Izdvojeno

Russell priznaje da je imao sreće s kockanjem u vezi izlaska sigurnosnog automobila na stazu

Piše: Katarina Predovan

Prije 7 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Zbog izlaska sigurnosnog automobila na stazu George Russell iskoristio je situaciju te obavio “jeftinije” zaustavljanje u boksu. Nije skrivao sreću zbog toga što mu se kockanje u vezi promjene guma i mogućeg izlaska sigurnosnog automobila na stazu isplatilo.

Startao je na tvrdim gumama, a s obzirom da su bolidi na pozicijama ispred njega krenuli na promjenu guma ranije, Russell je stigao do petog mjesta. Nakon toga se dogodio incident između Norrisa i Gaslya te je sigurnosni automobil izašao na stazu.

“Mislim da smo imali sreće.”

“Zvučite pomalo genijalno kad se takve stvari dogode, ali to je slučaj kad si na izvanrednoj strategiji.”

“Imali smo sigurno sedmo mjesto, nije bilo smisla zaustaviti se, možete također ostati vani i nadati se da će se tako nešto dogoditi, a ovaj put nam se malo posrećilo.”

“Ali, još uvijek nismo pokazali tempo koji smo pokazali u petak. Pokazali smo puno više tempa nego što smo pokazali u kvalifikacijama, ali još uvijek daleko od onoga gdje smo bili u petak i moramo razumjeti zašto je to tako.”

George Russell

Dodao je i kako je uživao u borbi s momčadskim kolegom:

“Da, bilo je lijepo. Očigledn morate ostaviti malo više prostora kada se borite sa svojim momčadskim kolegom nego što biste to činili obično, a opet to je samo još jedan zavoj u kojem ne možete stvarno procijeniti gdje je rub staze jer je to samo bijela linija.”

“Onda kada su mi rekli da moramo zamijeniti pozicije, bilo je malo frustrirajuće, jer sam u jednom trenutku hvatao dečke ispred.”

George Russell

Russell je priznao kako je imao poteškoća s gumama na startu te je zbog toga pao u poretku. Dodao je i kako je asfalt veoma loše kvalitete, na što su se žalili i ostali vozači.

Komentiraj

7 komentara

  1. Nije sreca nego hrabrost!!!

    Bez obzira jeli je kapacitet sampiona ili ne, konstantnost je njegovo drugo ime. Bas pozeljan vozac. Vidjecemo ga kada i ako Mercedes se vrati na vrh. Kako ce se nositi sa time.

    Da posjetim da je prosle sezone, kada je ferari bio daleko od vrha, Sainc bio u pojedinim trkama dosta bolji od Leklera. Dosta stabilniji vozac bio.

    Tako da, sacekao bih jos da kazem da je (Rasel) sampionski kalibar. Ali da je sampion konstantnosti, to stoji.



    11

    3
  2. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Ne bi rekao da se radilo o kockanju. Da nije bilo SC-a ,Russell je imao dovoljno dobar tempo da iziđe mislim tada ispred Ocona; Alonsa i Gaslya. A i da je izišao iza njih, na novijim gumama bi ih imao dobre šanse prijeći i završiti P7.
    Ovako je ušićario P5!



    13

    0
  3. Koliko je lik imao pehova prošlih godina vrijeme je da ga počne sreća maziti.



    3

    1
  4. Nahajpani Britanac. Bolji je Ocon vozač od njega ako gledamo Mercedesovu akademiju. Ne vidim ovog tipa kao nasljednika Hamiltona. Mercedes kad Hamilton ode mora naći nekog vozača koji će biti kalibar da sjedne u taj auto. Gasly bi bio dobar izbor. Lando Norris je isto bolji od Russela


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni