Izdvojeno

Potvrđeno: Perez u Red Bullu do kraja 2024.

Piše: Lovro Andraka

Prije 6 mjeseci, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bull je objavio kako će Sergio Perez ostati u njihovoj momčadi još barem dvije sezone, odnosno do kraja 2024. godine.

32-godišnji Meksikanac stigao je u austrijsku momčad prošle godine, kada je dobio jednogodišnji ugovor. Red Bull je nakon niza godina angažiranja isključivo mladih vozača iz vlastite akademije odlučio dovesti iskusnog Pereza, a njegovi rezultati bili su dovoljno dobri da krajem kolovoza dobije produljenje ugovora za 2022. godinu.

Prošlu sezonu završio je na četvrtom mjestu, a ove sezone je zasad pokazao još bolju formu – ukupno je treći, a nakon pobjede u Monaku kasni samo 15 bodova za vodećim, timskim kolegom Maxom Verstappenom, koji je uoči sezone potpisao ugovor sve do kraja 2028. godine. Perez ove godine ima čak tri drugih mjesta, dva četvrta, jedno odustajanje i jedan pole position.

Perez se već nakon pobjede u Monaku izlanuo o novom ugovorom, kada je pred kamerama rekao šefu momčadi Christianu Horneru da je prerano potpisao, što smo komentirali u našem najnovijem podcastu. Horner je pohvalio Pereza kao sjajnog timskog igrača, a naglasio je i njegov ovogodišnji napredak.

“Ove godine je napravio još jedan korak unaprijed i zaostatak za svjetskim prvakom Maxom se značajno smanjio, o čemu svjedoče njegov sjajan pole position u Džedi ranije ove godine i predivna pobjeda u Monaku prošlog vikenda.”

“Odluka da se pouzdamo u njegov tempo, trkaće vještine i iskustvo bila je sasvim logična i oduševljeni smo jer će se Checo utrkivati za tim do 2024. godine. Vjerujemo da u suradnji s njim i Maxom imamo vozačku postavu koja nam može donijeti najveće nagrade u F1”, zaključio je Horner.

Perez je u F1 stigao 2011., a debitirao je za Sauber. Nakon dvije sezone u švicarskoj momčadi odradio je jednu sezonu za McLaren, a od 2014. pa sve do pretprošle sezone vozio je za Force Indiju, kasnije preimenovanu u Racing Point. U 220 utrka osvojio je tri pobjede, 19 podija, jedan pole position i sedam najbržih krugova.

“Za mene je ovo bio nevjerojatan tjedan, pobjeda na Velikoj nagradi Monaka je san svakog vozača, a nakon toga je uslijedila objava da ću ostati u timu do 2024., što me jednostavno čini presretnim”, dodao je Perez.

Komentiraj

21 komentara

  1. Zasluzeno…svaka cast !!



    7

    0
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Gasly kupi stvari i bježi iz AT-a. Checo je zasluženo dobio produženje.



    16

    1
  3. Max Verstappen 1
    vlado Donator Prikaži

    Majstor je uzeo ovaj ugovor samo tako. Svaka cast. RB miran dugorocno, konacno.



    7

    0
  4. Uuuuuu vrijeme ce pokazat kako sto, borami mogli bi viđat “vettel-weber” a da najvise ferrari profitira na kraju.. neka bravo za pereza zasluzeno zaista



    1

    4
  5. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Jedini Latino u F1. Čestitam!
    Nadam se da će se i Drugovich izboriti za mjesto u doglednoj budućnosti pa da imamo i “poštenog” Brazilca na gridu.



    2

    0
  6. Formula1
    Zeko Prikaži

    samo da sada ne počne griješiti kao CS nakon potpisivanja



    1

    0
    • Mislim da neće. CS pati od simptoma prve pobjede. Prošle godine je bio puno bolji jer je znao da će se teško boriti za pobijede. Ove godine je drugačija priča. Ima priliku svake trke i to je ogroman pritisak koji vozač sam sebi nabije i to svi znaju.
      Sumnjam da bi Perez u RB, da nije omastio brk pobjedom u Bahrainu.
      Navikao se na momčad, dobro se približio Maxu (ne samo bodovno) ima 3 pobjede iza sebe, ugovor na par godina, bogato iskustvo i stvarno nema razloga za nabijati si neki presing.
      Ako Ferrari ne napravi neki iskorak, RB lagano nosi konstruktorski naslov.



      6

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni