Alonso 14 alonso05espana Prikaži

    Najbolja utrka ove sezone, ovakvo utrkivanje svi želimo gledat. U jednu ruku drago mi je zbog Sainza, a u drugu ruku žao mi je Leclerca jer ova utrka i loš dan Maxa bi se trebao iskoristit za povratak u borbu za prvenstvo. Ali naravno, Ferrari uvijek cirkus, jednog dana će pogodit sve.

    Najbitnije od svega je da su Zhou i Albon ostali čitavi, pogotovo Zhou i sad se moram posut pepelom još jednom za svo to prigovaranje protiv HALO-a tamo kad je uveden. Danas bi izgubili 2 vozača da nije bilo HALO-a (Zhou i vozač u F2).

    Ajde Fala Bogu Mick u bodovima, super je odvozio utrku i šteta da nije još Maxa prošao. Leclerc fantastičan, na starom hardu se onako branit svaka čast. Lujo dosta dobar, ipak je ovo njegova staza i ne znam da li je to samo Silverstone epizoda ili se Mercedes približio vodećima. Perez isto super, fantastični dueli i pohvala sucima za nekažnjavanje i puštanje utrkivanja.

    Alonso i Seb u bodovima – super i veselim se Austriji za tjedan dana. Ova utrka 10/10.



    1

    1
  73. jesu li se danas strasti donekle stišale ? :) posli čitanja mnogih , skoro svih komentara evidento je da se opet “puca” po ferrarievoj strategiji jer su navodno sje*ali pobjedu CL i “poklonili” je papku carlosu . spominje se i kako je CL “zvjer” jer je i sa oštećenim prednjim krilom bija jako brz . volija bi da mi znalci kažu je li to prednje krilo bilo jako oštećeno ? jer tokom trke nisam čuja TR da se leclerc žalija na to … da mu stvara probleme . max se npr žalija na bolid/oštećenje i to ga je koštalo . nije svaka šteta istog “ranga” jer neke mogu bit “bezbolne” zar ne ? primjer je magnussen u kanadi . obavješten je da ima oštećenje prednjeg krila ali je odgovorija da mu to nije problem . da nije bilo “špije” ocona sa takvom “štetom” magnussen bi odvozija trku do kraja bez problema . da su CL pozvali u box da mu izmjene nos bolida zbog štete z akoju je uostalom sam kriv fanovi bi opet pi*dili jer bi tu izgubija možda 40ak s , a šteta nije bila velika jer mu to nije smetalo ,poremetilo ponašanje bolida .
    kod izlaska SC CL je bija 4,6 s ispred CS i 6 s ispred LH i ako se ne varam već je bija proša ulaz u box kad je “objavljen” SC . u ferrariu ( i MB dakako ) su promptno reagirali , pozvali carlosa na izmjenu guma . da bi CL izmjenija gume treba je odvozit još jedan krug . šta bi vi znalci napravili ? pozvali ga sljedeći krug u box da se vrati iza kolege i lewisa ili ga ostavili na hardu koji je bija poprilično nov , a do kraja trke je preostalo 13 , posli “izlaska” SC 10 krugova do kraja ? u ta 3 kruga SC gume CL se i nisu baš “trošile” zar ne ? naravno , za “oštećenje” nije kriv leclerc koji je posli restarta u 3. krugu prvo ima kontakt sa perezom ( kad je vjerovatno oštetija prednje krilo ) , zatim i sa maxom . krivi su u ferrariu jer ga 49 krugova nisu zvali na promjenu nosa bolida iako se CL ni u jednom trenutku nije žalija na probleme . krivi su i jer ga nisu pozvali na izmjenu guma , nema veze šta je on već proša ulazak u boxeve kad je “objavljen” SC . na kraju je kriv i “podlac” carlos jer kod odlaska SC kad je CL ima 0,5 s prednosti pred CS , a LH je za leclercom “zaostaja” 0,6 , perez 0,7 s ( svi na novim mekim gumama ) nije branija leđa kolegi nego je krenije u preticanje . a da u 10 krugova nije uspija jer su i LH i SP “letili” stazom opet bi bija kriv pit ferraria i nesposobni carlos . jedini ko je uvik nevin i žrtva je leclerc koji je “posla” sergia u box posli njihovog kontakta . koji je u 6. krugu bija zadnji , završija 2. to je bilo oštećenje koje je zahtjevalo odlazak u box , a ne oštećenje CL koje se sad spominje ka uzrok … čega ? izuvinite fanovi leclerca ali po meni opet njegove gluposti jer 49 krugova prije kraja trke forsirat dvoboj sa perezom je po meni bila glupost . srića njegov šta je ferrari bija “čvršći” od RB inače bi i on treba u box ka i perez pa bi možda plasman bija i lošiji od 4. mista jer alonso je iza CL završija sa tek 1 s zaostatka ;) možete se ljutit , “nagradit” me ali jbga navodija sam činjenice .



    3

    4
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      lec nije bio prošao ulaz u boks.
      zaslužene kritike na račun ferrarijevih stratega.



      4

      0
    • Ferrari Mrgud Prikaži

      “…i ako se ne varam već je bija proša ulaz u box kad je “objavljen” SC…”

      Netocno. Pogledaj ponovo.


      0

      0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Da, niti je Čarli prošao ulaz u box, niti je prednosti bila 4,6s, već nekih 9s (Karun analizirao), što je sasvim dovoljno za duplo zaustavljanje i da oba izađu ispred Hamiltona.
        Naravno, ostaje mogućnost da bi zajebali duplo zaustavljanje (ne možemo to isključiti). :mrgreen:
        Prema tome, u slučaju da su obojica ušla, obojica bi izašli ispred Hamiltona.
        U najgorem slučaju bi imali 1-3.
        Dalje, u slučaju ulaska oba Ferrarija po nove gume i da je Benz reagovao suprotno i ostavio Hamiltona na stazi, on bi bio sitting duck na hardu (iako je imao najmlađi hard) i završio bi i lošije od 3. mjesta.



        4

        1
        • Ferrari Mrgud Prikaži

          Vec sam bio u jednom od clanaka ostavio detaljan komentar na temu sekundi i pozicija na stazi… CS ulazi u box punom brzinom, CL usporava za zavoj i razlika pada sa tocno 9,238s na 4,5s cca…a par sekundi prije toga obavijest odnosno grafika rezije da se za vrijeme SC/VSC izgubi 9s cca


          0

          1
    • Pirelli Wet r2d2 Donator Prikaži

      Glede štete: očito su procijenili da ga oštećenje ne ‘košta’ više od 2-3 desetinke po krugu jer bi inače zamjenili nos tijekom zaustavljanja u boksu. Za to im treba oko 10 sec što je 7-8 više od normalnog zaustavljanja, kako to nisu radili znači da su procjenili da je neisplativo mijenjati (26×0.3=7.8) i produžiti zaustavljanje cca 8 sec. Ali da ih je nešto koštalo, koštalo je jer inače prednja krila nebi imala ‘endplate’.

      Glede strategije: S uvidom u rasplet jasno je da su trebali ići na duplo zaustavljanje, ali išli su na sigurno i podjelili strategiju. No to nije jedini problem ‘pitwalla’ Ferrarija, naime dojjam je da je Leclerc gubio vrijeme iza Carlosa, a ekipa se nije odlučila to odlučno presječi i narediti propuštanje. Slično je bilo i u Njmečkoj 2018. Ne mogu tvrditi da ih je ili da će ih to koštati naslova, ali Mercedesu se to nije događalo. Uzroka tome može biti mnogo, npr znali su da Lec ne može brže (unatoč tome što je tvrdio da može), traume iz prošlosti (Schumacher, Alonso) gdje ih je britanska štampa razapinjala nakon toga pa ne žele takav publicitet, unutarmomčadska politika …



      2

      0
    • Ova uobičajeno opširna ekspertiza je ograničena na neke trenutke u utrci, a pritom zanemaruje njezin najveći dio kad je Leclerc (koji se uopće nije žalio na polomljeno krilo) očigledno bio brži od Sainza i iza njega izgubio masu vremena. U Ferrariju očigledno ne postoji jasna strategija za takve situacije jer očigledno u nekadašnjem službenom stilu McLarena iz njegovih slavnih dana daju prednost vozaču koji je bio ispred u prvom zavoju. Razlika je u tome što je u vremenima takve strategije McLaren najčešće imao komotnu prednost pred konkurencijom u utrci ili ukupnom poretku. Ferrari jučer nije imao nijedno od toga jer je Leclerc u poretku iza oba vozača RB-a, a u utrci ih je obojicu sustizao Hamilton u Mercedesu.
      Ono što se dalo razabrati iz strategije Ferrarija jesu činjenice kako vozač iza ne smije napasti timskog kolegu bez dozvole pit-walla, a sporijem vozaču se predugo nije nalagalo da propusti očigledno bržeg kolegu.
      Ako se baš ograničimo na vrijeme tog posljednjeg nesretnog SC-a Ferrari je prije njegovog izlaska imao 1-2. Umjesto da brane takav ekipni poredak (na koji su se navodno kleli prije utrke protiv RB-A) oni su se odlučili (ili možda Saniz samostalno) na međusobni okršaj.
      Epilog je Sainzova prva pobjeda, zadržana komotna situacija za Maxa u ukupnom poretku nakon izgubljene utrke, a jednako vrijedi za ekipni poredak…



      1

      1