Izdvojeno

Brundle: Ovo je veliki test za odnos Leclerca i Ferrarija

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 35 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Bivši vozač i stručni komentator Martin Brundle kaže da je odnos Ferrarija i Charlesa Leclerca trenutno pod ozbiljnim testom. Naravno, odnosi se to na činjenicu da mu je ekipa na domaćoj utrci u Monaku prosula vodstvo i pobjedničko postolje nakon uvjerljive dominacije tijekom kvalifikacija i dotadašnjeg dijela utrke.

“Mora vam biti žao Charlesa Leclerca, domaćeg dečka.”

“Briljirao je u kvalifikacijama i vodio je utrku bez problema, samo da bi ga strategija bacila do četvrte pozicije.”

“Ušao je po intermedije u 18. krugu, a onda tri kruga opet kasnije po gume za suho. Osim toga, ušao je u istom krugu kao timski kolega i morao je pričekati da Sainzu promijene gume. Zbog toga je najprije izgubio mjesto od Pereza, a onda je pao i iza Verstappena.”

“Poštovanje i ljubav koja postoji između Leclerca i Ferrarija me podsjeća na odnos Michaela Schumachera i Ferrarija, ali to je sad pod velikim testom. U osam dana je izgubio dvije velike pobjede i propustio priliku da ponovo povede u svjetskom prvenstvu.”

Leclerc je s Ferrarijem još ranije potpisao ugovor do kraja 2026. godine.

Komentiraj

35 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    4 uzastopne trke gube od RB, neće ovo ići kako bi Ferrari želio, eventualni kvarovi RB ih mogu spasiti.
    realno, sami sebi su najveći neprijatelj.



    9

    0
  2. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    Leclerc je s Ferrarijem još ranije potpisao ugovor do kraja 2026. godine.

    Mislim da nije, ima govor do kraja 2024., ali je navodno želja da produži do kraja 2026.



    2

    0
  3. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Pa ne znam zašto se to toliko razvlači kao da ostali ne griješe. Svaka momčad ima svojih lošijih odluka i izdanja u sezoni… Bit će toga još i kod ferkana i kod ostalih.



    19

    1
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ne bude li njihova suradnja plodna u bliskoj budučnosti, mogao bi Leclerc lako dobiti pedalu. Kao što su dobijali njegovi prethodnici.



    5

    8
    • Nema šanse da Leclerc dobije nogu.
      Ferrari ima odličnu vozačku postavu i bolid.
      Cijela njihova generacija je možda još malo zelena u borbi za naslov pa su svi redom odradili neke pehove. Ne bi ih ja tek tako otpisao.
      RB ima dobru mentalnu prednost tj. dobar momentum od hvatanja Mercedesa zadnjih godina.
      Duga je još sezona, biti će tu još svega.



      10

      3
    • Ne znam tko je zadnji dobio pedalu.. Kimi i Alonso su otisli svojom voljom. Jedino ako mislis na Vettela. Nista od pedale za Leclerca, niti je potrebna.



      3

      8
      • Monisha Kaltenborn
        monkeyseat Prikaži

        Kimi je na kraju 2009 isplaćen da bi otišao iako je imao još važeći ugovor i za 2010 kako bi Alonso došao na njegovo mjesto da bi ga Ferrari ponovno potpisao za 2014.



        11

        0
        • Dobro to, ja pricam o njihovim zadnjim epizodama u Ferrariju (skorijoj proslosti), ovu daleku mi nema smisla gledati. Uvijek ce se naci primjeri necega u proslosti.



          4

          5
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        Ok onda Vettel kao najsvježiji primjer. Potrošili su mu najbolje godine i onda kad je ovaj izgubio svu volju za utrkivanjem, šutnuli nogom u guzicu. Misliš da isto neće sa Leclercom za dvije-tri godine kad mu malo padne forma i motivacija ako se nastave ovakve stvari zbog kojih će gubiti prvenstva?



        8

        1
        • Sam si je potrosio godine svojim voznjama. Opet ponavljam, da je vozio barem malo bolje i pametnije, naslov bi bio tu, nitko sretniji od mene da je tako bilo.



          3

          21
        • Po cemu su mu potrosili godine?
          Ako cemo tako gledat onda bi mu sve momcadi osim mercedesa portosile godine



          3

          4
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          a jbte, “šutnuli nogom u guzicu”
          obožavam vettela ali toj suradnji je došao kraj, a ferari je veći od vettela. godina prije ili kasnije nebi ništa proizvela. morala se okrenuti nova stranica, možda nije kvalitetno iskomunicirano, ali mislim da niti vettel neće u budućnosti imati nešto reći kontra ferarijeve odluke, ako već sada nije tako..

          naravno slažem se što što su lošim pitwallom i nedovoljno jakim bolidom ograničili vettelu da postigne ono što je htio, al ybga


          0

          0
      • Fernando Alonso
        Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Ne bih se slozio sa tobom da je Alonso svojevoljno otišao. Bio je “prisiljen” prijeći u McL.



        7

        1
        • Izjave celnih ljudi Ferrarija nakon njegovog odlaska upravo to govore. Htjeli su da ostane no Alonso nije vise imao strpljenja i trebala je neka promijena. I njemu i njima, ionako ne bi imao priliku za naslov do 2017 i 2018 pogotovo. Svi bi vec poludili do tad tako da je bolje za sve da je otisao na koncu.



          4

          6
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Dosadilo mu da se bori za druga mjesta pa otišao da se malo bori za niža…
          Naravno da je otjeran. Ne prosipaj se dijete više sa tom očajnom mržnjom prema Vettelu. Ovo što je Leclerc doživio u Monaku je za Vettela bila svakodnevica. I sa takvim timom se očekivalo uzeti titule… Upravo je Vettel svojim vožnjama doveo do toga da izgleda da se mogu boriti za titulu.



          13

          2
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          @Space, stoji da je Alonso bio prisiljen prijeći u McLaren, ali nakon što se svašta nešto izdešavalo u timu Ferrarija.
          Međutim ne stoji da se Ferrari riješio Alonsa, pogotovo ne u kontekstu nekog nedostatka plodne saradnje kako si se već izrazio.
          Alonso je bio taj koji je glasno prijetio odlaskom i na kraju krajeva on je bio taj koji je raskinuo ugovor.



          2

          2
        • lec ce dobit nogu kad dode brzi vozac od njega… kao i vettel


          0

          1
        • makar, vet je imao tu nesrecu da se bori protiv najdominantnijeg tima ikad


          0

          0
  5. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    “Poštovanje i ljubav koja postoji između Leclerca i Ferrarija me podsjeća na odnos Michaela Schumachera i Ferrarija, ali to je sad pod velikim testom.”

    Prvo Leclerc nije Schumi, on je nedokazani zelenko koji ne zna držati zatvorena usta, drugo, a vezano za prvo, ne pamtim da je Schumi imao ovakve napadaje bijesa prema svojoj ekipi.

    Leclerc je odličan brzi vozač koji ipak prvi misli samo na sebe, već je dugo u Ferrariju i ako ne osvoji naslov za godinu, dvije ode on pa pa kao svi prije njega.



    4

    8

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni