Magnussen: Malo sam ogrebao prednje krilo i odmah mi je rečeno da moram u boks

Izdvojeno

Marko Litvić

Prije 2 godina 3 min 23 komentara

Haas je imao pravi „vlakić smrti“ što se emocija i rezultata na VN Kanade tiče. Oba njihova vozača su prošli u treću kvalifikacijsku rundu te su se u konačnici kvalificirali peti (Kevin Magnussen) i šesti (Mick Schumacher).

Kad je utrka počela, Magnussen je imao „deja vu“ trenutak nakon što je u prvome krugu imao kontakt s Lewisom Hamiltonom, baš kao i na VN Španjolske. Posljedica toga kontakta bilo je oštećenje prednjega krila vozača Haasa. Danac je nekoliko krugova vozio s tim oštećenjem jer su mu inženjeri rekli da to oštećenje ne predstavlja problem.

No onda je vozač iza Magnussena, Alpineov Esteban Ocon, primijetio oštećeno prednje krilo i svojoj momčadi poslao radio poruku koja je pokazala kao prekretnica Magnussenove utrke.

„Da, vidim da visi, sigurno će pasti. Ako padne, pogodit će me ravno u lice.“

Radio komunikacija Estebana Ocona

Nije prošlo puno vremena od te radio komunikacije, a Magnussenu je bila pokazana crno narančasta zastava, što je značilo da mora otići u boks i zamijeniti prednje krilo.

Nakon utrke Ocon je prišao Magnussenu i provocirao ga kako je on pripomogao odluci da se Dancu pokaže crno narančasta zastava. Magnussen je bio živčan nakon tog razgovora i rekao je da misli ako je to istina, onda je kontrola utrke previše popustljiva u takvim situacijama.

„Upravo sam pričao sa Oconom i cijelo vrijeme se šalio da je on rekao FIA-i koliko je loše stanje prednjega krila. Ako znate da možete tako utjecati na odluke FIA-e, iskoristit ćete to, zar ne? On je to na neki način napravio, i dobro.“

„Ali morate nam dopustiti neka vozimo s tim sranjem, stvarno nije bilo ništa. Imao sam mali kontakt, ništa ozbiljno. Malo sam ogrebao svoje prednje krilo i odmah mi je rečeno da moram u boks.“

Ovo je drugi put u dva tjedna da Magnussen izražava svoje nezadovoljstvo odlukama FIA-e i sudaca. Ovoga puta je iskoristio crno narančastu zastavu koja mu je pokazana kao primjer toga koliko je teško vozačima i momčadima shvatiti pravila i kriterij kontrole utrke.

„Bolid je bio u redu, prednje krilo je bilo u redu, nije otpalo. Lewis Hamilton je prošle godine utrku u Džedi završio bez pola prednjega krila, što mislim da je bila ispravna odluka. Pustite nas da se utrkujemo ako možemo.“

„Odjednom je sve toliko drugačije, u Monaku nas nisu pustili da vozimo jer je padala kišica, pa sam onda ja ovdje pozvan u boksove jer imam sitnu ogrebotinu na bolidu.“

Taj prisiljeni ulazak u boks se pokazao kao ključan trenutak, jer je momčad Haasa pokušala neka Danac odradi samo jedno zaustavljanje u boksu, što je značilo da je zadnji period utrke morao čuvati gume, te je u konačnici utrku završio na 17. mjestu.

„Pokušali smo odvoziti utrku na jednome setu tvrdih guma, za što sam od početka znao da će biti teško. Svejedno sam pokušao doći do bodova, nikad ne znate što se može dogoditi, stoga pokušavate najbolje što možete. Ovaj put nam nije upalilo, ali pokušat ćemo opet sljedeći put.“

Magnussenov momčadski kolega, Mick Schumacher, nije imao ništa bolju utrku, odustavši u 19. krugu zbog navodnih problema s pogonskom jedinicom.


Odgovor

23 komentara

  1. Lotus
    zion11 Prikaži

    a što si se ti išao gurat u Hamiltona na početku utrke ?! da se nisi prsio ne bi sj*** krilo. nakon 4 utrke s neosvojenim bodovima mogao si se držat u bodovima i do viđenja, šta se trebaš kao dokazivat protiv hamiltona



    5
    -18

    23
    • Red Bull
      Deathbone5 Prikaži

      Sjeti se šta je Senna rekao i rasprava je gotova, a ako se ne slazes s tim možeš komotno prestat pratit Formulu jer su pravi vozači koji se toga drže neovisno bio sporiji bolid ili brzi. Ako prilika postoji go for iz.



      16
      13

      3
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      @zion @deathbone
      Mislim da trebate naći neku sredinu.
      S jedne strane, @zion, zašto ne bi neko nešto pokušao? Kakve veze ima je li do tebe jači ili slabiji bolid, Hamdo, Max ili Latif? Treba probat, probao, nije prošlo, niko nije momemtalno odustao zbog nekog oštećenja (pa da ga sad osuđujemo) i mislim da ono nije bilo veliko oštećenje, da mora na promjenu, ali na “nejakim se vazda oštrio qratz”, jbga. 😁
      Naravno, ne ići na glavu (koliko se sjećam K-Mag nije pokušao nešto nemoguće, neki banzai).
      Tu dolazimo do druge strane. @deathbone, mani se mitomanije. Lijepo i “poetično” zvuči dotična rečenica i to je nekako još i prolazilo sve dok timski kolega jednom nije prvo upozorio javno da će slijedeći put zatvoriti vrata, a onda to stvarno i uradio na stazi. Još je time, koliko se sjećam, čak i osigurao titulu, ispostavilo se. U principu, to više ne prolazi, prvenstveno zbog današnjih kazni, a ne bi ni tada, čak i da su kazne bile na samo 20% današnje strogoće. Plus, to mi sad zvuči pomalo djetinjasto (dobro, to je do mojih godina, vjerovatno). Dakle, ne slažem se s tim i ne pada mi na pamet da prestanem pratit nešto što pratim skoro 40 godina.
      Slažem se da treba probat, ali ne po svaku cijenu. 😉



