Izdvojeno

Tribina: F1puls podcast #12

Piše: Pulsmedia portal

Prije 9 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Danas odmah nakon završetka utrke na rasporedu je novi F1puls podcast, i to uživo s publikom u SofaBaru. Svoje komentare i prijedloge možete uputiti u live chat na videu ili u komentarima ispod ovog članka, kao i ispod članka s objavom rezultata utrke.

Pogledaj na Youtubeu

Komentiraj

9 komentara

  1. Jesu li se direktni momčadski dvoboji na stazi smirili? Uzmimo za primjer red bull i mclaren iz Bakua, odnsono ono što se moglo ćuti na radiju? Je li to zbog toga što se momčadi boje ograničenog budžeta ili postoji nekakav drugi razlog?


    0

    0
  2. Vaš komentar na izmjene pravilnika? Kakve ce biti dugogorcne posljedice i jel to postavlja na neki način presedan da pod izlikom sigurnosti netko tjera vodu na svoj mlin?



    2

    1
  3. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    Pitanje za Vetmu: Je li Alonso u Bakuu namjerno izazvao žutu zastavu u Q1 i na taj način pokušao onemogučiti ostale da ga potencijalno izbace iz kvalifikacija? Također, imate li ideje kako da se takvi potezi onemoguće bez da se u potpunosti mijenja format kvalifikcija?



    1

    0
  4. Koje su po vama najbolje kvalifikacije koje ste gledali,a koja je najbolja trka(od kako pratite F1)?



    2

    0
  5. Vozač dana!

    Latiffi.

    Cijeli svijet će glasovati za njega. 😁


    0

    1
  6. Mozemo li nakon ovoliko utrka komentirati nova pravila/bolide da su totalan promasaj. Mogu se pratiti jako blizu, ali i uz pomoc drs je jako tesko za prestignuti. Osim ako nije stvar u jako novijim gumama ili velikoj razlici u brzini bolida. Trebalo bi iskopati broj prestizanja ove godine i prosle. Mislim da su tu negdje, ako ne i losije.



    2

    1
  7. Posto se medijski rat Tota vs all zahuktava da li smatrate da je Toto toliko zabrinut sa zdravlje vozaca ili veci udio, onako u postocima, ima ona druga, vec dobro poznata, politicka strana Wolffa u ovom pohodu…



    1

    2
  8. Suvremeni direktori utrka opterećeni su sa sigurnošću te olako uvode Safety car u utrku. Možemo li uskoro vidjeti obaranje rekorda po broju krugova iza sigurnosnog vozila u jednoj utrci ( važeći rekord je 29 krugova na kišnoj Kanadi (2011) i Brazilu (2016)?

    Inače pohvala za cijelu ekipu u studiju: atmosfera je opipljivo opuštenija, no što je bila na početku sezone.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni