Izdvojeno

Verstappen najbrži na otvaranju vikenda u Kanadi, Alonso na mediumu kasni samo 4 desetinke

Piše: Ante Vetma

Prije 9 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prvi slobodni trening u Kanadi već je u prvim sekundama donio puno akcije na stazi. Nebo je bilo prošarano oblacima i svi su htjeli odraditi što je moguće više posla prije nego se kiša vrati i poremeti testne programe i opere stazu.

Prije treninga je potvrđeno da će Yuki Tsunoda dobiti kaznu na startnom poretku jer je u njegov AlphaTauri ugrađen novi motor. Što se tiče Charlesa Leclerca – Ferrari još uvijek razmišlja o svim opcijama pa nije poznato hoće li uzeti novi turbopunjač i zaraditi kaznu.

Prvi incident izazvao je Esteban Ocon koji je ostao bez prednje desne kočnice iz koje se pušio bijeli dim. Srećom, zadržao je bolid dalje od barijera i vratio se u boks. Alpine je odradio posao i za dvadeset minuta se vratio na stazu.

Jedini vozač koji je udario u zid bio je Yuki Tsunoda. Nije oštetio bolid, ali ga je ekipa svejedno pozvala i garažu na provjeru situacije.

Vidljiv napredak pokazao je Aston Martin koji očigledno polako shvaća kako posložiti bolid kojeg su napravili. Lance Stroll skoro je cijeli trening proveo unutar top 10, kao i Sebastian Vettel. Također, dobru formu iz Azerbajdžana nastavio je i Alpine, pogotovo s Fernandom Alonsom koji je u posljednjoj trećini treninga oduševio krugom na medium gumama. Španjolac je napravio treće najbolje vrijeme, nešto manje od četiri desetinke sporije od Verstappena koji je svoje vrijeme odradio na softu. Radi li se o neobičnoj brzini Alpinea, o boljim performansama srednje tvrdih guma ili o krugu s par kapljica goriva – vidjet ćemo tijekom nastavka vikenda.

Carlos Sainz bio je drugi, dvije i pol desetinke iza Verstappena, a Sergio Perez četvrti, skoro pola sekunde iza svog timskog kolege.

Drugi slobodni trening vozi se večeras u 23 sata po hrvatskom vremenu.

Rezultati

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
11M.VERSTAPPENRed Bull1:15.15826
255C.SAINZFerrari1:15.4040.24633
314F.ALONSOAlpine1:15.5310.37330
411S.PEREZRed Bull1:15.6190.46131
516C.LECLERCFerrari1:15.6660.50829
663G.RUSSELLMercedes1:15.8220.66428
718L.STROLLAston Martin1:15.8770.71931
844L.HAMILTONMercedes1:15.8770.71926
95S.VETTELAston Martin1:16.0410.88332
103D.RICCIARDOMcLaren1:16.0830.92528
1110P.GASLYAlphaTauri1:16.1651.00728
124L.NORRISMcLaren1:16.2111.05317
1323A.ALBONWilliams1:16.3081.15028
1422Y.TSUNODAAlphaTauri1:16.3221.16432
1531E.OCONAlpine1:16.4211.26325
1677V.BOTTASAlfa Romeo1:16.4261.26827
1724G.ZHOUAlfa Romeo1:17.1521.99429
1847M.SCHUMACHERHaas1:17.2232.06524
196N.LATIFIWilliams1:17.2412.08332
2020K.MAGNUSSENHaas1:17.5552.39730

Komentiraj

13 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Su vozili po novim pravilima?



    1

    0
  2. Aston Martin
    Loki Prikaži

    Alonso na drogama…



    14

    0
  3. Nece biti primene pravila na ovom vikenudu vec od sledeceg trkackog vikenda.



    3

    0
  4. Obožavam kad Alpine malo nahrani Alonsov ego ovako na treningu.



    4

    2
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      U zadnjih 20 godina od svih vozaca samo se spominjao njegov ego… Bas kao što pratim danas na treningu kako komentatori govore Horneru da pusti 2 vozača da se bore, a do jucer smo gledali Valterija u ulozi potrčka.



      11

      0
      • Gle, da se ne radi o publicity stuntu onda bi Ocon bio koju desetinku iza, ali cijelu sekundu iza :D samo oni iz centra Hlebina su u stanju povjerovati da se radi o bilo čemu drugome osim o privlačenju pažnje i hranjenju uvijek gladnog ega. A vidim na drugom treningu i AM je pribjegao istom triku za domaću trku…. Možete se kladiti da u kvalifikacijma nikaj od toga tempa ne budete vidjeli.


        0

        1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni