Max Verstappen povećao je svoje vodstvo u vozačkom poretku pobjedom na VN Kanade. Na pobjedničkom postolju pridružili su mu se Carlos Sainz i Lewis Hamilton.
P | Vozač | Ekipa | + |
---|---|---|---|
1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | LAP |
2 | C.SAINZ | Ferrari | 0.993 |
3 | L.HAMILTON | Mercedes | 7.006 |
4 | G.RUSSELL | Mercedes | 12.313 |
5 | C.LECLERC | Ferrari | 15.168 |
6 | E.OCON | Alpine | 23.890 |
7 | F.ALONSO | Alpine | 24.945 |
8 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 25.247 |
9 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 26.952 |
10 | L.STROLL | Aston Martin | 38.222 |
11 | D.RICCIARDO | McLaren | 43.047 |
12 | S.VETTEL | Aston Martin | 44.245 |
13 | A.ALBON | Williams | 44.893 |
14 | P.GASLY | AlphaTauri | 45.183 |
15 | L.NORRIS | McLaren | 52.145 |
16 | N.LATIFI | Williams | 59.978 |
17 | K.MAGNUSSEN | Haas | 68.180 |
Y.TSUNODA | AlphaTauri | ||
M.SCHUMACHER | Haas | ||
S.PEREZ | Red Bull |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max je sila i teško je protiv njega, bravo za pobjedu i bravo Carlos za odličan fight 🤝🏻
Jako klasična F1 utrka, safety car je svaki put bio savršen začin za poredak i odnose na stazi, uživao sam!
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nasa zastava na pocetku startno ciljne ravnine prije zida prvaka! 🙂
26
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lik iz Čapljine preselio u Kanadu :)
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da nije Vlatka Pokos?
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako lijepa zastava u pozadini
23
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
dobro sta Sainz ima kolko 4 druga mjesta nego svaki put bude 2 sekunde od prvoga, štetaaaa
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@VRSV546 aj nemoj sad baš lagat, 2020 u Monzi iza Gaslyja je zaostao 0,415
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka cast za Leclera . Ali Ferrari je mislim uprskao sa zadnjom promjenom guma za Sainza. Morali su uraditi nesto drugacije. Postaviti medium gume a ne hard znajuci da je Verstapen na 5 krugova starim hard gumama. Verstapen se zaista odlicno branio.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jesi siguran da su ih imali?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, Skyevci su na pocetku naglasili da imaju novi set medium guma.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako su ih imali a nisu ih stavili onda su stvarno debili. Već su znali na kojim gumama Max ide do kraja i da su par krugova mlađe nego Sainzove ako ih obojicu stave na hard. Ovako se ne može pobijediti RB . A vjerujem da bi Sainzu pobjeda dala vjetar u leđa. Zasada se sve odvija savršeno za RB i Maxa . Čak kada Ferrari ima nekakvu priliku sve se raspadne kao kula od karata. Čak i nakon utrke kao ova jučer su u konstruktorima skoro ostali bodovno jednaki. Uz to kad dodamo Leclercov boks i ono bacanje na kraj vlakića od 5 bolida, ocijena za Ferrarijev tim jučer je loša. Sc im je dao priliku i nisu je iskoristili. Sainza su mogli gurnuti u borbu za pobjedu , a Leclerc da je izašao ispred tog vlakića nakon SC bi imao puno veće šanse uloviti Mercedes.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upravo to,ima bi vece sanse za obilazak
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc mogao biti 3.bez greške u boksu
E moj Ferrari👎
Bravo Sainz prva pohvala od mene ove sezone😁😁
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zasto bravo?
imao je mladje gume i drs 20 krugova i nije mogao pobijediti…
5
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nitko ovde nebi prošao maxa, to je i slijepcu jasno.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije to baš neka jaka Maxova staza, ali jednostavno koristi maximalno što u ovom trenutku ima najbrži bolid(osim Leclerca) , Ferrariju fali tih 5 % na ravnini što smo doslovno vidjeli 15 krugova da ni sa Drs-om ne mogu zaobići Red Bull na ravninama jednostavno se Red Bull ocijepi za 0,3 0,4 dok se Sainz malo po malo približavao u krivinama na straight lineu izgubi dovoljno da ne može obići, tu je djelomično i Ferrari kriv trebali su probati sa medium gumama možda bi uspjelo doći do izražaja
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo jer se vozio u repu Verstapenu, u ovih 8 utrka nije bio tako blizu, evo zato “bravo”.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
i nista postigao time…
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma vraga bravo. Na stazi od 4.3 km, 3 drs zone, nije ni cudo sto je bio u repu.. iskreno ocekivao sam da ce ga proci, ali Max nakon prosle sezone i borbe sa Lujom je postao robot .. covjek je puca od samopouzdanja..
Pohvale mercu, iskreno smisliti ih ne mogu, ali pohvla da nemaju jos ni jedan jebeni dnf mehanicki…
Bikovi vode 4 : 3 dnf mehanicki
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gume su mu bile mlađe dva kruga. Tako da to nije bas utjecalo.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel Hamilton popio brufen nakon utrke?
34
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kako da su ga brže prošla leđa?
17
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Masažice, vjera, hard work
19
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije, ali si je zdrobio jaja. Čuješ mu po tonalitetu glasa😁
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zar ih je imao? :)
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlično je došao Safety Car Ferrariju, ali ponovno su fulali, trebali su stavit medium umjesto harda. Leclerc sjajan obzirom na situaciju, mislim da neće tako skoro zaboraviti stražnji kraj Alpinea. Zhou jako dobar, Mercedesi ponovno na podiju nekakvom konzistentnošću, a ne brzinom.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja nemam pojma kako je moguce al izgleda da u boxu Alpinea sjede veci orangutani i od onih u Ferarriju.
usrali Ferdi utrku kompletno.
max top. sainz taman za drugo mjesto. mercovi zivnuli malo. vidicemo jel do staze ili do direktiva.
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A niti McLaren se nije proslavio svojim pitwallom…. Došli su na pozicije ovi moderno obrazovani, koje misle da sve znaju, a zapravo pojma nemaju.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Situacija Leclerc vs Ocon mogu okarakterizirati kao pas koji juri točak na autu, zna da ga ne može uhvatiti, ali ipak trči za njim. Apsolutno nepotrebno dugo vozikanje na gumama koje su prošle 30 krugova, pogotovo u borbama sa drugima za pozicije. Danas im je safet kroz prste progledao, ali očajna strategija za vozača koji se “bori” za titulu.
Sainz fantastičan, jednostano nije imao dovoljno “čorbe” u bolidu da parira Maxu, prebrz je za nas. Opet bodovi nam trebaju 👏
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A što da su ga ranije zvali u boks? Trebao bi voziti 40 krugova na mediumu ili 2 puta u boks. Jedina im je greška što je zapelo u boksu pa je izašao iza onog vlakića.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc je 42 kruga vozio do prvog ulaska u box. Od 42, 10-15 je bilo sa Oconom i da ga je prešao opet Leclerc mora u box. Gledali su 42 kruga kako se frustrira i onda u box, pa se ustresirase i zajebu ga još više. Danas im je safet dobro progledao kroz prste.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali što bi dobili da su ga zvali eto 10 krugova prije? To znači boks u 32. krugu i 40 krugova na mediumu (po mom mišljenju nerealno) ili 2 puta u boks (znači puno pretjecanja bi morao obavit sa tom taktikom). Leclerc bi danas lagano završio peti i bez SC-a. 20-21 krug prije kraja je bio na novom mediumu ako se ne varam 17 sek iza alpina na starom hardu. Mislim da bi ih lakoćom stigao kad vidimo kako je loš tempo alpine imao čak i na novom mediumu na kraju utrke u odnosu na ferrari. Da je alpine išao u boks vratili bi se iza leca. Zaista ne vidim scenarij u kojem bi leclerc završio ispod P5. Dovoljno je uraditi malo računanja.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da nije bilo safeta, vozao binse dugo do Bottasa, pa onda ostale ekipe do Ocona i Alonsa. Ja pricam o situaciji prije SC-a. Ja evo tebe pitam isto, koja je poenta ganjati Ocona i preci ga pa onda opet ići u box? Sta bi s tim onda dobio? Leclerc je morao u box kad tad. Bottas, Zhou i Stroll je njima dvojici došao na 2 sekunde zaostatka, što nikako Leclercu tada nije odgovaralo. Da nije bilo SC-a, Ocon je isto mogao ići mijenjati gume i hajde jovo na novo. One 3 sekunde u boxu su možda i rezultat frustracija, tj stresa kojeg su imali.
Nebitno, safet ih je spasio, desio se baš u trenutku kada su promjenili gume, nulirala se prednost i to je druga priča.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I btw kada su se karte sada otvorile zbog SC-a, lako je tada pričati, ali u onom momentu ne vidim jasnu sliku Ferrarija, 12 krugova voziti se iza Ocona je mnogo. Na kraju Ocon nam je i bio krajna meta. Barem u onom momentu. Plus Alpine je totalno usrala strategiju Alonsu, a navodno Alonso je tako htio, ko god da je vukao konce usrao je, što nam je isto išlo na ruku.
Nisu ga trebali zvati u 30 krugu, ali kada vidis da nakon toga ne ide, nemaju dovoljno gripa, ide na silu, možeš samo rizikovati da napraviš grešku. Na svu sreću Leclerc je vozio odlično, onda ga sjebase u boxu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja iskreno ne razumijem nekoliko stvari u tvom komentaru:
1. “Vozao bi se dugo do Bottasa, pa onda ostale ekipe do Ocona i Alonsa” Bottas bi vjerojatno otišao u boks prije nego što bi ga leclerc uhvatio (jer još nije napravio promjenu) i mislim da nitko drugi nije bio između leclerca i alonsa ako sam dobro upamtio (govorimo o krugu prije SC-a), tako da ne razumijem ovaj dio rečenice o ostalim ekipama do Ocona i Alonsa.
2. Poenta ganjanja Ocona je ta što se nije radilo o ganjanju ocona, nego o tome da nisu htjeli kompromitirati utrku odlaskom prerano na medium. Da ga je Leclerc prošao prije boksa, po svemu prikazanom je mogao ići brže od Ocona, onda bi vjerojatno rastegli hard maksimalno i dočekali SC, a onda bi na postolju završio.
3. “Da nije bilo SC-a, Ocon je isto mogao ići mijenjati gume…”- mogao je i vratio bi se iza leclerca sa par krugova svježijim gumama jer je lec krug prije SC-a već bio siguran.
4. Safet ne samo da ih nije spasio, nego upravo suprotno još je dao alpineu najbolju šansu za obranu jer su izašli na novom mediumu (svježijem nekoliko krugova od lecovog) i još je alonso imao oconov drs, samo što je razlika u brzini bolida prevelika, pa im ni to nije pomoglo.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobro, ja i ti očigledno imamo drugačija razmišljanja. Poštujem tvoje, ali po meni Ferrari je sa Leclercom više sretno, nego spretno bio. Toliko od mene o tome…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zapravo je treba ostat jos duze na hardu kad je vec zapea u vlakicu, nakon toliko krugova nema smisla. Teoretski da je osta maksimalno dugo iza Ocona i doceka SC na hardu mozda bi moga na 3.mj.
To je ista ona logika kad cekas gradski autobus i nema ga nema ga, i cekas 15 minuta i odlucis ipak pjeske i na pola puta eto te prolazi autobus. Ili krenes odma pjeske ili cekas autobus koliko god treba. Ali to je Ferrari…zasrat strategiju im je u Dna
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ko kaze da je trebao izaci safty car? pa nije safty car autobus pa da ima vozni red
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo za Maxa i Sainza, na kraju je bila super utrka.
Ham i Russ odlični, dio utrke su imali tempo kao vodeći.
Alpine i Alfe isto odlični.
Leclercu loš pit stop izbio barem jedno mjesto ako ne i dva.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Sainz na ‘trsenju’!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bude li leclerc pobediju na prava trkacka staza kao sto je silverstone uleva mi nada sezonu da ce biti nesto od njega ne pobedi u silverstone < prava trkaca downforce staza.. Onda tesko ko ce da skine verstapena svaka cast sainza ali sta je tuje da je bia leklerk srugi na mesto sainza mozda bi bilo drugacije jer jako ih pretisa alpince na kocenje forza ferrari
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jebateled.
30
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo ni Enigma ne može dešifrirat.
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kladim se da je u pitanju koja litra previše, ali ima like od mene. Umjetnička sloboda izražavanja.
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam jel ovo makedonski ili hrvatski na litri i vodi
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jebo vas makedonac… Kazem vam silverstone je old scholl staza i ako se pokaze tu ferrari onda mozemo ocekivati od njih da se bore za shampionat… A i ako tu pobedi reed bull onda good bye charlie
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mehmet Scholl skroz dobar igrac a i Willis Reed takoder
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim razumijeli smo, ali uz vise mozganja nego sto je potrebno inace obzirom na konstrukcije recenica i rijeci.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pozitivna trka za Ferrari imali su pace i nisu imali tehnicki problem
Mada uvjek moraju da zeznu nesta ili vozac los ili bolid ili pit crew/strategisti trebao je Sainz na medium ne vode prvenstvo pa da ne rizikuju malo
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na kraju dobra utrka. Čestitke Maxu i RB u , idem im sve kao podmazano. Sainz danas dobar mada mislim da je morao iskoristiti ovo na kraju a vjerujem da su ga mogli dobiti da su stavili midium. Kad sam vidio zaustavljanje Leclerca i gdje su ga naguzili iza 5 bolida koji je jedan drugom u drs u odmah me uhvatio proljev.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
– Svaka čast Maxu i Sainzu, iako, Sainz dok je KONAČNO bio blizu na kraju 69. shebe kočenje i to je bilo to. Razlika između klase iznad i “samo” brzog, jbg.
P.S. 20 kruga do kraja, nezz zašto ga nisu stavili na mekše gume, sve što je trebalo bio je jedan bolji izlazak prije ravnine
– Alpine, gori pitwall nego Ferrari, totalno fulana taktika i nisu iskoristili 2 rana VSC-a, na kraju Alonso iza Ocona, a dobro se držao do prvog “prekida”
– Mercedes, čudno, ovo je brza staza, očekujem da zapapre na Silverstoneu
– MSC, na kraju, vjerujem da je u bodovima u zadnjem krugu bi mu se otvorila hauba i morao bi odustati
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa i Leclerc je u pokušaju na Ocona morao ići onom zaobilaznicom prije zadnje krivine… Ili ona greška u Imoli…
Sainz je odvozio odlično. Ne pamtim da je i Max nekada imao ovako konstantan pritisak na nekog kroz ovoliko krugova. Najbliže je ono sa Russellom nedavno, kad mu povremeno nije radio DRS, ali i kad bi mu DRS proradio, nije bio dovoljno blizu. Ovdje je Sainz konstantno bio u DRS-u, čak i nakon te greškice.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I objektivno i subjektivno razocaran rezultatom.. objektivno jer je morao biti ispred Ocona.. subjektivno jer sam se nadao postolju.. jbg, tempo nije bio za izazvat Mercedes, a nije bilo ni odustajanja da to omoguci.. u globalu Alpineova taktika mi se i dalje cini promasenom..
Steta za Carlosa da nije ugrabio pobjedu jer je imao jak vikend.. no doci ce i to nadam se uskoro..
Max rutinski, Mercedesi u svom filmu
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cestitke Maxu na pobjedi i ostalim na podiju, pomalo ocekivana trojka.
Bravo za Alfe i bravo Leclerc na oporavku.
Ovi bolidi nisu nista donijeli laksem pretjecanju kako se cini, i dalje treba ili sekundu brzi bolid ili puno svjezije gume.
Ricciardo me vec pomalo zivcira sa svojim branjenjem pozicije, po tko zna koji put gazi po travi i baca prasinu na onog iza a da to nije direkt na izlazu iz krivine.
Ocekivao sam vecu prednost RBa na ovoj stazi tako da ima jos nade za Ferrari ako pouzdanost bude na nivou, jest da ce ovakvog Maxa tesko bit dobit.
Perez bolje da nije potpisivao ugovor, sa potpisom nestalo brzine a sad i kvar iz vedra neba.
Mick stvarno nena srece i kad odveze dobro.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa to ti dolazi kao klauzula u RB ugovoru.
Šteta, imao je potencijala za P3 možda.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlična utrka. 9/10
Ptrtjecanja na svim frontovima.
Poneke odlične strategije: Vettel, Alonso, Leclerc.
Max teže od očekivanog. Leclerova utrka je bila bezveze do SC kao i taktika. Sainz odlična utrka, ali one duboke ulaske u hairpin i 20 istih pokušaja za redom mi nije jasno, ali sve u svemu vrlo dobra utrka za njega.
Također i Alfe odlične posebno Zhou.
Sve u svemu odlična utrka, zanimljiv vikend.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Ibarac00 Lako je njima pretjecat kad imaju McLaren ispred sebe. Aj ti pretekni Haas ili Alfu
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
odlicna strategija za alonsa ili ironicno?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da to je bio sarkazam, dodao bi i McL koji je sve redom loše odradio, od strategije do zaustavljanja u boksu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kod prvog video safeta, McLaren zove i Landa u box koji je bio na hardu stavljajući mu u ranoj fazi medium i time prisiljavaju de fakto još jedan odlazak u box (koji su mu klinac onda stavljali hard), a onda niova glupost. 24 kruga prije kraja, Ricciardu stavljaju hard??? Šta su namjeravali da Ricci nastavit vozit do Anchoragea na Aljasci? Ono sranje šta su napravili Landu pa ga zaštekali pri promjeni guma je dječija emisija naspram ovog i nije vrijedno spomena
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Max! Bila je to vožnja prvaka!!!
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferstapen lagano danas, titula je zavrsena prica. Ferari komedija od mehanicara, odluka tima vec godinama, Leklerovo mucenje sa Okonom, Ham je klasa i to je to…
P. S Cunoda kralj😁
10
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
koliko got svi pomognu Mercedesu, on i dalje poskakuje
Ferrari opet pomalo šteka. Lecu uzmu 3 sec u boxu izađe iza 4 bolida umjesto ispred., a CS-a zeznu ne stavivši mu M gume
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc opet odličan, jasno se vidi razlika između njega i Sainza. Borba za naslov je vrlo vjerojatno gotova, ali treba se nastaviti boriti za svaki bod.
Čestitke i Maxu na pobjedi, izvrsno se držao u zadnjih 10 krugova, ali mu je i pomoglo što je iza sebe imao Sainza, ali u svakom slučaju, bravo.
Alonso: teški pehist, loša strategija, manjak sreće i onda još taj kvar. Valjda će jednog dana sreća doći i na njegovu stranu.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ide ta honda
Bravo max. Cisto i profesionalno
Steta sa pereza
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobra utrka…
Max klasika…
Hamilton puno vitalniji nakon novih odredbi…
Mick je valjda ispucao losu srecu…jer dosad kad je imao sansu za bodove uglavnom losa strategija ili bolid krepa…razocarenje najvece po meni je Mclaren…šteta…nadam se oporavku…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni je izgledalo ko da Max vozi točno tolko kolko je potrebno da zadrži Carlosa iza sebe. 6. pobjeda limenki u nizu. Moj McLaren opet bez boda. 😭
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sasvim dobra trka. Svašta smo vidjeli bla bla… Svaka čas ovom onom, Ferrari i Alpine malo lošije boxove odradili…
Ali ono što me je izulo iz cipela je Hamiltonov oporavak koji je brži od RB na ravnom.
U Bakuu, je promijeni 197 položaja ruku na HALO da bi izišao iz bolida, a u petak (pored među kontinentalnog putovanja) izgledao je tip top, a nakon utrke da ne govorim. Rekli bi u mojim krajevima – fakin mirakul.
Na Karađorđu se vidi da još ne zna uvjerljivo lagati jer se sav pogubio kada je nakon trke objašnjavao da više ne dupinjaju, već da poskakuju. 🤣🤣🤣
23
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mercedes je konzistetan…marljivo sakupljaju bodove…ali LJIGAVI su mi bas onako…..fuj
20
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iznenađujuće napeta utrka.
Doduše, začinjena VSC i SC-om.
Maxov savršen vikend uz mini FP3 izlet.
Sainz je imao dobar tempo. Sto je značajnjje za njega i Ferrari nego P2.
Perez s druge strane očajan vikend.
Alonso odusevi sve i završi iza Ocona. Svakako predmet za analizu u Alpinu!
Mercedesi bolji, iako njih mislim više zanima Silverstone i performanse tamo.
Kmag već drugu,treću trku neoprezno preambiciozan nakon starta. Ipak, prestroge crno naračaste zastave za njega.
Veselim se pravim trkaćim stazama u Europi!
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferkan je rekao kako se neće žuriti sa nadogradnjama kako bi što više razmijeli bolid i ponašanje i nebi htjeli ići u krivom smjeru. Buraz pa oni ne razumiju sami sebe, njima gume mijenja ekipa iz lokalne birtije, strategiju radi kćer od portira za domaću zadaću a motor slažu oni kaj rade u Kinderu. Jbte nebi znali složit ormar iz IKEA-e.
Vidi se napredak nije da nije, ali dajte autsorsajte nekog njemca da vam to posloži kak treba.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
svašta se ovde može pročitat no i opet je ferrari ukenja zar ne ? i carlos naravno dok je CL odvozija odličnu trku . čitam kako se jučer vidila razlika između klase ( max ) i “samo” brzog ( carlos ) , a max je izjavija “Bilo je stvarno uzbudljivo na kraju. Dao sam sve. ” ajde max je pi*di da si dava sve od sebe , a ni u jednom trenutku ti CS nije ugrozija pobjedu jer ti si klasa , a carlos to nije . da je iza tebe bija CL “tresle bi ti se gaće” od panike isto ka šta su se tresla i oconu 20ak krugova dok ga je leclerc “progonija” . naravno ferrari je ukenja jer je leclerca drža na hardu 41 krug . btw činili mi se ili je hard jučer bila najbolji izbor ? i opet su ga zaje*ali sporom izmjenom ka i onom “dvostrukom” izmjenom u MC . samo je raca primjetija kako su jučer u boxu ( dvostruka izmjena ka ferraria u MC ) sje*ali landa . isti “tip” izmjene je jučer imala i alpina , ocon i fernando “zajedno” u 49 krugu . ali samo je ferrari vječno na tapetu .
malo o razlici između klasa i “samo” brzih … jučer je “samo” brzi ( čudim se da mu se i to priznalo )CL 21 krug ganja maxa bez da pogriješi , a u imoli je klasa CL 32 kruga ganja pereza , u 53. krugu napravij agrešku , izletija van staze u ogradu i n akraju završija 6. umisto 3 . to se CS jučer nije desilo iako je vozija “na nož” . max i Matek14 su u disonanci jer za Mateka14 max je odradija rutinski , a nakon trke je izjavija da je da sve ( od sebe ? ) da bi pobjedija carlosa . mislim da je presudila šikana No 10 ( epingle du casino ? ) di je max ima bolju trakciju od carlosa . tu bi mu napravija prednost od 0,8 s i ni uz pomoć DRS – a CS nije moga nadoknadit . recimo da mu je nedostajalo 100 m pravca da bi uspija . koliko je jučer carlos dava sve od sebe govori i podatak da je u 63. vozija najbrži krug trke . kad to urade MV ili CL onda je to pokazatelj koliko su brzi , kad to uradi CS ona … ma ko to je*e . vozači ( di resta , brundle) imaju jako visoko mišljenje o carlosu ali ovde je podcijenjen . uz sve probleme vozača ferraria za sada carlos “djeluje ka tiha voda” jer npr posli prvih 5 trka CL je ima 51 bod više CS , sad posli 9 trka bodovna razlika između kolega je 24 boda uz činjenicu da je carlos ima odustajanje više tj 3 Vs 2 . istine radi u autraliji je sam kriv dok u bakuu i imoli odustajanja nisu njegova krivnj aisto ka CL nije kriv za svoja 2 odustajanja jer su uzrokoavana teh problemima ( turbo , PU ) . nemam ništa protiv CL ali imam protiv podcjenjivanja CS .
malo o srići … zna se omalovažit nesposobni ferrari npr zbog teh problema i odustajanja CL no jučer je odusta sergio zbog teh problema ali ne omalovažava se RB/honda iako su i max i sergio ove sezone imali svaki po 2 odustajanja zbog teh problema . RB nije nepouzdan zar ne ? da je jučer umisto sergia teh problem i odustajanje ima max sad bi razlika između njega i CL bila 24 , a ne 49 bodova . vidite da srića igra važnu ulogu samo je pitanje kome će se osmjehnuti u preostalih 13 trka . e da , jučer sam sa zadovoljstvom gleda LH kako nasmješen i lako ka ptičica izlazi iz bolida , a samo je 7 dana prošlo od onog njegovog grča na licu kad je jedva napustija bolid . čudno kako brzo , dobro djeluje “inekcija” u vidu podija i pobjede nad za sada uspješnijim GR :) :)
12
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ferrari i CL su vjerojatno cekali SC, zato je ostao na hardu i po meni je to skroz dobra odluka, nije se mogao rijesit ocona jer su mu gume bila mrtve… ne kuzim koja je alternativa bila? otic po medium u 30. krugu koji nece izdrzat do kraja? ili ponovno na hard? u svakom slucaju dva zaustavljanja…?
CS nije podcjenjen vozac, tocno je onakav kakav i je – dobar ali ocito nedovoljno za natjecanje sa najboljima iako nikad ne znas sto se moze promijeniti u buducnosti…
max je kroz karijeru bio brz ali je vjerojatno imao vise sudara, izlijetanja i gresaka nego CS, CL i perez zajedno ali toga se vise nitko ne sjeca, ako sainz osvoji naslov mozda i zaborave da je nekad bio “podcjenjen”
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
drstrain .. moje spominjanje guma je moj sarkazam onima koji su generali posli bitke/trke i koji točno znaju šta je trebalo napravit .
ovaj dio tvoje rečenice “CS nije podcjenjen vozac, tocno je onakav kakav i je – dobar ali ocito nedovoljno za natjecanje sa najboljima ..”mi pokazuje da je CS podcjenjen jer napisanim ga i ti podcjenjuješ …. dobar ali nedovoljno za natjecanje sa najboljima ? a ko su ti najbolji po mišljenju vas stručnjaka? vjerovato bar za sada max i leclerc . Vozač koji je u 6 završenih trka 5 X završava među 3 NAJBOLJA je nedovoljno dobar za natjecanje sa najboljima ? koliku su mu razliku “nabijali” najbolji MV i CL kad su završavali ispred njega ove sezone ? od 5 do 8 s maksimalno . u saudi arabii je CL pokaza da se može nosit sa maxom jer su ista klasa i n akraju završija tek 0,5 s iza maxa . u kanadi je CS pokaza da nije klasa ove dvojice jer je za maxom zaosta
čak nepunu sekundu , a max je prizna da je da sve od sebe u njihovoj borbi .
možda carlos nema i neće nikad imat karizmu leclerca , a naročito maxa ali to meni ne znači ništa u “doživljavanu” vozača . karizma je OK ali ne utiče na rezultate , njihovo “zbrajanje” na kraju karijere . npr hill Jr nije ima karizmu , kimi karizme na “bacanje” , a zapravo statistički u segmentima pobjeda , PP , postoljima , het trikovima hill Jr je bolji od kimija . hill Jr ima i jedan grand slam ;) jedini segment di je karizmatični kimi bolji su FL . oba po titulu . svoju prvu sezonu i F 1 hill Jr je završija 3. iza prosta i senne sa 4 boda manje od proslavljenog brazilca koji je ima 6 , hill Jr 5 odustajanja . dok je 4 prve sezone vozija williams/renault hill Jr je osvojia titulu , 2 sezone završava 2. i jednu sezonu 3. , a tada su na gridu bili i senna , prost , MS , hakkinen ..
villeneuve ( budući prvak ) …znači nije da nije bilo odličnih vozača . je li rezultatima/plasmanima na kraju prvenstva u te 4 sezone hill Jr pokaza/dokaza da se može nosit sa najboljima ? sigurno DA ali zbog nedostatka karizme su se njegovi rezultati zaboravili . možda se čini da sam off topic ali mislim da su karizme hilla Jr i carlosa makar donekle slične i zato spominjem hila Jr . max je sin recimo bahatog josa , CL odrasta u MC , carlos je sin recimo skromnog carlosa Sr i možda je zato ovako normalan , pristojan , a to se izgleda ne cijeni baš . ricciardo je još u RB izjavija da ga je max iznenadija brzinom ali da je to treba shvatit “kroz” carlosa kojeg je bolje poznava od maxa i koji je po DR vrlo blizu maxu po brzini . uostalm sa 3 odustajana CS je sad 5. u prvenstvu , 9 bodova iza 4. GR koji je završija sve trke . da ga DR nije “pogodija” u imoli bij abi 4. bodovno tik iza CL . za osvajat podije treba se borit sa najboljima , najbržima , a lani ka novak u ferrariu CS je timu donija 4 podija . u svim trkama ove sezone je starta pri samom vrhu poredka osim u australiji . zaključak … u Q si stalno pri vrhu , u trkama si od njih 6 čak 5 završava na podiju ali ne možeš se nadmetat sa najboljima jer si samo dobar !?!? interesantno … i onda to nije podcjenjivanje . mislim da sve šta carlosu treba je pobjeda koja će mu podignuti moral i dat krila mada ne vozi RB :) :) :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uopće ne mislim da je to podcjenjivanje, svi su oni tu jer su vrhunski vozači.
Ali i među takvima postoje razlike, nisu velike, ali postoje.
Meni je osobno CS simpatičan i ima veću karizmu od CL i kad Ham ode u mirovinu biti će mi najdraži vozač. No čini mi se da po sirovoj brzini nije ta top top klasa. Leclerc mi se čini da je, iako to još treba dokazati kroz sezonu dok će se boriti za naslov. Da vidimo kakav je pod tim pritiskom. Jer ako ćemo biti realni zna napraviti blesave greške ponekad.
Po meni jedini u toj klasi su MV, LH, FA i potencijalno CL. Nije to ništa protiv ostalih, samo su ovi creme de la creme. Vettel iz od prije 7 godina bi bio tu unutra, današnja verzija ne.
Ja to tako nekako gledam i bio bi najsretniji ako sam u krivu za Sainza, možda ga stvarno jedna pobjeda preporodi tko zna.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
CS je u bahrainu zaostajao 30 sekundi prije SC-a za vodecom dvojicom koji se bore
u arabiji je zaostajao 8-10 sekundi za vodecom dvojicom koji se bore
australiju nije zavrsio svojom greskom
imolu nije zavrsio djelomicno svojom greskom
miami zaostaje 24 sekunde prije SC-a iza leclerca
spanjolsku radi gresku i zaostaje 42 sekunde
to su 6 od 9 utrka koje je vozeno, na sedmoj mu je riknuo bolid, na ostale dvije nije mogao ni prismrdit tome da napadne prvo mjesto
stari, o cemu pricamo
ako ti borbu sa “najboljima” racunas to sto je zavrsavao na trecem mjestu ali kasnio po 20-30 sekundi onda dobro
u onom trenutku ove sezone kada CS ili povede utrku i pobijedi ili u direktnoj borbi prestigne ili obrani poziciju od maxa ili lec a da pri tome nisu ukljuceni faktori kvara na bolidu, istrosenih guma ili nesto slicno, vratit cu se na ovaj post i priznat da sam pogrijesio
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Carlos je odličan vozač, njegovo vrijeme tek dolazi, ovo je prva godina da ima bolid sposoban za pobjede, Max je sam rekao da ga je jako stisnuo i da je dao sve od sebe da ostane prvi, ovo sada je Maxovo vrijeme, ima sve, iskustvo, znanje, ekipu, prvak je, biti će još bolji, ali biti će i Carlos, a što smo kratke pameti, pa do neki dan je Max lomio sve oko sebe, imao je pik na Ferrari, Vettela i Kimija, ovaj skoro u šumu u Belgiji nije bio katapultiran zbog njega, toga svega nema kod Carlosa, možda je prefin, a možda i pametniji od svih pa ne mora biti drukčiji, sam je sebi odlicnim čitanjem utrke i velikim jajcima osigurao drugo mjesto u Monacu, a da ga Latifi nije zaje… pobijedio bi.
Carlos ima oca kojeg većina nije gledala pa ne znaju
kakav je to vozač bio, momak je kompletan igrač, da li će nadmašiti oca vidićemo, vidićemo i tko će gdje završiti na kraju ove godine.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne treba zaboraviti da Sainz vozi sve bolje kako sezona ide. Tu me podsjeća na Vettela. Vettel nije imao sjajne startove u sezonama kada je osvajao, ali pred kraj tih sezona je bio savršen. Tako je i nanizao onih rekordnih 9 pobjeda za redom 2013… Sainz je do sada mislim uvijek pokazivao sličnu formu. Nije ni lani bio sjajan na startu sezone, a znamo kako je završio sezonu… Ovaj vikend je prvi put pokazao tu brzinu u utrci. Nije napravio grešku, ali teško da je mogao ispred. Pa Leclerc se više mučio sa Oconom, iako je imao manje zadnje krilo za veću brzinu na pravcu…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U potpunosti se slažem !
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Red Bull ima najbolji bolid. K tome ima dva odlična vozača. U bilo kojim drugim okolnostima da je Ferari brži od RB-a bi uz pomoć DRS-a CS prošao. Barem danas kad su umjetna pretjecanja u igri se lako prolazi ispred bolida koji je podjednak. Očito RB ima nešto više.
2
2