Izdvojeno

Vettel o sudaru sa Schumacherom: Žao mi je što smo obojica završili bez bodova

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Sebastian Vettel i Mick Schumacher su se borili za devetu poziciju na VN Miamija u trenutku kad su se sudarili što je prouzročilo velike štete na oba bolida. Schumacheru je cilj bilo osvajanje prvih bodova u Formuli 1, dok je Vettel pokušao drugu utrku zaredom završiti u bodovima, nakon osme pozicije na VN Emilie-Romagne.

Četverostruki svjetski prvak je odustao, a Schumacher je morao obaviti zaustavljanje u boksu, te je utrku završio na 15. poziciji. Vettel, koji je jako blizak Micku i na neki način je njegov mentor, je kasnije izjavio kako je taj sudar bila „obostrana glupost“ i kako žali što su obojica ostali bez dobroga rezultata.

„Naravno, obojica smo napravili glupost. Žao mi je što smo obojica ostali bez bodova. Mislio sam kako sam bio ispred u zavoju i nisam ga očekivao. Kad sam ga vidio, već je bilo prekasno. Morat ću pregledati ponovno pogledati snimku. Naravno, neslavan završetak za nas obojicu.“

Vettelovo osvajanje bodova bi bilo šlag na tortu i nagrada za odličnu vožnju oba vozača Aston Martina nakon što su obojica započela utrku iz boksa zbog problema s temperaturom goriva. On misli kako je mogao bolje postupiti u nekim ključnim trenucima utrke, za koju je rekao kako je bilo puno teže za pretjecati nego što se očekivalo.

„Bilo je jako, jako teško za pretjecati. Mislio sam kako će biti lakše. Bio sam mnogo brži na početku utrke, a kasnije sam izgubio momentum i stalno imao osjećaj kako sam sporiji od ostalih. Naravno, iskoristili smo izlazak sigurnosnog automobila. Mislim kako smo mogli završiti barem na osmoj poziciji.“

Sebastian Vettel

Odmah nakon sudara, Schumacher se derao u momčadski radio kako je on imao prednost u zavoju, no kasnije se smirio i rekao kako je ipak u pitanju bila obostrana greška.

„Ne znam, jako je teško gledati u retrovizore na ovim bolidima i mislim kako je ovo bio jako nesretan način za završiti utrku.“

Kad je upitan je li njegov potez bio malo previše optimističan, mladi Nijemac je rekao kako je ispalo gore nego što je htio.

„Ne znam, nisam htio ići previše široko, htio sam ostaviti dovoljno prostora, ali čini se kako je bilo preusko.“

Mick Schumacher

Nakon utrke suci su odlučili kako je bila riječ o trkaćem incidentu, te kako nitko neće snositi posljedice na sljedećoj utrci.

Komentiraj

4 komentara

  1. Ma neće mu to “strikan” Seb zamjerit….. 😁



    19

    1
    • Ma zabole strikana za Aston Martin i njihove bodove. On bi htio sebe pokazati kako nije za penziju nadajući se nekoj boljoj gaži nego ova kod ludog šeširdžije.



      15

      1
      • Sebastian Vettel 5
        marx Prikaži

        Vidjet cemo sta ce bit u Barceloni,posto twitterom kruze glasine da aston donosi b spec bolid na kojem rade od pocetka sezone.Nadam se da ce Seb imati napokon konkurentan bolid skojim ce ako nista moci redovno ulaziti u q3



        5

        0
  2. Mickova greska…ali dobro zadnje dvije utrke pokazuje da ce mozda nesto i biti od njega…
    Vettel je takodjer bio borben…



    18

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni