F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Massa diskvalificiran!

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Felipe Massa, Williams

Felipe Massa, Williams

Suci VN Brazila us odlučili diskvalificirati Felipe Massu nakon što je pronađeno da su njegove gume prije utrke bile pregrijane. Naime, 5 minuta prije utrke suci su obavili uobičajene provjere tlakova i temperatura u gumama, te je pronađeno da je Massina stražnja desna guma bila zagrijana na 137°C, dok je maksimalna dopuštena vrijednost 110°C. Također, pronađeno je da je pritisak u toj gumi iznosio 20,6 PSI, što je 0,1 preko dozvoljenog. Massa je utrku završio na osmoj poziciji, što znači da će sada njegovu poziciju preuzeti Grosjean.

Smedley: FIA griješi

Rob Smedley tvrdi da je FIA pogriješila pri mjerenju temperature guma na Massinom bolidu, i da su Williamsova očitavanja iznosila znatno manje, legalne vrijednosti.

“Mi imamo dva različita senzora, jedan se nalazi unutar grijača guma i govori nam podatke površini guma, i zadnje njegovo očitavanje je iznosilo 104°C, to je bilo kada su mehaničari skinuli grijače s guma na gridu. Drugi izvor su nam direktni podaci koje dobivamo u garaži o bolidu, i oni kažu da je temperatura stražnje desne gume iznosila 107°C. Dakle, imamo dva razdvojena senzora i oba nam govore da smo uradili sve kako treba, imamo podatke kao dokaze i žalit ćemo se na odluku. Ne znam zašto je FIA-ino očitanje bilo pogrešno, uglavnom mi smo se odmah žalili, a objašnjenje je bilo da je to njihovo mjerenje i da je ono točno, a ostala nisu bitna.

“Da je guma zbilja bila 27 stupnjeva preko limita, primijetili bismo to, jer bi tlak u gumi porastao za 2,4-3 PSI, ali inženjeri nisu ništa primijetili, jer je sve bilo normalno.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    A Mercedes u Monzi može za puno goru stvar proći nekažnjeno. Koja go.vna.


    0

    0
  2. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Smiješno, ako uzmemo u obzir Monzu.


    0

    0
  3. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    FIA očito nema ljude sposobne za ovaj zadatak. Nisu imali niti u Monzi, a niti u Brazilu. Činjenica je da se ostavlja prostor manipulacijama.


    0

    0
  4. Ma nije ni Monza bitna, iako su trebali bit doslijedni, stvar je u tome što sam pomislio odmah kada sam pročitao, tj. još jučer sam u prijenosu čuo za temperaturu, i čim sam vidio da je na toj temp. svega 0,1 psi, znao sam da onda kada se guma ohladi na 110°C mora tlak pasti uvjerljivo ispod granice – što je rob neizravno potvrdio svojim očitanjima temp. od 104-107°, pri njoj bi sa tih 0,1 preko bili u prekršaju – zaključak:
    Vjerojatno su imali sve OK pri zadanoj temeraturi, ali je ona porasla iz nepoznatog razoga (možda je ostao grijač poslije skidanja prislonjen od mehaničara, kako znaju nekada na treninzima nastojati očuvati temp. guma do izlaska, ili neki drugi razlog, a može biti), mislim da je FIA baš zbog monze trebala temeljitije ispitati sve činjenice i sva mjerenja verificirati bar jednim kontrolnim mjerenjem.
    A primarno su trebali sačekati i izmjeriti tlak kad se guma ohladi do 110 stupnjeva (što je minuta-dvije), pa onda imaju sve temelje za kaznu, ako je tlak iznad, a ako nisu 100 % sigurni da ne griješe, nisu trebali tako, normalno je da se sumnja na manipulacije kod nečeg takvog, loša organizacija i loše odluke, koje onda često i padnu i opet kriterij ostaje nejasan i moguće je ponavljanje sličnih problema.


    0

    0