Latifi: Znam da ću voziti do kraja godine

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 2 godina 2 min 10 komentara

Nicholas Latifi osvrnuo se na glasine prema kojima bi ga Oscar Piastri zamijenio u Williamsu nakon Velike nagrade Kanade i jasno ih opovrgnuo, no priznao je da osjeća pritisak oko mjesta za iduću sezonu.

26-godišnji Kanađanin vozi svoju treću sezonu u F1, a dosad nije impresionirao rezultatima – George Russell bio je uvjerljivo bolji od njega u istom bolidu tijekom proteklih dviju sezona, a ni protiv novog timskog kolege koji se vratio nakon godinu dana izbivanja iz sporta, Alexa Albona, Latifi ne izgleda ništa bolje. Pojavile su se glasine kako bi mu domaća utrka u Montrealu mogla biti posljednja, nakon čega bi njegovo mjesto preuzeo Alpineov rezervni vozač i aktualni F2 prvak Oscar Piastri, no Latifi je to demantirao:

“Znam da ću voziti do kraja godine, stoga nemam puno komentara na to”, izjavio je Kanađanin za The Race.

Međutim, njegovo mjesto za iduću godinu nije sigurno – na VN Velike Britanije možda neće ostati bez mjesta, no očekuje se da bi tada trebalo biti objavljeno da će 2023. u Williams stići Piastri. Australac ima ugovor s Alpineom za iduću sezonu, no navodno postoji klauzula prema kojoj se on poništava ako mu do kraja lipnja ne osiguraju trkaće mjesto, zbog čega bi objava trebala stići u Silverstoneu.

“Definitivno osjećam da sam pod pritiskom, tako je svakom vozaču koji nema ugovor za sljedeću godinu”, rekao je Latifi.

“Pritisak uvijek postoji, bez obzira na to imate li sjajne performanse ili ste tu gdje sam ja, očito ne tamo gdje bih htio biti.”

“Znam da se moram poboljšati, želim se poboljšati, nisam zadovoljan s trenutnom situacijom i zato se trudim da napravim pomak ka poboljšanju.”

Latifi je trenutno posljednji u poretku vozaču, bez ijednog boda, a takav skor imaju još samo Mick Schumacher i Nico Hülkenberg koji je mijenjao Sebastiana Vettela u Aston Martinu na prvim dvjema utrkama.


Odgovor

10 komentara

  1. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Blago nama sa tom informacijom…



    9
    9

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Latifi imaš jake financijske argumente za ovu svoju izjavu, ali u F1 je sve moguće, tj. svi ugovori su raskidivi.
    Tako da, ne budi tako siguran, Latifi.

    Ako je tko siguran u F1, onda je to tvoj jaran-sunarodnjak Lance Stroll.
    On je više nego financijski potkovan; tata mu je (su)vlasnik momčadi.



    6
    6

    0
  3. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Sudar prosle godine u zadnjoj utrci je bila slucajnost, manje vise moze se svakom dogoditi.. Ali, kad sam vidio u Monte Carlu kako se, iako vec tad kasni za krug, svjesno pozicionira (kao da je par sekundi razmisljao hoce li ili ne) ispred Sainza koji upravo izlazi iz boxa, ne mogu ga ocima vidit.

    Norris prosle godine u par navrata kad je bio 3., 4.. 5. uopce nije htio se boriti s RB ili Mercedesima jer to nisu bile njegove borbe i vozio je svoju utrku, a za sta se ovaj borio i ciju je utrku vozio trudeci se ostati skoro 3/4 kruga ispred Sainza..



    14
    14

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Azavi Donator Prikaži

      slazem se s tobob, samo bih kratko prokomentirao ovo za Norrisa…. Uzasno brz vozac, ali mu zbilja zamjeram taj nedostatak borbe kad je bio ispred brzih bolida, mozda jesi sporiji ali mozda se uspijes obraniti… kog boli briga za to sto ces bit 5. To ne rade pobjednici.



      11
      8

      3
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Mozda nekad ako i tad…
        Danas se biraju bitke u svrhu dobivanja rata, sasvim opravdano..



        9
        9

        0
      • avalon Prikaži

        Azavi … ” … ali mu zbilja zamjeram taj nedostatak borbe kad je bio ispred brzih bolida, mozda jesi sporiji ali mozda se uspijes obraniti” a kakva je korist borit se protiv sa McL protiv superiornijih MB ili RB naročito ako je staza “brza” ? jer na “uličnim” stazama tipa MC , singapura ( ne i bakua) se i u sporijem bolidu vozač kalibra LN može obranit ali inače to branjenje je uzaludan trud , “uništavanje” guma jer je samo pitanje trenutka kad će konkurentniji vozač/bolid prestić “branitelja” . zar nismo više puta gledali kako izljeće van staze u želji da se obrani ? i šta time dobije osim eventualnog oštećenja bolida/gume ako su pasive “visoke” , “zakopavanja” u šljunak ako su šljunčane površine izljetanja , a možda i gubitka nekoliko pozicija ako su drugi iza njega blizu . obrana može potrajati poneki krug , konačnica se zna . rijetki su “petci” da neko ka alonso “drži” LH 17 krugova iza sebe , uspješno se brani zahvaljujući svom iskustvu , vještini i konfiguraciji hungaroringa . inteligentan vozač zna da ne treba ulazit zbog npr ega , dokazivanja u bitku koju će ionako izgubit , a lando mi izgleda ka pametan momak/vozač . “silovanje” nekad vodi u gubitak . nije ista situacija a, nije bilo obrane nego napada u imoli , bilo je “silovanja” situacije kad je CL umisto da do kraja drži P 3 želija više i završija na P 6. , a možda je moga sačekat , “snimat” pereza i odabrat bolju priliku za napad jer do kraja je preostalo 11 krugova no na žalost bija je nestrpljiv . a možda bi i sergio napravija grešku kod pokušaja da se obrani ….



        1
        1

        0
  4. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Treba formuli vozaca ljatifovog kalibra, treba biti spospoban understeerati na najsporijem zavoju u formuli 1 tijekom formacijskog kruga



    12
    12

    0
  5. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Šteta da na začelju nemamo talentirane i brze mlade nade koji tu i tamo iznenade kao što je bio Vettel u TR, Bianchi u Marusiji…
    Ovo s Lattifijem, Strollom, Giovanotzziem (kako li se piše) dok je bio, stvarno nema smisla…



    4
    4

    0
  6. 4G63T Prikaži

    GR je i sada brzi od kolege. da li to znaci da su GR-ovi sadasnji i bivsi kolega na istom nivou? hmm



    2
    1

    1
  7. Lotus
    zion11 Prikaži

    joj kad ode jedva čekam onaj video “top10 moments of Nicholas Latifi brilliance” ali sa svim njegovim nezgodama i ostalim lošim manevrima, brilliance = ignorance?


    0
    -1

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.