Dva Mercedesa još su jednom ostvarila prve dvije pozicije na posljednjem slobodnom treningu u Brazilu. Prednost Lewisa Hamiltona danas je iznosila 123 tisućinke. Na trećoj poziciji bio je Sebastian Vettel u Ferrariju koji je kasnio nešto manje od 7 desetinki sekunde. Samo dva vozača uspjela su biti unutar sekunde zaostatka za vodećim, obzirom da je četvrtoplasirani Raikkonen zaostao 1,026s.
Trening je prošao bez većih incidenata, iako smo vidjeli nekoliko izlijetanja sa staze, čak i Lewisa Hamiltona koji je izgubio stražnji kraj bolida na ulasku u treći sektor i izvrtio se u širokoj izletnoj zoni. Hamilton je imao još jedan problem ranije na treningu kada se činilo da je mjenjač otkazao poslušnost – ali je bolid ipak profunkcionirao.
Iako su Mercedesi još jednom dominirali, nadu za zanimljive kvalifikacije pruža nam razmak između Raikkonena na 4. i Ericssona na 16. poziciji. Naime, njih dvojicu dijeli samo jedna sekunda. Obzirom da je staza kratka, svaka greška se skupo plaća i mogli bi vidjeti neke od vozača kako se muče složiti idealan krug.
Kvalifikacije se voze danas u 17 sati po hrvatskom vremenu.
P | # | S1 | S2 | S3 | Krugovi | ||||
1 | 44 | L. HAMILTON | HAM | 1:12.070 | 18.226 | 37.389 | 16.455 | 16 | |
2 | 6 | N. ROSBERG | ROS | 1:12.193 | 0.123 | 18.165 | 37.440 | 16.588 | 19 |
3 | 5 | S. VETTEL | VET | 1:12.760 | 0.690 | 18.390 | 37.679 | 16.657 | 19 |
4 | 7 | K. RAIKKONEN | RAI | 1:13.096 | 1.026 | 18.342 | 37.941 | 16.780 | 20 |
5 | 77 | V. BOTTAS | BOT | 1:13.335 | 1.265 | 18.451 | 38.069 | 16.783 | 25 |
6 | 27 | N. HULKENBERG | HUL | 1:13.345 | 1.275 | 18.371 | 38.010 | 16.906 | 19 |
7 | 8 | R. GROSJEAN | GRO | 1:13.437 | 1.367 | 18.387 | 38.158 | 16.818 | 19 |
8 | 11 | S. PEREZ | PER | 1:13.506 | 1.436 | 18.339 | 38.252 | 16.915 | 18 |
9 | 13 | P. MALDONADO | MAL | 1:13.534 | 1.464 | 18.342 | 38.330 | 16.862 | 20 |
10 | 33 | M. VERSTAPPEN | VES | 1:13.548 | 1.478 | 18.416 | 38.146 | 16.928 | 21 |
11 | 3 | D. RICCIARDO | RIC | 1:13.572 | 1.502 | 18.505 | 37.916 | 16.992 | 23 |
12 | 19 | F. MASSA | MAS | 1:13.742 | 1.672 | 18.384 | 38.506 | 16.852 | 24 |
13 | 26 | D. KVYAT | KVY | 1:13.829 | 1.759 | 18.470 | 38.308 | 16.955 | 17 |
14 | 14 | F. ALONSO | ALO | 1:13.850 | 1.780 | 18.562 | 38.194 | 17.047 | 19 |
15 | 55 | C. SAINZ | SAI | 1:13.959 | 1.889 | 18.570 | 38.274 | 17.005 | 23 |
16 | 9 | M. ERICSSON | ERI | 1:14.185 | 2.115 | 18.664 | 38.578 | 16.892 | 23 |
17 | 12 | F. NASR | NAS | 1:14.288 | 2.218 | 18.770 | 38.441 | 16.969 | 22 |
18 | 22 | J. BUTTON | BUT | 1:14.445 | 2.375 | 18.653 | 38.714 | 17.012 | 17 |
19 | 28 | W. STEVENS | STE | 1:16.671 | 4.601 | 19.207 | 39.942 | 17.522 | 15 |
20 | 53 | A. ROSSI | RSI | 1:17.059 | 4.989 | 19.518 | 39.939 | 17.559 | 15 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlična je ova tablica sa sektorima. :thumbs:
0
0