Izdvojeno

Gasly o pretjecanjima u Monaku: Pokušao sam naći netipična mjesta za pretjecanje i upalilo je

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Iako je Pierre Gasly odlično vozio na slobodnim treninzima u petak i subotu, zbog pogreške njegove momčadi, AlphaTauri, nije uspio na vrijeme odvoziti brzi kvalifikacijski krug i morao je utrku započeti sa 17. pozicije.

Prije početka utrke je rekao svojim inženjerima da budu spremni na rizike, pogotovo ako bude bilo kiše za vrijeme utrke. Nedugo nakon početka utrke, Francuz je prvi prešao na gume za laganu kišu. Par stresnih krugova po jako mokroj stazi kasnije i Gasly je postao najbrži vozač na stazi čim se ona počela malo sušiti. To mu je omogućilo da se približi ostalima koji su još vozili s gumama za jaku kišu.

Ubrzo se približio Danielu Ricciardu i počela je borba za 12. poziciju. U 14. krugu se jako približio kroz šikanu Nouvelle i pokušao je prestići kroz zavoj Tabac. Nije ga prestigao u tom zavoju, ali je zahvaljujući puno boljem prianjanju prestigao Australca na ulazu u Kompleks bazena, što nije mjesto gdje se obično pretječe u Monaku.

„Bilo je jako tijesno, ali sam bio puno brži od ostalih vozača, samo sam se trebao smiriti. Tako sam ih brzo sustigao, a nakon toga sam pomislio ‘U redu, želim ih prestići’, ali ako se vozač dobro brani, odjednom nemate prostora ni s lijeve niti s desne strane.“

„Tada morate biti kreativni i to je ono što sam ja pokušao. Kad se sve zbroji i oduzme, mi vozači Formule 1 smo na neki način umjetnici i uvijek moramo pronaći nove ideje. Pokušao sam naći netipična mjesta za pretjecanje i upalilo je, zadovoljan sam zbog toga.“

Gasly je priznao kako ne može nabrojati koliko puta se skoro razbio u prvih par krugova na gumama za laganu kišu, te kako je odmah po izlasku iz boksa pomislio kako su pogriješili.

„Ali, morao sam učiniti da proradi. Također, to je bila vježba koja mi se jako sviđa jer, pronalazak dobroga prianjanja je velik izazov po kiši. Moram reći, što se same vožnje tiče, jako dobro sam to odradio.“

Gasly je na kraju utrku završio na 12. poziciji. Zbog kazne koju je njegov sunarodnjak Esteban Ocon pokupio, bio je promoviran na 11. poziciju, što nije bilo dovoljno za osvajanje bodova.

„Malo sam tužan što na kraju nisam osvojio ni boda, jer osjećao sam se kako sam ga zaslužio. Izgubili smo nešto vremena za vrijeme našeg prvog zaustavljanja u boksu, šest ili sedam sekundi, a drugo zaustavljanje je trajalo oko tri sekunde. To je 10 izgubljenih sekundi koje su nas najvjerojatnije koštale mjesta u bodovima.“

„Ali na kraju, iz prošloga vikenda se može izvući puno pozitivnih stvari, najviše iz slobodnih treninga i same brzine u utrci. To je ono čega ćemo se sjećati.“

Pierre Gasly

Komentiraj

3 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Jedini način i da se pretekne nekoga u Monaku je da imas idealne gume za taj trenutak, kao sto je on imao pored svih koji su bili na full wet, inace isti scenarij kao Alonso i vlakic iza njega… Nikad zanimljiva utrka u Monacu



    6

    1
  2. Pajdo, što se mene tiče dobrodošao si u McLaren.



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni