Dobre vijesti za Haas – Mick Schumacher dobio je novi MGU-K element te će nastaviti s vikendom. Valtteri Bottas će također sudjelovati na treningu.
Ferrari je u prvom treningu bio koncentriran na medium gume, tako da će ovaj trening započeti na hardu. Sve druge momčadi koriste medium. S 47 minuta do kraja vidjeli smo Vettelovo proklizavanje u trećem sektoru, ali je iskusni Nijemac uspio iskontrolirati bolid i izbjegao je udarac u zid.
Perez se zasad čini jako raspoložen u Monaku, i na početku drugog treninga radi bolje vrijeme od Verstappena.
Ricciardo je s 45 min do kraja treninga proklizao na istom mjestu kao i Vettel, ali nije uspio iskontrolirati bolid te je završio u barijerama u sekciji kod bazena i tako izazvao crvenu zastavu. Indikativna je bila radijska razmjena između trkaćeg inžinjera i Ricciarda, gdje inžinjer pita “je li bolid OK”, na što Ricciardo odgovara “ja sam OK”.
Trening je nastavljen s 36 minuta preostalog vremena, prvi bolidi na stazi su bili Alpineovi. Prve krugove na softu odradio je upravo Alonso, nakratko postavivši prvo vrijeme treninga. Uskoro su vrh zauzeli Red Bullovi vozači, a potom i Ferrarijevi – Leclerc je postavio vrijeme 1:12.764, a zatim i 1:12.656. Perez je u međuvremenu na timski radio prijavio da mu je otpao retrovizor.
Glavobolju momčadi McLarena zadao je i Lando Norris koji je na team radio javio da je okrznuo zid u prvom zavoju. Jedina momčad koja do posljednje trećine treninga nije isprobala soft gume je Alfa Romeo. Ferrari je pritom uporno postavljao jako konkurentna vremena, a u još jednom Leclercovom pokušaju brzog kruga se u trećem sektoru ukazao spori Nicholas Latifi koji je onemogućio završetak Leclercova kruga i vjerojatno će dobiti službeno upozorenje. Pod istragom će završiti i Tsunoda i Magnussen zbog navodnog ometanja u 10. zavoju. Posljednjih 15 minuta rezervirano je za simulacije uvjeta s punim spremnikom goriva stoga više nismo vidjeli značajne izmjene u poretku.
Leclerc i Sainz su tako završili prvi i drugi, Perez i Verstappen treći i četvrti, Norris peti, Russell šesti, Gasly sedmi, a Alonso osmi.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:12.656 | 29 | |
2 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:12.700 | 0.044 | 31 |
3 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:13.035 | 0.379 | 31 |
4 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:13.103 | 0.447 | 32 |
5 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:13.294 | 0.638 | 24 |
6 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:13.406 | 0.750 | 30 |
7 | 10 | P.GASLY | Alpha Tauri | 1:13.636 | 0.980 | 31 |
8 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:13.912 | 1.256 | 31 |
9 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:14.059 | 1.403 | 31 |
10 | 22 | Y.TSUNODA | Alpha Tauri | 1:14.134 | 1.478 | 27 |
11 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:14.239 | 1.583 | 31 |
12 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:14.267 | 1.611 | 28 |
13 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:14.468 | 1.812 | 27 |
14 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:14.486 | 1.830 | 32 |
15 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:14.525 | 1.869 | 22 |
16 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:14.623 | 1.967 | 28 |
17 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:14.894 | 2.238 | 32 |
18 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:15.216 | 2.560 | 33 |
19 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:16.276 | 3.620 | 33 |
20 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 2 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je li i Vettel na B verziji bolida?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao i na prošloj trci
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sto promjeni naslovnu sliku?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ova nova je odlična :thumbs:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I ja isto mislim. Samo se pitam…
0
0