Izdvojeno

Steiner: Nadamo se da nećemo imati štete u Bakuu

Piše: Lovro Andraka

Prije 6 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Haasa Günther Steiner istaknuo je u najavi vikenda kako bi volio izbjeći štetu na bolidima na Velikoj nagradi Azerbajdžana, s obzirom na to da se već idućeg vikenda vozi u Kanadi, a usput je podržao ideju o sastavljanju kalendara po regijama, čime bi se izbjegla ovakva skakanja s kontinenta na kontinent.

“Izazovno je kada idete s jednog kontinenta na drugi, to je dugo putovanje i tim naporno radi kako bi pripremio sve. Sve je u dobrom timu i napornom radu, no to je izazov jer imaju samo par dana da se ponovo poslože i krenu na iduću utrku.”

“Ako imate ikakvu štetu na bolidu, to postaje teže, stoga se nadamo da nećemo imati štete u Bakuu.”

“Što se tiče planova za iduću sezonu, bilo bi sjajno da se utrke poslože po regijama. Znam da Stefano [Domenicali, izvršni direktor F1, op.a.] naporno radi na tome i ići ćemo u pravom smjeru iduće godine.”

Iako je Steiner istaknuo štetu u kontekstu logistike, između redaka se može vidjeti suptilna poruka Micku Schumacheru. Nijemac je već stekao svojevrsnu reputaciju što se tiče velikih sudara – procjenjuje se da je razbijanje bolida na kvalifikacijama u Saudijskoj Arabiji koštalo Haas i do milijun dolara, a ista cifra spominje se i za najnoviji sudar na utrci u Monaku. Uz to, jedini je stalni vozač osim Nicholasa Latifija koji dosad nije osvojio ni boda, stoga se određeni pritisak svakako pojavljuje.

On se nada dobrom rezultatu u Azerbajdžanu:

“Ovdje smo imali jedan od naših najboljih rezultata prošle sezone, stoga se nadam da s konkurentnijim bolidom možemo biti još bolji i imati dobru utrku”, rekao je Schumacher.

“S obzirom na bolid, u dobroj smo poziciji za Baku.”

Kevin Magnussen vidi moguće prilike u kaosu koji se često dogodi na ulicama Bakua:

“Uvijek ima puno akcije u Bakuu – velike su šanse za izlijetanja, žute zastave, sigurnosne automobile itd. Povijesno gledano je bilo puno sigurnosnih automobila i crvenih zastava. Uvijek se čini da postoji više prilika u Bakuu nego u prosječnoj utrci.”

“Nadam se da će biti dobro – dugi su pravci, mi imamo dobar motor iz Ferrarija, stoga ne očekujem probleme. Uz sve ove pravce, snaga je vrlo važna na ovoj stazi.”

Komentiraj

10 komentara

  1. Stvarno ne kontam zašto je (i ovo nije prvi put da je tako) Kanada vikend iza Azerbejdžana? 🤔
    Odnosno, praktično 4 dana.
    U redu kada idu 2 evropske trke (još ako su susjedne zemlje) ili npr. Austin pa Meksiko.
    Baku – Montreal mi je glupost čak i sa vikendom pauze.



    23

    0
    • Nelson Piquet
      graho Donator Prikaži

      ko smo mi da preispitujemo njihove odluke, ova F1 na čelu sa LM se pretvara u smeće, ružno je reći ali tako je. I čika Bernie je imao sulude ideje, ali ovo što radi LM je čisti idiotizam. Pa ima logike, jer su ipak Ameri na čelu, tako da je idiotizam za njih i kompliment na kraju krajeva.



      11

      0
    • @Frantic
      Kako ce drukcije Netflix snimati od nadljudskim naporima da se stigne sve poslozit do petka u Montrealu…
      Ne vidim logiku iza ovog slaganja utrka, mozda ima nesto konkretno u nekim dogadjanjima na ostalim stazama da je ovo jedino izvedivo ali ne znamo, nitko nije ponudio objasnjenje…



      5

      0
    • Pirelli Intermedium
      crofessional Donator Prikaži

      #Frantic – ovo je zbilja jedna od najvećih besmislica u F1, ali…
      Sve utrke koje imaju (a većina ih ima) dugogodišnje ugovore sa F1 sa unaprijed točno definiranim datumima održavanja utrka. Tako da za svaku promjenu u kalendaru, ne samo da trebaš imati pristanak svih natjecatelja i političku volju tog organizatora, nego mislim da trebaš pitati apsolutno sve organizatore svih utrka da se slože oko novog kalendara. Kad imaš 23 utke to znači da si popunio cca 70% vikenda između ožujka i prosinca. Kad ubrojiš nove ograničavajuće faktore da, npr u listopadu ili studenom u Montrealu nisu “bajne” temperature kao u Mexicu ili Brazilu, da u svibnju/lipnju imaš možda evente poput maratona, ATP turnira (on je nešto kasnije), da je možda u Azerbajdanju neki nacionalni praznik (nagađam), da je potrebna ljetna stanka itd. itd. dobiješ vrlo usku nišu za reorganizaciju. A te niše su uglavnom već popunjene nekim “New-yorkovima” ,”Vegasima” i sličnim budućim “eventima”.
      Uglavnom podržavam regionalnu reorganizaciju kalendara, ali ne bi bio u koži onoga koji to mora i provesti!



      3

      0
      • Slažem se da treba gledati i ostale stvari, ostale sportove, događaje, godišnja doba….., ali mislim da se to ipak može bolje urediti.
        A i više poentiram na to da se pomjeri Baku, jer realno gledajući, u Montrealu ipak imaš više “eventa”, plus radi se o Kanadi pa je ovo vrijeme održavanja idealno, u smislu godišnjeg doba.
        Dakle, imali bi opet možda situaciju evropska trka – Kanada – evropska trka, ali “lakše” je otići, npr. iz Španije u Kanadu (pogotovo uz vikend pauze), pa opet nazad u Evropu, nego iz Bakua, bez vikenda pauze.
        Uostalom, ako su imali izlet u Miami (a imaće ga i ubuduće), zašto ne spojiti (nakon npr. 2 evropske trke), Miami i Montreal (ne bi to bilo neko veliko pomjeranje za Miami unaprijed, ili za Montreal unazad), pa opet natrag u Evropu.
        U svakom slučaju ako 2 susjedne trke uključuju prekookeanski put (a Baku – Montreal je jedna od najvećih udaljenosti), tu definitivno treba imati jedan vikend pauze. Plus imaš vremensku razliku 8 sati, pa ni jet lag nije bezazlen (iako su svi oni naviknuti na jet lag).
        Ali oduvijek je bilo “gluposti” tipa da imaš Italiju, pa Singapur, pa nazad u Rusiju, pa onda u Japan.
        Zar nije logičnije Italija – Rusija – Singapur – Japan?



        2

        0
        • Pirelli Intermedium
          crofessional Donator Prikaži

          Slažem se s npr. Barcelona, Baku — Imola ,Monaco — Miami ,Montreal — Britanija….,
          a Italija – Singapur – Japan će se samo od sebe riješitit izbacivanjem Rusije.
          U mix sa Japanom i Singapurom bi mogla i Kina jer ne vidim poveznicu sa navijačkim pukom sa te 3 azijske destinacije. Abu Dhabi u isti paket sa Bahrainom, Saudi i Qatarom, ali teško će se to izvesti, petrodolari su važniji nego ikad.
          Za mene je Interlagos provjerreno najbolja trka za finale sezone…



          2

          0
  2. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Sve je pocelo spontano – sa manje utrka, pa malo po malo kalendar se punio – sad su tu gdje jesu.
    Skacu sa kontinenta na kontinent kao skakavci.
    Ako režu troškove i nadam se ekološki razmišljaju potrebne su korjenite promjene.
    Slaganje trka po kontinentima je jedini logican izbor.
    Mada oni i najmanji razmak između destinacija prelaze DHL-om.
    Što podrazumijeva sve složiti u avion – i putovati 3 ili 23 sata.
    Razlika je u onih 20 sati , troškovima, ekologiji …



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni