Izdvojeno

Perez: Izgubili smo još jedan 1-2

Piše: Luka Softić

Prije 9 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Sergio Perez izjavio je da ga problem s motorom na utrci u Miamiju nije koštao samo podija već i osvajanja drugog mjesta, koji bi momčadi nakon Imole donio novi 1-2 finiš. Perez se u subotu kvalificirao četvrti te je do 18. kruga puhao za vratom Carlosu Sainzu koji je na startu izgubio poziciju od Verstappena. U krugu 18 su se javile poteškoće s pogonom te se Perez na kraju morao zadovoljiti s četvrtom pozicijom.

“Mislim da smo danas izgubili šansu za još jedan 1-2. Mislim da smo imali izvrsnu brzinu, pritiskao sam Carlosa, dobro sam čuvao gume u prvom stintu i onda se javio nesretni problem s motorom. Velika šteta.”

“Bio sam sekundu iza Carlosa kad je snaga motora počela padati i u dva kruga sam izgubio dosta vremena, a problem je egzistirao do kraja utrke. Imali smo brzinu za podij, pritiskao sam koliko sam mogao s obzirom na okolnosti.”

Tijekom safety car-a momčad Red Bulla je kirurškom preciznošću odmjerila da Perez ima dovoljno vremena da promijeni gume i da zadrži poziciju ispred u tom trenutku petoplasiranog Bottasa. S obzirom na zbijanje grida u safety car uvjetima bilo je opravdano očekivati da će Perez pokušati obići Sainza koji je ostao na korištenim hard gumama. U 52. krugu se Perez na ulasku u prvi zavoj odvažio pokušati učiniti upravo to, ali je zbog skliske podloge van trkaće linije u zoni kočenja zaključao kotače čime je Sainz zadržao treće mjesto.

“Ukazala mi se mala prigoda za pretjecanje i krenuo sam – znao sam da biti dosta nezgrapno. Da sam ga i uspio preteći mislim da bi on brzo vratio poziciju, jednostavno sam bio prespor na pravcu.”

“Vrlo je frustrirajuće da se ovakve stvari i dalje dešavaju, ali s druge strane na loš dan smo završili četvrti što je dobro.”

“Veoma naporno radimo na pouzdanosti i i dalje ćemo pritiskati kao momčad. Nismo imali sreće, ali sam zadovoljan što smo završili utrku. U Barceloni se želim ponovo boriti pri vrhu.”

Sergio Perez

Šef momčadi Christian Horner komentirao je Checov problem s motorom dodavši da je Meksikanac izgubio 30 konjskih snaga.

“Checo je imao jako lošu sreću danas, imao je kvar na senzoru koji ga je koštao oko 30 konjskih snaga. Kad smo mu dali svježe gume na kraju stvarno je pritisnuo i da nije imao problem mislim da bi završio drugi.”

“U nastavku nas čekaju zanimljive utrke, bolid radi dobro, imamo nekoliko nadogradnji koje pripremamo za ljeto, namjeravamo izgubiti još malo težine, ali smo zadovoljni s raspletom ovog vikenda.”

Christian Horner

Komentiraj

10 komentara

  1. Nezna se ko je veci baksuz Perez Alonso ili Hulkenberg



    2

    0
  2. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Ne znam bas. Ima je priliku do problema sa senzorom. Max je već obojicu prošao do njegovog problema.



    3

    0
  3. Mclaren
    Piro Prikaži

    A tko zna. Perez bi promjenio gume i u zadnjem krugu ako treba, a možda bi ga dopao SC dok je na prvom mjestu. Tko zna….



    2

    0
  4. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Baš me zanima da li bi nove gume kod LC imale efekta u borbi nakon SC. Jel tko zna jel bilo kakvih komunikacija kod ferkana kad je Perez otisao u box vezano za ovaj dio?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni