Suci VN Brazila us odlučili diskvalificirati Felipe Massu nakon što je pronađeno da su njegove gume prije utrke bile pregrijane. Naime, 5 minuta prije utrke suci su obavili uobičajene provjere tlakova i temperatura u gumama, te je pronađeno da je Massina stražnja desna guma bila zagrijana na 137°C, dok je maksimalna dopuštena vrijednost 110°C. Također, pronađeno je da je pritisak u toj gumi iznosio 20,6 PSI, što je 0,1 preko dozvoljenog. Massa je utrku završio na osmoj poziciji, što znači da će sada njegovu poziciju preuzeti Grosjean.
Rob Smedley tvrdi da je FIA pogriješila pri mjerenju temperature guma na Massinom bolidu, i da su Williamsova očitavanja iznosila znatno manje, legalne vrijednosti.
“Mi imamo dva različita senzora, jedan se nalazi unutar grijača guma i govori nam podatke površini guma, i zadnje njegovo očitavanje je iznosilo 104°C, to je bilo kada su mehaničari skinuli grijače s guma na gridu. Drugi izvor su nam direktni podaci koje dobivamo u garaži o bolidu, i oni kažu da je temperatura stražnje desne gume iznosila 107°C. Dakle, imamo dva razdvojena senzora i oba nam govore da smo uradili sve kako treba, imamo podatke kao dokaze i žalit ćemo se na odluku. Ne znam zašto je FIA-ino očitanje bilo pogrešno, uglavnom mi smo se odmah žalili, a objašnjenje je bilo da je to njihovo mjerenje i da je ono točno, a ostala nisu bitna.
“Da je guma zbilja bila 27 stupnjeva preko limita, primijetili bismo to, jer bi tlak u gumi porastao za 2,4-3 PSI, ali inženjeri nisu ništa primijetili, jer je sve bilo normalno.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kud ide ova F1 :(
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Luka, u čisti turbo kapitalizam. Velikima i bogatima sve se zažmiri bar na jedno oko, a mali neka plačaju račune.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od prvih testova 2014te,pitam se kud je otišla ova F1 a danas je žali bože o tome govoriti. :bonk:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Mercedes u Monzi može za puno goru stvar proći nekažnjeno. Koja go.vna.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto Wolfu se ne vjeruje, Smedleyu se vjeruje.. Promjenit ce Smedley pricu nakon par dana…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam rekao da vjerujem Smedleyu, već da se za relativno sličnu stvar u dvije situacije potpuno drugčije tretira. Ili oba pusti ili oba kazni.
Da bi stvar bila gora, u Monzi je ta njihova odluka uticala na prvenstvo, dok tu nije imala nikakav poseban značaj.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Relativno slično nije isto…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma da!? Pritisak u gumama koji je možda pomogao Ham da pobjedi (Nici riknuo PU) i stvori dodatnu bodovnu prednost u prvenstvu ili Massa s toplijom JEDNOM gumom na startu s kojom je dobio možda jedno veliko ništa. Pa procijeni što je gore, Ham i Ros koji se natječu za prvenstvo, ili Massa koji se bori za 8. poziciju u utrci i 6. u poretku.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako god, neka je kaznjen..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smiješno, ako uzmemo u obzir Monzu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA očito nema ljude sposobne za ovaj zadatak. Nisu imali niti u Monzi, a niti u Brazilu. Činjenica je da se ostavlja prostor manipulacijama.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nije ni Monza bitna, iako su trebali bit doslijedni, stvar je u tome što sam pomislio odmah kada sam pročitao, tj. još jučer sam u prijenosu čuo za temperaturu, i čim sam vidio da je na toj temp. svega 0,1 psi, znao sam da onda kada se guma ohladi na 110°C mora tlak pasti uvjerljivo ispod granice – što je rob neizravno potvrdio svojim očitanjima temp. od 104-107°, pri njoj bi sa tih 0,1 preko bili u prekršaju – zaključak:
Vjerojatno su imali sve OK pri zadanoj temeraturi, ali je ona porasla iz nepoznatog razoga (možda je ostao grijač poslije skidanja prislonjen od mehaničara, kako znaju nekada na treninzima nastojati očuvati temp. guma do izlaska, ili neki drugi razlog, a može biti), mislim da je FIA baš zbog monze trebala temeljitije ispitati sve činjenice i sva mjerenja verificirati bar jednim kontrolnim mjerenjem.
A primarno su trebali sačekati i izmjeriti tlak kad se guma ohladi do 110 stupnjeva (što je minuta-dvije), pa onda imaju sve temelje za kaznu, ako je tlak iznad, a ako nisu 100 % sigurni da ne griješe, nisu trebali tako, normalno je da se sumnja na manipulacije kod nečeg takvog, loša organizacija i loše odluke, koje onda često i padnu i opet kriterij ostaje nejasan i moguće je ponavljanje sličnih problema.
0
0