Izdvojeno

Sainz vožnju u Monaku usporedio s potresom

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon testiranja i prvih par utrka sezone svi su počeli postavljati jedno pitanje – što će biti kada na red dođu staze u Monaku i Azerbajdžanu? Sada dobivamo odgovore na to pitanje jer je par vozača opisalo osjećaj u vožnji ulicama Monte Carla. Mercedesov dvojac, Lewis Hamilton i George Russell, su ukratko rekli kako je ovo najgrbavija staza dosad. Russell je objasnio kako je na nekim dijelovima staze imao osjećaj kao da vozi samo na stražnjim kotačima koliko mu je bolid poskakivao.

Ferrarijev Carlos Sainz je imao nešto više za reći. Iako je na prvom i drugom slobodnom treningu u petak završio treći, odnosno drugi, 27-godišnji Španjolac je rekao koliko je drugačiji osjećaj voziti u odnosu na prijašnje godine.

„Drugačije je, osjećaj je puno drugačiji nego zadnjih par godina kako smo vozili ovdje. Važna stvar je to što smo kompetitivni i osjećamo se spremnima za izazove koje staza postavlja. Bolidi nam plešu na sve strane i puno je teže sa svim grbama i rubnicima. Ali da, važno je i to što se čini kako ostali imaju još više problema nego što ih mi imamo.“

Potom je priupitan kako se Ferrari F1-75 toliko dobro prilagodio na stazu u usporedbi sa ostalima, na što je odgovorio kako su gume ključan dio toga.

„Mislim kako u isto vrijeme pažljivo trošimo gume , ali imamo i jako dobru razinu prianjanja, što je jako važna stvar ovdje. No s druge strane, tu su grbe, rubnici, te sama vožnja, koja svima predstavlja izazov.“

Na to je dodao kakav je njemu bio doživljaj voziti, pritom usporedivši vožnju s nekakvim potresom.

„Osjećaj je kao na vlaku smrti, zapravo, više je osjećaj kao da se cijelo vrijeme događa potres. Privikavanje na to je užasno teško, na takvu lošu vidljivost, na potpuno novi način prelaženja preko rubnika. Rekao sam kako ima puno novih izazova i s jedne strane uživate u tome, ali u isto vrijeme stvarno morate obraćati pažnju na apsolutno sve.“

Za kraj mu je postavljeno pitanje je li moguće nekako postaviti bolid kako bi se olakšala kontrola i vožnja ili sve to ovisi o pojedinačnome vozaču i njegovom stilu vožnje. Španjolac je na to rekao kako se mora pronaći savršeni balans.

„Naravno kako radimo kompromise u postavkama bolida, ali problem je što ove godine jako skupo plaćate pogrešku u postavkama, jer onda gubite jako puno potisne sile. Tako da se tu uvijek pokušava naći balans, a što se vozačkoga stila tiče, jednostavno morate živjeti s time. Morate se naviknuti na te uznemirujuće grbe i rubnike i pronaći načina da čak i kad vam bolid puno poskakuje uokolo… da i dalje ne izgubite samopouzdanje. “

Carlos Sainz

Komentiraj

2 komentara

  1. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Evo jedan stabilizirani video.
    https://streamja.com/rOm2e



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni