Izdvojeno

Verstappen: Ne znam što ću raditi nakon 2028., možda se povučem

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prije nekoliko sati nam je stigla vijest kako je Red Bull produljio ugovor Sergiju Perezu, koji će ostati s momčadi do kraja 2024. Sada se oglasio Max Verstappen i rekao kako ne zna što će napraviti kad mu istekne trenutni ugovor sa Red Bullom.

Naime, Nizozemac ima jako dugačak ugovor koji ga veže uz momčad do kraja 2028. Verstappen je rekao kako ne želi mijenjati momčad, ali kako isto tako nije siguran što bi htio nakon što taj ugovor istekne. U tom trenutku on će imati 31 godinu i 14 sezona u Formuli 1 iza sebe.

„Ne planiram mijenjati momčadi, ja sam ovdje sretan a mislim kako je i momčad sretna sa mnom. Ali nisam još odlučio što ću nakon 2028. Možda se povučem.“

„U Formuli 1 sam od onda kad sam imao 17. To je jako puno vremena. Odradio sam jako puno sezona u Formuli 1. Možda ću htjeti raditi nešto drugo. Ne znam hoću li još biti na vrhu ili će moji rezultati početi padati.“

„Želim isprobati neke druge kategorije utrka. Utrke izdržljivosti, na primjer. Možda će mi biti dosta putovanja svuda po svijetu. Možda ću htjeti nešto lakši život pa zbog toga voziti samo u onim utrkama koje želim. Kad god imate priliku za osvojiti naslov prvaka, želite ga osvojiti. Ako se 2028. još uvijek borim za naslove, bilo bi glupo da odjednom prestanem. Ali, teško je znati što će se tad događati.“

Nizozemac je na gridu još od 2015. kada je u dobi od 17 godina i 3 dana odvezao svoju prvu utrku u Formuli 1, vozeći za tadašnji Toro Rosso. Taj rekord stoji i vjerojatno nikad neće biti srušen zbog novih pravila za vozačku super licencu koja kažu kako vozač mora imati barem 18 godina kako bi je mogao dobiti.

Povratak u sadašnjost i Verstappen trenutno vodi u prvenstvu sa 9 bodova prednosti ispred Ferrarijeva Charlesa Leclerca nakon nekoliko odličnih utrka momčadi Red Bulla i puno pogreški njihovih rivala iz Italije.

Komentiraj

10 komentara

  1. James Hunt
    Mata98 Prikaži

    šta bi bilo kad bi bilo.. još je rano, a i bezveze je pričati i pisati o tome



    11

    0
  2. 17 god 5mj 15d je imao na VN Australije 2015.



    6

    0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ne znam što ću raditi nakon 2022., ako kod nas počnu dijeliti otkaze.
    Vjerojatnost propasti naše firme sve veća, kako se ide prema kraju 2022.

    Možda se povučem u osamu, na Tahitiju, ili na jednom od otočja Francuske Polinezije. Hm,…… hm……



    10

    0
  4. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Zajebano radit na ugovor na određeno 😂



    4

    0
  5. Definitivno bi bilo steta za sport i navijace ali razumijem ga u potpunosti i ako tako odluci to je ono sto on zeli i trebeli bi ga svi razumjeti



    2

    1
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Popričaj sa Sebom o osnivanju neke pčelarske udruge.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni