Izdvojeno

Tribina: F1puls podcast #11

Piše: Pulsmedia portal

Prije 6 mjeseci, 32 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Danas u 19 sati na rasporedu je novi F1puls podcast u kojem ćemo popričati o događanjima na upravo završenoj Velikoj nagradi Monaka. Svoje komentare i prijedloge možete uputiti u live chat na videu ili u komentarima ispod ovog članka.

Komentiraj

32 komentara

  1. Max Verstappen 1
    vlado Donator Prikaži

    Da li je formula 1 konacno porazena? Ili ti zelja pojednica da riskira sve prije/poslje “zivota”…



    3

    1
  2. Pitanje:

    Kada bi mogli zamijeniti ili otpustiti 3 vozača na gridu na temelju ovogodišnjih performansi – koga bi izabrali?

    Bonus pitanje:

    Tko je najnesposobniji šef momčadi koji treba hitno letjeti van?



    5

    1
  3. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Gledajući s pozicije navijača sporta (niti jednog tima specifično), koje biste staze maknuli iz kalendara a koje biste dodali?



    1

    0
  4. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Otkuda dolazi tako velika snaga Red Bulla kao tima koji nema vlastiti motor , a realno i manji znacaj u automoto spotru od Ferraria,Mercedesa,McLarena?

    Uprkos dominaciji Mercedesa i osvajanju niza titula , oni su poslije svake vece promjene pravila od 2009 u vrhu. Od 2009 do 2022 smo imali 3 velike promjene pravila,to je rezultiralo da smo dobili ekipe koje su profitirale od toga Brawn,Mercedes,Ferrari (sada).

    Ali nakon svake sljedece promjene ti timovi bi nestajali sa mape , a Red Bull bi uvijek bio tu,povrh svega, cak su uspjeli pobjediti Brawn u eri Brawna,Mercedes u eri Mercedesa,a sada se cini da su na dobrom putu da pobjede i Ferrari u eri koja bi trebala da pripada njima.



    3

    1
    • Adrian Newey & Christian Horner !!!!
      Dietrich Mateschitz vlasnik pun love ko brod
      Max & Checo
      Honda -motor
      I ostala ekipa ljudi !!!
      Ljudi vole formulu i Red Bull popiti😉



      4

      1
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Zato je meni RB ekipa koja mi je za koplje draža od ostalih.
      Mentalitet pobjednika.
      Još 2015 sam rekao kako jedino rb može skinuti Mercedes.
      Taj tim je zvijer, iako nemaju veze s nekom autoindustrijom oni su zop tim u top seriji motosporta, kraljici trkanja ma 4 kotača.



      5

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Ja bih rekao da oni imaju veći značaj u sportu općenito od svih nabrojanih. Ne može mi pasti na pamet sport u kojem oni nisu bili sponzori, i to sponzori pobjednika. Imaju nekoliko sportova, moglo bi ih se nazvati ekstremnih, koje sami organizuju, a koji su na većem nivou od mnogih drugih.
      A što se tiče moto sportova, ne znam da li ubrojiti i njihov air race, pošto su avioni u pitanju. Na mnogim drugim kao sponzori su može se reći izdominirali. Od Dakara, vjerovatno u svakoj kategoriji. U onim glavnim jesu sigurno, od kamiona do motora. WRC, MotoGP, pa prema manje popularnim… Pored toga sponzoriraju veliki broj sportista individualno.

      Kao što neko reče, imaju puno para, i strastveni su za sport općenito, a ne samo moto sport.



      5

      1
      • strastveni su za sport

        Najmanje to veze ima sa ljubavlju prema nekom sportu a više malo ima za profitom , da kojim slučajem balet postane popularan bili bi i tamo glavni sponzor ili imali svog baletna.

        Sve se vrti oko para u današnje vrijeme.



        2

        1
  5. Blue Flag
    nino0o Prikaži

    budučnost Ricciarda u Mclarenu? (Jeste li ikad prije ovog vikenda čuli da race engineer prvo pita vozača ako je auto OK nakon incidenta?)



    4

    1
  6. PItanje za Ante Vetmu:
    Nakon odvežene trećine sezone u 2022. može li se povući paralela:

    2006. godina Michael Schumacher – Ferrari naspram 2022. godina Lewis Hamilton – Mercedes
    2010. godina Michael Schumacher – Nico Rosberg naspram 2022. godina Lewis Hamilton – George Russell.



    3

    0
  7. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Kada će Steiner početi gubiti strpljenje sa Mickom?



    2

    2
  8. Mclaren
    Piro Prikaži

    Može li ( čitaj smije li ) Perez do naslova?



    2

    1
  9. Ima li smisla Velika nagrada Monaca sa današnjim bolidima?



    6

    0
    • Sebastian Vettel 5
      marx Prikaži

      Monaco jedino sto ima je taj prestiž i luksuz,sto se tice utrka svake godine sve dosadnije i dosadnije



      2

      0
      • To je i jedini razlog zašto je još uvijek u kalendaru. I naravno jer vozači vole stazu, vidjeli smo što je pobjeda značila Perezu. Vetma je dao jako dobar komentar na ovo pitanje u podcastu


        0

        0
        • Da li bi se Perez manje veselio da je pobjedio u … recimo Miamiju?

          Razumijem što želiš reći, ali bolji primjer bi bilo veselje nekoga tko ima puno pobjeda (Max, Ham,…) a ne nekoga tko (za sada) ima pobjeda manje nego radnik u pilani prstiju na jednoj ruci.


          0

          0
        • Perezova izjava nakon utrke:

          Winning Monaco, it’s a dream come true as a driver; when you come into F1 and when you come to Monaco and when you drive for the first time, you always dream about one day winning the race or racing in here.

          Pa zaključi…



          1

          0
        • Perezova izjava nakon utrke:

          Winning Monaco, it’s a dream come true as a driver; when you come into F1 and when you come to Monaco and when you drive for the first time, you always dream about one day winning the race or racing in here.

          Pa zaključi..


          0

          0
  10. GR i dalje konstantan pri vrhu. LH konstantan na svoj način malo niže. Ako uzmemo u obzir da imaju isti bolid, George ima vjerojatno više motiva i želje naročito za dokazivanjem, Lewis ima znanje i iskustvo. Ima li smisla onda konačno ona misao da je Russell bolji jer je za razliku od Lewisa naučio voziti loš bolid ili za razliku između njih dvojice imate nekakvo drugo objašnjenje?



    2

    0
  11. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Pogledao cijeli podcast i mogu reći da je bila uživancija :thumbs:



    3

    1
  12. Alan Ford 🤣🤣🍺
    Kakve su ovo insinuacije da su Checo i Ferdo izvodili Schumacherov Rascasse? 😉
    Jeddah, Miami i Singapore, ne bi vidjeli F1 calendara, da se mene pita (al’ me se ne pita).
    Da još jednom utvrdimo. Dosad je odveženo 7 trka. 😁
    Isključ, ajmo jest…



    1

    1
    • Ja ne vidim baš nikakvu razliku između Ferde prije neki dan i Schua nekad. Ako je ono bilo namjerno onda je i Checo i Ferdo bilo namjerno. Jer tada je glavni argument bio da nije moguće da takav šampion napravi početničku greška. Pa sad ni Ferdo ni Checo nisu baš početnici, pa po istom kriteriju – bilo je namjerno.



      2

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni