Izdvojeno

Tribina: F1puls podcast #10

Piše: Pulsmedia portal

Prije 11 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

F1puls urednici će danas na Tribini prokomentirati aktualnosti iz posljednje dvije utrke. Priključite se i pratite nas uživo danas od 20 sati.

Otvori video na YouTubeu ovdje.

Teme

00:00:00 – 00:13:07 Organizacija i cirkusarije u Miamiju
00:13:07 – 00:18:10 AlphaTauri i variranje forme od vikenda do vikenda
00:18:10 – 00:20:45 Forma McLarena i njihovi “problemi”
00:20:45 – 00:25:15 Alfa Romeo nepouzdana, a Bottas nespretan, vozačke greške
00:25:15 – 00:32:59 Red Bull vs Ferrari, gdje su Ferrarijeve nadogradnje
00:32:59 – 00:38:55 Lik i djelo Maxa Verstappena, razvoj kroz godine
00:38:55 – 00:44:30 Je li Leclerc dorastao Verstappenu?
00:44:30 – 00:52:10 Duel u Mercedesu, Hamiltonova “nesreća”
00:52:10 – 00:54:15 Male avanture velikoga Ferde uz krilaticu “najgore je biti mali lopov”
00:54:15 – 00:56:55 Esteban Ocon
00:56:55 – 01:01:48 Aston Martin sprema novi bolid, a istovremeno traži kupca za ekipu
01:01:48 – 01:06:06 FIA u elementu
01:06:06 – 01:12:05 Tinja rat između ekipa i Ben Sulayema
01:12:05 – 01:15:10 Predviđanja top 3
01:15:10 – 01:19:33 Pitanja gledatelja 1. dio
01:19:33 – 01:24:00 Kvalifikacijski dueli plahta
01:24:00 – 01:32:59 Pitanja gledatelja 2. dio
01:32:59 – 01:33:33 Prva neočekivana NBA referenca
01:33:33 – 01:40:21 Pitanja gledatelja 3. dio
01:40:21 – 01:40:55 Druga neočekivana NBA referenca
01:40:55 – 01:43:00 Pitanja gledatelja 4. dio
01:43:00 – 01:43:55 Alan Ford – Gužva u Monte Kablu
01:43:55 – 02:09:20 Pitanja gledatelja 5. dio

Komentiraj

5 komentara

  1. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži
    x1

    Da nema Luke Softića trebalo bi ga izmislit. S obzirom na to kako zna ubost prije bi rekao da je Hardić. U svakom slucaju gust za gledat.



    12

    0
  2. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Pohvale.

    Mislim da bi “nasa” pitanja trebao rijesiti na pocetku tako da nema konflikta pred kraj. Malo je smotano citati pitanja na koje je odgovoreno u prvih 20 minuta ili tako nesto. Ili neko drugo rjesenje, naravno.

    Samo naprijed i radjem se par dana nakon Spanije…



    1

    1
  3. Mick Schumacher
    Kaiser Prikaži

    Hoće li bit opet uživo s publikom koji put?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni