Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Binotto: Nisam iznenađen, nego zabrinut i razočaran

Luka Softić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Binotto: Nisam iznenađen, nego zabrinut i razočaran

Luka Softić

Nakon obećavajućeg početka sezone, Ferrari se vratio svojoj tradicionalnoj kulturi visokih očekivanja i dubokih razočarenja. Dojam kojeg smo stekli odličnim predstavama Ferrarija u Bahrainu i Australiji te konkurentnim izvedbama u Saudijskoj Arabiji i Miamiju, a koji je bio dodatno potcrtan Red Bullovim problemima s pouzdanošću, bio je da su u Maranellu konačno pronašli recept za vraćanje titule najbržih u Italiju. Mattia Binotto je djelovao veoma suzdržano u medijima, s prikrivenim samopouzdanjem, bolid je instantno funkcionirao, Leclerc je izliječio svoje oscilacije iz prošlih sezona, a momčad kao cjelina se doimala kao da zna što radi.

Prvu pukotinu u Ferrarijevoj sezoni otkrio je Leclerc koji je u Imoli prokockao podij neprisiljenim izlijetanjem. Nakon solidne utrke u Miamiju, Leclercova greška u Imoli se činila kao minimalna smetnja na putu do osvajanja prvenstva. Ferrari je planirano donio nadogradnje u Barcelonu, i Leclerc je nakon Verstappenove nekarakteristične greške jurio prema sigurnoj pobjedi. Kvar na Leclercovu motoru poklonio je Red Bullu 1-2, budući da indisponirani Sainz nakon još jedne vozačke greške nije bio u konkurenciji za vrh. Osim problema s pouzdanošću i greškama vozača, u Monaku smo vidjeli i lošu koordinaciju Ferrarijevog strateškog odjela koja je Leclercov pole position pretvorila u – po vožnji nezasluženo – četvrto mjesto.

Nastavak Ferrarijevih tegoba vidjeli smo i ovog vikenda u Azerbajdžanu. Od šest bolida s Ferrarijevim motorom, čak četiri je moralo odustati. Leclercov pole position, dobra vožnja, a u retrospektivi i dobra odluka pitwalla za prelazak na hard gume tijekom VSC-a u 10. krugu, su još jednom pretvoreni u veliku tragediju za Tifose – i Leclerc i Sainz su zbog kvara morali odustati.

Ferrari, kao i u Barceloni, opet može izvući pozitivne stvari iz vikenda, i smireno odrađivati PR, ali ponovni izostanak rezultata, treći vikend zaredom, od kojih su barem dvije od tri utrke trebale biti sigurne pobjede za Leclerca, dok je treća bila izgledna, je već dovoljno opravdanje za paniku u redovima crvenih.

“Nisam iznenađen, zabrinut sam i nekako razočaran, jer mislim da je ovo nešto što treba popraviti, a mi to još nismo učinili.”

“Ne mogu kriviti momčad jer znam kakav trud su uložili da podignu naše performanse u odnosu na prošle sezone. To je dugo putovanje.”

“Nismo postali entuzijastični nakon početka sezone, i nismo još rekli svoju zadnju riječ ove sezone. Kao što rekoh, na putovanju smo, i moramo napraviti još jedan korak naprijed. Kao momčad bitno je da ostanemo ujedinjeni i da naporno radimo. Dosad smo napravili solidan posao. Znamo da posao nije dovršen, ali odradit ćemo ga.”

“Nisam siguran što je pošlo po zlu, analizirat ćemo to. Carlos je imao problema s hidraulikom, a Charlesov problem je sigurno vezan uz motor. Je li taj problem nešto što smo imali i prije? Mislim da nije.”

“Vidjet ćemo i što je bilo s momčadima koje kupuju motor. Gledajući samo telemetriju, ne možemo znati uzrok i rješenje. Komponente će biti prevezene u Maranello i kao i inače, rastavit ćemo ih i pokušati utvrditi i popraviti kvar čim prije.”

“Koliko znam, Zhouov kvar nije povezan s dijelovima koje dobavlja Ferrari, vezan je uz njihovu momčad. Magnussenov kvar ćemo morati razjasniti.”

Binotto kaže da ne gleda poredak u prvenstvu i razlike u bodovima:

“Iskreno, ne gledam to [tablicu]. Fokusirani smo na sebe, da izvučemo što je više moguće iz svakog vikenda. Pokušavamo se poboljšati.”

“Znam da imamo zaostatak za vrhom. Imali smo dosta problema zadnjih par utrka. Skoncentrirani smo samo na to da budemo bolji iz utrke u utrku. Tek na kraju sezone ćemo zbrojiti bodove i vidjeti gdje smo.”

“Moja jedina briga je otkriti što moramo popraviti da budemo dobri u svim smjerovima, za svih 360 stupnjeva. Danas je Ferrari imao problema s pouzdanošću. Charlesov start nije bio idealan. Momčad je imala i poteškoća s pit stopom, a na zadnjoj utrci smo isto imali različite probleme. Imamo još puno toga za popraviti, uopće ne gledajući ostale momčadi.”

Mattia Binotto

Zadnji donatori:
zekohonda
zekohonda
Vordas
Sluno13
limitmaker1

Pretplatnici:
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10137 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Luka Softić
Pulsmedia autor
77 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

42 komentara

  1. Renault zd1400rt Prikaži
    Reakcija "Niki Lauda" za fair-play komentar

    Brutalno je koliko se pljuca po ovoj momčadi po internetu, društvenim medijima i sl.
    Definitivno to nisu zaslužili.
    Napravili su veliki iskorak ove sezone i snažno krenuli na naslove. To treba cijeniti, jer jedan McLaren je napravio u odnosu očekivanog/dobivenog najgori posao na gridu i to im nije prvi put u zadnjih desetak godina. Ostale neću niti spominjati osim Mercedesa kod kojih smo “navikli” na savršenost i konkurentnost.

    RB je imao isto odustajanja u ovoj sezoni kao i Ferrari pa ih se nije niti približno pljucalo ovako.
    Ne treba zaboraviti da su Mercedes i Honda godinama usavršavali motore dok se Ferrari oporavljao od onih svoijh izleta s protočnosti. Normalno je na početku novog pravilnika da se pojave dječje bolesti. Čak su se i RB-u pojavile.

    Ferrarijev zaostatak nije toliko velik koliko je sezona duga. Biti će tu još odustajanja, kiše, SC-a, Latifija i sl.

    Sve je ovo škola i nadam se da će nešto naučiti (iako navijam za Maxa i RB)



    27

    4
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      ”RB je imao isto odustajanja u ovoj sezoni kao i Ferrari pa ih se nije niti približno pljucalo ovako.”
      -kako si došao do ovog ‘podatka’?



      5

      1
    • Honda dzeno Prikaži

      Sa svime se slažem osim ovo da je Honda usavršavala godinama.Kako su usavršavali kad su sa Mclarenom imali debakl ti motori su bili sve samo ne motori, nažalost.Tek od 2018 kreće njihov pravi razvoj a plus su još su krenuli 2015.

      Izgleda da slabo ko na ovom portalu cijeni kakav ogroman iskorak je napravila Honda(pritom ne mislim konektno na tebe),al hajd valjda će nakon nekoliko godina da shvate .

      A Mercedes je 2014 je napravio zvijer od motora pa je samo svake godine usavršavao motor.



      9

      0
      • Renault zd1400rt Prikaži

        Mislio sam na period s Red Bullom. To što ih je RB uzeo kada nitko nije htio i što su zajednički postigli mi je fenomenalna stvar i nekoliko puta sam to isticao.
        Baš u tom periodu, Ferrari je s motorom morao korak unatrag, a RB i Honda su išli prema gore.



        13

        0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Nema niti jedne momčadi u F1 od koje se očekuje koliko se očekuje od Ferrarija. A to kreće od vrtića. Svaki klinac gleda sportske automobile i sanjari o Ferrariju jer su oni lijepi, moćni i tata im je rekao da su to najbolji auti na svijetu… Osim toga zna se koje su boje…. kad vidiš crveni bolid makar gledao svakih 8 godina 2 utrke F1, odmah znaš da je Ferrari. Ostala šarena čuda moraš odgonetavati i čitati kaj piše… Ferrari je crveni i sve je jasno. Ferrari je talijanski, tamo nema sivo, to je mediteran ili si luzer ili si genije (vidi pod Goran Ivanišević). Za McLaren bi bio uspjeh biti 3. u prvenstvu, za Ferrari je sve manje od barem jednog prvenstva neuspjeh, a ako nisu oba, to je već razlog za kritike…. RB je svih ovih godina Mercedesove ere bio 3., pred kraj 2. pa nije bilo apatije i pozivanja na smjenu Hornera nego su dapače druge momčadi nastojale preoteti Neweya…. U Ferrariju ako prođe koja godina bez naslova odmah se smjenjuju šefovi momčadi. Neki dobiju 5 godina priliku (po meni pogrešni), a neki niti toliko. S druge strane od kako je Marchione umro, potpuno su zanemarili politiku, pa im Toto Wolff vrti FIAu oko malog prsta. Što se i sada vidi. A sad se i Horner pokušava ubaciti u to društvo.

      Stari frend Briatore organizira “večeru” na svojoj jahti za Hornera, Mafeia, Domenicalija i ben Sulayema. Zašto? Pa zato da se RB malo uguzi establishmentu, da im Flavio proba prodati ideju da još jednog starog frenda zaposle u RBu. A gdje je Binotto, sjedi na svojem pitwallu i čudi se….



      35

      1
      • Renault zd1400rt Prikaži

        Dobar komentar. 👍
        Ja ću im dati vremena do kraja sezone pa ću onda pljucati. :D



        8

        0
      • Zadnji naslov je bio 2007. tako da se par godina malo rasteglo.
        A i to je bilo dosta s(p)retno osvojeno (hvala FA i LH)

        Ferrari si može dopustiti da je “prepoznatljivo crven” jer svake godine od maFIA-e dobije 60 milja novaca na temelju tradicije tako da ne mora davati guze sponzorima koliko ostale momčadi moraju.

        I usprkos tome (ili možda baš zato) što se moraju manje mučiti da bi složili budžet, ponekad izgleda da se novci troše na lake žene i teške droge (ili obrnuto, zavisi o osobnim preferencijama)



        1

        0
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Zadnji naslov je osvojen 2008. – konstruktorski. I da rasteglo se jer su pogrešni dobivali priliku biti šefovi momčadi. I ovaj trenutni je greška, ali to je jedna druga tužna priča.

          Ne bi rekao da su ti baš jasne financije u F1. Ferrari nikad nije imao problema sa sponzorima. Dapače, do prošle godine je imao najvećeg sponzora ikad u F1 – Phillip Morris, svake godine 100 milijuna dolara i tako jedno 25 godina i dobivali su vrh poklopca motora za te novce. To je uvijek bilo dosta da pokrije plaće vozača, čak i u periodima kad su imali dva svjetska prvaka na plaći. Štos je u tome da kad kao brand vrijediš onda ne moraš cijeli bolid obojiti u rozu da bi ti netko platio sponzorstvo. E, a zašto vrijediš kao brend? To je image stvoren izvan F1 i djelomično uz pomoć F1, ali nema baš nikakve veze sa novcima od FIA. Prije bi se reklo obrnuto, Ferrari dobiva te novce jer je njegovo sudjelovanje procijenjeno kao posebno vrijedno za ugled F1.

          BTW nije Ferrari jedini koji dobiva mito od FOMa – tu su još RB, McLaren, Mercedes i Williams. Otprilike upola manji ali nitko od njih nije tu od postanka svijeta kao Ferrari. Renault nije u toj grupi jer nisu bili u F1 kad se o tome pregovaralo.



          6

          0
    • Toto Wolff KaTomoF1 Prikaži

      neznam, večina navijača ferarija je cinično i sarkastično na situaciju, ne vidim neko pljucanje. Preosobno shvačate stvari, ne potrebno.


      0

      1
    • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

      Zadnji šampion se je desio 2007!
      Zadnji konstruktor 2008!

      To je 14-15 godina iscekivanja. Plus nas rekord iznosi 21 godinu, što I nije tako daleko da se nadmasi.

      Svaka godina nam je ista, doslovno preslikana, furiozno se krene u istu, onda se sredina sezone presalta na iduću.

      Da, ove sezone su nas obradovali, pobjeda ima, pole pozicija ko u priči, ali konstante nema. Ferrari kao da je navikao na probleme, jer nikako da vidimo fluidnost tima, vazda nam amplitude talasaju.

      Jeste, ove sezone su krenuli radikalno, bolid je zaista lijep, motor malo slini, imali su fenomenalno otvaranje sezone i kao što rekoh uletise u probleme.

      Ne nervira nas ti problemi, već nonšarlantnost ekipe koja ne zna izaći unjavnost pa reći: tako i tako, ne zamjerite nam – eksperimetisemo, pokušavamo pronaći uspješnu formulu itd. Nervira nas taj proponosni italijanski karakter koji nikada neće priznati grešku i koji samo fura svoj ego-trip.

      We are looking, we are checking… će ih godinama pratiti…

      I druze moj oni su JEBENI FERRARI, za njih nema više vremena i prostora, oni moraju težiti ka tome da budu najbolji. Nije sramota izgubiti prvenstvo prsa u prsa, već je sramota da ti trkači inženjer kaže u box, pa ne treba ići u box, a vozač im pred boxom ili ona famozna ako ostanes na P1, pobijediti ćeš…

      Jednostavno nam je malo puna kapa tog šlamperaja, izbijaju ne samo pobjede iz ruku, već i postolja, pa čak i jebene bodove…

      To je da staviš prst na čelo…



      5

      0
  2. Formula1 Zeko Prikaži

    u petak na treningu je Lec imao problem na trenutak sa motorom. dali su samo prešutno prešli preko toga ili mogli odmah promijeniti motor, ostaje na njima.
    jer dugački pravac sa visokin okretajima, vjerojatno pojačana mapa da se odhrvaju RBR-u na pravcu, doveli izdržljivost motora na rub.



    9

    1
  3. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Mene ovo

    Nisam iznenađen

    iznenađuje. 🤦

    Čuj, nije iznenađen?
    Jbte, kao da je očekivao, pa nije iznenađen.
    Ajd što nas, “stare konje i idiote” koji navijamo za Ferrari, ovakve stvari sve manje iznenađuju, ali njega? 🤔

    Mislim, odradili su odličan posao u pripremi za sezonu, tako je izgledalo na početku.
    Ok, imali su lufta prošle sezone, jer nisu bili u borbi za titulu.
    Naravno, i napredovali su, u prve 3 trke imali su 2 pobjede.
    Izjave su bile odmjerene.

    Stoji da ima još vremena, ali mislim da su RB i Max uhvatili momentum, Ferrariju slijede i prijevremene promjene motora, Karlo se još traži i ne isporučuje ono što isporučuje Checo……, ima još toga.

    Što se tiče ovog o razočarenju, on je “nekako razočaran”, ok, i treba da bude.
    Ja, s obzirom na 3 uzastopna debakla (riječ debaklje underrated) nisam čak ni razočaran, vjerovatno zbog toga što me ovakve situacije sve manje iznenađuju, iz godine u godinu.



    13

    0
  4. Brawn Gp F1 Zagorec Prikaži

    Nadam se da Binotto zna da, tko je na kraju sezone na 1. mjestu, taj je ujedno i (nećete vjerovati) – prvak!!!!!
    😂😂
    Nadam se da, kad na kraju sezone zbroje bodove, neće biti “iznenađeni” shvativši da su – br. 5. ili 6. na toj tablici koju “ne gledaju”!!!!!

    Uglavnom – ISKRENO SE NADAM da su loša sreća i loše odluke (kao i Sainzovi “problemi”) stvar prošlosti za Ferrari. U protivnom, imat ćemo nezanimljivu sezonu u kojoj Red Bull koji lagano “odrađuje” utrku po utrku bez prave konkurencije na putu prema osvajanju prvenstva. Jer, trenutno (barem zasad) – nitko osim Ferraria ne može učiniti sezonu zanimljivom!

    Ajde Ferrari – trgnite se!



    7

    1
  5. Mika Hakkinen slavenko Prikaži

    Pao Neymar u šesnaestercu i sudija sad treba svirati penal, a čeka šta će VAR reći 😂😂😂


    0

    2
  6. Mika Hakkinen slavenko Prikaži

    Ne gledaš u tablicu? Hmm, aj’ gasi internet, motaj kablove, sređuj posao kako spada za iduću godinu, isto to važi i za moj McLaren.



    7

    3
  7. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

    Prvo se koncentrirati, ne davati glupe izjave. Pa ako treba i malo smanjiti motor dok se ne pronađe rješenje.
    3. i 4. mjesto je puno više bodova od 0…
    Ovako postoji ozbiljna mogućnost da nas Merc prestigne.
    A uz to naći jednu ozbiljniju glavešinu za tim, kao što je Helmut Marko u RB-u da zajedno s Binottom može uvesti neki red u tim…
    Ovako polako postaje sramota za jedan Ferrari…



    5

    1
  8. Alfa Romeo Tito Prikaži

    Nista se ne sekirajte otkrio je bambi u cemu je problem , napravili su motor za zimske uvjete a ne za ljetne ….. sad ce utrke prebaciti po zimi … jednostavno :D



    1

    0
  9. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Pa ne cveta cveće i u drugo preduzeće? Ne treba biti “uvređen ni iznenađen” zbog ispadanja oba Ferrarija na jednoj utrci? Duga je sezona.



    5

    0
    • Sebastian Vettel Facooo Prikaži

      Druze ja sam navijac ferrarija ovo stvarno boli ali bopje ove godine ne pouzdani.. Ali brzi nego li one 2 bolne godine kad smo bili konzistentni 5 i 6… Jebes ti konzistentnost ako te zaobilaze kao nama proslih dvije godine za citaf krug… Bolje vako nego da inas slab motor pouzdan a da nemozes vodecima parirat forza ferrari zauvjek



      4

      1
  10. Nećemo valjda gledati 7 godina Maxa nakon 7 godina Hamiltona.



    5

    0
  11. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Čuj ti njega ne gleda on tablicu i bodove.

    Pa za šta se onda natječeš ako ne za bodove možda za expresso kavu? U čemu je onda poanta što se uopće sudjelujete u sportu ako ti tablica i bodovi nsu bitni?

    I ona izjava za BBC kako Ferrari nije u ovoj sezoni sa planom da osvoji prvenstvo nego samo da budu konkurentni i da nije fer prema ekipi da promjene plan samo zato što eto imaju brz bolid.
    Mislim stvarno tako nešto izjaviti i to iz tabora jedne od najtrofejnije ekipe u povjesti F1 je sramota i to iz usta šefa te ekipe govori dovoljno u kakvoj je stanju ekipa.

    Lec je spreman da bude prvak svjeta ali Ferrari nije spreman da ima prvaka svijeta.

    i sa takim gubitničkim mentalitetom koji uvelike prevladava neće oni doći do titule u ovom stoljeću.



    6

    1
    • Sebastian Vettel 5 GP2Engine Prikaži

      Legenda kaže: We are checking.

      I to seže u nedaleku 2017.-u… Gdje je Vettel bio najbolji vozač, ali nepouzdanost u Azijskim utrkama i upitne odluke pit-walla…

      Ferrari je uništio neke vozače… Kao što je preklani Seba, uskoro će prožvakati, progutati i ispljunuti Charlesa. Koliko ih god volim, to su šlampavi talijanski šarlatani.



      10

      2
  12. Meni se samo vrti po glavi ona njegova sa početka sezone, ne trebaju nam nadogradnje. Ako je bila pila naopako ok, ako je stvarno tako to radio onda je konj skupa sa onima koji ga podržavaju. Napravili su dobar posao, no kad si krenuo onako u sezonu, onda trebaš činiti sve da tako i ostane. Kad si na vrhu radiš maximalno da tamo i ostaneš a ne kad se dogodi par pehova i kad te konkurencija prestigne. Da je Mercedes tako pričao nakon 2 3 godine bi završila njihova era. Lani se ne sjećam meh problema na motorima. Ovo je baš zabrinjavajuće i imam dojam da još nemaju pojma što su napravili krivo.



    3

    0
  13. Iskreno, stava sam da bi Ferrari najbolje funkcionirao ukoliko bi prebacili odjel koji se bavi proizvodnjom motora u Graz, gdje je između ostalog i AVL-ov istraživački centar. Apsolutno sam siguran da Mercedes i Red Bull koriste Ilmor/Hondu da zaobiđu FIA-ino ograničenje proračuna i prenose IP na ovaj ili onaj način. Osim toga, Hondina američka podružnica (HPD) kao i Mercedes (kroz opskrbu prema Chevy-u) debljeg su staža u izradi motora koji koriste višepostotnu smjesu etanola kroz raznorazne druge trkaće serije (IndyCar npr.). Zimus je u Ferrariju uloženo puno raspoložive imovine da se nadoknadi zaostatak u performansama motora, a cilindri su posloženi nisko u korist aerodinamike – totalni revamp, no čini se da nisu ispunili sve zahtjeve na polju pouzdanosti radi drugih prioriteta. Mijenjane su legure od kojih se prave komora izgaranja, osovina, klipovi i slični pogonski elementi, ali vrlo je moguće da im malfunkcije na motoru uzrokuje efekt poskakivanja, što je problem najviše aerodinamičke prirode i setupa te u praksi neizvediv na dyno testu. Bitno je naglasiti da je Ferrari jedini tim u Formuli 1 koji je operativno i logistički posve centraliziran i zbog toga vjerojatno najviše pogođen onim što se događa globalno u ekonomiji (inflacija, pad valute, post-covid proizvodnja, manjak materijala/dijelova, rat i sl.), stoga nije čudno da su među glasnijima po pitanju proširenja budžeta. Dojma sam da Ferrari donosi puno manje nadogradnji od ostalih (prije svega Red Bulla) jer ni sami nisu sigurni u čega uložiti resurse. Predstavljaju li na motoru problem dijelovi, spojevi, hlađenje, raspored, ili pak vanjski utjecaji koji se mogu riješiti bez da se dira u motor uopće. Premda je ulaskom u novu tehnološku eru razumljivo da će dolaziti do nepredviđenih situacija, sam Leclerc je spomenuo da je jako čudno što im se iznenada pojavljuju oštećenja na motoru, a stvari su, tvrdi, ako išta još i poboljšali donošenjem PU2. Ljudi često imaju nerealne zahtjeve od ekipa kad se pojavi problem. Vidim da se ovih dana poteže sve više pitanje poskakivanja. Za izraditi jedan veliki mesh model na CDF-u koji će uključiti sve moguće fizikalne fenomene (poskakivanje, potrošnju guma itd.) treba i vremena i financiranja. Sjetimo se da je McLaren na testu u Španjolskoj imao najviše uspjeha u kontroliranju protoka zraka na podnici, a onda kako su počeli donositi poboljšanja u vidu performansi, poskakivanje je počelo stvarati nevolje i morali su backtrackati svoje ideje i postupke. Poskakivanje je zapravo nemoguće u potpunosti eliminirati jer se iznova izmjenom sitnih detalja na bolidu može ponovno vratiti u bilo kojem obliku i zbog toga je bitno naći kompromise. S obzirom na ludu narav ovog prvenstva, Ferrari bi i dalje trebao imati šansu konkurirati za oba naslova jer je bolid nedvojbeno jako dobar, ali da to neće ostvariti uz dvostruka odustajanja i neizbježne penale radi novih komponenti. Downforce staze bi po svemu sudeći trebale i dalje biti njihov bread-&-butter, dok je zaostatak na power stazama uz dobar setup i reakcije s pitwalla, kako smo vidjeli posljednjeg vikenda, uvijek nadoknadiv. Red Bull je, priznajem, jak konkurent što Ferrarijev posao ne čini ništa lakšim.



    4

    0