Dva tjedna nakon Velike nagrade Monaka Formula 1 se preselila u Azerbajdžan, na stazu koja je, iako ulična, po svemu ostalom potpuno drukčija od svoje prethodnice.
Dosad nam je u pet godina priuštila pet vozača na pole positionu i pet različitih pobjednika. Međutim, među pobjednike se još nisu upisali ni Max Verstappen ni Charles Leclerc.
Vremenske prilike za prvi trening bile su skoro pa idealne. Temperatura zraka bila je 26°C, a temperatura staze 44, uz nešto snažniji vjetar.
Prvi zanimljiv kadar vidjeli smo već nakon 6 minuta kad smo se vozili s kamerom na bolidu Lewisa Hamiltona. Unatoč najavama da su se riješili dupinjanja i da shvaćaju kako uštimati bolid – oscilacije su bile vidljivo veće nego što je bilo za očekivati nakon takvih izjava. Sličan efekt je iskusio i Carlos Sainz koji je ekipi javio da se ne osjeća ugodno dok vozi takav bolid.
Dvije minute kasnije probleme s bolidom iskusio je Mick Schumacher. Ekipa mu je javila da je sve pod kontrolom, što je dobar znak i vjerojatno neće morato mijenjati pogonsku jedinicu. Svejedno, nakon problema na motoru koji je Magnussena koštao plasmana u Monaku – Haasove muke se nastavljaju.
Idući na redu bili su Lewis Hamilton, Lance Stroll i Nicholas Latifi. Hamilton je u prvom sektoru promašio kočenje i odlučio iskoristiti izletnu zonu, dok je Stroll ogrebao barijere u 15. zavoju, što je kasnije puno blaže ponovio i Sergio Perez. Latifi je ostao stajati u 5. zavoju zbog problema s pogonskom jedinicom.
Trening smo zaključili izvrtanjem Maxa Verstappena koji se ekipi požalio na ponašanje bolida u tom 15. zavoju.
U najboljoj formi su izgledali Red Bullovi, a Ferrari bi svoju prednost nakupljenu u prvom i drugom sektoru redovito prosipao u posljednjem dijelu kruga.
Hamilton i Russell završili su na 6., odnosno 8. mjestu, a između njih se ugurao opet vrlo dobri Yuki Tsunoda. Peti je bio Fernando Alonso u nadograđenom Alpineu. Iznenađujuće spori bili su u Alfi Romeo, a iza njih ostali su samo Albon i Ricciardo, te Latifi i Schumacher koji nisu ni odradili prave krugove zbog problema s bolidima.
Drugi trening vozi se u 16 sati.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:45.476 | 21 | |
2 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:45.603 | 0.127 | 21 |
3 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:45.810 | 0.334 | 25 |
4 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:46.012 | 0.536 | 22 |
5 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:46.571 | 1.095 | 22 |
6 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:46.667 | 1.191 | 21 |
7 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:46.696 | 1.220 | 25 |
8 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:46.705 | 1.229 | 24 |
9 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:46.830 | 1.354 | 25 |
10 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:46.917 | 1.441 | 21 |
11 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:47.691 | 2.215 | 19 |
12 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:47.847 | 2.371 | 24 |
13 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:47.946 | 2.470 | 24 |
14 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:47.970 | 2.494 | 22 |
15 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:48.078 | 2.602 | 22 |
16 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:48.222 | 2.746 | 24 |
17 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:48.419 | 2.943 | 22 |
18 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:48.810 | 3.334 | 22 |
19 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:50.921 | 5.445 | 7 |
20 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:58.332 | 12.856 | 3 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da bi tablici trebalo nadodati tko je na kojim gumama postavio svoje najbrze vrijeme, isključivo zbog moguće usporedbe.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Deathbone5 Ricciardo je isprobavao zimske gume. Za ostale ne znam, još nisu javili
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Haha nazalost ali mozda si i pogodio haha
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čavlerice 😀
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo će biti još jedan bolan vikend za Ferrari.
Ta high downforce filozofija im neće donjenti ništa dobrog na ovoj stazi kao što nije u Arabiji i Miami-u.
Prvi sektor gotovo u egalu , drugi sektor brži ali ni približno dovoljno,
treći sektor nemaju šta tražiti.
I da se nekim čudom uspiju kvalificirati ispred kad dođe kraj drugog kruga i aktivacija DRS-a bit će bye bye my darling od strane Red Bulla.
Nije mi jasno da do sada niti jednom nisu se odlučili za low downforce opciju a imali su prigode da i to isprobaju.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda ipak znaju vise od nas i sa razlogom koriste postavke kakve koriste…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno da znaju ali pogledaj druge momčadi cijeli grid experimentira sa svim i svačim nebili našli tu neku destinku napretka a Ferrari kao zarobljen u bloku leda po tom pitanju.
Šta te košta probati bar na treningu ili Ferrarijev bolid ima bolno uzak prostor za setup drugačiji od standarnog za razliku od Red Bulla koji se gotovo izjednačio po pitanju preformansi u sporim zavojima a zadržao svu prednost na ravnici.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sam sebi si odgovorio na pitanje… Ovaj Ferrari uvijek nesto zajebe kad su pri vrhu… Ili im pase brzo ili sporo, nikad oboje…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda su prvi trening posvetili mijenjanju i ispitivanju npr. ovjesa. Siguran sam da ce probati s manjim downforceom na drugom treningu, bili bi ludi da ne probaju. Medutim po videnom Ferrariju dobro odgovaraju high downforce staze, tko zna kako bi se snasli s manjim downforceom. U svakom slucaju ljudi na pitwallu i garazi znaju puno bolje od nas (koliko god se to cini neistinito)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ljudi u garazi sigurno znaju vise od nas, ipak su slozili zvijer od bolida; dok za ove na pitwallu neznam bas.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
2018. (relativno) i 2019. su bile low drag godine za Ferrari i nisu se proveli baš.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Brazilcu nije lako kada vidi Alonsa ispred sebe. :D
29
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Perez u Bakuu tradicionalno ostvaruje dobre rezultate – mislim da je uz Vettela vozač s najviše podija na ovoj utrci.
Maxu ova staza pak dosad nije odgovarala. Ima dosta odustajanja, bez ostvarenog podija.
Mogao bi Checo eventualnim odličnim rezultatom na utrci u nedjelju dovesti malo ekipu Red Bulla u probleme. Hipotetski, da pobijedi, a Max ostvari neki lošiji rezultat, može doći na prvo mjesto u poretku. Znamo svi da je Max uvjerljivi broj jedan u ekipi – što je i logično kad se uzme u obzir da je njihov veliki projekt – ali ne znam koja bi pametna odluka bila u slučaju ove sutuacije. Ferrari je blizu, po svemu sudeći se i Mercedes malo približava vrhu, tako da si ne smiju dozvoliti bezvezno prosipanje bodova.
U svakom slučaju, bit će zanimljivo…
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Marketinski gledano, možda bi prvak iz Mexica bio atraktivniji zbog golemog tržista latinske Amerike. Ustvari oba kontinenta. Max ima prilično uzak krug tržišta od “nas parsto milijona” ;)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jedini Ferarri nije vozio m gume, vozili su samo h i s, jel čuvaju te gume za trku, možda jedan pit stop više, čuvaju jedan komplet m guma za safety car?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da Haas nije povukao Micka u garažu da im se ne slupa još jednom?
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Honda mi polako liči na Mercedes 2014. Kakav Ferrari, kakav Mercedes ili Renault. Nitko ih ne spominje, a na prvom motoru au koji na pravcima razvaljuje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mijenjali su dio komponenti, stavio sam link na forumu.
0
0