Izdvojeno

Leclerc najbrži na prvom treningu VN Monaka

Piše: Luka Softić

Prije 8 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Za razliku od tradicionalnog četvrtka, ove sezone su treninzi i u Monaku zakazani za petak. Gotovo svi bolidi su odmah izašli na stazu, uključujući i Verstappena koji je odmah pitao za DRS sustav. Problem u Barceloni je bio navodno zbog nove verzije aktuatora za DRS koji je lakši od starije verzije. Perez je tad ostao na starijoj verziji te nije imao problema s otvaranjem DRS-a. George Russell je u prvim minutama na radijskoj poruci dao momčadi vrlo koherentan feedback glede ponašanja bolida.

Uskoro smo saznali da se Lando Norris još nije oporavio od bolesti te je bio ispričan od medijskih zadaća, ali će odraditi vozačke dužnosti. Sainz je ubrzo javio da je nezadovoljan balansom bolida, a jedino Ferrarijevi vozači su trening započeli na medium gumama, svi ostali su krenuli na hard komponenti. Osim Ferrarija na poskakivanje su se potužili i vozači Mercedesa, no bitno je napomenuti da se ovdje ne radi o “porpoising” efektu, već o odbijanju bolida zbog neravne podloge. Zbog novih ground effect pravila setup ove godine mora biti puno tvrđi kako bi se ground effect maksimizirao, što za vozače znači veću neudobnost.

u 20. minuti Mick Schumacher je prijavio problem s mjenjačem, a zbog problema se zaustavio ispred ulaska u boks i tako izazvao crvenu zastavu.

Valtteri Bottas nastavlja svoju lošu sreću petkom – problemi s papučicama pretvorili su se u rastavljanje bolida zbog čega Bottas nije ni postavio vrijeme na treningu.

U nastavku je Verstappen na hardu postavio najbrže vrijeme, 4 desetinke ispred Leclerca. Hamilton je u međuvremenu postavio drugo vrijeme treninga na medium gumama, a Alex Albon je prvi koji je odradio krug na soft gumama. U drugoj polovici treninga su vremena počela padati, a Lando Norris je zbacio Verstappena s prve pozicije s jako dobrim krugom na mediumu. McLaren je inače stavio “Senna” logo na svoj bolid, prigodno za odati počast legendarnom Brazilcu, rekorderu po broju podija u kneževini.

Lewis je potom brzo morao na predah u boks kako bi momčad provjerila je li s ovjesom sve u redu nakon što je Hamilton očešao stražnji desni kotač o ogradu. Sebastian Vettel je drugi vozač koji je na soft gumama napravio vrijeme koje je bilo dovoljno za poziciju u top 5. Pierre Gasly je zatim ostao kratak manje od desetinke za vodećim Norrisem s jako dobrim krugom na mediumu. Verstappen je nedugo potom na mediumu napravio prvo vrijeme unutar minute i petnaest sekundi s 1:14.712, a ubrzo mu se na drugom mjestu pridružio Perez sa zaostatkom od dvije desetinke.

Verstappen je, kao i Leclerc na početku treninga, imao lockup u prvom zavoju te je završio u izletnoj zoni. Carlos Sainz je u međuvremenu imao ljubičasta prva dva sektora, ali je naletio na gužvu u trećem sektoru i morao odustati od kruga. Izlijetanja u prvom zavoju imali su i Kevin Magnussen te Lando Norris. S 10 minuta do kraja Ferrarijev dvojac zauzeo je vrh poretka, a s obzirom da je staza ubrzavala sve više i više Red Bull ih je pratio s vremenima – Perez se ugurao na drugo mjesto između Leclerca i Sainza, a nakon toga je i on izletio u prvom zavoju.

Ono što smo još mogli primijetiti – vozači Ferrarija su imali poteškoća pri kočenju na izlasku iz tunela. Vidjeli smo nekoliko Leclercovih i Sainzovih pokušaja koji su završili odustankom od ulaska u zavoj i presjecanjem šikane. Na kraju treninga čuli smo da Hamilton treba “štitnike za laktove” zbog skakutanja bolida.

Leclerc je zadržao prvo mjesto, drugi je ostao Perez, Sainz treći, a Verstappen četvrti.

