Izdvojeno

Leclerc najbrži i na drugom treningu Monaka

Piše: Luka Softić

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Dobre vijesti za Haas – Mick Schumacher dobio je novi MGU-K element te će nastaviti s vikendom. Valtteri Bottas će također sudjelovati na treningu.

Ferrari je u prvom treningu bio koncentriran na medium gume, tako da će ovaj trening započeti na hardu. Sve druge momčadi koriste medium. S 47 minuta do kraja vidjeli smo Vettelovo proklizavanje u trećem sektoru, ali je iskusni Nijemac uspio iskontrolirati bolid i izbjegao je udarac u zid.

Perez se zasad čini jako raspoložen u Monaku, i na početku drugog treninga radi bolje vrijeme od Verstappena.

Ricciardo je s 45 min do kraja treninga proklizao na istom mjestu kao i Vettel, ali nije uspio iskontrolirati bolid te je završio u barijerama u sekciji kod bazena i tako izazvao crvenu zastavu. Indikativna je bila radijska razmjena između trkaćeg inžinjera i Ricciarda, gdje inžinjer pita “je li bolid OK”, na što Ricciardo odgovara “ja sam OK”.

Trening je nastavljen s 36 minuta preostalog vremena, prvi bolidi na stazi su bili Alpineovi. Prve krugove na softu odradio je upravo Alonso, nakratko postavivši prvo vrijeme treninga. Uskoro su vrh zauzeli Red Bullovi vozači, a potom i Ferrarijevi – Leclerc je postavio vrijeme 1:12.764, a zatim i 1:12.656. Perez je u međuvremenu na timski radio prijavio da mu je otpao retrovizor.

Glavobolju momčadi McLarena zadao je i Lando Norris koji je na team radio javio da je okrznuo zid u prvom zavoju. Jedina momčad koja do posljednje trećine treninga nije isprobala soft gume je Alfa Romeo. Ferrari je pritom uporno postavljao jako konkurentna vremena, a u još jednom Leclercovom pokušaju brzog kruga se u trećem sektoru ukazao spori Nicholas Latifi koji je onemogućio završetak Leclercova kruga i vjerojatno će dobiti službeno upozorenje. Pod istragom će završiti i Tsunoda i Magnussen zbog navodnog ometanja u 10. zavoju. Posljednjih 15 minuta rezervirano je za simulacije uvjeta s punim spremnikom goriva stoga više nismo vidjeli značajne izmjene u poretku.

Leclerc i Sainz su tako završili prvi i drugi, Perez i Verstappen treći i četvrti, Norris peti, Russell šesti, Gasly sedmi, a Alonso osmi.

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
116C.LECLERCFerrari1:12.65629
255C.SAINZFerrari1:12.7000.04431
311S.PEREZRed Bull1:13.0350.37931
41M.VERSTAPPENRed Bull1:13.1030.44732
54L.NORRISMcLaren1:13.2940.63824
663G.RUSSELLMercedes1:13.4060.75030
710P.GASLYAlpha Tauri1:13.6360.98031
814F.ALONSOAlpine1:13.9121.25631
95S.VETTELAston Martin1:14.0591.40331
1022Y.TSUNODAAlpha Tauri1:14.1341.47827
1120K.MAGNUSSENHaas1:14.2391.58331
1244L.HAMILTONMercedes1:14.2671.61128
1377V.BOTTASAlfa Romeo1:14.4681.81227
1423A.ALBONWilliams1:14.4861.83032
1524G.ZHOUAlfa Romeo1:14.5251.86922
1618L.STROLLAston Martin1:14.6231.96728
1747M.SCHUMACHERHaas1:14.8942.23832
1831E.OCONAlpine1:15.2162.56033
196N.LATIFIWilliams1:16.2763.62033
203D.RICCIARDOMcLaren2

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

5 komentara

  1. Je li i Vettel na B verziji bolida?



    5

    0
  2. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Sto promjeni naslovnu sliku?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Albonova metla, dominacija Maxa i Alonsa te ostali dvoboji timskih kolega 2023.

Lociranje // Lovro Andraka

Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Još kolumni