Izdvojeno

Russell: Ne žalim za time što sam pokušao na gumama za suho

Piše: Marko Litvić

Prije 9 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Mercedesov George Russell bio je jedini vozač koji je u nekom trenutku za vrijeme jučerašnjih kvalifikacija odlučio voziti na gumama za suho. Na kraju prve kvalifikacijske runde kiša je prestala, ali je bilo pitanje hoće li se staza dovoljno osušiti.

Svi ostali su vozili na gumama za laganu kišu, a za svoj zadnji pokušaj mladi je Britanac odlučio riskirati sve. Kockanje nije upalilo jer je već u drugom zavoju završio u zidu. Kako više nije bilo vremena za odvoziti još brzih krugova, utrku će započeti sa osme pozicije.

Nakon kvalifikacija rekao je da je vidio kako se stvara suha linija na stazi i kako mu je to bio znak za prelazak na gume za suho.

„Bolid je bio jako dobar danas, vidio sam kako se stvara suha linija ali je samo jedan zavoj dovoljan kako bi vam sve palo u vodu. Za mene je to bio već prvi zavoj. Prošle godine u Sočiju sam bio jedan od trojice koji su prešli na gume za suho u sličnim uvjetima. Tada sam se kvalificirao treći vozeći za Williams. Pa da, visoki ulozi mogu donijeti velike nagrade, što se nama danas nije dogodilo, no utrka je sutra.“

„Pomislio sam za vrijeme prvoga kruga kako bi moj brzi krug mogao biti onaj pravi, ali nije sve tako crno na bijelo. No kao što sam rekao, drago mi je što sam pokušao. Kad se sve zbroji i oduzme, startam osmi, što nije kraj svijeta.“

Na kraju mu je postavljeno pitanje žali li za time što je riskirao, jer je bilo dovoljno vremena za otići u garažu i prelazak na gume za laganu kišu, te za odvoziti krug koji bi mu vjerojatno donio treću ili četvrtu startnu poziciju. Russell je na to odgovorio kako mu ni najmanje nije žao.

„Ne, ne, nimalo. Iskreno, više bih žalio za time da sam se kvalificirao treći ili četvrti, a da nisam pokušao doći na najbolju startnu poziciju. Takav je ovo sport.“

„Prva polovica staze je bila u potpunosti suha, na trećoj četvrtini se jasno mogla vidjeti suha linija. Ali onda zadnji dio staze i prvi i drugi zavoj… Kao što sam rekao, jedan zavoj je dovoljan za upropastiti sve. No dobro, sve u svemu, sutra se borimo za više i imamo dovoljno brzine za izboriti dobar rezultat.“

George Russell

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    Orao Prikaži

    Ne, ne, nimalo. Iskreno, više bih žalio za time da sam se kvalificirao treći ili četvrti, a da nisam pokušao doći na najbolju startnu poziciju.

    Bravo to se cijeni, volim vozače koji teže biti prvi, a ne da se zadovoljava s trećim mjestom.



    13

    1
    • Da ziher…Da je izaso na intericama i bio treci, bio bi sretan kao malo dijete…Nikome ne bi palo na pamet spominjat ikakav zlazak na softu nego bi mu cestitali na trecem mjestu.. Proba je ic na PP, falio i sad prica bajke… Inace kapa dolje sto je isa probat, moga je dobit dosta a izgubit jako malo… Lajkam taj dio Russella…



      4

      3
    • Ja bi rekao da je pokazao elementarno nerazumijevanje svoje struke.



      12

      1
      • Da, biranim riječima isto je rekao i Jenson Button jučer. Prema riječima britanskog prvaka iz 2009. u zavojima gdje ima više vode, na gumama za suho, gube se sekunde, a na ravnim dijelovima dobitak se mjeri u dijelovima sekunde. Pored toga Button je poentirao da se u zadnjem trenutku ne izlazi sa gumama za suho, kada možete dosta izgubiti, nego sa dovoljno vrijeme da se napravi više krugova kako bi se staza ispitala i zagrijale grume.



        14

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni