Izdvojeno

Vettel o sudaru sa Schumacherom: Žao mi je što smo obojica završili bez bodova

Piše: Marko Litvić

Prije 11 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Sebastian Vettel i Mick Schumacher su se borili za devetu poziciju na VN Miamija u trenutku kad su se sudarili što je prouzročilo velike štete na oba bolida. Schumacheru je cilj bilo osvajanje prvih bodova u Formuli 1, dok je Vettel pokušao drugu utrku zaredom završiti u bodovima, nakon osme pozicije na VN Emilie-Romagne.

Četverostruki svjetski prvak je odustao, a Schumacher je morao obaviti zaustavljanje u boksu, te je utrku završio na 15. poziciji. Vettel, koji je jako blizak Micku i na neki način je njegov mentor, je kasnije izjavio kako je taj sudar bila „obostrana glupost“ i kako žali što su obojica ostali bez dobroga rezultata.

„Naravno, obojica smo napravili glupost. Žao mi je što smo obojica ostali bez bodova. Mislio sam kako sam bio ispred u zavoju i nisam ga očekivao. Kad sam ga vidio, već je bilo prekasno. Morat ću pregledati ponovno pogledati snimku. Naravno, neslavan završetak za nas obojicu.“

Vettelovo osvajanje bodova bi bilo šlag na tortu i nagrada za odličnu vožnju oba vozača Aston Martina nakon što su obojica započela utrku iz boksa zbog problema s temperaturom goriva. On misli kako je mogao bolje postupiti u nekim ključnim trenucima utrke, za koju je rekao kako je bilo puno teže za pretjecati nego što se očekivalo.

„Bilo je jako, jako teško za pretjecati. Mislio sam kako će biti lakše. Bio sam mnogo brži na početku utrke, a kasnije sam izgubio momentum i stalno imao osjećaj kako sam sporiji od ostalih. Naravno, iskoristili smo izlazak sigurnosnog automobila. Mislim kako smo mogli završiti barem na osmoj poziciji.“

Sebastian Vettel

Odmah nakon sudara, Schumacher se derao u momčadski radio kako je on imao prednost u zavoju, no kasnije se smirio i rekao kako je ipak u pitanju bila obostrana greška.

„Ne znam, jako je teško gledati u retrovizore na ovim bolidima i mislim kako je ovo bio jako nesretan način za završiti utrku.“

Kad je upitan je li njegov potez bio malo previše optimističan, mladi Nijemac je rekao kako je ispalo gore nego što je htio.

„Ne znam, nisam htio ići previše široko, htio sam ostaviti dovoljno prostora, ali čini se kako je bilo preusko.“

Mick Schumacher

Nakon utrke suci su odlučili kako je bila riječ o trkaćem incidentu, te kako nitko neće snositi posljedice na sljedećoj utrci.

Komentiraj

4 komentara

  1. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Ma neće mu to “strikan” Seb zamjerit….. 😁



    19

    1
    • Ma zabole strikana za Aston Martin i njihove bodove. On bi htio sebe pokazati kako nije za penziju nadajući se nekoj boljoj gaži nego ova kod ludog šeširdžije.



      15

      1
      • Sebastian Vettel 5
        marx Prikaži

        Vidjet cemo sta ce bit u Barceloni,posto twitterom kruze glasine da aston donosi b spec bolid na kojem rade od pocetka sezone.Nadam se da ce Seb imati napokon konkurentan bolid skojim ce ako nista moci redovno ulaziti u q3



        5

        0
  2. Mickova greska…ali dobro zadnje dvije utrke pokazuje da ce mozda nesto i biti od njega…
    Vettel je takodjer bio borben…



    18

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni