Izdvojeno

VN Azerbajdžana: Leclercu drugi slobodni trening

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 6 mjeseci, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ferrarijev Charles Leclerc odvozio je najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga u Azerbajdžanu – 1:43.224. Iza leđa smjestio mu se Red Bullov dvojac, Sergio Perez (1:43.472) i Max Verstappen (1:43.580).

U 16 je sati, na suncem obasjanoj, ali i vjetrovitoj stazi u Bakuu, započeo i drugi slobodni trening ovotjedne VN Azerbajdžana.

Prvih dvadeset minuta proteklo je dosta glatko, s istim dvojcem na vrhu kao i na prvog treninga, Leclercom i Perezom. Svi osim McLarena, koji je svoje vozače na stazu poslao s tvrdim gumama, svoja su vremena u prvoj trećini sesije ubilježili na srednjoj komponenti.

Točno na polovici treninga, svoje je vrijeme popravio Max Verstappen, uguravši se između vodećeg dvojca, s tek 30 tisućinki iza Leclerca. No, Leclerc se ubrzo pojavio na mekim gumama i sam sebe ‘ skinuo’ za pola sekunde, a nedugo zatim na drugo se mjesto vratio Perez.

Više od polovice grida bar jednom je završilo u izletnoj zoni, dok su Esteban Ocon i Alexander Albon u jednom trenutku, svaki na svojem dijelu staze, zakačili ogradu. I, dok na Oconovu Alpineu bliski susret s barijerom nije ostavio nikakvu štetu, to se ne može reći i za Albonov Williams, za čije će krpanje ovjesa mehaničari morati izdvojiti ponešto vremena.

Do kraja smo vidjeli Maxa kako za par stotinki popravlja svoje najbolje vrijeme, dok smo posljednje minute prijenosa pratili krugove Charlesa Leclerca i njegov razgovor s inženjerom, baziran oko navodnih problema s motorom.

Prva trojica, dakle, iako u lagano modificiranom redoslijedu, identična kao i na prvom treningu – prvi Leclerc, drugi Perez, treći Max. Korak iza njih završio je Fernando Alonso, koji je petom mjestu s prvog treninga pridodao četvrto s drugog, pritom odvozivši i najbrži treći sektor.

Peti je, s nešto više od sekunde zaostatka za vodećim, završio Carlos Sainz, ali treba napomenuti kako je jedini na gridu svoje vrijeme postavio na srednjim gumama.

Mercedesi su završili sedmi (Russell) i 12. (Hamilton), dok su začelje zauzeli Mick Schumacher i Nicholas Latifi.

Vikend se nastavlja sutra u 13 sati, trećim slobodnim treningom, dok kvalifikacije za VN Azerbajdžana kreću u 16.

P#VozačEkipaVrijeme+KrugoviGume
116C. LECLERCFerrari1:43,22423S
211S. PEREZRed Bull1:43,472+0,248s21S
31M. VERSTAPPENRed Bull1:43,580+0,356s17S
414F. ALONSOAlpine1:44,142+0,918s22S
555C. SAINZFerrari1:44,274+1,050s24M
610P. GASLYAlphaTauri1:44,315+1,091s25S
763G. RUSSELLMercedes1:44,548+1,324s25S
822Y. TSUNODAAlphaTauri1:44,567+1,343s24S
931E. OCONAlpine1:44,609+1,385s24S
104L. NORRISMcLaren1:44,771+1,547s23S
115S. VETTELAston Martin1:44,781+1,557s26S
1244L. HAMILTONMercedes1:44,874+1,650s24S
1318L. STROLLAston Martin1:44,874+1,650s25S
143D. RICCIARDOMcLaren1:45,059+1,835s24S
1577V. BOTTASAlfa Romeo1:45,115+1,891s25S
1624G. ZHOUAlfa Romeo1:45,264+2,040s23S
1720K. MAGNUSSENHaas1:45,588+2,364s25S
1823A. ALBONWilliams1:46,397+3,173s13S
1947M. SCHUMACHERHaas1:46,425+3,201s20S
206N. LATIFIWilliams1:47,218+3,994s25S

Komentiraj

23 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Mogao bi ovo biti jos jedan RedBull 1-2



    8

    2
  2. Formula1
    Zeko Prikaži

    Lec se tokom race stint treninga požalio na gubitak snage u motoru. rekli mu da samo nastavi, da je sve ok.

    nebi bilo loše ako bi u ovim listama uz sve pisalo i max speed.
    koliko se čini, RBR je neznatno brži na pravcu.



    4

    0
  3. Kud ih je RB prešao još će mjenjati motore svako malo. Kakav zaokret nakon prvih par utrka.



    4

    2
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    bez obzira na vrlo dugačku startno ciljnu ravninu i dugačku stazu općenito, očekivao sam, ipak,malo manji zaostatak McLarena



    1

    0
  5. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Alpine u rukama Fernanda Alonsa izgleda jako dobro!



    22

    0
  6. Ali kako SAI sekundu iza…? Šta vozi MSC specifikaciju… ovako je LEC sam u borbi sa RB. Nadam se da će biti bolje za SAI…


    0

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni