Jock Clear: Nadali smo se boljem od petog mjesta s Leclercom

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 1 min 8 komentara

Ferrarijev inženjer za performanse Jock Clear kaže da se ekipa nadala boljem plasmanu Charlesa Leclerca na Velikoj nagradi Kanade.

Leclerc je krenuo s 19. pozicije nakon što je dobio kaznu zbog promjene pogonske jedinice. Iako se uspio popeti do petog mjesta, Clear je komentirao:

“Mislim da je peta pozicija bila minimum kojeg smo htjeli prije utrke. Znamo da je puno posla kad krenete s 19. pozicije, ali s brzinom našeg bolida – peto mjesto je bilo minimum kojeg smo htjeli. Zapravo, nadali smo se boljoj poziciji, da budem iskren.”

Leclerc je trenutno treći u poretku vozača, 49 bodova iza Maxa Verstappena i 3 boda iza Sergija Pereza koji u Kanadi nije došao do cilja.

“Utrka je bila strašno frustrirajuća jer je Charles zapeo iza Ocona, a sigurnosni automobil je došao u nezgodnom trenutku.”

“Nije mu išlo i bilo je frustrirajuće. Nije napravio ništa pogrešno, a Ocon je odradio vrlo dobru utrku i zadržavao ga iza sebe. Tih 15 krugova samo smo gledali u Oconovo stražnje krilo.”


Odgovor

8 komentara

  1. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Bez Safeta i sa Checovim odustajanjem, 5. mjesto i jeste bilo maximum, realno.
    Sa Checom u igri, već pričamo o 6. mjestu.
    Ne znam, odakle im takav optimizam.
    Pa ne vozi W05. :mrgreen:

    Međutim, čovjek je imao priliku završiti 4., čak imati i priliku napasti i 3. mjesto (upitno je, da li bi mu to pošlo za rukom), ali ste zasrali u boxu, ostavili Čarlija 3 sekunde predugo, taman da izađe iza 4 sporija bolida (Stroll, Zhou, Yuki, Ricci), sa kojima je čovjek izgubio 7 krugova i Boga pitaj koliko sekundi, u odnosu na Ocona (iako je svejedno bio brži na svježem mediumu od Ocona, pretičući ovu četvorku).
    To je za posljedicu imalo da su, prilikom Safeta, oba Alpineova vozača ostala ispred nakon promjene guma.
    Da nije bilo zayeba, Ferdo bi se nakon boxa pod Safetom definitivno vratio na stazu iza Čarlija, a sa Oconom bi bilo bara-bara.
    Što bi mu dalo priliku da prije obiđe Ocona (ako već ne bi izašao ispred njega) i da ima 5-6 krugova više za napad na Russella (plus što bi mu bio bliže) te eventualno kasnije i Hamiltona.
    OK, kao što iznad napisah, smatram da je to 3. mjesto je pod velikim upitnikom ali Russella je mogao uhvatiti, bez ove 3.14zdarije u boxu.



    15
    12

    3
  2. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …peto mjesto je samo i isključivo pogreška momčadi, kao prvo što su mu onemogućili trakciju iz najvažnijeg zavoja preotvorenim stražnjim krilom i taj prvi stint na hardu je trebao biti mnogo duži, možda čak i dovoljno da na drugom safety-u izađe na softu, ako ne onda na novom mediumu iza oba merca ili između njih što bi bilo realno da napadne jednog a onda možda i momčadskom odredbom da proba i riskirati naprijed…ali eto, uzalud se žaliti kad si sam kriv…



    7
    6

    1
  3. Formula1
    Zeko Prikaži

    3 sekunde u boxu mu ne smetaju. hmm…



    9
    9

    0
  4. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    A one 3 sekunde koje ste mu smjestili u boxu.. Imam lagani dojam da u Ferrariu stvari baš ne stoje najbolje po pitanju odnosa između ekipe i Leclerca.. Ova izjava mi zvuči kao da žele lagano bocnuti Leca.. Kao ne vozi dobro.. Prespor je.. A zapravo je problem uvelike u ekipi koja je strategijski koma.. Lec se za sad još uvjek suzdržava i upotrebljava one izraze ” mi smo” umjesto ” ekipa je” kod svih tih strategijski zajeba.. Koliko će to još dugo.. Neznam.. Ali imam dojam da bi Lecu moglo uskoro prikipjeti.. Još koji taktički zajeb od ekipe i bit će svega.. A zajeba će bit još, to je sigurno.. Pittwall Ferrarija je koma i to već duži niz godina.. I tu se ništa ne poduzima.. Morat će se i to jednom riješiti.. Bilo bi dobro što prije.. Prije nego li izgube još jednog vrhunskog vozača.. Nebi me puno iznenadili da samo odjednom osvane vijest Lec potpisao za Merc ili Bikove..



    4
    3

    1
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Ma uopće nije trebao startati na hardu. Sa mediumom bi bio u daleko boljoj poziciji i sa dva ulaska u boks bi puno lakše prolazio vozače ispred sebe. Jer brzine je imao, samo su mu u zavojitom dijelu smetali sporiji bolidi, a loša trakcija iz zavoje prije duge ravnice mu je oduzimala bolje mogućnosti napada ( navodno postavke ers-a su bile krive za to).



      3
      2

      1
  5. Lauber Prikaži

    Očekivanja nekad treba stavit u realnost. Peto mjesto je dovoljno. Veći je problem što je Red Bull brži od Ferrarija. A uz to se i manje kvari.



    3
    1

    2

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.