Danas odmah nakon završetka utrke na rasporedu je novi F1puls podcast, i to uživo s publikom u SofaBaru. Svoje komentare i prijedloge možete uputiti u live chat na videu ili u komentarima ispod ovog članka, kao i ispod članka s objavom rezultata utrke.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jesu li se direktni momčadski dvoboji na stazi smirili? Uzmimo za primjer red bull i mclaren iz Bakua, odnsono ono što se moglo ćuti na radiju? Je li to zbog toga što se momčadi boje ograničenog budžeta ili postoji nekakav drugi razlog?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
#hamzaprvak
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vaš komentar na izmjene pravilnika? Kakve ce biti dugogorcne posljedice i jel to postavlja na neki način presedan da pod izlikom sigurnosti netko tjera vodu na svoj mlin?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pitanje za Vetmu: Je li Alonso u Bakuu namjerno izazvao žutu zastavu u Q1 i na taj način pokušao onemogučiti ostale da ga potencijalno izbace iz kvalifikacija? Također, imate li ideje kako da se takvi potezi onemoguće bez da se u potpunosti mijenja format kvalifikcija?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koje su po vama najbolje kvalifikacije koje ste gledali,a koja je najbolja trka(od kako pratite F1)?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vozač dana!
Latiffi.
Cijeli svijet će glasovati za njega. 😁
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozemo li nakon ovoliko utrka komentirati nova pravila/bolide da su totalan promasaj. Mogu se pratiti jako blizu, ali i uz pomoc drs je jako tesko za prestignuti. Osim ako nije stvar u jako novijim gumama ili velikoj razlici u brzini bolida. Trebalo bi iskopati broj prestizanja ove godine i prosle. Mislim da su tu negdje, ako ne i losije.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Posto se medijski rat Tota vs all zahuktava da li smatrate da je Toto toliko zabrinut sa zdravlje vozaca ili veci udio, onako u postocima, ima ona druga, vec dobro poznata, politicka strana Wolffa u ovom pohodu…
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Suvremeni direktori utrka opterećeni su sa sigurnošću te olako uvode Safety car u utrku. Možemo li uskoro vidjeti obaranje rekorda po broju krugova iza sigurnosnog vozila u jednoj utrci ( važeći rekord je 29 krugova na kišnoj Kanadi (2011) i Brazilu (2016)?
Inače pohvala za cijelu ekipu u studiju: atmosfera je opipljivo opuštenija, no što je bila na početku sezone.
0
0