Prvi slobodni trening u Kanadi već je u prvim sekundama donio puno akcije na stazi. Nebo je bilo prošarano oblacima i svi su htjeli odraditi što je moguće više posla prije nego se kiša vrati i poremeti testne programe i opere stazu.
Prije treninga je potvrđeno da će Yuki Tsunoda dobiti kaznu na startnom poretku jer je u njegov AlphaTauri ugrađen novi motor. Što se tiče Charlesa Leclerca – Ferrari još uvijek razmišlja o svim opcijama pa nije poznato hoće li uzeti novi turbopunjač i zaraditi kaznu.
Prvi incident izazvao je Esteban Ocon koji je ostao bez prednje desne kočnice iz koje se pušio bijeli dim. Srećom, zadržao je bolid dalje od barijera i vratio se u boks. Alpine je odradio posao i za dvadeset minuta se vratio na stazu.
Jedini vozač koji je udario u zid bio je Yuki Tsunoda. Nije oštetio bolid, ali ga je ekipa svejedno pozvala i garažu na provjeru situacije.
Vidljiv napredak pokazao je Aston Martin koji očigledno polako shvaća kako posložiti bolid kojeg su napravili. Lance Stroll skoro je cijeli trening proveo unutar top 10, kao i Sebastian Vettel. Također, dobru formu iz Azerbajdžana nastavio je i Alpine, pogotovo s Fernandom Alonsom koji je u posljednjoj trećini treninga oduševio krugom na medium gumama. Španjolac je napravio treće najbolje vrijeme, nešto manje od četiri desetinke sporije od Verstappena koji je svoje vrijeme odradio na softu. Radi li se o neobičnoj brzini Alpinea, o boljim performansama srednje tvrdih guma ili o krugu s par kapljica goriva – vidjet ćemo tijekom nastavka vikenda.
Carlos Sainz bio je drugi, dvije i pol desetinke iza Verstappena, a Sergio Perez četvrti, skoro pola sekunde iza svog timskog kolege.
Drugi slobodni trening vozi se večeras u 23 sata po hrvatskom vremenu.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:15.158 | 26 | |
2 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:15.404 | 0.246 | 33 |
3 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:15.531 | 0.373 | 30 |
4 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:15.619 | 0.461 | 31 |
5 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:15.666 | 0.508 | 29 |
6 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:15.822 | 0.664 | 28 |
7 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:15.877 | 0.719 | 31 |
8 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:15.877 | 0.719 | 26 |
9 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:16.041 | 0.883 | 32 |
10 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:16.083 | 0.925 | 28 |
11 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:16.165 | 1.007 | 28 |
12 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:16.211 | 1.053 | 17 |
13 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:16.308 | 1.150 | 28 |
14 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:16.322 | 1.164 | 32 |
15 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:16.421 | 1.263 | 25 |
16 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:16.426 | 1.268 | 27 |
17 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:17.152 | 1.994 | 29 |
18 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:17.223 | 2.065 | 24 |
19 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:17.241 | 2.083 | 32 |
20 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:17.555 | 2.397 | 30 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Su vozili po novim pravilima?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pojma nemam, ali Sainz je skakao na pravcu kao da jaše na kozi…
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovu utrku nova pravila nisu na snazi, vec od naredne https://the-race.com/formula-1/fias-new-f1-bouncing-limit-wont-apply-at-canadian-gp/
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ionako su rekli da će primjenjivati te mjere od trećeg treninga. Ali izgleda da će ipak odgoditi, kao što sam i pretpostavio…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso na drogama…
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Briatore stroj za maglu….
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako je i Haas postavljao konkurentna vremena na predsezonskim testiranjima
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nece biti primene pravila na ovom vikenudu vec od sledeceg trkackog vikenda.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne, počinje od ovog vikenda.. Ali će nakon prvog i drugog treninga FIA odraditi svoja “mjerenja” pa će na temelju toga odrediti tko će morati podignuti zadnji kraj za 10 milimetara..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo prenosim sta su rekli komentatori da ce ovaj vikend skupljati podatke a od sledeceg primeniti pravila tako su rekli.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Obožavam kad Alpine malo nahrani Alonsov ego ovako na treningu.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U zadnjih 20 godina od svih vozaca samo se spominjao njegov ego… Bas kao što pratim danas na treningu kako komentatori govore Horneru da pusti 2 vozača da se bore, a do jucer smo gledali Valterija u ulozi potrčka.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gle, da se ne radi o publicity stuntu onda bi Ocon bio koju desetinku iza, ali cijelu sekundu iza :D samo oni iz centra Hlebina su u stanju povjerovati da se radi o bilo čemu drugome osim o privlačenju pažnje i hranjenju uvijek gladnog ega. A vidim na drugom treningu i AM je pribjegao istom triku za domaću trku…. Možete se kladiti da u kvalifikacijma nikaj od toga tempa ne budete vidjeli.
0
1