Izdvojeno

Alonso najbrži na kišnom trećem treningu u Kanadi

Piše: Lovro Andraka

Prije 9 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Fernando Alonso postavio je najbrže vrijeme trećeg slobodnog treninga za Veliku nagradu Kanade u Montrealu koji se vozio po kišnim uvjetima. Samo 53 tisućinke sporiji bio je Pierre Gasly koji se ubacio na drugo mjesto u posljednjim trenucima treninga, dok je 55 tisućinki kasnio Sebastian Vettel s kojim se Alonso ranije izmjenjivao na vrhu.

Mnogi vozači odlučili su “potegnuti” tek na samom kraju treninga pa su mnogi svoja najbolja vremena postavili po isteku vremena. Tako je Esteban Ocon zamalo oduzeo prvo mjesto svom timskog kolegi – imao je najbrži prvi sektor, no do kraja kruga je skupio zaostatak od desetinke i pol.

McLareni su se također tek na kraju probili do svojih završnih pozicija pa je tako Daniel Ricciardo bio peti, a Lando Norris šesti. Sedmi je bio George Russell kao najbrži od vozača koji nisu postavili vrijeme na intermedijima, već na full wet gumama. Ista priča vrijedila je i za Red Bullove koji nisu uopće postavili konkurentna vremena na full wetu, no na kraju su stigli do osmog i devetog mjesta, s Perezom ispred Verstappena koji se nešto više od dvije minute prije kraja izvrtio u travu u drugom zavoju.

Najbržih deset zaključio je Carlos Sainz koji je u prvoj polovici treninga bio na samom vrhu, a njegov timski kolega Charles Leclerc koji zbog kazne u utrku svakako starta sa začelja odvozio je samo pet krugova bez postavljanja vremena.

Unatoč nezgodnim uvjetima, nije bilo većih incidenata – samo niz izlijetanja i kraćenja staze. Najbliže velikom incidentu bio je upravo Verstappen, a na istom mjestu izletio je i Kevin Magnussen četiri minute prije njega, doduše, na drukčiji način. Danac je skratio prvi zavoj, no nije se uspio zaustaviti prije trave pored drugog zavoja. Obojica su se zaustavila prije ograde i unatraške su se vratili na stazu.

Kvalifikacije su na rasporedu u 22 sata, a izgledno je da će i one biti vožene u ovakvim uvjetima.

Rezultati

VozačMomčadZaostatakGumeKrugovi
1Fernando AlonsoALPINE RENAULT1:33.836I15
2Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+0.053sI18
3Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+0.055sI18
4Esteban OconALPINE RENAULT+0.167sI16
5Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+0.274sI14
6Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+0.412sI13
7George RussellMERCEDES+0.423sW11
8Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+0.662sI10
9Max VerstappenRED BULL RACING RBPT+0.780sI10
10Carlos SainzFERRARI+0.942sI18
11Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+1.180sI15
12Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+1.377sI15
13Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.695sW23
14Kevin MagnussenHAAS FERRARI+1.807sW17
15Lewis HamiltonMERCEDES+1.856sW12
16Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+1.925sI17
17Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+2.425sW27
18Mick SchumacherHAAS FERRARI+3.552sW18
19Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+4.558sW11
20Charles LeclercFERRARI5

Komentiraj

10 komentara

  1. Držim fige za mokre kvalifikacije 🤞🏻



    7

    0
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Kao da gledam 2012 kad vidim ova 2 penzionera kako se izmjenjuju na vrhu. Top



    26

    0
  3. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Ne bih imao ništa protiv da ovakav poredak bude na startu!



    16

    0
  4. Aston Martin
    Loki Prikaži

    Hoce li bit kisa na kvalifikacijama?



    4

    0
  5. Jel moguć Regen za kvale?



    3

    0
  6. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Jedino kisa moze napravit zanimljive kvale jer Leca nema



    4

    0
  7. Hoce bit kakvih upozorenja za Maxa i KMaga ? 🤔



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni