Nakon što su u Miamiju dva Aston Martina imala probleme s temperaturom goriva, skoro se ista situacija dogodila u Barceloni s Red Bullovim dvojcem.
Kako su temperature bile iznimno visoke za vrijeme vikenda u Španjolskoj, mnogi smatraju kako je Red Bull smanjio temperaturu na minimum kako bi smanjili mogućnost pregrijavanja. No ima i onih koji vjeruju kako je austrijska momčad ohladila gorivo na temperaturu ispod dopuštenih 25°C (deset niže od tad ambijentalne temperature), te je među njima i šef njihova najvećega rivala ove sezone – Mattia Binotto iz Ferrarija.
Hladnije gorivo bi značilo kako momčad mora pričekati da ono dođe na optimalnu temperaturu, što se onda pretvara u utrku s vremenom i pojavljuje se prijetnja od startanja iz boksova, baš kao što su to morali vozači Aston Martina u Miamiju.
Dok su ostali vozili probne krugove na putu prema gridu, Max Verstappen i Sergio Perez su ostali u garažama, što je alarmiralo novinare. Naime, njemački AMuS tvrdi kako Red Bullova strategija ove sezone stvarno je hlađenje goriva do najniže dozvoljene temperature kako bi izbjegli pregrijavanje u utrkama, pošto je Honda, odnosno Red Bullov pogonski sklop pokazao kako ima problema s pregrijavanjem goriva na utrkama s velikim vrućinama.
Dopuštena temperatura goriva se dobiva oduzimanjem 10 stupnjeva od temperature zraka dva sata prije početka utrke. Što znači kako je minimalna dozvoljena temperatura goriva bila 25°C jer je u Barceloni dva sata prije utrke temperatura zraka bila 35°C.
Binotto, unatoč izjavi FIA-e kako je sve bilo u skladu s pravilima po pitanju goriva u Red Bullovim bolidima, ipak vjeruje kako to nije u potpunosti istinito.
„Vjerujem kako je njihov kasni izlazak na stazu bio zbog temperature goriva. Ono mora biti najviše 10 stupnjeva ispod trenutne temperature zraka, i takvo mora biti za vrijeme cijeloga događaja. Znači ne samo kad su bolidi na stazi, nego i kad su u garaži.“
„Jedino što trenutno mogu je vjerovati FIA-i. Teško je za shvatiti kako su vjerojatno zagrijali gorivo tijekom paljenja jer to ne bi moglo objasniti… uglavnom, kao što sam rekao, mora biti u skladu s pravilima u svakome trenutku.“
„Jedino što mogu je vjerovati FIA-i, a prilično sam siguran kako su oni zadovoljni. Ipak su oni ti koji su obavili testiranje. Možda i ovo nije najbolje objašnjenje, ali zato pitajte njih.“
Mattia Binotto
Iz Red Bulla su izjavili kako nisu radili ništa ilegalno s gorivom, nego kako su do zadnjega trenutka pokušavali riješiti problem s Verstappenovim DRS-om.
Verstappen je pobijedio na VN Španjolske i po prvi puta ove sezone preuzeo vodstvo u vozačkome prvenstvu. Njegov momčadski kolega Perez je utrku završio na drugome mjestu, a treći je bio Mercedesov George Russell.
Charles Leclerc je imao svoje prvo odustajanje ove sezone zbog problema sa svojom pogonskom jedinicom. Loš rezultat znači kako na svoju domaću VN Monaka dolazi kao drugoplasirani u prvenstvu, sa šest bodova zaostatka za Verstappenom.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo deri Mate. :thumbs:
Pa makar bilo i “u ništa”, nema veze, neka se talasa.
19
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vjerovatno je u nista ali nema veze, napokon su se pokrenili!
iako RBR malo laže, oba bolida su bila u garazi jer je Max bolid ima problem😂
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad se samo sjetim kako se Wolfa bodrilo i ohrabrivalo kad se zalio na druge momčadi 🥳
Ne mogu odolit da ne spomenem…
🔴👓
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“I can only trust the FIA and I’m pretty sure they are comfortable. They checked.”
Ovo iznad je koliko sam ja ispratio bila zavrsna rijec, jucer.
Dan nakon, dok okolo citam skandal je napravljen. Ove naslove cu prozivati dok god mogu. Nisu nam potrebni. Talasa se to, to je problem.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se citiram
Kad su Wolf & Co., kao zadnje osobe na planeti koje su imale osnova da se žale, s obzirom na dugogodišnju protekciju od strane nadležnog tijela, pravile žalbe, tražile senzore,…., zašto ne bi i Mate, jel?
A može i ovako. Kad Ferrari bude imao zaredom 7 WDC titula i 8 WCC titula, uz pogodovanja oko guma, paljenja ulja, party moda, felgi, pa opet guma,……, zatim progledavanja kroz prste oko kazni i onda kada se neko približi, zatraže senzore, onda neka navijači drugih ekipa zvocaju do mile volje….
Mene bi bilo sramota išta napisati na tu temu da navijam za Mercedes zbog:
1. prethodno navedenog
2. toga što se ovo odnosi na RB (pa proizilazi da je ovo hejt, trolanje ili šta već….)
20
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali Binotto se nije zalio. Covjek je stabilno i kvalitetno dao vidjenje situacije iz svoje perspektive. Ja mu samo skidam kapu. Bez da je stvarao dramu kao prosle godine ona dvojica.
Naslovi djeluju kao da se on spustio na nivo njih, a nije. 8 ili 9 sekudni je ostalo da startaju iz pita kao astoni prosli put i to je to.
