Izdvojeno

Verstappen: Fali nam malo brzine, još uvijek tražimo pravi setup

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Max Verstappen priznaje da Red Bull još mora raditi na pronalasku dobrog setupa za današnje kvalifikacije u Monaku. Iako su i on i timski kolega bili na oba treninga unutar top 4 – očigledno je da Verstappen nije pronašao pravi ritam u bolidu i da je Ferrari trenutno u boljem stanju.

“Pokušavali smo mijenjati neke stvari da vidimo kako se bolid ponaša. Ja sam bio malo zadovoljniji na prvom nego na drugom treningu. Naravno, ako pronađete malo bolji balans – možete biti malo agresivniji i onda su vremena bolja.”

“U usporedbi s Ferrarijem – moramo pronaći još malo brzine. Sad je ključna stvar fino uštimavanje balansa.”

Dok se puno vozača žali na to koliko je fizički teško voziti ove nove bolide po uskim i grbavim ulicama Monaka, Verstappen kaže:

“Možete zaista osjetiti težinu bolida. Teži su, sporiji, a i grbe se više osjete jer su bolidi tvrđi.”

“Ali, to je u redu. Malo je teže zbog slabije vidljivosti, ali još uvijek je vrlo hektično voziti po ovim ulicama.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni