Drugi trening ovog popodneva počeo je s gužvom, većina vozača odmah je izašla na stazu. Gotovo svi su izašli na medium gumama, osim Latifija, Strolla i Magnussena koji su isprobavali C1 hard gume. Max Verstappen je u prvom dijelu treninga postavio najbrže vrijeme od 1:20.932. Leclerc se u prvom bržem krugu mučio s gripom stražnjih guma, čemu svakako nisu pridonijele visoke temperature.
Lando Norris je u drugom sektoru izgubio grip i skrenuo u šljunak, a Valtteri Bottas je zbog problema s pouzdanošću bolid zaustavio na travi zbog čega je nastupio VSC. Mercedes je nastavio s postavljanjem solidnih vremena, i dok se čini da su nadogradnje ubrzale bolid, izgleda da još uvijek nije riješen problem poskakivanja. Ferrari je u međuvremenu počeo raditi dobre krugove, a Carlos Sainz je u 25. minuti postavio najbrže vrijeme. Vrhu poretka se zatim s trećim mjestom priključio Alonso, ali ne zadugo – Ferrari je nedugo potom postavio još bolja vremena, kao i Max Verstappen.
Mercedes je u drugu polovicu treninga započeo silovito, a Hamilton i Russell su počeli postavljati konkurentna vremena, a ostaje vidjeti hoće li se i u utrci približiti Ferrariju i Red Bullu. Nedugo potom dobili smo obavijest da je Bottas imao kvar na motoru, a sesiju je prerano morao zaključiti i Norris čiji bolid mora na promjenu podnice radi dva izlijetanja van staze. Ricciardov krug na soft gumama je isprva izgledao obećavajuće, ali naposljetku Australčeva brzina nije bila dovoljna za više od 15. pozicije. Red Bullov dvojac isprobavao je različite gume – Verstappen medium, a Perez soft. S obzirom na puno pritužbi vozača na trajanje guma na ovoj stazi, u nedjelju možemo očekivati i više od dva zaustavljanja u boksu.
U posljednjih 10 minuta nismo doživjeli ništa senzacionalno, većina vozača je radila sporije krugove radi simulacije uvjeta utrke. Najbrže vrijeme zadržao je Leclerc, a Mercedesov dvojac Russell i Hamilton ostvario je vrlo dobar rezultat s drugim i trećim mjestom. Red Bull je pomalo razočarao tek petim i sedmim mjestom, a priliku vidjeti koliko je taj rezultat realan dobit ćemo već sutra na kvalifikacijama.
Treći trening je na rasporedu sutra u 13, a kvalifikacije u 16 sati.
P | # | VOZAČ | EKIPA | VRIJEME | + | KRUGOVI |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:19.670 | 29 | |
2 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:19.787 | 0.117 | 27 |
3 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:19.874 | 0.204 | 26 |
4 | 55 | C.SAINZ | Ferrari | 1:19.990 | 0.320 | 31 |
5 | 1 | M.VERSTAPPEN | Red Bull | 1:20.006 | 0.336 | 27 |
6 | 14 | F.ALONSO | Alpine | 1:20.203 | 0.533 | 26 |
7 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:20.632 | 0.962 | 30 |
8 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:20.703 | 1.033 | 31 |
9 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:20.745 | 1.075 | 27 |
10 | 47 | M.SCHUMACHER | Haas | 1:20.757 | 1.087 | 25 |
11 | 10 | P.GASLY | Alpha Tauri | 1:20.917 | 1.247 | 28 |
12 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:21.013 | 1.343 | 24 |
13 | 18 | L.STROLL | Aston Martin | 1:21.249 | 1.579 | 32 |
14 | 22 | Y.TSUNODA | Alpha Tauri | 1:21.285 | 1.615 | 29 |
15 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:21.385 | 1.715 | 22 |
16 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:21.828 | 2.158 | 3 |
17 | 24 | G.ZHOU | Alfa Romeo | 1:21.866 | 2.196 | 30 |
18 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:22.319 | 2.649 | 31 |
19 | 6 | N.LATIFI | Williams | 1:23.197 | 3.527 | 25 |
20 | 4 | L.NORRIS | Mclaren | 1:23.388 | 3.718 | 6 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari potrošnja guma zabrinjavajuća.
rbr kao da ne troši gume.
Mercedes bi mogao biti iznenađenje ovaj vikend i to na postolju.
rundaju podjednaka vremena u race stintu kao rbr i čini se da nemaju veliku potrošnju guma. u qualama bi isto mogli potegnuti visoko.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je u race stintu bio pola sekunde brži od Ferrarija i Merca ako se ne varam.
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zašto minusi, pa čovjek je lijepo napisao: “ako se ne varam”. Tko se ne slaže s njim neka argumentira.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lupi pa di lupis eto tako komentiraju… Sad gledam da je red bull desetinku brzi bio u race paceu
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ocekujem vremena sutra iskreno ispod 1.19 tako da ovo moze da zavara.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije li Mercedes i prije znao biti super na FP2, a onda kasnije ćorak?
Nemam ništa protiv da budu konkurentni, slobodno se glođu s RBom za drugo mjesto ;)
Sve dok je Ferrari prvi, ne muči me posebno tko je 2. a tko 3 . :D
16
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navodno su na danu snimanja isprobavali neke stvari i skužili kako “upaliti” i “ugasiti” poskakivanje, tako da bi zato trebali biti konkurentniji. Bar su tako govorili na Skyu
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prema do sada viđenom moguće je da staza u Barceloni nije pravo mjesto za prosuditi utjecaj donijetih nadogradnji na redukciju poskakivanja. Taj zaključak mi se nametnuo nakon što sam saznao da ekipa Haas nije donijela nikakvih nadogradnji, a imala je također bitno manje problema sa poskakivanjem u odnosu na ranije.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro je ,biti će zanimljivo
Izgleda da će mo imati prave utrke ,ne ono da box odradi puno toga ,pokrije jednog vozača i super,,sada se i mercedes izgleda vratio ,no do kvala i utrke nećemo puno znati ,ali jako zanimljivo to sve izgleda ,a onda je tu i aston martin koji izgleda kao red bull ,šta reći
Potez dana box red bulla i pije se zeleni red bull ,super ,super baš je bilo dobro
I za kraj mick schumacher 10 mjesto ,bravo
No,sutra i prekosutra kanđija puca ,šta reći SRETNO SVIMA !!!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam baš previše uvjeren da je Ferrari stigao ili prestigao RB. Po onome što ja vidim potrošnja guma je očajna. Kasne po tom pitanju i po pitanju motora. Dali mogu pobjediti? Teško… znam da su to treninzi, no simulacija utrke za Ferrari ne izgleda bajno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što očekivati od Ferarija za ovu godinu? Mogu li oni ostati konkuretni do kraja, može li Leclerc izdržati pritisak koji će se u nekom trenutku sigurno pojaviti i koliko je Red Bull sa trenutnom postavom (ne govorim samo o vozačkoj nego o cjelokupnom kadru) više šampionski iskusan od njih. To su pitanja za Ferrari. Ja bi volio Ferrari vidjeti na vrhu, ali dojma sam da bi za to ipak trebali imati za nijansu brži bolid jer će Red Bull probleme sa pouzdanošču kad tad riješiti a ako k tome budu brži od Ferrarija odu oni naprijed. Mislim da su Checo i Max manje skloni greškama nego Leclerc i Sainz.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovakvi rezultati najteze padaju Aston Martinu. Bas kada odustanu od kopiranja Mercedesa i pređu na RB, Mecka izbije ispred RBa. Postena ekipa ne zna koga bi kopirala u ovako turbulentnoj sezoni.
0
1