On nikoga nije optuzio. Jer bi to znacilo da je svatko za optuzbu dok ne dosegne propisanu temperaturu. Nema logike, zar ne.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma naravno Vlado. 👍
Moj prvi post je bio više neka zezancija.
Nikakva žalba, samo čovjek mirno konstatovao, malo zatslasao. I neka je.
Pa nije čovjek tražio da se Red Bullu nakače dodatni senzori. 😉
I odmah imaš replike u vidu “drugačijih aršina / očala” 🤦, a kolega ispod po običaju “fula cijeli fudbal”, zaboravljajući da je pred 2003. promijenjen sistem bodovanja ne bi li skinuli Ferrari, da bi im to pošlo za rukom pred 2005., sa gumama. Samo ne znam otkud 2007. u priči (osim zbog činjenice da su Kimi i Ferrari, zbog “gluposti” Rona Dennisa, zasluženo pokupili obje titule).
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Frantic, zezas se ali ima puno istine.
Binotto je po meni najbolji lider na gridu. Prakticno da ne postoji, nema ga. A vozaci mu dolaze u zagraljaj bila njihova ili greska “vise” sile. I onda ovako jeftini naslov na nasem portalu je tuzan. Zasto da ga ovako predstavljamo. Mozemo bolje.
Naslov je jednostavno laz i manipulacija. I to prva vijest nakon 170 plus komentara u prehodnoj. Nakon citavog dana.
Svi mi znamo da je f1 cirkus, to je draz. Ovo pravilo u vezi temperature goriva je osudjenu od svakoga tima, ako se ne varam. Zamislimo da je rb startao iz pita zbog jednog stepena goriva kada citava f1 ovisi o dvoboju pred nama. Da gasim stream…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa imali su od 2000. do 2007.
2
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari?
Ferrari je obe titule skupljao samo od 2000 do 2004 (+ 2007)…
2000 su jedva pobijedili obe titule, samo zahvaljujući lošoj pouzdanosti McLaren-a.
Umalo su izgubili i WDC 2003, Kimi je Schumachera peglao sve do kraja sezone da bi u zadnjoj utrci izgubio titulu za 2 boda, ponovno zahvaljujući lošoj pouzdanosti McLaren-a…
Također su WCC titulu 2003 odnijeli sa svega 14 bodova prednosti ispred Williams-a.
2005 i 2006 su izgubili obe titule od Renault-a i Alonsa.
2007 je McLaren uvjerljivo vodio za WCC titulu, da bi na kraju cijeli tim bio diskvalficiran zbog Spygate-a…
Da je Ron Dennis bio malo pametniji, McLaren bi odnio obe titule bez problema.
Ferrari je 2008 zasluženo pobjedio, ali od tad, ništa.
Ferrari je u principu samo 2001, 2002 i 2004 uvjerljivo dominirao na isti način kao i Mercedes ovih zadnjih 8 godina zaredom.
Neusporedivo.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A gdje ćemo bez ovog postulata, već sam se pitao kako ga nitko nije ponovio od početka nove sezone, bilo je vrijeme…
No ne brinem se ja za Ferrari, možda bu u Haasu već sljedećeg vikenda ispitivali novi nacin hlađenja goriva?
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ručak kreće lagano da se krčka…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa sve i da je točno tako i da fia recimo uzme bodove RBR-u, a znamo da neće, ovakva igra Ferrariu ne treba
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za uspjeh na kraju sezone je uz borbu na stazi potrebna i jaka borba izvan staze.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
rbr ima tu praksu već godinama, ali ono šta je sve izvodio toto sa Mercedesom je odvratno ljigavo.
spuštat se na tu razinu samo govori na šta je spala F1.
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta radi Dr Helmut pošteni!? Dezurna pričalica, tužilac, sudija… multipractic za raznorazna sranya! A Matia je ko limunada… 😀
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sranja polako pocinju🤣🤣
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Špagetari krenuli u diplomatski kontranapad, samo što Matija nije ni do koljena profićima poput Wolffa i Hornera
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Horner je maca mala… diplomata! Za zmijske ujede iz Red Bulla je zaduzen Dr Dinosaurus lično! 😀
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fittipaldi … špagetari , kako afirmativno mišljenje o talijanima imaš . mattia zaista nije ni do koljena totu i marku jer “igra” kulturno , a sa prljavima treba igrat prljavo ali za tako igrat treba imat i takav karakter šta binottu u komparaciji sa navedenima izgleda nedostaje ….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Binotto nije politicar vec inženjer. Dvojica navedenih iznad i on nisu u istoj kategoriji. Bilo to dobro ili lose.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako su talijani špagetari onda su ovi za koje ti navijaš čajari i pivopije. Zamisli koji ti je nivo rasprave kada ljude cijele nacije nazivaš špagetarima jer nisi njihov fan. A živiš u drzavi koja nije ni do nožnog prsta tim špagetarima apsolutno po ničemu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kokice su tu. Samo naprijed.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A pazi ovaj odgovor:
Da, a u čemu je onda bio problem sa Perezom?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa morali su gledat kak je slozen njegov DRS … Da opet netko nes krivo ne zasarafi….
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobarrr :rofl:
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
perezov problem je bila kolegijarnost i suosjećanje sa maxom i njegovim problemom :) :):)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naslaov kao u najžutijim tablidima… a tekst i naslov nemaju veze.
Skulirajte se dečki, nije ovo prvi puta
LP
2
0