      5
      5

      0
      • Red Bull
        Deathbone5 Prikaži

        Oke, slažem se s tobom, ne treba pod svaku cijenu i trebalo bi znati kad odustat a kad se možes povuc, ali me osobno naživcirao komentar koji doslovno kaže tko si ti da ideš probat prestić velikog sira, bolje budi tu gdje jesi i nemoj njega slucajno napadat. I to vrijedi za sve vozače a ne sađo za njega, ako imas priliku zašto ne bi probao. Jako nisam volio Landa prošle sezone kad je propuštao brže bolide jer kao to nije njegova borba a možda je potencijalno mogao i pobijedit i odnijet više bodova.



        5
        5

        0
  2. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Ovaj Ocon mi oduvijek djeluje ljigavo, sto se moglo vidjet i u vecini njegovih dvoboja pogotovo sa timskim kolegama.



    32
    28

    4
  3. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Taj momenat je bio strašan. Čovjeku je uništena utrka zbog komadića krila koje najviše šteti njemu. Nevjerovatno dokle smo došli.



    24
    23

    1
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Da ali ako vozač iza naleti s 300 km/h na otpali komadić bolida (kao npr. Massa 2009) evo ti belaja. Drugi problem je da se strogoća uvijek trenira na ‘malima’ Haas, Magnusen, Tsunoda, a sjetit ćemo se da je Hamilton završavao s probušenim gumama, razbijenim krilima, Alonso je vozio na dva kotača …



      10
      0

      10
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Komad “plastike” je u pitanju. Ne treba dramiti. Ali razumijem položaj birokrata.

        Temelj f1 je rizik, kako za vozača tako za publiku. Za nekih 30-40 god sve ove ide u sim.



        8
        8

        0
      • Fernando Alonso
        Lovro Andraka urednik Prikaži

        a sjetit ćemo se da je Hamilton završavao s probušenim gumama, razbijenim krilima, Alonso je vozio na dva kotača

        Ne bih rekao da su ovo dobre usporedbe. Hamiltonu je guma pukla u posljednjem krugu utrke i bilo bi besmisleno slati ga u boks, a Alonso se na dva kotača samo dovezao do boksa, i to pod safety carom. Hamilton u Saudijskoj Arabiji je možda jedini primjer koliko-toliko blizak Magnussenu, ali ni tu mislim da nijedan komad nije toliko visio koliko sada Magnussenu.



        5
        -5

        10
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          U pravu si Lovro gume nisu sasvim usporedive jer vozač tada vozi sporo te ionako ide u box, ali u glavi su mi slike kada metalne trake lete oko gume i kidaju podnicu Ferrarija. Pri tome isto postoji opasnost da nešto otpadne i da netko na to naleti. Što se tiče stanja krila bilo kod Luisa, Kevina ili Giuseppea Tsunode ne mogu pretpostaviti koji ‘kvar’ je bio a koji nije bio opasan, jedino mogu pretpostaviti da su suci konzistentni kao inače, tj kao npr. prošle sezone kada se u dvobojima Maxa i Lewisa nisu usudili ništa suditi, a Pedra Gassosoa su u turskoj objesili i kad nisu trebali.



          6
          6

          0
        • Fernando Alonso
          Lovro Andraka urednik Prikaži

          Na koju utrku misliš kod kidanja podnice?


          0
          0

          0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Ne sjećam se. Malo sam guglao i kako mi je u sječanju zadnja lijeva možda Vettel u Spa 2015 ili Massa u Singapooreu 2011


          0
          0

          0
        • Fernando Alonso
          Lovro Andraka urednik Prikaži

          Hamilton je u tom Singapuru otišao u boks nakon incidenta, ostao je krug duže, ali opet je otišao u boks promijeniti krilo. U Belgiji se više ne sjećam je li bilo kakvih incidenata (a ne stignem sad detaljno provjeravati) nakon kojeg je nekome trebalo pokazati crno-narančastu zastavu.



          1
          0

          1
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ocon je doslovno uništio utrku Magnussenu. :facepalm:
    Podmukao potez Pink Panthera.



    14
    14

    0
  5. IvanKing Prikaži

    Došli smo od Masija koji ni sam nije znao šta radi i odlučuje i kakva treba biti najbolja solucija do ljudi u FIA-i koji doslovno svaku sitnicu shvataju preozbiljno i time uništavaju malo po malo utrke, ne možemo naći zlatnu sredinu otkako Charliija Whitinga više nema nažalost.



    2
    1

    1
  6. Mika Hakkinen
    CowboyT90 Donator Prikaži

    Taj Ocon, ja ne znam. Čovjek kad ga vidi odmah mu je jasno da je ljigav. Ali dobro, karma će se ukazati kad tad.



    15
    15

    0
  7. F1puls
    ivanh Prikaži

    Dakle, da se Ocon n8je žalio, Magnusen nebi morao u boks i po meni je to ok odluka sudaca, jer tako bi svi mi odreagirali tj. nitko nebi preuzeo rizik i odgovornost za eventualnu nesreću za koju nas je netko prethodno javno upozorio.



    1
    1

    0
  8. Vw
    F1fan001 Prikaži

    Mercova skola…nemogu na stazi…mogu kod sudaca



    7
    7

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.