Izdvojeno

Alpine planira razmatrati vozačku postavu za 2023. oko VN Velike Britanije

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Francuska momčad već ima jednoga vozača s duljim ugovorom – Estebana Ocona, no postavljaju se pitanja tko će mu biti momčadski kolega iduće sezone. Dvostrukome svjetskome prvaku, Fernandu Alonsu, na kraju ove sezone ističe ugovor, ali je izjavio kako mu je u interesu potpisati novi ugovor. Drugi kandidat za to mjesto je njihov rezervni vozač – Oscar Piastri, koji je imao jako impresivnu karijeru u mlađim dobnim kategorijama.

Španjolac je u dosadašnjem dijelu sezone vozio odlično i za manjak nekih impresivnijih rezultata se može „kriviti“ loša sreća u nekim utrkama, ponajprije na VN Saudijske Arabije.

Piastri se mora aktivno utrkivati sljedeće sezone kako njegova karijera ne bi izgubila svoj zamah. Ako Alpine odluči zadržati Alonsa, onda je posudba u drugu momčad vrlo moguće rješenje za talentiranoga Australca. Kao jedna od mogućnosti spominje se Williams jer se Haas još ne želi odreći Micka Schumachera.

U razgovoru za portal Motorsport, šef momčadi Otmar Szafnauer je rekao kako će momčad konačnu odluku donijeti sredinom srpnja.

„Nismo previše razmišljali o tome, još je rano. Vjerojatno ćemo o tome razgovarati u vrijeme Silverstonea.“

Uz sve to pojavile su se priče i o tome kako bi Williams mogao promijeniti vozača već usred trenutne sezone, kako Nicholas Latifi ne može parirati brzini i rezultatima Alexa Albona, te kako je Piastri prvi na listi kandidata za zamjenu. Szafnauer je rekao kako nikakvi pregovori trenutno nisu u tijeku, ali kako sigurno nema ništa protiv toga da Piastri skuplja iskustvo na ovaj ili onaj način.

„Ni o tome nismo toliko razmišljali. Ne znam što se točno događa u Williamsu, ali čuo sam glasine. U prošlosti nam je McLaren pristupio i pitao nas „Hej, možemo li koristiti Piastrija kao rezervnoga vozača?“ i rekli smo im da smiju.“

„Razlog tome je, što više može voziti umjesto da samo sjedi na klupi, to bolje. Strateški smo pristupili tome. No trenutno ne znam što se događa u Williamsu.“

Otmar Szafnauer

Komentiraj

2 komentara

  1. U Williamsu se događa to da Nyck de Vries ima prednost pred Piastrijem, a za sada se ne vidi nikakvo drugo slobodno mjesto u F1 za drugu sezonu osim tog u Williamsu.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni