Nakon testiranja i prvih par utrka sezone svi su počeli postavljati jedno pitanje – što će biti kada na red dođu staze u Monaku i Azerbajdžanu? Sada dobivamo odgovore na to pitanje jer je par vozača opisalo osjećaj u vožnji ulicama Monte Carla. Mercedesov dvojac, Lewis Hamilton i George Russell, su ukratko rekli kako je ovo najgrbavija staza dosad. Russell je objasnio kako je na nekim dijelovima staze imao osjećaj kao da vozi samo na stražnjim kotačima koliko mu je bolid poskakivao.
Ferrarijev Carlos Sainz je imao nešto više za reći. Iako je na prvom i drugom slobodnom treningu u petak završio treći, odnosno drugi, 27-godišnji Španjolac je rekao koliko je drugačiji osjećaj voziti u odnosu na prijašnje godine.
„Drugačije je, osjećaj je puno drugačiji nego zadnjih par godina kako smo vozili ovdje. Važna stvar je to što smo kompetitivni i osjećamo se spremnima za izazove koje staza postavlja. Bolidi nam plešu na sve strane i puno je teže sa svim grbama i rubnicima. Ali da, važno je i to što se čini kako ostali imaju još više problema nego što ih mi imamo.“
Potom je priupitan kako se Ferrari F1-75 toliko dobro prilagodio na stazu u usporedbi sa ostalima, na što je odgovorio kako su gume ključan dio toga.
„Mislim kako u isto vrijeme pažljivo trošimo gume , ali imamo i jako dobru razinu prianjanja, što je jako važna stvar ovdje. No s druge strane, tu su grbe, rubnici, te sama vožnja, koja svima predstavlja izazov.“
Na to je dodao kakav je njemu bio doživljaj voziti, pritom usporedivši vožnju s nekakvim potresom.
„Osjećaj je kao na vlaku smrti, zapravo, više je osjećaj kao da se cijelo vrijeme događa potres. Privikavanje na to je užasno teško, na takvu lošu vidljivost, na potpuno novi način prelaženja preko rubnika. Rekao sam kako ima puno novih izazova i s jedne strane uživate u tome, ali u isto vrijeme stvarno morate obraćati pažnju na apsolutno sve.“
Za kraj mu je postavljeno pitanje je li moguće nekako postaviti bolid kako bi se olakšala kontrola i vožnja ili sve to ovisi o pojedinačnome vozaču i njegovom stilu vožnje. Španjolac je na to rekao kako se mora pronaći savršeni balans.
„Naravno kako radimo kompromise u postavkama bolida, ali problem je što ove godine jako skupo plaćate pogrešku u postavkama, jer onda gubite jako puno potisne sile. Tako da se tu uvijek pokušava naći balans, a što se vozačkoga stila tiče, jednostavno morate živjeti s time. Morate se naviknuti na te uznemirujuće grbe i rubnike i pronaći načina da čak i kad vam bolid puno poskakuje uokolo… da i dalje ne izgubite samopouzdanje. “
Carlos Sainz
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo jedan stabilizirani video.
https://streamja.com/rOm2e
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
E ovo je super, od tih kamera sa kacige mi je dosla muka danas
2
0