Poredak:

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
116C.LECLERCFerrari1:14.53129
211S.PEREZRed Bull1:14.5700.03930
355C.SAINZFerrari1:14.6010.07028
41M.VERSTAPPENRed Bull1:14.7120.18126
54L.NORRISMcLaren1:15.0560.52531
610P.GASLYAlpha Tauri1:15.0830.55233
73D.RICCIARDOMcLaren1:15.1570.62633
863G.RUSSELLMercedes1:15.2110.68034
95S.VETTELAston Martin1:15.3870.85633
1044L.HAMILTONMercedes1:15.4990.96829
1122Y.TSUNODAAlpha Tauri1:15.5361.00536
1218L.STROLLAston Martin1:15.5391.00826
1314F.ALONSOAlpine1:15.7491.21828
1420K.MAGNUSSENHaas1:15.8061.27530
1523A.ALBONWilliams1:16.1101.57939
1631E.OCONAlpine1:16.3151.78424
1724G.ZHOUAlfa Romeo1:16.4171.88627
186N.LATIFIWilliams1:17.7143.18330
1947M.SCHUMACHERHaas1:18.6364.10512
2077V.BOTTASAlfa Romeo2

Komentiraj

14 komentara

  1. Mclaren
    raca Prikaži

    McLaren pokazuje znakove života, al još nije živnuo



    1

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Neznam zašto ali imam neki osjećaj da bi Leclerc mogao imati uraganski vikend naspram konkurencije…..



    1

    1
  3. Poprilično sam uvjeren da je ovaj Ferrari brz ali i ne stabilan bolid. Kako objasniti toliki broj grešaka oba vozača u 5 go vikenda a kako vidimo i dalje se to događa. Moje mišljenje je da ako ne uzmu Madaršku Monte Carlo i još nelu utrku do pauze da se mogu pozdraviti sa bilo čime.



    7

    1
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Pa LEC je imao jednu pogrešku u cijeloj sezoni ako se gledaju trke…



      4

      0
      • Gleda se sve valjda. Gledaš koliko se taj bolid puta izvrti, koliko puta ga lovi po zavojima, koliko lockaju tockočkove na kočenju. Ukupni dojam je da je to kod nekih drugih timova daleko manje izraženo. Meni je smjesno da dvojica jako dobrih vozaca naprave u jednom gp vikendu 6 pirueta. Očito guzica bolidu bježi. Kad sabereš sve lanjske greške ovog dvojca i ovogodisnje mislim da su vec sad na pragu prosle godine. Oni na svakom dijelu gp vikenda ustimavaju bolid. Kad je bolid dobar onda gresaka nema. Kad je los idu kao na traci. Samo se sjeti Maxa kad je prije govorio da se izvrtio zbog motora i nelinearno isporucivanja snage. Itekako ima sve veze i sve se treba gledati. Cak bi bilo logicno da se na treningu najmanje grijesi jer ne voze na limitu kao u kvalama ili utrci.



        1

        0
        • Ima jednu gresku u utrci i jednu u kvalifikacijama koju je odmah ispravio pa nema utjecaja. Dakle, jedna greska. I Max ima gresaka, skoro je proslu utrku zapeo u sljunku, ali se izvukao.
          A na treninzima manje vise svi “rade greske.” I Ferrari, i Red Bull i ostali. Nisu to sve ni greske nego testiranje limita i upoznavanje sa stazom/bolidom s ciljem da se takve stvari ne dogode u kvalifikacijama i utrci.
          Nemojmo potajno traziti opravdanja za Sainza sa spikom da je bolid tezak za vozit. Prije bi rekao- Sainz jako puno grijesi, Latifi puno grijesi, ostali manje vise standardno.



          3

          2
        • Realista daj pročitaj sve. Pričamo o bolidu Ferrarija i oba vozača ferrarija. Koliko su pirueta napravili u imoli obojica? Tko opravdava Sainza? Pa taj dečko je imao manje grešaka u zadnje tri godine nego u ovih 5 gp vikenda. Dali možeš sada skužiti poantu? Lani je griješio manje od Leclerca sada najednom ne zna voziti. Traze i ostali granice pa ne naprave kao momčad u jednom gp vikendu 689 pirueta.



          2

          0
        • Michael Schumacher
          VRSV546 Prikaži

          Marqez padne svaki petak i subotu i dođe nedilja obriše pod sa svima( kad je bio na vrhu) on se no boji past Honda se neboji troškova, i zato je tu di je, tako da se slazem slobodne treninge pusti s mirom, 2020 je Hamilton isto ima dosta pirueta a na kraju ostala sezona s najbrzim bolidom u povjesti sporta



          2

          3
        • Ja kao da zidovima pričam. Aposlutno je nebitno jel u utrci ili na treningu ili u kvalama. Činjenica je da obojica imaju grešaka više nego inače. To je poanta priče…..nelima ne dopire do glave nikako.



          2

          0
    • Ferrari je najstabilniji bolid ove sezone kad uzmes u obzir i brzinu koju ima.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni