Za razliku od tradicionalnog četvrtka, ove sezone su treninzi i u Monaku zakazani za petak. Gotovo svi bolidi su odmah izašli na stazu, uključujući i Verstappena koji je odmah pitao za DRS sustav. Problem u Barceloni je bio navodno zbog nove verzije aktuatora za DRS koji je lakši od starije verzije. Perez je tad ostao na starijoj verziji te nije imao problema s otvaranjem DRS-a. George Russell je u prvim minutama na radijskoj poruci dao momčadi vrlo koherentan feedback glede ponašanja bolida.
Uskoro smo saznali da se Lando Norris još nije oporavio od bolesti te je bio ispričan od medijskih zadaća, ali će odraditi vozačke dužnosti. Sainz je ubrzo javio da je nezadovoljan balansom bolida, a jedino Ferrarijevi vozači su trening započeli na medium gumama, svi ostali su krenuli na hard komponenti. Osim Ferrarija na poskakivanje su se potužili i vozači Mercedesa, no bitno je napomenuti da se ovdje ne radi o “porpoising” efektu, već o odbijanju bolida zbog neravne podloge. Zbog novih ground effect pravila setup ove godine mora biti puno tvrđi kako bi se ground effect maksimizirao, što za vozače znači veću neudobnost.
u 20. minuti Mick Schumacher je prijavio problem s mjenjačem, a zbog problema se zaustavio ispred ulaska u boks i tako izazvao crvenu zastavu.
Valtteri Bottas nastavlja svoju lošu sreću petkom – problemi s papučicama pretvorili su se u rastavljanje bolida zbog čega Bottas nije ni postavio vrijeme na treningu.
U nastavku je Verstappen na hardu postavio najbrže vrijeme, 4 desetinke ispred Leclerca. Hamilton je u međuvremenu postavio drugo vrijeme treninga na medium gumama, a Alex Albon je prvi koji je odradio krug na soft gumama. U drugoj polovici treninga su vremena počela padati, a Lando Norris je zbacio Verstappena s prve pozicije s jako dobrim krugom na mediumu. McLaren je inače stavio “Senna” logo na svoj bolid, prigodno za odati počast legendarnom Brazilcu, rekorderu po broju podija u kneževini.
Lewis je potom brzo morao na predah u boks kako bi momčad provjerila je li s ovjesom sve u redu nakon što je Hamilton očešao stražnji desni kotač o ogradu. Sebastian Vettel je drugi vozač koji je na soft gumama napravio vrijeme koje je bilo dovoljno za poziciju u top 5. Pierre Gasly je zatim ostao kratak manje od desetinke za vodećim Norrisem s jako dobrim krugom na mediumu. Verstappen je nedugo potom na mediumu napravio prvo vrijeme unutar minute i petnaest sekundi s 1:14.712, a ubrzo mu se na drugom mjestu pridružio Perez sa zaostatkom od dvije desetinke.
Verstappen je, kao i Leclerc na početku treninga, imao lockup u prvom zavoju te je završio u izletnoj zoni. Carlos Sainz je u međuvremenu imao ljubičasta prva dva sektora, ali je naletio na gužvu u trećem sektoru i morao odustati od kruga. Izlijetanja u prvom zavoju imali su i Kevin Magnussen te Lando Norris. S 10 minuta do kraja Ferrarijev dvojac zauzeo je vrh poretka, a s obzirom da je staza ubrzavala sve više i više Red Bull ih je pratio s vremenima – Perez se ugurao na drugo mjesto između Leclerca i Sainza, a nakon toga je i on izletio u prvom zavoju.
Ono što smo još mogli primijetiti – vozači Ferrarija su imali poteškoća pri kočenju na izlasku iz tunela. Vidjeli smo nekoliko Leclercovih i Sainzovih pokušaja koji su završili odustankom od ulaska u zavoj i presjecanjem šikane. Na kraju treninga čuli smo da Hamilton treba “štitnike za laktove” zbog skakutanja bolida.
Leclerc je zadržao prvo mjesto, drugi je ostao Perez, Sainz treći, a Verstappen četvrti.
Poredak:
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:14.531 | 29 | |
2 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:14.570 | 0.039 | 30 |
3 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:14.601 | 0.070 | 28 |
4 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:14.712 | 0.181 | 26 |
5 | 4 | L.NORRIS | McLaren | 1:15.056 | 0.525 | 31 |
6 | 10 | P.GASLY | Alpha Tauri | 1:15.083 | 0.552 | 33 |
7 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:15.157 | 0.626 | 33 |
8 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:15.211 | 0.680 | 34 |
9 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:15.387 | 0.856 | 33 |
10 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:15.499 | 0.968 | 29 |
11 | 22 | Y.TSUNODA | Alpha Tauri | 1:15.536 | 1.005 | 36 |
12 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:15.539 | 1.008 | 26 |
13 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:15.749 | 1.218 | 28 |
14 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:15.806 | 1.275 | 30 |
15 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:16.110 | 1.579 | 39 |
16 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:16.315 | 1.784 | 24 |
17 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:16.417 | 1.886 | 27 |
18 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:17.714 | 3.183 | 30 |
19 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:18.636 | 4.105 | 12 |
20 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 2 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
McLaren pokazuje znakove života, al još nije živnuo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neznam zašto ali imam neki osjećaj da bi Leclerc mogao imati uraganski vikend naspram konkurencije…..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako zidovi budu imali milosti i ako ih se malo tapecira…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako i ja. Ili to ili zid. Nema izmedju.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
S obzirom na dosadasnje nastupe , bio bio uspjeh da završi utrku. Do sada je ukenjao svaki puta.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upravo to. Do sad ni u jednom nastupu u Monacu, nije završio utrku
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Poprilično sam uvjeren da je ovaj Ferrari brz ali i ne stabilan bolid. Kako objasniti toliki broj grešaka oba vozača u 5 go vikenda a kako vidimo i dalje se to događa. Moje mišljenje je da ako ne uzmu Madaršku Monte Carlo i još nelu utrku do pauze da se mogu pozdraviti sa bilo čime.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa LEC je imao jednu pogrešku u cijeloj sezoni ako se gledaju trke…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gleda se sve valjda. Gledaš koliko se taj bolid puta izvrti, koliko puta ga lovi po zavojima, koliko lockaju tockočkove na kočenju. Ukupni dojam je da je to kod nekih drugih timova daleko manje izraženo. Meni je smjesno da dvojica jako dobrih vozaca naprave u jednom gp vikendu 6 pirueta. Očito guzica bolidu bježi. Kad sabereš sve lanjske greške ovog dvojca i ovogodisnje mislim da su vec sad na pragu prosle godine. Oni na svakom dijelu gp vikenda ustimavaju bolid. Kad je bolid dobar onda gresaka nema. Kad je los idu kao na traci. Samo se sjeti Maxa kad je prije govorio da se izvrtio zbog motora i nelinearno isporucivanja snage. Itekako ima sve veze i sve se treba gledati. Cak bi bilo logicno da se na treningu najmanje grijesi jer ne voze na limitu kao u kvalama ili utrci.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima jednu gresku u utrci i jednu u kvalifikacijama koju je odmah ispravio pa nema utjecaja. Dakle, jedna greska. I Max ima gresaka, skoro je proslu utrku zapeo u sljunku, ali se izvukao.
A na treninzima manje vise svi “rade greske.” I Ferrari, i Red Bull i ostali. Nisu to sve ni greske nego testiranje limita i upoznavanje sa stazom/bolidom s ciljem da se takve stvari ne dogode u kvalifikacijama i utrci.
Nemojmo potajno traziti opravdanja za Sainza sa spikom da je bolid tezak za vozit. Prije bi rekao- Sainz jako puno grijesi, Latifi puno grijesi, ostali manje vise standardno.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Realista daj pročitaj sve. Pričamo o bolidu Ferrarija i oba vozača ferrarija. Koliko su pirueta napravili u imoli obojica? Tko opravdava Sainza? Pa taj dečko je imao manje grešaka u zadnje tri godine nego u ovih 5 gp vikenda. Dali možeš sada skužiti poantu? Lani je griješio manje od Leclerca sada najednom ne zna voziti. Traze i ostali granice pa ne naprave kao momčad u jednom gp vikendu 689 pirueta.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Marqez padne svaki petak i subotu i dođe nedilja obriše pod sa svima( kad je bio na vrhu) on se no boji past Honda se neboji troškova, i zato je tu di je, tako da se slazem slobodne treninge pusti s mirom, 2020 je Hamilton isto ima dosta pirueta a na kraju ostala sezona s najbrzim bolidom u povjesti sporta
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja kao da zidovima pričam. Aposlutno je nebitno jel u utrci ili na treningu ili u kvalama. Činjenica je da obojica imaju grešaka više nego inače. To je poanta priče…..nelima ne dopire do glave nikako.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je najstabilniji bolid ove sezone kad uzmes u obzir i brzinu koju ima.
0
0