Izdvojeno

Marko: Gasly nema puno bolju alternativu od AlphaTaurija

Piše: Lovro Andraka

Prije 6 mjeseci, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov savjetnik Helmut Marko smatra kako Pierre Gasly nema bolju opciju od ostanka u AlphaTauriju, sada kada je jasno da mjesta u Red Bullu još barem dvije sezone neće biti.

Max Verstappen ima ugovor do 2028., dok je Sergio Perez nedavno potpisao novi dvogodišnji ugovor, što znači da bi Gasly najranije 2025. mogao dobiti novu priliku u Red Bullu.

Gasly ima 26 godina, a gotovo cijelu F1 karijeru koja traje od kraja 2017. proveo je u Toro Rossu/AlphaTauriju – izuzetak je prvih 12 utrka sezone 2019., kada je Francuz razočarao rezultatima za Red Bull i ekspresno je vraćen u drugu momčad. Iako je ove sezone osvojio samo šest bodova i tek je 14., pokazao je solidnu konzistentnost u sredini poretka u protekle dvije i pol sezone s ekipom iz Faenze, pri čemu im je donio pobjedu u Italiji 2020. i još dva podija.

Mnogi zato smatraju da je “prerastao” AlphaTauri i da bi trebao otići u neku drugu momčad. Kao jedna od opcija najčešće se spominje McLaren koji je sada već javno nezadovoljan nastupima Daniela Ricciarda, no zasad je to na razini špekulacije, odnosno, nije bilo izvještaja o mogućim pregovorima.

Ugovor s Red Bullom ima do kraja 2023., a na pitanje o tome bi li ga pustili ranije, Marko je odgovorio:

“Koja mu je alternativa? Mislim da u ovom trenutku nema alternative koja bi mu bila značajno bolja od AlphaTaurija”, rekao je Marko za Formel1.de.

Dodao je kako će AlphaTauri najvjerojatnije zadržati istu vozačku postavu za 2023. s Pierreom Gaslyjem i Yukijem Tsunodom te da će juniori morati čekati barem još jednu godinu, osim ako će nekoga od redovnih vozača trebati mijenjati zbog zaraze koronavirusom. Mogućnost stavljanja juniora u neku drugu momčad je isključio uz primjer aktualnog F2 prvaka Oscara Piastrija.

“Možete vidjeti koliko je to teško s Alpineom i Piastrijem.”

Komentiraj

16 komentara

  1. Vec sam negdje piso, iskreno po prvi put da Marko mozda ima i pravo… Gasly je imo priliku u Red Bullu i nije ju iskoristio puco je pod pritiskom… Ok mozd aje mogo imat jos malo “kredita” ali Perez je doso i odmah bio odlican u bolidu… Mozda je Gaslyu i bolje u alpha tauri dosta manji stres, manja ocekivanja moze vozit bez pritiska a pare lova vjerovatno ista ko da je u red bullu tako da….



    1

    0
    • Ne bi se bas slozio da je odmah bio odlican 🤔



      4

      0
      • Upravo tako! I Perez je dosta loše krenuo i imao loših izdanja lani . I oko njega su kružile priče da nije dovoljno dobar. Preokret je napravilo osvajanje titule i pomoć Pereza u više navrata u borbama sa Lewisom. Da su ostali kratkih rukava poprilično sam uvjeren da bi se i Perezu stolica tresla jer nije Maxa mogao pratiti gotovo nigdje. Ove godine je Perez podigao nivo svojih izvedbi.



        5

        1
        • Pierre Gasly
          jenson Donator Prikaži

          Nešto je bilo čudno s tim Red Bullom iz prošlih par sezona. Kako je moguće da je Max bio toliko brži od sva tri vrlo dobra vozača koji su mu bili kolege? Pogotovo kad pogledamo kako je ove sezone Perez minimalno sporiji, a i prije se Ricciardo dosta dobro držao


          0

          1
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Bio je bolji u utrci od oba prethodna vozača, i odmah i sve do sada. Ako bi se i kvalifikovao nešto lošije, to je u utrci znao nadoknaditi. Izgleda da se već zaboravilo koliko su izgledali loše Gasly i Albon…
          Čak je i Albon bio bolji od Gaslyja. I još bi puno uvjerljivije izgledao da je osvojio dva podija, možda i pobjedu, da ga Hamilton dva puta u tome nije spriječio…



          1

          0
  2. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Ne znam da li ima alternativu za trenutnu momčad, ali bih ga ja rado udomio u svom domu hehe 😏
    Šalu na stranu, Gasly je odličan vozač, ne znam zašto ne bi našao mjesto u bilo kojoj momčadi sem, naravno, RedBulla.


    0

    1
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Nitko ne tvrdi da Gasly nije odličan vozač, nego da su mu minimalne šanse da ode u drugi tim koji je bolji od AT-a.
      RB ima vozače pod ugovorom za sljedećih par godina. Ferrari isto. Mercedes isto. Renault isto (plus Piastri u čekaonici). Čak i Alfa je zauzeta. U te momčadi može doći samo kao test vozač.
      Odlazak u Williams ili Haas mu i nije baš neki napredak, bolje mu je ostati u AT.
      Slažem se sa člankom da mu je jedina realna šansa McLaren i Ricciardo, ali to je mjesto na koje svi ciljaju. Trenutno je oko njega velika gužva i Ricciardu ozbiljno gori pod nogama.
      Ostao je naravno Aston Martin, ali je i za njih upitno koliko bi mu to bio korak naprijed. Oni mi se u trenutnoj situaciji prije čine kao mjesto za Ricciardovo umirovljenje…



      1

      1
  3. Ferrari
    Leo4 Prikaži

    Mislim da bi se McLaren mogao možda njemu okrenuti za 2023 ako se riješe Ricciarda, i ako se ne okrenu nekome iz Indy-a.



    1

    0
  4. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Danas je F1 90% bolid i preostali dio vozac – možda još i manje otpada na vozaca.
    Svjedoci smo da su se ove godine promijenili odnosi unutar ekipa između vozaca – neki su u formi a neki nisu.
    To nije istina – samo im sada manje ili više odgovaraju bolidi i u skladu sa tim postižu rezultat.
    RB je godinama podešavan prema Maxu, i sam Adrian je rekao da je bio brz ali težak za voziti – što je svakom (novom) stvaralo velike probleme.
    Morali su brzo isporuciti rezultat a to nije bilo lako, s druge strane Max je “odrastao” na takvom bolidu.
    Perez prošle godine nije bio blizu Maxa ali ove je godine iznenada naucio biti brži nego prije – nije !
    Reset je taj koji je promiješao karte – i u RB, Ferrariu i Mercedesu .
    Maxu ne odgovaraju karakteristike novog RB i stalno se žali , isto je sa Sainzom i Luisom.
    Svi u F1 su vrhunski vozaci, pa i Lattifi koji je najlošiji među njima, i pod pritiskom su štoperice cijelo radno vrijeme – ako nemaju najoptimalniji bolid (za njihov nacin vožnje) teško je isporuciti vrhunski rezultat.



    2

    1
    • Carlos Sainz 55
      2CV6 Prikaži

      Na kraju nisam napisao ono zbog cega sam i pisao komentar – odnos snaga Gaslya i Yukia ove godine – što potvrđuje moje mišljenje – bolid je sve tj. skoro sve.



      1

      0
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Zažuljalo me ovih 90:10% pa sam krenuo računati. U načelu se slažem s argumentacijom uz par opaski. Dodao bi i karakteristike staze u raspravu, npr ima vozača (a i bolida) koji su posebno dobri na nekim stazama jer im nekako leže. Još nijedan vozač nije postao prvak bez dobrog bolida, ali da bi osvojio naslov morao je pobijediti barem jednog vozača koji vozi ‘isti’ bolid, tj. bio je bolji od njega. Nažalost danas u svijetu kojem je novac važniji od svega, F1 je veliki biznis a ne sport pa su recimo Bottasu puštali da pobijedi samo na treninzima i u simulatoru (ne želim implicirati da bi bio prvak), a i Checo, bojim se, ima šanse za pobjede samo ako ne mogu Maxa gurnuti ispred njega ili ako bi Red Bull bio dominantan. Time ne želim reći da je to nezasluženo, nego samo konstatiram da je tako. Pored toga, prilagodljivost je isto kvaliteta, tj ako ne uspiješ riješiti neki problem koji imaš s bolidom (npr. Daniel zadnje dvije sezone ili Checo, Pierre i Alex) lošiji si od vozača drugog bolida kojem to paše ili zna to riješiti. Na kraju ako su vozači jako blizu i sreća može igrati ulogu.
      Apropos postotaka: razlika između pp i 10 u q3 u barceloni je bila 1.618 s., a razlike između dva vozača Ferrarija, red Bulla i Mercedesa redom 0.41s , 0.347s, 0.119s, odnodsno 25%, 21% i 7% razlike između prvog i 10 bolida. Naravno za relevantniji rezultat trebalo bi uzeti više podataka, a i bodovi se dijele nedjeljom a ne subotom ali ćini mi se da je 90:10% dobra ocjena doprinosa bolida prema doprinosu vozača.



      2

      0
  5. Jedina opcija za Gaslya je Aston Martin jer Vettle je sazorio za penziju, više ga zanimaju social justice&woke bs nego utrkivanje, također Gaslyu ide u prilog šta Lawrence Strollovič ima samo jednog sina tako da tu je već u prednosti. #LawrencePosvojiMe



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni