Izdvojeno

Perez najbrži trećem treningu, on i Leclerc unutar pola desetinke sekunde

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Posljednji slobodni trening u Monaku protekao je iznenađujuće čisto, kad je riječ o incidentima. Na vrhu smo gledali konstantno izmjenjivanje vremena dva Ferrarija i dva Red Bulla, a s obzirom na razmak koji je na kraju bio nevjerojatno malen – do posljednjih sekundi nije bilo jasno tko će završiti na vrhu.

Mercedes je za danas na bolide montirao novo prednje krilo, ali nije izgledalo da su dobili previše vremena nakon toga. Jučer su na prva dva treninga vozili sa starim krilom zbog straha da se novo ne ošteti pa im je za procjenu novog ostalo samo ovih 60 minuta. Na kraju su Hamilton i Russell nakon dosta mučenja i traženja setupa uspjeli doći do 7. i 9. pozicije, s jednom desetinkom sekunde između njih.

Nismo vidjeli crvene zastave, a jedine žute su prouzročili vozači koji su griješili na kočenju za prvi zavoj. Osim toga, vidjeli smo Lancea Strolla koji je nu slavnoj šikani u kompleksu bazena udario u zid, ali taman dovoljno blago da ne ošteti ovjes nego samo prednje krilo.

Kroz cijeli trening staza se ubrzavala pa su vremena od početka do kraja konstantno padala, u zbroju za više od dvije sekunde.

Checo Perez odradio je najbolji posao u ovih 60 minuta i završio 41 tisućinku sekunde ispred Charlesa Leclerca. Sainz i Verstappen bili su tri, odnosno četiri desetinke iza njih. Najbolji posao od ostatka ekipe napravili su Gasly i Norris. a danas je dobro izgledao i Haas s Magnussenom na 8. mjestu i Schumacherom na 12.

Poredak

PVozačEkipaVrijeme+Krugovi
1S.PEREZRed Bull1:12.47627
2C.LECLERCFerrari1:12.5170.04129
3C.SAINZFerrari1:12.8460.37028
4M.VERSTAPPENRed Bull1:12.8810.40529
5P.GASLYAlphaTauri1:13.2100.73422
6L.NORRISMcLaren1:13.2260.75019
7L.HAMILTONMercedes1:13.3750.89926
8K.MAGNUSSENHaas1:13.4360.96024
9G.RUSSELLMercedes1:13.4761.00026
10F.ALONSOAlpine1:13.5851.10923
11Y.TSUNODAAlphaTauri1:13.6451.16925
12M.SCHUMACHERHaas1:13.8271.35126
13S.VETTELAston Martin1:13.8381.36228
14V.BOTTASAlfa Romeo1:13.8491.37325
15A.ALBONWilliams1:13.8821.40622
16D.RICCIARDOMcLaren1:14.1041.62829
17E.OCONAlpine1:14.2601.78422
18L.STROLLAston Martin1:14.6392.16320
19G.ZHOUAlfa Romeo1:14.8612.38525
20N.LATIFIWilliams1:14.9102.43426

Komentiraj

7 komentara

  1. Pirelli Ultrasoft
    Mistery Prikaži

    Kvalifikacije ce biti vatromet. Max moze bolje a nadam se i Saintz.

    Merc vracen u realnost



    7

    0
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Nije ovo baš dobra staza za ocjenjivanje realnosti. Upravo suprotno . Španjolska je uvijek bila ogledalo brzine bolida.



      2

      1
      • Pa baš i nije tako. Možda to vrijedi za Mercedes no ne i ostale ekipe. Mercedes je godinama tamo bio dominantan a neke druge ekipe na nekim drugim stazama. Ne može se niti jedna staza uzeti kao referentna za ocijeniti svaku momčad. Možda bi spa bila najbolja za ocjenu ekipa jer sadrži svakakvih dijelova staze. No poanta priče je da Catalunya godinama nije nekima bila ogledalo prave brzine. Za neki ukupni dojam treba uzeti nekoliko brzih i sporijih utrka pa probati procjeniti gdje je tko.


        0

        0
  2. Uuu LC nije najbrži na sva tri treninga,gadno mu se onda piše😀



    10

    1
  3. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Charles lagano uzima Pole ovdje…



    1

    1
  4. PER i LEC jako blizu…ali mislim da će LEC izvući još koju desetinku za pole. VER mi malo šepa za ovom dvojicom, no to se može promijeniti do kvali… SAI bi isto morao pronaći malo brzine, jer ako bi bili Ferrari 1 i 2 to je na ovoj stazi bingo… Bliže se napete kvale. Uživajte!



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni