Izdvojeno

Verstappen: Fali nam malo brzine, još uvijek tražimo pravi setup

Piše: Ante Vetma

Prije 10 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Max Verstappen priznaje da Red Bull još mora raditi na pronalasku dobrog setupa za današnje kvalifikacije u Monaku. Iako su i on i timski kolega bili na oba treninga unutar top 4 – očigledno je da Verstappen nije pronašao pravi ritam u bolidu i da je Ferrari trenutno u boljem stanju.

“Pokušavali smo mijenjati neke stvari da vidimo kako se bolid ponaša. Ja sam bio malo zadovoljniji na prvom nego na drugom treningu. Naravno, ako pronađete malo bolji balans – možete biti malo agresivniji i onda su vremena bolja.”

“U usporedbi s Ferrarijem – moramo pronaći još malo brzine. Sad je ključna stvar fino uštimavanje balansa.”

Dok se puno vozača žali na to koliko je fizički teško voziti ove nove bolide po uskim i grbavim ulicama Monaka, Verstappen kaže:

“Možete zaista osjetiti težinu bolida. Teži su, sporiji, a i grbe se više osjete jer su bolidi tvrđi.”

“Ali, to je u redu. Malo je teže zbog slabije vidljivosti, ali još uvijek je vrlo hektično voziti po ovim ulicama.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni