Izdvojeno

Verstappen četiri desetinke ispred Pereza na trećem treningu

Piše: Ante Vetma

Prije 5 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

S prvim kadrovima posljednjeg slobodnog treninga u Silverstoneu dočekalo nas je tmurno nebo, 17 stupnjeva u zraku i 24 stupnja na stazi, te prilično snažan vjetar. Vremenska prognoza za nastavak je vikenda najavila nekoliko kapi kiše, što bi moglo začiniti i poslijepodnevne kvalifikacije.

Prvu trećinu treninga obilježili su brzi krugovi po jednog vozača Ferrarija, Red Bulla i Mercedesa. Leclerc je bio najbrži, 81 tisućinku ispred Sergija Pereza koji je bio desetinku brži od Lewisa Hamiltona. Istovremeno, drugi vozač Ferrarija prijavio je agresivno poskakivanje bolida koje ekipa iz Maranella očito nije mogla popraviti promjenom setupa.

Neizvjesnost na vrhu uništio je aktualni svjetski prvak koji je u svom prvom krugu bio pola sekunde brži od ranije spomenutog trojca. Verstappen je pritom vjerojatno u bolidu imao nešto manje goriva jer se takva prednost definitivno ne očekuje u nastavku vikenda.

U drugoj trećini dobili smo zanimljive krugove ekipa u sredini poretka. Fernando Alonso odradio je sedmo najbolje vrijeme, ali mu se vrlo brzo približio Esteban Ocon, i to sa zaostatkom manjim od pola stotinke sekunde. Lando Norris je još jednom bio u puno boljoj formi od Daniela Ricciarda, a razlika među njima bila je veća od sekunde. Alexander Albon je 14. mjestom nagovijestio da bi brojne nadogradnje u Williamsu mogle funkcionirati ovog vikenda.

U posljednjem dijelu treninga Leclerc, Hamilton i Russell krenuli su prvi s novim brzim krugovima na mekšim gumama, ali se još jednom ponovio scenarij u kojem Verstappen u svom prvom krugu bio pola sekunde brži. Do kraja mu se približio samo Sergio Perez na četiri desetinke sekunde.

Rezultati

PVozačEkipaVrijeme+Krugovi
1M.VERSTAPPENRed Bull1:27.90116
2S.PEREZRed Bull1:28.3110.41020
3C.LECLERCFerrari1:28.3480.44720
4G.RUSSELLMercedes1:28.4260.52520
5L.HAMILTONMercedes1:28.4880.58723
6C.SAINZFerrari1:28.6890.78820
7L.NORRISMcLaren1:29.1021.20119
8V.BOTTASAlfa Romeo1:29.1851.28419
9M.SCHUMACHERHaas1:29.5101.60920
10F.ALONSOAlpine1:29.5201.61919
11E.OCONAlpine1:29.5521.65123
12S.VETTELAston Martin1:29.5931.69224
13G.ZHOUAlfa Romeo1:29.7521.85116
14A.ALBONWilliams1:29.7801.87921
15P.GASLYAlphaTauri1:29.8851.98422
16L.STROLLAston Martin1:29.8921.99125
17Y.TSUNODAAlphaTauri1:30.0392.13821
18D.RICCIARDOMcLaren1:30.2932.39220
19N.LATIFIWilliams1:30.4892.58815
20K.MAGNUSSENHaas1:30.5232.62218

Komentiraj

10 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    U najbrzem krugu Max izgleda kao da je na igrici, bolid zalijepljen za podlogu, ni najmanjeg napora u voznji.

    Bit ce ga tesko dobit.

    A ovi skyevci pola sata trkeljanja o nekim glupostima koje nemaju nikakve veze sa F1.



    11

    1
  2. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Bit će slatka pobjeda CL sutra💪



    4

    7
  3. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Red Bull 4 desetinke brzi na pravcima…



    5

    0
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    Ricciardo ko da vozi sa 800kg goriva



    5

    0
  5. Ah!!!!!…….pa mogao je Red Bull bar do kvalifikacija skrivati brzinu……da se još malo nadamo kako su ih neke momčadi skoro sustigle 🤓🤓……
    Bude barem možda kiša sutra?



    5

    0
  6. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Nazalost Ferrari ovdje nema sta da trazi. RBR brzi za 0,45 sekundi samo na pravcima. Mercedes znacajno bolji u odnosu na ranije.


    0

    1
  7. Ako je ovo istina onda izgleda da je RB sklepao bolid i za kvalifikacije kakav Maxu odgovara,jer prije je govorio da prednji kraj bolida nije kakav njemu odgovara,ako je to tako onda je gotova sezona,ali pričekajmo ipak Q.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni