Dobre vijesti za Haas – Mick Schumacher dobio je novi MGU-K element te će nastaviti s vikendom. Valtteri Bottas će također sudjelovati na treningu.
Ferrari je u prvom treningu bio koncentriran na medium gume, tako da će ovaj trening započeti na hardu. Sve druge momčadi koriste medium. S 47 minuta do kraja vidjeli smo Vettelovo proklizavanje u trećem sektoru, ali je iskusni Nijemac uspio iskontrolirati bolid i izbjegao je udarac u zid.
Perez se zasad čini jako raspoložen u Monaku, i na početku drugog treninga radi bolje vrijeme od Verstappena.
Ricciardo je s 45 min do kraja treninga proklizao na istom mjestu kao i Vettel, ali nije uspio iskontrolirati bolid te je završio u barijerama u sekciji kod bazena i tako izazvao crvenu zastavu. Indikativna je bila radijska razmjena između trkaćeg inžinjera i Ricciarda, gdje inžinjer pita “je li bolid OK”, na što Ricciardo odgovara “ja sam OK”.
Trening je nastavljen s 36 minuta preostalog vremena, prvi bolidi na stazi su bili Alpineovi. Prve krugove na softu odradio je upravo Alonso, nakratko postavivši prvo vrijeme treninga. Uskoro su vrh zauzeli Red Bullovi vozači, a potom i Ferrarijevi – Leclerc je postavio vrijeme 1:12.764, a zatim i 1:12.656. Perez je u međuvremenu na timski radio prijavio da mu je otpao retrovizor.
Glavobolju momčadi McLarena zadao je i Lando Norris koji je na team radio javio da je okrznuo zid u prvom zavoju. Jedina momčad koja do posljednje trećine treninga nije isprobala soft gume je Alfa Romeo. Ferrari je pritom uporno postavljao jako konkurentna vremena, a u još jednom Leclercovom pokušaju brzog kruga se u trećem sektoru ukazao spori Nicholas Latifi koji je onemogućio završetak Leclercova kruga i vjerojatno će dobiti službeno upozorenje. Pod istragom će završiti i Tsunoda i Magnussen zbog navodnog ometanja u 10. zavoju. Posljednjih 15 minuta rezervirano je za simulacije uvjeta s punim spremnikom goriva stoga više nismo vidjeli značajne izmjene u poretku.
Leclerc i Sainz su tako završili prvi i drugi, Perez i Verstappen treći i četvrti, Norris peti, Russell šesti, Gasly sedmi, a Alonso osmi.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:12.656 | 29 | |
2 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:12.700 | 0.044 | 31 |
3 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:13.035 | 0.379 | 31 |
4 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:13.103 | 0.447 | 32 |
5 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:13.294 | 0.638 | 24 |
6 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:13.406 | 0.750 | 30 |
7 | 10 | P.GASLY | Alpha Tauri | 1:13.636 | 0.980 | 31 |
8 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:13.912 | 1.256 | 31 |
9 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:14.059 | 1.403 | 31 |
10 | 22 | Y.TSUNODA | Alpha Tauri | 1:14.134 | 1.478 | 27 |
11 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:14.239 | 1.583 | 31 |
12 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:14.267 | 1.611 | 28 |
13 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:14.468 | 1.812 | 27 |
14 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:14.486 | 1.830 | 32 |
15 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:14.525 | 1.869 | 22 |
16 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:14.623 | 1.967 | 28 |
17 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:14.894 | 2.238 | 32 |
18 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:15.216 | 2.560 | 33 |
19 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:16.276 | 3.620 | 33 |
20 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 2 |
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je li i Vettel na B verziji bolida?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao i na prošloj trci
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sto promjeni naslovnu sliku?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ova nova je odlična :thumbs:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I ja isto mislim. Samo se pitam…
0
0